گزارش‌ها می‌گویند اپل Touch ID را به آیفون‌های جدید امسال برمی‌گرداند

اپل سال‌ها است روی اسکنرهای اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش کار می‌کند

0

براساس گزارش جدید بلومبرگ، نسل بعدی آیفون‌های اپل می‌توانند دارای یک سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش باشند.

فعلا هیچ‌چیزی قطعی نیست ولی این گزارش نشان می‌دهد ویژگی اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش می‌تواند مشابه فناوری Face ID یا بهبودیافته آن باشد. اپل سال‌ها است مشغول کار روی سنسورهای اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش است و بعید نیست که این قابلیت برای آیفون ۱۳ عرضه شود.

بازگشت قابلیت Face ID به آیفون باعث شادی همه کاربران خواهد شد. در حالی‌که طی چند سال گذشته، سرعت و دقت Face ID بسیار بهتر شده است ولی Touch ID مزایایی دارد که سیستم تشخیص چهره نمی‌تواند آن‌ها را پوشش دهد یا با آن‌ها مطابقت داشته باشد. باز کردن قفل گوشی با Touch ID بسیار سریع‌تر و راحت‌تر است و فقط با یک لمس صورت می‌گیرد.

در دنیای پر از ماسک امروزی که روی صورت هریک از ما ماسکی به خاطر شیوع ویروس کرونا دیده می‌شود؛ استفاده از Touch ID تجربه ساده‌تر و بهتری نسبت به Face ID برای باز کردن قفل صفحه‌نمایش گوشی است.

در گزارش بلومبرگ هم روی این موضوع تاکید شده است: «این ویژگی در محیط‌هایی که کاربران غالبا با ماسک هستند و سیستم تشخیص چهره چندان کارآمد نیست؛ مناسب خواهد بود. اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش که چندین سال است در گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌شود؛ برای برخی از کاربران سریع‌تر از Face ID است. اپل سیستم تشخیص چهره خود را حذف نمی‌کند؛ چون همچنان برای استفاده در ویژگی‌های واقعیا افزوده و دوربین مفید است.

حذف درگاه شارژ به نفع شارژ بی‌سیم؟

اپل همیشه چندین ویژگی و فناوری جدید را برای آیفون‌های بعدی خود آماده می‌کند ولی به این معنا نیست که حتما از آن‌ها در نسل بعدی آیفون‌ها استفاده می‌کند. به همین دلیل، هیچ تضمینی نیست که شاهد سنسور اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش در آیفون‌های ۱۳ باشیم. در سال‌های گذشته، اپل نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ProMotion را برای آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس آماده کرده بود ولی در نهایت دیدیم که به تولید نرسید.

شایعه دیگری درباره آیفون ۱۳ که بلومبرگ نقل می‌کند؛ مربوط به حذف درگاه شارژ به نفع شارژ بی‌سیم است. تقریبا مطمئن هستیم که دیر یا زود اپل به این سو می‌رود ولی به سختی باور می‌کنیم اپل به‌زودی و در همین امسال دل از درگاه شارژ USB-C بکند و آن را دور بیندازد.

همین‌طور، شایعات بعدی به لنزهای دوربین اولتراواید بسیار قوی در آیفون ۱۳ اشاره دارند که اجازه می‌دهد تصاویر بسیار عریض‌تر و بهتر ثبت کنید. شاید شاهد بهبودهای نرم‌افزاری زیادی در دوربین‌های آیفون‌های سال ۲۰۲۱ باشیم ولی غالب گزارش‌ها نشان می‌دهد آیفون‌های ۲۰۲۲ یک ارتقای سخت‌افزاری دوربین بسیار بزرگ دارند.

سرانجام، گزارش‌های زیادی نشان می‌دهند اپل دوباره مجموعه آیفون‌های جدید خود را در ماه سپتامبر عرضه می‌کند. آیفون‌های ۱۲ در ماه‌های اکتبر و نوامبر عرضه شده و این گمانه‌زنی‌های را پیش کشید که برنامه انتشار آیفون‌ها به طور دائمی تغییر کرده است. همان کاری که پس از تاخیر در عرضه آیفون 4S در سال ۲۰۱۱ انجام داده و پیش از معرفی این گوشی، آیفون‌های جدید در ژوئن و جولای منتشر می‌شدند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های قبل و بعد بی‌نظیر تاریخی: بناها و مناظر در گذر زمان

عکس‌های قبل و بعد همیشه علاقه‌مند زیادی دارند. مدتهاست که در اینترنت عکس‌های قبل و بعد افرادی که رژیم لاغری اختیار می‌کنند یا بدنسازی می‌کنند یا جراحی زیبایی می‌کنند، منتشر می‌شود و محبوبیت زیادی هم دارند.اما در سطحی ژرف‌تر، بیایید…

تصاویر تخیلی از سلبریتی‌ها در حال خواب – اما چرا اصلا می‌خوابیم؟!

خواب یک فرآیند فیزیولوژیک اساسی است که برای عملکرد صحیح بدن و ذهن ما ضروری است. اگرچه هدف دقیق خواب به طور کامل شناخته نشده است، دانشمندان چندین نظریه برای توضیح اینکه چرا ما می‌خوابیم ارائه کرده‌اند.  برخی از دلایل اصلی مهم بودن خواب:…

وقتی هم عاشق کارت باشی و هم خلاق، نتیجه‌اش می‌شود این عکس‌هایی که می‌بینید

تا حالا عاشق شده‌اید؟ همه چیز دنیا را زیبا می‌بینید، احساس گرما و سرمای زیاد در تابستان یا زمستان نمی‌کنید و مشتقل از زمان، در زمان سیر می‌کنید.حالا اگر این عشق به کارتان باشد و از خلاقیت بهره خوبی برده باشید، نتایج کارتان زیبا می‌شود.…

شوخی با بناهای معروف و عجائب معماری دنیا یا میدجرنی – گمشده در ترجمه!

کاریکاتور شخصیت‌های مشهور را بسیار کشیده‌اند و دیده‌ایم، اما کشیدن کاریکاتور بناهای معروف زحمت بیشتری دارد. اما میدجرنی می‌تواند این زحمت را بسیار کمتر کند.کاربر شبکه اجتماعی دریت به نام mossymayn به تازگی این کار را کرده است:دروازه…

نه! ژاپن واقعا شبیه هیچ کشور دیگری نیست – عکس‌هایی که این را ثابت می‌کنند

هر کشوری ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و حکمرانی و اقلیمی متفاوتی از کشور دیگری دارد. اما تفاوت برخی از کشورها با دیگران، چشم‌گیرتر است. ژاپن را یک اقیانوس از دنیاهای دیگر جدا نکرده، اما اگر شما هم این عکس‌ها را با من مرور می‌کنید، می‌بینید که…
منبع bgr
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.