نگاهی به مشخصات خودروی جک J7؛ سدان لوکسی که به‌زودی توسط کرمان موتور تولید می‌شود

خودرویی با طراحی ایتالیایی و مشخصات نسبتا خوب

0

طبق شنیده‌ها و عکس‌هایی که در رسانه‌های خودرویی منتشر شده است؛ شرکت کرمان موتور می‌خواهد یکی از سدان‌های لوکس و پرچم‌دار شرکت جک را در ایران مونتاژ و تولید کند.

مدل‌های آزمایشی از خودروی جک J7 که البته در برخی بازارها A5 نیز گفته می‌شود ولی احتمالا در ایران با همان نام J7 معرفی خواهد شد؛ وارد انبار شرکت کرمان موتور شده است تا در هفته‌های آتی با پلاک گذر موقت، تست‌های فنی و تطبیق جاده‌های کشور را بگذراند و با اخد مجوزهای لازم، مراحل تولید آن آغاز شود.

طراحی جک J7

خودروی جک J7 از طراحی نسل سوم خودروهای سواری این شرکت در قالب پروژه Era سود می‌برد و مستقیما زیر نظر «دنیل گاگلیونه»، مدیر اجرایی مرکز توسعه و تحقیقات جک تورین در ایتالیا طراحی شده است. «گاگلیونه» سرپرست گروه طراحی سابق شرکت آلفا رومئوست و خودروی معروف آلفارومئو 8C است که مدیر اجرایی مازراتی و کرایسلر را هم در کارنامه دارد و از سال ۲۰۱۰ به شرکت جک پیوست.

سرپرست طراحی داخلی جک نیز  «جیان کارلو کانسیلیو» است که باز کار در شرکت‌های فیات، لانچیا و مازراتی را در کارنامه دارد. وقتی بدانیم مهندس ارشد تیم فنی جک هم «ماریزیو پلی» است که قبلا مدیر ارشد چند استودیو قدیمی و مشهور بوده است؛ می‌فهمیم چرا نسل جدید خودروهای جک در مسیر موفقیت قرار گرفتند و شاهد تحول‌های بزرگی در طراحی خودروهای این شرکت بودیم.

طراحی بیرونی جک جی ۷ هم چشم‌نواز است و هم المان‌های یک طراحی مهندسی برای خودرویی لوکس را دارد. طراحی این خودرو مشابه هیچ‌یک از خودروهای سابق این شرکت نیست و البته چراغ‌های باریک به همراه پنجره‌های جلو مقعری، شباهت زیادی با خودروی کادنزا نسل دوم کیا در سال ۲۰۱۷ پیدا می‌کند.

جک خطاهای طراحی خود در خودروهای قبلی را برطرف کرده است که منجر به یک طراحی خاص قابل تحسین شده است.

طراحی فضای داخلی کابین جی ۷ به محصولات فولکس واگن و تسلا شباهت پیدا کرده است. مانند بسیاری از خودروهای امروزی، شاهد یک نمایشگر لمسی بزرگ عمودی در یک طراحی مینیمال هستیم. کیفیت متریال استفاده شده در داخل کابین خوب است و شما در اولین بار که سوار این خودرو شوید؛ حس خوبی پیدا می‌کنید.

برخی از آپشن‌هایی که در داخل کابین خودروی جک J7 داریم شامل نمایشگر ۱۰.۴ اینچی 4K، نور بالای اتوماتیک، سانروف الکتریکی، پاور ویندوز، نورپردازی داخل کابین، گرمکن شیشه‌های عقب، دکمه‌های کنترلی کامل روی فرمان، ۶ کیسه هوا، سیستم پایداری الکتریکی، سنسور باد لاستیک‌ها، دوربین دنده عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه‌ای و درب صندوق عقب برقی است.

مشخصات فنی جک J7

جک J7 به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو مجهز است که این پیشرانه می‌تواند ۱۵۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر تولید کند.

سرعت گشتاور این خودرو حداکثر ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه است؛ از گیربکس CVT نسل سوم برای انتقال قدرت به چرخ‌های جلوی خودرو سود می‌برد و دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ است.

جک J7 از گیربکس دستی ۶ سرعته هم در برخی بازارها بهره‌مند است. کرمان خودرو حتما مدل دارای گیربکس اتوماتیک J7 را وارد بازار ایران خواهد کرد. مصرف انرژی این خودرو حدود ۷.۵ لیتر است.

قیمت این خودرو در بازارهای جهانی از ۱۱ هزار دلار برای مدل پایه و دستی تا ۱۷ هزار دلار برای مدل فول امکانات و اتوماتیک است. پیش‌بینی می‌شود خودروسازی کرمان موتور نسخه نیمه فول این خودرو را با محدوده قیمتی ۱۴ تا ۱۵ هزار دلار وارد بازار کند.

کرمان موتور فعلا جک X7 را وارد بازار ایران کرده است و در حال برنامه‌ریزی برای ورود کراس‌اوور جدیدی به نام KMC K7 است. اگر خبرهای تولید جک جی ۷ نیز صحت داشته باشد؛ باید منتظر ورود یک سدان لوکس و نسبتا پرچم‌دار از این شرکت چینی در بازار ایران باشیم.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

جورج اسپنسر میلت: مرگ دردناک به خاطر فرار از بوسیده شدن!

جورج اسپنسر میلت یک پسر 15 ساله که در ساختمان متروپولیتن لایف نیویورک در سال 1909 کار دفتری می‌کرد. در پانزدهمین سالگرد تولدش، همکاران زنش او را مسخره کردند و تظاهر کردند که در نظر دارند که برای هر سال زندگییک بار او ببوسند. میلت به شوخی از…

مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟

انسان‌های راه‌های زیادی برای کشتن هم در طول تاریخ ابداع کرده‌اند: سلاح‌های هسته‌ای و زیستی ، بمب‌های آتش‌زا، گلوله‌ها، سرنیزه‌ها، ایجاد قحطی عمدی و ...کاملا قطعی نیست، اما طبق بسیاری از روایت‌ها مرگبارترین روز در تاریخ بشر در واقع نتیجه…

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

اگر نسخه پنجابی سریال بریکینگ بد ساخته می‌شد!

بریکینگ بد یک سریال تلویزیونی درام تلویزیونی بسیار محبوب آمریکایی است که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش می‌شد. این سریال توسط وینس گیلیگان ساخته شد و برایان کرانستون در نقش والتر وایت، معلم شیمی دبیرستانی که به سرطان ریه مبتلا است و…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.