آموزش انتقال ساده و یکپارچه متن و محتوا بین گوشی اندرویدی و پی‌سی با نرم‌افزار Droid Transfer

بررسی ویژگی‌های شاخص برنامه Droid Transfer

0

همه می‌دانند که انتقال فایل و محتوا بین یک دستگاه اندرویدی و پی‌سی چندان راحت نیست. گوشی‌های اندرویدی قابلیت‌های بی‌شماری دارند ولی در این زمینه هنوز نتوانستند انتظارات کاربران را برآورده کنند که بشود به سادگی با یک کامپیوتر رومیزی تبادل اطلاعات داشت.

اما Droid Transfer یک نرم‌افزار ویندوز منحصربه‌فرد و فوق‌العاده کاربردی است که می‌تواند این مشکل را برطرف کند و کل فرآیند مدیریت و انتقال محتوا از اندروید به ویندوز را ساده و یکپارچه‌سازی کند.

Droid Transfer چیست؟

Droid Transfer یک نرم‌افزار برای پلتفرم ویندوز است که می‌تواند با نرم‌افزار رایگان Transfer Companion روی اندروید همکاری کند. هنگامی که اپلیکیشن Transfer Companion را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید؛ می‌توانید از برنامه Droid Transfer برای انتقال بی‌دردسر و یکپارچه محتواها میان اندروید و پی‌سی از جمله پیامک‌ها، مخاطبین، تصاویر، ویدئوها، فایل‌ها و پیام‌ها استفاده کنید. برای این منظور از وای‌فای محلی یا کابل USB کمک گرفته می‌شود.

وقتی تلفن اندرویدی خود را از طریق وای‌فای یا کابل یواس‌پی به پی‌سی ویندوزی متصل کردید؛ می‌توانید از پیامک‌های خود با فرمت دلخواه نسخه پشتیبان بگیرید و حتی چاپ کنید. کار بعدی می‌تواند کپی موسیقی‌های خود از گوشی به پی‌سی باشد. همگام‌سازی کتابخانه آی‌تویز با گوشی اندرویدی و بسیاری کارهای جذاب دیگر توسط Droid Transfer امکان‌پذیر می‌شوند؛ به‌طوری‌که اکنون یکی از کارآمدترین ابزارهای اتصال گوشی‌های اندرویدی به پی‌سی‌های ویندوزی است.

ویژگی‌های شاخص نرم‌افزار Droid Transfer

ذخیره و چاپ پیامک‌ها

یکی از اصلی‌ترین کارهای Droid Transfer، انتقال ساده و فارغ از پلتفرم و برند SMS و MMS از روی گوشی اندرویدی به روی کامپیوتر است. می‌توانید پیامک‌ها را در طیف گسترده‌ای از قالب‌ها، از جمله متن، HTML و PDF ذخیره کنید. پیام‌ها به همراه تاریخ و زمان ذخیره می‌شوند و همه شکلک‌ها دست نخورده باقی می‌مانند. همچنین، می‌توانید مستقیما پیامک‌ها را از Droid Transfer چاپ کنید.

مدیریت تصاویر

نرم‌افزار Droid Transfer به شما اجازه می‌دهد تصاویر را از گوشی اندرویدی به پی‌سی منتقل کنید. افزون بر این، دارای ویژگی هوشمندانه Save New Photos است که اجازه می‌دهد شما تنها تصاویر جدید را منتقل و روی پی‌سی ذخیره کنید و تصاویری که قبلا پشتیبان‌گیری شده‌اند؛ دوباره منتقل نشوند. می‌توانید کل گالری تصاویر خود را در این برنامه مشاهده کنید و تصاویر غیرضروری یا ناخواسته را پاک کنید.

همگام‌سازی موزیک‌ها

با یک کلیک می‌توانید کل موسیقی‌های روی گوشی اندرویدی خود را به پی‌سی منتقل کنید. همچنین، می‌توانید iTunes خود را با تلفن اندرویدی سینک کنید که برای افراد دارای یک گوشی آیفون و یک دستگاه اندرویدی بسیار کاربردی خواهد بود.

از کارهای دیگر برنامه Droid Transfer، همگام‌سازی خودکار پوشه موسیقی‌های روی گوشی با پی‌سی و به‌روز نگه داشتن این پوشه‌ها است.

انتقال مخاطبین

می‌توانید تمام مخاطبین خود را از گوشی اندرویدی به پی‌سی ویندوزی منتقل کنید. مخاطبین روی گوشی اندرویدی را می‌توانید به صورت یک فایل vCard روی پی‌سی و در مکانی ذخیره کنید تا با مخاطبین اوت‌لوک و ویندوز سازگار شوند. به علاوه، می‌توانید مخاطبین را به صورت یک فایل CSV ذخیره کنید که در یک فایل صفحه گسترده فهرست و نمایش داده شوند.

یک ویژگی دیگر این است که می‌توانید از مخاطبین دستگاه اندرویدی خود یک نسخه پشتیبان بگیرید و بعد در خود دستگاه اندرویدی باز کنید. می‌شود مخاطبین را روی پی‌سی ویندوز سفارشی‌سازی، ویرایش و حذف و اضافه کرد.

اشتراک‌گذاری فایل‌ها

با نرم‌افزار Droid Transfer یک آزادی کامل برای انتقال و مدیریت فایل‌ها از اندروید به ویندوز دارید. می‌توانید کل فایل‌های روی گوشی خود را مرور و جست‌وجو کرده، فایل‌ها را کپی و روی کامپیوتر در پوشه‌های مختلفی ذخیره کنید. فایل‌های ناخواسته را پاک کرده و فایل‌هایی از پی‌سی به گوشی اندرویدی منتقل کنید. Droid Transfer یک ابزار فوق‌العاده برای مدیریت فایل‌های اندرویدی شما محسوب می‌شود.

کپی تقویم

یک ویژگی برجسته دیگر می‌تواند کپی تقویم گوشی اندرویدی به کامپیوتر ویندوزی باشد. می‌توانید تقویم اندروید را پشتیبان‌گیری کرده یا اینکه به اوت‌لوک منتقل کنید و از آن‌جا روی گوشی یا دستگاه دیگری ببرید. در این صورت، اگر برای گوشی شما اتفاقی بیفتد؛ مطمئن هستید که یادداشت‌ها و برنامه و قرارهای ملاقات ضروری شما در تقویم از بین نمی‌روند.

پشتیبان‌گیری از لاگ تماس‌ها

گوشی‌های اندرویدی تنها می‌توانند لاگ و گزارش ۵۰۰ تماس آخر شامل شماره تماس، مدت زمان تماس و تاریخ تماس و اطلاعات دیگر را ذخیره و نگهداری کنند. نرم‌افزار Droid Transfer به شما این امکان را می‌دهد که همه این گزارش‌ها را به روی پی‌سی منتقل کرده و برای همیشه داشته باشید.

اتصال Droid Transfer با وای‌فای یا کابل USB

یکی از دلایل محبوبیت نرم‌افزار Droid Transfer، اتصال ساده دستگاه اندرویدی به یک پی‌سی ویندوزی، شما باید نرم‌افزار Droid Transfer را روی دستگاه ویندوز خود نصب و بعد سراغ نصب نرم‌افزار Transfer Companion را هم روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. پس از آن کار اتصال گوشی و پی‌سی بسیار ساده می‌شود و فقط به یک شبکه وای‌فای یا کابل USB نیاز دارید.

برای اتصال با وای‌فای، مطمئن شوید کامپیوتر شخصی و دستگاه اندرویدی شما به یک شبکه وای‌فای وصل شدند. هنگامی که نرم‌افزار Droid Transfer را باز می‌کنید؛ یک کیو آر کد (QR code) دریافت می‌کنید که باید با گوشی اندرویدی اسکن کنید. کار اتصال تمام است و اکنون می‌توانید وارد نرم‌افزار Droid Transfer شده و از بخش‌های مختلف آن، کارتان را انجام دهید و محتواها را منتقل کنید.

همین‌طور، می‌توانید از طریق یک کابل USB گوشی اندرویدی را به پی‌سی وصل کنید. این روش اتصال، نیاز به تنظیمات بیشتری دارد و نسبت به اتصال از طریق وای‌فای، سخت‌تر است.

به هر حال، چه از طریق وای‌فای یا کابل USB، دستگاه اندرویدی را به پی‌سی وصل کنید؛ به مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و کارهای جالب ولی ساده و یکپارچه دسترسی خواهید داشت.

 


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

زره نمادین فلزی پیچیده‌ برای گربه‌ها و موش‌ها – کار یک هنرمند باذوق!

دشمنی بین گربه‌ها و موش‌ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف‌آرایی کنند چه چیزهایی برای این نبرد می‌ساختند؟کار یک هنرمند کانادایی تقریباً در همین سمت و سو است. جف دی بوئر با الهام از فرهنگ‌های باستانی و…

بهترین سریال های هندی | 49 سریال هندی تماشایی به همراه توضیحات

محتوای شرقی به صورت عام و فیلم‌ها و سریال‌های هندی به صورت خاص طرفداران خاص خودشان را دارند. به خصوص با توجه به کم‌مایه شدن سینما و تلویزیون آمریکا روز به روز افراد بیشتری رو به سریال‌های کره‌ای یا سینمای مستقل‌تر کشورهایی مثل اسپانیا و…

تصور دهشت نبرد «واترلو» با هوش مصنوعی میدجرنی

نبرد واترلو، که در ۱۸ ژوئن ۱۸۱۵ رخ داد، یک درگیری نظامی مهم در طول جنگ‌های ناپلئون بود. این جنگ بین ارتش فرانسه به رهبری امپراتور ناپلئون بناپارت و اتحادی از نیرو‌های بریتانیایی، هلندی و پروس به فرماندهی دوک ولینگتون و فیلد مارشال گبهارد…

منتخبی از تصاویر تاریخی کمتر دیده شده

با اینکه دسترسی به مستندهای خوب این روزها خیلی زیاد شده و به سبب وجود اینترنت (یا شبحی از اینترنت!) ما عکس تاریخی بسیار زیاد می‌بینیم (و می‌توانیم حدس بزنیم که که کئام عکس‌های معاصر روزی تبدیل به عکس تاریخی خواهند شد)، اما باز هم حجم…

گالری عکس: طراحی‌های داخلی و خارجی افتضاح و عجیب که با کمی قدرت شبیه‌سازی مغزی رخ نمی‌دادند!

چیزی که من اسمش را می‌گذارم شبیه‌سازی مغزی واقعا چیز لازمی در زندگی و کار است. یعنی اینکه بتوانید قبل از جابجایی و ساختن اجسام در ذهن تجسمش کنید و بعد حین کاربری‌های مختلف تصورش کنید و پیش‌بینی کنید که کجای کار می‌لنگد.فکر کنم از زمان…

خوشمزه‌ترین غذاها در کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی

ذائقه مردم کشورهای مخالف متناسب با فرهنگ و مواد غذایی اولیه در دسترس به میزان زیادی با هم متفاوت است تا آن حد که گاه باعث شگفتی ما می‌شود که چطور به خوردن این غذاها می‌شود فکر کرد. اما به صورت متناسب ممکن است برخی غذاهای ما هم برای شهروندان…
منبع pocket-lint
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.