گل فروشی های بین المللی چطور فعالیت می‌کنند؟

0

رپورتاژ

تقدیم با عشق، از آن سوی دنیا

گل یکی از عناصر اصلی در برگزاری مراسم مختلف است و نقش مهمی در انواع روابط اجتماعی ایفا می‌کند. مردم به دلایل بسیاری از جمله ابزار علاقه و ابراز همدردی به یکدیگر گل هدیه می‌دهند. با این حال گاهی اوقات ممکن است نیاز داشته باشید یک دسته گل یا سبد گل به آدرس همایش، شرکت یا شخص خاصی در یک کشور خارجی ارسال کنید. گل فروشی های بین المللی این امکان را برای شما فراهم می‌کنند. در این مطلب با برخی از معروف‌ترین سرویس‌های آنلاین ارسال گل در سطح بین‌المللی آشنا خواهیم شد.

نحوه سفارش گل از گل فروشی های بین المللی

سفارش دادن و ارسال کردن گل به اقصی نقاط جهان از طریق گل فروشی های بین المللی کار بسیار ساده‌ای است و نیازی به تخصص چندانی ندارد. برای این کار تنها کافی است وارد درگاه اینترنتی یکی از گل فروشی های بین المللی معتبر شده و مراحل زیر را دنبال کنید:

  • دسته گل، سبد گل یا محصول مورد نظر خود را از میان محصولات موجود در سایت انتخاب کنید
  • کشوری مقصد را انتخاب کنید و آدرس محل تحویل گل را ثبت کنید
  • تاریخ تحویل را تعیین کنید
  • خرید خود را ثبت کنید و هزینه سفارش را بپردازید

معرفی بهترین گل فروشی های بین المللی در دنیا

پس از تکمیل مراحل فوق، واحد پشتیابی گل فروشی بین‌المللی با گل‌آرای طرف قرارداد خود در کشور مقصد تماس می‌گیرد و محصول انتخابی شما در تاریخ تعیین شده به آدرس مورد نظر ارسال می‌شود. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که گل فروشی های بین المللی معمولا خدمات خود را در کشورهای خاصی ارائه می‌دهند. بنابراین قبل از سفارش گل، اطمینان حاصل کنید که نام کشور مورد نظر شما در فهرست کشورهای تحت پشتیبانی گل فروشی انتخابی وجود داشته باشد. در ادامه به معرفی برخی از گل فروشی‌های بین‌المللی معتبر و شناخته شده خواهیم پرداخت.

فلاورچیمپ؛ مخصوص آسیایی‌ها

گل فروشی بین‌المللی فلاورچیمپ (FlowerChimp) یکی از گل فروشی های بین المللی مستقر در جنوب شرق قاره آسیا و یکی از بهترین سرویس‌های ارسال گل در در این قاره است. در حال حاضر برای ارسال گل به کشورهای مالزی، اندونزی، فیلیپین، سنگاپور و هنگ کنگ می‌توان از خدمات سرویس تحویل گل فلاورچیمپ استفاده کرد.

فلوراکوئین؛ انتخاب خوش سلیقه‌ها

گل فروشی بین المللی فلوراکوئین (FloraQueen) فعالیت خود را در سال 2004 و در بارسلون اسپانیا شروع کرد. فلوراکوئین ابتدا به عنوان یک سایت کوچک شروع به کار کرد در نهایت به یک گل فروشی آنلاین تمام عیار تبدیل شد. امروزه فلوراکوئین به بیش از صد کشور جهان، گل صادر می‌کنند. علاوه بر این، مجموعه فلوراکوئین انواع شکوفه‌های تازه را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد که محصول کشورهای اسپانیا، ایتالیا و آلمان هستند.

مجموعه فلوراکوئین به منظور حصول اطمینان از تحویل موفقیت‌آمیز سفارش‌ها، از پیک برای تحویل گل‌ها استفاده می‌کند. همچنین با مراجعه به وبسایت گل فروشی بین المللی فلوراکوئین می‌توانید تعیین کنید که سفارش شما در طول صبح تحویل داده شود یا عصر.

اینترفلورا؛ تلفیق زیبایی و ظرافت

گل فروشی بین المللی اینترفلورا (InterFlora) یک بازار گل آنلاین است که با بیش از پنج هزار و هشتصد گل فروشی در سراسر جهان همکاری می‌کند و امکان ارسال گل به 140 کشور جهان را فراهم می‌کند. هر یک از گل فروشی‌های طرف قرارداد اینترفلورا از مهارت، تخصص و خلاقیت مخصوص به خود بهره‌مند هستند. توجه به جزئیات و صرف دقت فراوان در پیچیدن دسته گل، از جمله ویژگی‌های محبوب گل‌آرایانی است که با اینترفلورا همکاری می‌کنند.

این مجموعه یکی از مجموعه‌های وابسته به گل فروشی بین المللی تله‌فلورا (TeleFlora) است. از جمله کشورهایی که از خدمات شبکه تحویل گل آنلاین اینترفلورا بهره‌مند هستند می‌توان به استرالیا، کلمبیا، کانادا، برزیل، اتریش، بلژیک، آذربایجان، عراق، ایتالیا، یونان، آلمن و ایران اشاره کرد.

ای‌فلوریست؛ مناسب برای سخت پسندها

مجموعه خدماتی ای‏فلوریست (eFlorist) بهترین سرویس تحویل گل برای مجالس و محافل  لاکچری و افراد سخت پسند است. در مجموعه “لذت محض” (Pure Indulgence) که وسط این گل فروشی بین‌المللی ای‌فلوریست ارائه شده است، می‌توانید لوکس‌ترین شیوه‌های گل‌آرایی را مشاهده کنید و با گل‌هایی آشنا شوید که در تمام طول روز، تازه می‌مانند.

گل فروشی‌های طرف قرارداد با ای‌فلوریست از تازه‌ترین و با کیفیت‌ترین انواع گل برای گل‌آرایی و پیچیدن دسته گل استفاده می‌کنند و هر کدام از آن‌ها شیوه‌های چیدمان و آرایش مخصوص به خود را دارند. علاوه بر این، مجموعه ای‌فلوریست به ارائه سبدهای گل چشم‌نواز و تاج گل نیز شهرت دارد. از جمله کشورهایی که از خدمات ای‌فلوریست بهره می‌برند می‌توان به استرالیا، نیوزلند، آمریکا، کانادا، فرانسه، هلند، آلمان و اسپانیا اشاره کرد.

ونوس‌فلور؛ بهترین کیفیت با نازلترین قیمت

“گل‌آرایی جاودان.” این شعار گل فروشی بین المللی ونوس فلور (VENUS ET Fleur) است. مجموعه بین المللی ونوس وظیفه خود می‌داند که آیین اهدای گل برای برقراری ارتباط با دیگران را احیا کند و به همین منظور خدمات خود را با کمترین قیمت و در بیش از پنجاه کشور در سراسر جهان ارائه می‌دهد. چیدمان دسته گل‌ها و سایر محصولات ارائه شده در این مجموعه به شکلی انجام می‌شود که گل‌ها تا مدت زمانی نسبتا طولانی شاداب بمانند.

ارسال گل به سراسر جهان بدون محدودیت

اهدای گل یکی از بهترین راه‌های برقراری ارتباط با دیگران و ابراز علاقه، ارادت یا همدردی است. اما گاهی اوقات فردی که قصد داریم به او گل هدیه بدهیم، کیلومترها با ما فاصله دارد و حتی ممکن است خارج از کشور زندگی بکند. در چنین شرایطی، بهترین اقدام ممکن اسن است که به گل فروشی های بین المللی مراجعه کنید و به صورت آنلاین برای عزیزان خود در سراسر جهان گل بفرستید.

فروشگاه اینترنتی وی آی پی شاپ این امکان را برای شما فراهم می‌کند. با مراجعه به وبسایت این مجموعه می‌توانید دسته گل، سبد گل، تاج گل یا دیگر محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش داده و تاریخ و زمان تحویل آن را مشخص کنید. با وی آی پی شاپ، گلستانی از انواع گل‌های تزئینی با بهترین آرایش و بالاترین کیفیت در اختیار شماست.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5