این دو برادر استرالیایی ۳۲ و ۳۹ ساله با طراحی یک بازی بلوک‌چین، میلیاردر شدند

ایده بسیار مدرنی که آن‌ها را ثروتمند کرد و البته حمایت‌های دولت استرالیا از رمزارزها بی‌تاثیر نبود

0

دو برادر استرالیایی که هریک ۳۰ و چندی سال داشتند؛ با طراحی یک بازی ویدئویی که در آن بازیکنان آیتم‌هایی برای ارزهای دیجیتالی خرید و فروش می‌کنند؛ به باشگاه میلیاردرهای استرالیایی پیوستند.

کایران وارویک ۳۲ ساله و برادرش آرون ۳۹ ساله، پس از انتشار بازی کامپیوتری Illuvium، ارزش دارایی‌های خود را طی شش هفته، بیش از دو برابر کرده و به ۱ میلیارد و ۱.۱ میلیارد دلار رساندند.

این بازی هیولایی به کاربران امکان می‌دهد تا توکن‌هایی به دست بیاورند و سپس آن را با ارز دیجیتالی اتر، در چیزی که توسعه‌دهنده‌های این بازی نامش را «صرافی Illuvial» گذاشته‌اند؛ معامله کنند.

همچنین، کاربران می‌توانند در این بازی مالک دارایی‌های درون بازی خود باشند و چیزهایی که خرید و فروش می‌کنند؛ به عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض، معروف به NFT مبادله کنند.

براساس فهرست منتشر شده از ثروتمندان استرالیایی، این دو برادر شش هفته پیش فقط ۴۶۳ میلیون دلار و ۴۲۵ میلیون دلار دارایی داشتند ولی پس از انتشار این بازی، ارزش دارایی خود را دو برابر کردند.

پلتفرم معاملاتی این بازی توسط نرم‌افزار مالی غیرمتمرکز یا DeFi کنترل می‌شود که بانک‌ها را به عنوان واسطه در تراکنش‌های بین بازیکنی حذف می‌کند.

بازی «ایلوویوم» با بازی‌های سنتی نقش‌آفرینی متفاوت است؛ چون داده‌ها به جای ذخیره‌سازی روی سرورها، در زنجیره بلوکی ارزهای (block chain) دیجیتال ذخیره می‌شوند.

شما مالک دارایی‌های جمع‌آوری شده در بازی هستید

آرون وارویک به نشریه مدیوم می‌گوید: «مانند بسیاری از بازی‌های بلوک‌چین دیگر، در دنیای ما وقتی چیزی را می‌گیرید؛ برای همیشه مالک آن هستید. در یک بازی معمولی، تمام داده‌ها در سرور ذخیره می‌شوند؛ به این معنی که دیگر شما هرگز مالک واقعی چیزهایی که جمع‌آوری کرده‌اید؛ نیستید.»

شخصیت‌های بازی Illuvium از حیوانات منقرض شده و همین‌طور سری بازی‌های نقش‌آفرینی معروف پوکمون الهام گرفته شده‌اند.

این دو برادر در ماه فوریه، توسعه بازی Illuvium را با تیمی ۳۵ نفره آغاز کردند و گفته بودند که ابتدا نسخه بازی برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک را عرضه خواهند کرد و نسخه موبایل نیز پیش از شروع سال جدید میلادی وارد بازار می‌شود.

خزانه‌داری استرالیا حمایت بسیار قوی از استرالیایی‌های خریدار ارزهای دیجیتالی کرده است و این موضوع نیز در موفقیت و افزایش ارزش دارایی‌های برادران وارویک تاثیر زیادی داشت.

بی‌اعتمادی عمومی به بانک‌ها باعث شده است طی سه سال گذشته، بیش از ۸۰۰ هزار سرمایه‌گذار استرالیایی پول‌های خود را روی ارزهای دیجیتالی از جمله بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنند.

وزارت خزانه‌داری استرالیا اعلام کرده از اوایل سال ۲۰۲۲، ایجاد یک سیستم مجوزدهی برای مبادلات ارز دیجیتالی را آغاز خواهد کرد. به گفته آن‌ها، این سیستم یک چارچوب نظارتی برای مصرف‌کنندگان ارزهای دیجیتالی ایجاد خواهد تا زمینه استفاده رو به رشد آن‌ها و تنوع در شیوه‌های پرداخت‌های جدید را فراهم کند.

چون استرالیایی زیادی از فناوری‌های ارزهای دیجیتالی استفاده می‌کنند و احتمالا افراد بیشتری می‌خواهند روی ارزهای دیجیتالی سرمایه‌گذاری کنند؛ برای دولت این کشور مهم است یک رژیم نظارتی قوی زیربنای معاملات دیجیتالی آن‌ها باشد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…

نمونه‌هایی از وندالیسم – البته در شکل نسبتا خفیف آن

وندالیسم به عمل عمدی ایجاد خسارت، تخریب یا اسیب زدن به اموال، اغلب بدون هیچ دلیل یا توجیه قانونی اشاره دارد. این کار شامل اعمالی مانند رسم گرافیتی، برچسب زدن، خراشیدن، شکستن یا نقاشی روی سطوح، از جمله ساختمان‌ها، وسایل نقلیه، فضا‌های عمومی…

تصور کنید که این شخصیت‌های مشهور سینمایی توسط بازیگر مشهور دیگری بازی می‌شدند – پاسخ میدجرنی

در حاشیه فیلم‌های بزرگ همیشه می‌خوانیم که قرار بوده که نقص اصلی یا یک نقش فرعی مهم را کس دیگری بازی کند و آن بازیگر به سبب اینکه فیلم را کم‌اهمیت تلقی کرده یا درگیر پروژه دیگری بوده یا مثلا دست‌آخر ترجیح کارگردان، هرگز به نقش رسیده است.…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…

اگر ابرقهرمانان‌ها و شرورهای فیلم‌ها و کامیک‌ها در دوره ویکتوریا می‌زیستند!

عصر ویکتوریا دوره‌ای از تاریخ بریتانیا بود که از سال 1837 تا 1901 همزمان با سلطنت ملکه ویکتوریا بریتانیا ادامه یافت. این دوره، دوره تغییرات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی قابل توجهی بود که نه تنها بریتانیا، بلکه سایر نقاط جهان را عمیقاً…
منبع dailymail
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.