دو روش برای زیباسازی دندان ها و داشتن لبخندی هالیوودی

0

رپورتاژ

طبیعی است که عوامل مختلفی مانند استعمال دخانیات یا نوشیدن مایعات رنگدانه دار میتواند رنگ دندان‌های شما را دست خوش تغییر کند. جالب است بدانید حتی برخی ادویه‌ها نیز میتواند رنگ دندان شما را تغییر دهد. و البته افزایش سن نمیتواند بر ضعیف کردن مینای دندان و تیره شدن رنگ دندان نیز بی تاثیر باشد. همانطور که میدانید امروزه دندان پزشکی زیبایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار گشته است زیرا یکی از مولفه‌های اصلی در زیبایی چهره لبخند زیبا داشتن است که جذابیت چهره افراد را چندین برابر میکند. لبخند زیبا نیز به نظم دندان‌ها در کنار یکدیگر و رنگ زیبای آنها وابسته است. با لبخند زیبا قطعا به اعتماد به نفس افراد افزوده شده و میتوانند در محیط‌های اجتماعی حضور پر رنگ و جذاب تری داشته باشند. در عرصه دندانپزشکی زیبایی از انواع روش‌های مختلفی برای زیباسازی دندان، بهبود شکل آن، بهبود رنگ و اندازه آن استفاده میشود. در صورتی که بنا به دلایل مختلفی دندان شما دچار زردی در رنگ خود شده، فاصله زیادی بین دندان‌هایتان ایجاد شده یا ترک و لب پر شدن در آن دیده میشود با مراجعه به دندانپزشکی زیبایی میتوانید نگرانی‌های خود را برطرف کنید. امروزه دیگر داشتن دندان‌هایی خوش رنگ، زیبا و یکدست نمیتواند رویای دست نیافتنی باشد. در گذشته با کلمه زیباسازی دندان فقط روش ارتودنسی به ذهن افراد میرسید اما این روش زیباسازی و یکسدت کردن دندان‌های نا منظم است و برای تغییر رنگ و حالت دندان میتوان از روش‌های جدیدی که با پیشرفت تکنولوژی و علم بدست آمده است استفاده نمود. روش‌هایی چون لمینت سرامیکی، کامپوزیت ونیر، بلیچینگ، جرمگیری و … میتواند بر زیباسازی دندان‌های شما تاثیر مثبتی بگذارد. البته دقت داشته باشید هنگامی که از این روش‌های زیبایی استفاده می نمائید قطعا باید بهداشت دهان و دندان خود را بیش از قبل برای استفاده بهتر از این دندان‌ها رعایت کنید.

آشنایی با روش زیبایی دندان لمینت سرامیکی

افرادی که این روش را انتخاب میکنند باید دارای لثه و دندان‌های سالمی باشند. لمینت سرامیکی یکی از پر طرفدارترین روش‌های زیباسازی دندان‌ها است. لمینیت سرامیکی شامل یک پوسته بسیار نازک و مقاوم سرامیکی است که با کمک برخی باندهای رزینی یا همان چسب‌های مخصوص بر روی دندان بیمار که کمی تراش خورده است چسبیده میشود. برای پیوند بسیار مقاوم و مستحکم لمینت سرامیکی به دندان باید مینای روی سطح دندان بیمار کمی تراشیده شود. البته طول  و اندازه دندان نیز دست خوش تغییر خواهد شد. ضخامت این لایه‌های نازک سرامیکی تقریبا دو برابر از پوسته تخم مرغ است.  زیبایی که با استفاده از این روش به دندان‌های شما بخشیده میشود کاملا طبیعی است و قدرت رنگ پذیری و جرم پذیری این نوع روش زیباسازی بسیار ضعیف و غیر ممکن است. اما در کنار مزیت‌های بسیار عالی آن کمی هزینه بالایی دارد. برخی مشکلاتی که میتوانید با استفاده از این روش درمان کنید عبارت است از:

  • از بین بردن ظاهر نا زیبایی که پر کردگی‌های وسیع دندان بر روی دندان ایجاد کرده است.
  • ترمیم دندان‌هایی که بر اثر سایش از طول آنها کاسته شده است، دندان‌های شکسته شده‌اند و یا دچار لب پریدگی شده‌اند.
  • پر کردن فاصله دندان‌ها، اصلاح رنگ دندان و رفع ظاهر نا مناسب دندان‌هایی که از محل خود کج خارج شده‌اند.

آشنایی با روش زیبایی دندان کامپوزیت ونیر

روش کامپوزیت ونیر  امروزه از محبوبیت خوبی برخوردار است. علت آن بی ربط به هزینه مناسب‌تر آن نسبت به لمینت سرامیکی نیست. استفاده از این روش برای زیباسازی دندان کاملا محافظه کارانه است زیرا برای انجام آن تقریبا به تراشیدن مینای دندان احتیاجی نیست مگر آنکه دندان‌ها کمی عقب و جلو باشند و برای هم سطح کردن آن‌ها مجبور به تراشیدن باشید. در واقع کامپوزیت ونیرها یکسری لایه‌های همرنگ هستند که برای اصلاح طرح لبخند، ترمیم آسیب‌های گسترده دندانی و زیبایی دندان‌ها استفاده میشوند. این لایه ها از ترکیب چند مواد به صورت شیمیایی به دست می‌آید که به آن نیز فیلر میگویند و دارای استحکام بسیار بالایی است. این مواد در واقع یک ترکیب کاملا خمیری است که بر روی دندان بیمار قرار داده میشود و با استفاده از تابش نور UVبا  طول موج خاصی سفت شده و مستحکم میشود. پس از آنکه این ماده خمیری سفت شد با استفاده از پولیش به آن حالت و فرم خاصی میدهند که با سلیقه بیمار همخوانی داشته باشد.

آشنایی با دندانپزشکی دیجیتال

بالاتر دو روش محبوب در زیباسازی دندان را برایتان شرح دادیم و ممکن است برای شما این تردید وجود داشته باشد چطور متوجه بشیم این سبک زیباسازی به صورت ما نشسته و زیباتر میشویم؟ پاسخ شما این است که سعی کنید به مراکزی مراجعه کنید که از تجهیزات و فناوری دندانپزشکی دیجیتال استفاده کنند تا پیش از انجام کار ابتدا تصویر سه بعدی از نتیجه کار را بررسی نمائید سپس اقدام به انجام آن کنید. در واقع دندانپزشکی دیجیتال استفاده و بکار گیری فناوری‌های دیجیتالی در طول درمان‌ها متفاوت عرصه دندان پزشکی است. با استفاده از تجهیزات دنداپزشکی دیجیتال قطعا دقت، سرعت و کیفیت بالاتری از درمان تجربه خواهید کرد. در دندانپزشکی دیجیتال با استفاده از کامپیوتر میتوانید ریستوریشن‌های دندانی، تصاویر دیجیتالی و … را طراحی و مشاهده کنید. اغلب از این سبک برای ساخت انواع روکش دندان، لمینت سرامیکی،  کامپوزیت ونیر دندانی و … استفاده میشود به این صورت که شکل دلخواه بیمار را با استفاده از تجهیزات  با استفاده از تصاویر سه بعدی از فک و داخل دهان بیمار تهیه میکنند سپس در صورت تایید بیمار اقدامات لازم را آغاز می نمایند. با استفاده از این سبک میتوان هزینه‌های پزشکی و زمان مورد نیاز را کاهش داده و در عوض دقت و کیفیت کار را بالاتر برد. البته بسیاری از پزشکان تمایل به استفاده از این فناوری‌های دیجیتالی ندارند و تمایلی هم به یادگیری آن ندارند اما شما میتوانید با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری از مزایای دندان پزشکی دیجیتال با خیالی آسوده و کیفیت بالا بهره ببرید و پروسه درمان خود را با استفاده از سیستم‌های راهنمای جراحی آغاز کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.