بهترین محصولات CES 2022 کدام‌ها بودند؟ یک جمع‌بندی جامع از بهترین گوشی‌ها تا بهترین نوآوری‌های خودرویی

0

بهترین‌های CES 2022 را هر ساله androidauthority برجسته می‌کند و معمولا انتخاب‌های خوب و دقیقی از بین انبوه وسایل معرفی شده انجام می‌دهد. اعتراف می‌کنم که اکثر این نوآوری‌ها ممکن است در شرایط اقتصادی فعلی و خاص ما بی‌معنی باشند، اما به دو دلیل آنها را بازتاب می‌دهم.

یکی اینکه نباید به بهانه غیرکاربردی بودن ، پنجره رو به دنیا را برای خودمان ببندیم و باید آماده باشیم، بلکه روزی این تحولات یا دانش باعث تغییری در زندگی ما شوند. میل به به روز بودن حتی به صورت کاملا نظری را از دست ندهید.

دوم اینکه آثاری از این پیشرفت‌ها با تاخیر چند ساله وارد محصولات اقتصادی میان رده هم خواهند شد. برای مثال تا شش سال پیش تلویزیون 4k یک چیز لوکس بود، اما الان یک استاندارد پایه باری خرید تلویزیون شده است!


بهترین گوشی: Samsung Galaxy S21 FE

Samsung Galaxy S21 FE سنت اخیر سامسونگ را ادامه داده است: ارائه یک نسخه مقرون به صرفه‌تر از پرچم‌دارها به بازار. با نزدیک شدن به عرضه گلکسی S22 ، گوشی S21 FE شاید تحت الشعاع قرار بگیرد. مقرون به صرفه بودن آن در عین داشتن مشخصات خوب، آن را محبوب دسته‌ای از کاربران خواهد کرد. این گوشی احتمالا در ایران هم بسیار محبوب خواهد شد. در مورد این گوشی این پست یک پزشک را بخوانید.

بهترین گوشی مقرون به صرفه: نوکیا G400

نوکیا G400 یک تجربه 5G زیر 6 گیگاهرتز را بدون خالی کردن جیبتان ارائه می‌دهد. البته این گوشی به وعده به 5G بسنده نمی‌کند. G400 دارای یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی، نرخ به روز‌رسانی 120 هرتز بر روی صفحه نمایش و پشتیبانی از اپراتورهای تمام شرکت‌های بزرگ ایالات متحده است.

بهترین لوازم جانبی موبایل: کوله پشتی Targus Cypress Hero EcoSmart

شاید بپرسید کوله پشتی هم مگر شد لوازم جانبی موبایل؟ کوله پشتی Targus Cypress Hero EcoSmart دارای فناوری Find My شرکت اپل است. یعنی اگر آیفون خود را گم کردید، می‌توانید دکمه‌ای را روی کوله پشتی فشار دهید تا تلفن شما زنگ بخورد. از طرف دیگر، اگر کوله پشتی خود را گم کردید، می‌توانید با برنامه Find My Tech به سرعت آن را پیدا کنید. این کوله پشتی نیز سازگار با محیط زیست است و از 26 بطری پلاستیکی بازیافتی ساخته شده.

بهترین گجت پوشیدنی: Garmin Venu 2 Plus

Garmin Venu 2 Plus تمام قطعات عالی Venu 2 اصلی را دارا است و از تماس‌ و دستیار‌های صوتی پشتیبانی می‌کند. بهترین چیز این است که Venu 2 Plus یک دستیار صوتی اصطلاحا آگنوستیک است که از طریق اتصال بلوتوث تلفن شما با Siri، Bixby یا Google Assistant یکپارچه می‌شود. با این افزوده‌ها، گارمین اولین حمله واقعی خود را به قلمروی ساعت‌های هوشمند انجام داده.

بهترین نوآوری در بخش گجت‌های پوشیدنی: MindMics

MindMics یک ایده کاملاً انقلابی است: با استفاده از مطالعه همودینامیک بدن با فناوری اینفراسونیک، MindMics می‌تواند به صورت غیرفعال شاخص‌های زیستی و فیزیکی حساس و مهم بدن را هر زمان که هدفون را روی گوش‌های می‌گذارید، ثبت کند. این فناوری آنقدر حساسیت دارد که می‌تواند باز و بسته شدن دریچه‌های قلب را متوجه شود و در همین حال میزان تنفس و میزان استرس را نیز ارزیابی کند.

MindMics چیزی فرارتر از سنسورهای کنونی تناسب اندام و سلامت ارائه می‌دهد.

بهترین هدفون: JBL Quantum TWS

هدفون‌های بی‌سیم واقعی مدت هاست که از چیزی که گیمر‌ها نیاز دارند عقب مانده‌اند. اما JBL Quantum TWS یک استثنا است. کوانتوم TWS شامل یک دانگل USB برای کاهش تأخیر است و ادعا می‌کند که می‌تواند تجربه واقعی بی‌سیم را به سطح انتظار گیمرها برساند.

بهترین هدست بازی: HyperX Cloud Alpha Wireless

وقتی صحبت از هدفون‌های بازی می‌شود، HyperX Cloud Alpha Wireless به معنای واقعی کلمه یک گجت روز است. HyperX Cloud Alpha Wireless با باتری کافی برای بیش از 300 ساعت پخش مداوم، استاندارد جدیدی را برای طول عمر هدست بازی تعیین می‌کند.

بهترین ساندبار: TCL Alto 9

ساندبارهای TCL Alto 9 ویژگی‌های سطح بالایی را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه‌تر از بسیاری از رقبا ارائه می‌دهند. با پشتیبانی از Dolby Atmos و صدای فراگیر 7.1.4، ساندبارهای سری Alto 9 دارای فناوری RayDanz TCL برای افزایش وسعت منطقه تحت پوشش مطلوب یا اصطلاحا sweet spot در جلوی ساندبار هستند.

بهترین نوآوری صوتی: Roland AeroCaster

چه بخواهید ویدئو‌هایی در محل کار ضبط کنید، چه قصد داشته باشید آموزش‌های زنده برای دانش‌آموزان ارائه کنید، پادکست خود را صفر شروع کنید یا فقط به فکر افزایش مهارت‌های فیلم‌برداری باشید، AeroCaster به شما امکان می‌دهد چندین ویدئو و فید‌های صوتی گوشی هوشمند را به صورت بسیار ساده و مقرون به صرفه ضبط و ترکیب کنید.

بهترین لپ تاپ: Dell XPS 13 Plus 

خط عالی XPS دل با XPS 13 Plus حتی بهتر هم شده . XPS 13 Plus از پردازنده سیلیکون نسل دوازدهم اینتل و حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5، استفاده می‌کند و صفحه کلیدش را با کلید‌های بزرگتر لبه به لبه خواستنی‌تر و راحت‌تر کرده. برای کسانی که به TouchBar اپل حسادت می‌کنند، XPS 13 Plus یک ردیف عملکرد خازنی مانند نوار لمسی و یک ترک‌پد شیشه‌ای فانتزی جدید اضافه کرده.

بهترین لپ تاپ گیمینگ: Alienware X14

Alienware X14 نازک‌ترین لپ تاپ 14 اینچی بازی است. اگر پرتابل بودن به اندازه عملکرد بازی برای شما مهم باشد، این انتخابی عالی است. X14 همچنین تنها لپ‌تاپ بازی در این اندازه است که از فناوری‌های G-Sync و Advanced Optimus انویدیا پشتیبانی می‌کند. X14 با حدود چهار پوند و 1799 دلار نسبت به هم‌رده‌ها بسیار سبک است اما ارزان نیست. با این وجود، دستگاهی با عملکرد بالا در شکلی مانند این مطمئناً طرفدارانی پیدا می‌کند.

بهترین کروم بوک: Asus Chromebook Flip CX5

Asus Chromebook Flip CX5 مشخصات لپ تاپهای خوب ویندوزی را با پردازنده‌های اینتل تا نسل دوازدهم به وادی کورم بوک می‌آورد. این لپ‌تاپ یک لپ‌تاپ فوق‌العاده بادوام با گواهی MIL-STD 810H است، بنابراین بدون توجه به کار پردازشی یا فیزیکی که از آن می‌کشید، می‌توانید تا مدت‌ها خیالتان از آن راحت باشد.

بهترین لپ تاپ 2 در 1: Lenovo Yoga 9i

Yoga 9i به روز شده لنوو، محصول 2 در 1 مورد پسندی در نمایشگاه CES 2022 بود. در حالی که بیشتر سازندگان لپ تاپ دیگر به دنبال حذف برخی ویژگی‌های محصولات هستند، لنوو یک محصول کلاسیک را بازگرداند: کلید‌های میانبر فیزیکی. که با آن به راحتی می‌شود بین حالت روشن و تاریک جابجا شد، در نمایه‌های عملکردی و صوتی حرکت کرد، حالت تاری پس‌زمینه در تماس‌های ویدیویی را تغییر داد. این دکمه‌ها تنظیمات را واقعا ساده می‌کنند.

بهترین نوآوری لپ تاپ: ایسوس Zenbook Fold 17

در نمایشگاه CES 2022 ایسوس با Zenbook Fold 17 همه چشم‌ها را به خود جلب کرد. Fold 17 گزینه‌های زیادی دارد: حالت تبلت 17.3 اینچی. صفحه نمایش با اندازه کامل با صفحه کلید خارجی؛ یا صفحه نمایش نیمه تا شده با صفحه کلید متصل برای تجربه‌ای مختصرتر شبیه نت بوک. اگر لپ‌تاپ‌های تاشو واقعا روزی محصولی نهایی شوند، باید به اینگونه باشند.

بهترین تلویزیون: Sony A95K QD-OLED

Sony Master Series A95K در اندازه‌های 55 و 65 اینچی عرضه می‌شود. A95K یک تلویزیون 120 هرتزی با وضوح 4K و  HDR OLED با Google TV داخلی و پخش‌کننده اصلی Apple AirPlay 2 است. پنل QD-OLED آن کیفیت OLED را با مزایای LED‌های کوانتوم دات‌ها ترکیب کرده است.

بهترین تلویزیون با وضوح 8K : تلویزیون Samsung Neo QLED QN900B

اگر دیگر 4k را چیزی روتین می‌دانید و دتبال 8K هستید، Samsung Neo QLED QN900B انتخاب ماست. QN900B با پردازنده نئو کوانتومی سامسونگ، نقشه‌برداری کنتراست بهبود یافته‌ای را ارائه می‌کند و قادر است اشیاء پیش‌زمینه و پس‌زمینه را بهتر از هم تفکیک و متمایز کند.

بهترین نوآوری تلویزیون: Skyworth W82

اگر نمی‌توانید بین یک تلویزیون OLED 4K با صفحه تخت سنتی و یک گزینه انحنادار، یکی را انتخاب کنید، Skyworth W82 هر دو است! با کلیک روی یک دکمه روی کنترل از راه دور، پنل 120 هرتزی را می‌توان برای مطابقت با نیاز‌های شما منحنی کرد. چه کسی می‌گوید شما نمی‌توانید همه چیز را داشته باشید؟!

بهترین مانیتور: Samsung Odyssey Neo G8

مانیتور مورد علاقه ما در CES از قضا همان مانیتور بازی مورد علاقه ما از آب درآمد: Samsung Odyssey Neo G8. با نرخ تازه‌سازی 240 هرتز، زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه و حداکثر روشنایی 2000 نیت.

G8 تمام مشخصات چشم‌گیر مورد نیاز گیمر‌ها را دارد. پنل منحنی OLED 4K آن یک جاذبه فریبنده آن است و هم به گیمر‌ها و هم برای افراد عادی به یک اندازه به خوبی خدمت می‌کند.

بهترین نوآوری در مانیتور: Samsung Odyssey Ark Odyssey Ark

سامسونگ آینده‌نگرترین مانیتوری را که در CES 2022 دیدیم، عرضه کرده بود. پنل OLED منحنی 55 اینچی، طبیعتاً برای بازی عالی است، اما می‌توان آن را تا 90 درجه کامل چرخاند تا عمودی شود. بر این اساس شما می‌توانید کاربرهای خوبی برای آن تعریف کنید. امیدواریم که چیزی بیشتر از دیدن تیک تاک باشد!

Ark احتمالاً می‌تواند از طریق ویژگی Multi View سامسونگ با آن هماهنگ شود.

بهترین محصول خانه هوشمند: Eufy Security Doorbell Dual

گاهی فکر می‌کنیم که دیگر جایی برای پیشرفت دوربین‌های امنیتی وجود ندارد، اما همیشه جایی برای نوآوری وجود دارد. ویدیوی جدید Eufy’s Video Doorbell Dual مشکلات دوگانه امنیت خانه و سرقت از محوطه باز را با  یک دوربین راحت حل می‌کند. دوربین دوگانه دارای یک دوربین اصلی است که به سمت بیرون کشیده شده است تا پیرامون را بپاید، اما یک لنز دیگر رو به پایین برای نظارت بر ایوان شما دارد.

بهترین محصول بهداشتی هوشمند: ترازوی هوشمند Withings Body Scan

Withings یک ترازو هوشمند جدید با دسته‌های جمع شونده یکپارچه را در CES به نمایش گذاشت. دسته‌ها به آن اجازه می‌دهند چیز‌هایی به مراتب فراتر از وزن شما را ثبت کند. ترازوی اسکن بدن Withings چیزهای جالبی مانند اندازه‌گیری فعالیت عصبی و ثبت آمار ECG گرفته تا تجزیه و تحلیل ترکیب بدن، ارزیابی تناسب اندام یک مرحله‌ای را در خانه ارائه می‌دهد.

بهترین جاروبرقی روباتی: Ecovacs Deebot X1 Omni

جاروبرقی‌ها و موپ‌های روباتی وارد مرحله بعدی تکامل خود شده‌اند. نسل بعدی داک تخلیه خودکار، مانند آنچه که در Ecovacs Deebot X1 Omni ارائه می‌شود، مخزن آب جاروبرقی ربات شما را دوباره پر می‌کند و همزمان با تخلیه سطل زباله، پارچه پاک‌کن آن را تمیز می‌کند.

بهترین نوآوری خانه هوشمند: ابزار‌های توسعه دهنده برای آمازون الکسا

در CES 2022 اعلام شد ابزار‌های توسعه‌دهنده برای پروتکل آمازون الکسا ارائه می‌شود که یک جهش بزرگ به جلو محسوب می‌شود. با استفاده از این ابزار‌ها،  دستگاه‌های هوشمند مختلف تحت یک استاندارد یکپارچه می‌شوند و همه آن‌ها می‌توانید با دستیار انتخابی خود کنترل کنید.

بهترین خودرو: مرسدس بنز ویژن EQXX

یکی از بزرگترین شکایات خودرو‌های برقی پس از مشکلات شارژ، برد است. راه حل اولیه – قرار دادن باتری بزرگتر در آن‌ها – راه حل خیلی جامعی نیست. بهتر کردن راندمان سوخت، راه حل به مراتب بهتری است. مرسدس بنز EQXX برد 1000 کیلومتری دارد که بیش از 50٪ بهتر از بهترین محدوده فعلی در یک EV است.

بهترین نوآوری خودرویی: BMW iX Flow

iX Flow مانند پوست آفتاب پرست، رنگ عوش می‌کند!  iX Flow، یک لایه الکتروفورتیک روی پانل‌های خودرو دارد که به آن امکان تغییر رنگ را می‌دهد. این اثر واقعاً مسحورکننده است حتی اگر در حال حاضر محدود به سیاه، سفید و خاکستری باشد.

ما نمی‌توانیم منتظر دیدن یک نسخه تمام رنگی نمانیم! آیا روزی این هم ممکن می‌شود و رنگ خودرو، دست کم در برندهای معتبر دنبا، بی‌معنی می‌شود؟!

بهترین کانسپت خودرو: LG Omnipod

ال‌جی Omnipod را به‌عنوان توسعه‌دهنده فضای زندگی شما در جاده توصیف می‌کند. این طراحی مفهومی تمام امکانات رفاهی موجود را که ممکن است از آپارتمان یا کابین درجه یک خود انتظار داشته باشید ارائه می‌دهد. Omnipod قادر است فضای داخلی خود را در طول روز تطبیق دهد. این طراحی می‌تواند در یک لحظه یک دفتر و در لحظه دیگر یک سینما باشد. ال‌جی می‌گوید که تفاوت بین خانه و ماشین را محو خاهد کرد. اگر فکر می‌کنید ممکن است در آینده ممکن است مجبور شوید در خودروی خود زندگی کنید، این یک راه حل است.

بهترین لوازم جانبی خودرو: Nextbase iQ

Nextbase iQ مانند یک دوربین امنیتی خانگی برای ماشین شما، یک دوربین داشبوردی مجهز به هوش مصنوعی است. این اولین داش‌کم همیشه متصل است که از اتصال 4G LTE و Wi-Fi استفاده می‌کند. اگر درگیر تصادف شدید، Nextbase iQ می‌تواند به طور خودکار خدمات اضطراری را مطلع کند. می‌تواند موقعیت مکانی و اطلاعات مهم پزشکی مانند گروه خون شما را به اشتراک بگذارد. همچنین می‌توانید ماشین خود را از راه دور چک کنید. یا اگر در موقعیتی دردسرساز قرار گرفتید، حالتی را با صدا فعال کنید که فوراً فیلم را به صورت زنده در فضای ابری پخش می‌کند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…

قسمت دیگری از عکس‌های تاریخی کمتر دیده شده: یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد!

شاید این گفتار مشهور فرنگی‌ها که می‌گویند که یک عکس به اندازه هزار کلمه سخن می‌گوید، غلو باشد. گاهی در یک عکس فقط زیبایی می‌بینیم. گاهی هم داخل آن چیزی نیست. بدتر از همه، گاهی چون یک عکس برش محدودی از زمان و مکان است، به نوعی حاوی دروغ است…

10 شهید دنیای فناوری!

هر کدام از ابزارها و دستگاه‌هایی که ما در زندگی عادی خود از آنها استفاده می‌کنیم، ثمره تلاش‌های بی‌وقفه دانشمندان و افراد زیادی بوده‌اند. اگر فداکاری، ریسک‌پذیری، شهامت و ماجراجویی این افراد نبود، ما هیچ کدام از این فناوری‌ها و ابزارها را…

شوخی‌های تصویری دانشگاهی – دوران عزیز پرمخاطره و گاه پرمشقت با بازدهی‌های نامعلوم

دوره دانشگاه و سختی تطابق‌های دانشجوهایی از طبقات مختلف اجتماعی و نواحی مختلف کشور و آمیزه جالب کنار هم قرار گرفتن آنها هر فعالیت عادی دیگر اجتماعی می‌شود مانند نگاه کردن به فوتبال و هر امتحان یا حتی کلاسی خاطره‌انگیز می‌شود.در اینجا…

چیزهای کوچکی که مایه دلخوشی، سرگرمی یا تعجب یا تفریح می‌شوند – گالری عکس

دلخوشی‌ها در زندگی بسیارند. دلخوشی می‌تواند خانه بزرگ، ماشین لوکس، شغلی دلخواه، تماشای فیلم در آخر روز خسته‌کنندهt یک کتاب تازه، معاشرتی روح‌افزا باشد یا حتی چیزهایی کوچک‌تر مانند دیدن زمین یخ‌زده در اول صبح زمستان و شکسته شدن لایه نازک یخ…

هوش مصنوعی کودکی بازیگران سریال فرندز Friends را بازسازی کرد!

هوش مصنوعی این روزها کارهای عجیب و غریبی می‌کند و حالا به یاری آن چهره کودکی بازیگران سریال فرندز Friends بازسازی شده است. این فناوری عجیب و غریب، نسخه‌های کودکی شش بازیگر معروف را ایجاد کرده.صفحه فیس بوک the_ai_dreams این کار را کرده،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.