فنون برق، بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در ایران

0

رپورتاژ

در حال حاضر مشاغل فنی جز مشاغل درآمدزا و پولساز در کشور هستند. آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که با سال ها تجربه و زیر نظر سازمان فنی حرفه ای دوره های فنی را در کشور برگزار می نماید. آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ، آموزش تعمیرات برد، آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی، آموزش نصب دوربین مداربسته و دزدگیر برخی از ده ها دوره برگزار شده در این آموزشگاه می باشد.

این آموزشگاه همواره در تلاش است تا با برگزاری دوره های عملی درک عمیقی از مفاهیم برق و الکترونیک در کارآموزان ایجاد کرده و آنها را برای ورود موفق به بازار کار یاری نماید. برخی از مهم ترین مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه عبارتند از:

  • آموزش عملی و تخصصی مفاهیم
  • آموزش زیر نظر اساتید متخصص و با تجربه
  • برگزاری دوره در کارگاه های مجهز
  • ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای
  • پشتیبانی نامحدود کارآموزان دوره
  • ارائه مشاوره های لازم برای ورود به کسب و کار
  • امکان کار در پروژه های عملی
  • برگزاری دوره در روزهای تعطیل برای شاغلین
  • ارائه خوابگاه برای کارآموزانی که ساکن تهران نیستند.

آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری

کلاس آموزش نصب پکیج دیواری یکی از دوره های محبوب و درآمدزا در آموزشگاه فنون برق است. مشکلات پکیج دیواری متنوع بوده و طریقه عیب یابی و تعمیر هر یک متفاوت می باشد. نصب پکیج دیواری از مراحل گوناگونی تشکیل شده است. در این آموزشگاه فرصت لازم برای تمرین عملی مباحث نصب و تعمیرات پکیج در اختیار کارآموزان قرار می گیرد.

در کلاس پکیج دیواری، آموزش نصب و تعمیرات انواع پکیج دیواری آموزش داده می شود. در پایان این دوره کارآموزان می توانند پکیج دیواری بوتان، ایران رادیاتور و دیگر برندهای پکیج را نصب کرده و مشکلات پکیج دیواری از قبیل مشکلات فشار آب، پمپ، برد، مشعل و غیره را عیب یابی و حل نمایند.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

تعمیر بردهای الکترونیکی امری تخصصی بوده و برای تعمیر و عیب یابی برد می بایست آموزش های لازم در این حوزه را دیده باشید. در دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی آموزش عیب یابی و تعمیر انواع بردهای الکترونیک صنعتی، مخابراتی، دیجیتال ، کامپیوتری، تعمیر بردهای صنعتی پرکاربرد و تعمیر برد آسانسور و غیره آموزش داده می شود. کارآموزان در این دوره ضمن یادگیری تعمیر انواع برد با کلیه ابزارها و تجهیزات تعمیرات برد آشنا می شوند.

این دوره مناسب کلیه علاقه مندان به تعمیرات برد و افرادی که قصد دارند به صورت حرفه ای با تعمیر بردهای الکترونیکی آشنا شوند می باشد.

آموزش نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین های مدار بسته امروزه از رونق بسیاری برخوردار بوده و تقاضا برای آن بسیار است. دوربین های مدار بسته انواع گوناگونی داشته که نصاب حرفه ای دوربین می بایست با انواع آن و طریقه نصب و تنظیمات هر یک آشنا باشد.

در دوره آموزش نصب دوربین مداربسته آموزشگاه فنون برق کارآموزان ابتدا با انواع دوربین های مدار بسته آشنا می شوند. سپس طریقه نصب هر یک از آنها را فرا گرفته و با نحوه تنظیمات آنها، طریقه انتقال تصاویر، عیب یابی و کلیه مباحث مربوط به نصب این دوربین های آشنا می شوند.

آموزشگاه فنون برق دوره دوربین مدار بسته را زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای و به صورت کاملا عملی و تخصصی برگزار می نماید.

آموزش تعمیرات لپ تاپ

از دیگر دوره های بسیار پرطرفدار در این آموزشگاه آموزش تعمیر لپ تاپ است. امروزه لپ تاپ جایگزین کامپیوترها شده و همین امر تقاضا برای تعمیرات آن را افزایش داده است. در این دوره آموزشی اساتید متخصص و با تجربه تعمیرات لپ تاپ طریقه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ را آموزش می دهند.

آموزش ها در این دوره به صورت عملی بوده و همین امر باعث شده است تا بیش از 80 درصد از کارآموزان این دوره در پایان کلاس تعمیرات لپ تاپ وارد بازار کار شده و به درآمدزایی بپردازند.

آموزش نصب دزدگیر خودرو

یکی از دیگر دوره های پرطرفدار آموزشگاه فنون برق، آموزش نصب دزدگیر ماشین می باشد. این دوره آموزشی با توجه به آمار بالای سرقت جز دوره های پرطرفدار می باشد و علت این امر تقاضا بالا برای نصب دزدگیر خودرو می باشد.

در این دوره آموزشی کارآموزان در کارگاه های مجهز و عملی با نصب دزدگیر بر روی انواع خودرو آشنا می شوند و در پایان دوره به راحتی می توانند وارد بازار کار نصب دزدگیر شده و به نصب دزدگیر بر روی انواع خودرو بپردازند.

آموزشگاه فنی حرفه ای فنون برق همواره آماده مشاوره رایگان برای ثبت نام در رشته های برق و الکترونیک و راه اندازی کسب و کار می باشد. شما می توانید برای کشف استعداد و علاقه خود در زمینه مشاغل فنی با کارشناسان آموزشگاه فنون برق در ارتباط باشید.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت آموزشگاه فنون برق به آدرس  https://fonoonbargh.com/ اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن 02166576476 تماس بگیرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5