بهترین لباس های سیسمونی کودک، به گفته والدینی که آنها را امتحان کرده اند

0

رپورتاژ

چه انتظاری داریم سیسمونی را بر اساس تحقیقات مستقل  و پیشنهادات جامعه میلیون‌ها والدین کیدز شاپ انتخاب می‌کند. درباره روند بررسی ما بیشتر بیاموزید.

بهترین برندهای لباس کودک

به جرات می توان گفت که برای خرید لباس کودک برای نوزاد کوچک خود، گزینه های کمی وجود ندارد. این چیز خوبی است، به خصوص که شما در سال اول تولد نوزادتان بیش از آن چیزی که تصورش را بکنید، لباس می پوشید. هر سه ماه یا بیشتر، کوچولوی شما به یک کمد لباس تقریباً کاملاً جدید نیاز دارد زیرا با سرعت زیادی در حال رشد است.

انتخاب بهترین لباس کودک: چه چیزی را در نظر بگیرید

مهمترین عاملی که هنگام خرید لباس کودک برای عزیزتان باید در نظر بگیرید راحتی است. اگر او به دلیل لباسی که پوشیده احساس خارش یا تحریک می کند، به شکل گریه به شما اطلاع می دهد – مواد لباس باید نرم، قابل تنفس باشند و هرگز نباید روی هیچ قسمتی از بدن کودک شما را تحریک کند. در اینجا موارد دیگری وجود دارد که باید قبل از خرید سیسمونی و لیست قیمت سیسمونی کامل نوزاد | به آنها فکر کنید:

سایز بندی . به یاد داشته باشید که سایز هر برند لباس کودک یکسان نیست – برخی از آنها سایز کوچک دارند در حالی که برخی دیگر نسبتا بزرگ هستند. قبل از اینکه اجناس را به صورت عمده از فروشگاه سفارش دهید، مطمئن شوید که کودک شما حداقل یک قطعه را امتحان کرده است تا بفهمد چه اندازه برای او بهتر است.

سهولت استفاده . به عبارت دیگر: پوشیدن و درآوردن لباس چقدر آسان است؟ به یاد داشته باشید که معمولاً چند پوشک را در یک روز عوض می کنید. اگر چند دقیقه طول بکشد تا یک تکه لباس را درآورید، این زمان اضافه می‌شود – و ممکن است کودک شما صبور نباشد!

ایمنی . از خرید هر کالایی که می‌تواند  خطر خفگی را ایجاد کند خودداری کنید (دکمه‌ها، گل‌ها یا کمان‌هایی که به راحتی قابل جابجایی هستند، قلاب‌ها، بند کشی و غیره). توجه کنید.

سبک . آخرین، اما مطمئنا نه کم اهمیت، شما باید لباس نوزادی را که می خرید دوست داشته باشید! استایل مهم است، به خصوص که تا چند ماه آینده یکسری عکس از معشوق خود با این لباس ها می گیرید.

چک لیست اصول اولیه لایت نوزاد

رختخواب کودک شما (یا مجموعه‌ای از لباس‌های ضروری) می‌تواند به اندازه دلخواه بزرگ یا کوچک باشد، اما چندین قطعه ضروری وجود دارد که می‌خواهید به محض اینکه از بیمارستان به خانه رسیدید (و تعدادی از شما) برای آوردن نوزاد به خانه، باید همراه شما بسته بندی کنند!). در اینجا لیستی از مواردی که باید در layette خود بگنجانید آمده است:

برای پوشیدن:

1 لباس برای خانه: پیراهن، شلوار جوراب ، و کلاه

  • پیراهن یا لباس بدن
  • ست پیراهن و شلوار
  • روپوش
  • لباس فصلی
  • مایو تابستانی برای نوزاد
  • برای تغذیه:
  • پارچه آروغ

برای خوابیدن:

  • لباس خواب و/یا لباس مجلسی یک تکه
  • کیسه خواب یا  قنداق

برای حمام کردن:

  • حوله کلاهدار
  • پارچه دستشویی

برای گرما و محافظت:

  • پتوی دریافتی
  • جوراب و/یا چکمه (تا زمانی که او نتواند راه برود به کفش نیاز نخواهید داشت)
  • دستکش بدون خش
  • کلاه تابستانی آفتابگیر برای نوزادان و کلاه بافتنی برای نوزادان زمستانی
  • ژاکت، برای نوزادان زمستانی
  • لباس برفی ، برای نوزادان زمستانی

از آنجایی که گزینه ها به ظاهر بی پایان هستند، فروشگاه سیسمونی در تهران بهترین مارک های لباس کودک را به اشتراک می گذارد، جایی که می توانید تمام لباس های بدن، لباس خواب، جوراب و موارد دیگر خود را پیدا کنید. اینها باید به شما کمک کند تا در کنار هم گذاشتن بهترین شیردهی کودک شروع کنید.

کیدز شاپ از دهه 1370 یک برند قابل اعتماد برای پوشاک کودکان بوده است (بله، واقعاً)، و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. لباس‌های با کیفیت آزمایش شده خود را با قیمت پایین به خریداران سیسمونی نوزاد دختر و پسر می‌آورد. می‌توانید لباس‌های کودک و کودک نوپا، از جمله پیراهن، شلوار، جوراب، لباس خواب و لباس خواب، و همچنین پتو، پیش‌بند و سایر لوازم جانبی را پیدا کنید.

چرا برند ما موفق است؟

پیژامه‌های زیبا، لباس‌های بدن، کیسه خواب و سایر لوازم ضروری نوزاد – که بسیاری از آنها با پنبه ارگانیک و از قبل شسته شده ساخته شده‌اند – در انواع طرح‌ها و طرح‌های سرگرم‌کننده و بی‌انتها به ارمغان تولید می شوند. والدین می‌گویند که این محصولات کمی بزرگ هستند، اما این می‌تواند یک مزیت برای نوزادان بزرگ‌تر باشد.

گاهی اوقات لباس‌های کودک می‌توانند به سختی به کلیشه‌های جنسیتی تبدیل شوند – چیزهای بسیار جذاب برای دختران، هیولاها و دایناها و کامیون‌ها برای پسران. لباس‌های ساده و جاودانه برند ما در رنگ‌های روشن و طرح‌های خنثی از نظر جنسیتی عرضه می‌شوند تا برای هر بچه‌ای سرگرم‌کننده و مناسب باشند. (زیرا خنثی لزوماً به معنای خاکستری نیست!) همه لباس های ما دارای گواهی استاندارد OEKO-TEX 100 هستند، به این معنی که هیچ قسمتی حاوی مواد مضر نیست. و اگر اکنون این برند را دوست دارید، می‌توانید به خرید لباس‌های کودکتان در حین رشد، تا سایز 14Y ادامه دهید.

اگر به دنبال لباس‌های بدنه ساده و ارزان هستید که از کثیف شدن آن‌ها بدتان نمی‌آید، بهتر است به سراغ برند وبیر ما بروید . این برند کمی کوچک طراحی شده است و در هنگام شست‌وشو کوچک می‌شود، همچنین به اندازه کافی مقرون به صرفه است.و با توجه به اینکه در هزاران خرده فروش فروخته می شود، می توانید به راحتی آن را در حین حرکت و در کوتاه مدت پیدا کنید. (فقط به یاد داشته باشید که یک یا دو سایز بخرید.)

برند Target ما

اگر والدینی هستید که زمان زیادی ندارید و می‌خواهید لباس‌های بچه‌گانه مقرون‌به‌صرفه تهیه کنید – در حالت ایده‌آل زمانی که بقیه خریدهایتان را انجام می‌دهید – پس این  برند انحصاری Target برای شما مناسب است. لباس‌های PJ، جداکننده‌ها، لباس‌های بیرونی و موارد دیگر را با انواع طرح‌ها و طرح‌های زیبا برای کودک خود بخرید. Target همچنین بازپرداخت رایگان همراه با رسید شما را به مدت یک سال پس از خرید تضمین می کند و بارگیری مواردی را که در برنامه شما قرار نمی گیرند آسان می کند. و اگر این برند را دوست دارید، می‌توانید به خرید لباس‌های او ادامه دهید، زیرا او به اندازه‌های بچه بزرگ می‌شود.

منبع: فروشگاه سیسمونی کودک کیدز شاپ kidz24.shop

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5