بهترین فیلم‌ های ۲۰۲۲ – معرفی و خلاصه داستان ۳۲ فیلم خوب ۲۰۲۲ تاکنون

0

در این پست فهرستی از بهترین فیلم های ۲۰۲۲ را می‌توانید مرور کنید که شامل چند فیلم مستند خوب هم هستند. گرچه برای دیدن بهترین‌ها تا اواخر پاییز هر سال باید منتظر ماند، اما در میان فیلم‌ها و مستندهای زیر هم آثار قابل اعتنایی مشاهده می‌شوند.


Elizabeth Windsor ( 2022 )

کارگردان: Patrick Dickinson
ستارگان: Charles Anson,Dickie Arbiter,Robert Lacey

این مستند داستان دختری را روایت می کند که هرگز قرار نبود ملکه شود…


انیمیشن چیپ و دیل: رنجرهای نجات- Chip n Dale: Rescue Rangers ( 2022 )

بهترین فیلم‌ های ۲۰۲۲

چیپ و دیل سنجاب، سی سال پس از پایان برنامه تلویزیونی پرطرفدارشان، هم اکنون زندگی های بسیار متفاوتی را سپری می کنند. زمانیکه یکی از عوامل سری اصلی به صورت رازآلودی ناپدید می شود، چیپ و دیل باید برای نجات دوست خود، به یکدیگر بپیوندند.

انیمیشن چیپ و دیل: رنجرهای نجات به کارگردانی آکیوا شافر در سال 2022 ساخته شده است. این انیمیشن محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن و ماجراجویی می‌باشد. .


Runway 34 ( 2022 )

نویسنده: Sandeep Kewlani,Aamil Keeyan Khan
کارگردان: Ajay Devgn
ستارگان: Amitabh Bachchan,Rakul Preet Singh,Ajay Devgn

تاریخ انتشار :2022/04/29

پرواز یک خلبان پس از برخاستن از یک مقصد بین المللی، مسیری هیجان انگیز و مرموز را طی می کند…


We Feed People ( 2022 )

مستند
کارگردان: Ron Howard
ستارگان: José Andrés,Maisie Wilhelm

وقایع نگاری از اینکه چگونه آندرس و سازمان غیرانتفاعی او در پی فاجعه، کشورها را بازسازی می کنند و غذای سالمی را برای افراد آسیب دیده فراهم می کنند…


Martha: A Picture Story ( 2019 )

مستند,بیوگرافی
نویسنده: Davis Coombe,Drew Macdonald
کارگردان: Selina Miles
ستارگان: Colin Cassidy,Martha Cooper

در دهه 1970 نیویورک، عکاس مارتا کوپر، برخی از تصاویر را در زمانی که شهر علیه آن اعلام جنگ کرده بود، ثبت کرد. چند دهه بعد، کوپر در جنبش جهانی هنرمندان خیابانی تأثیرگذار شد….


بدترین فرد جهان (The Worst Person in the World)

کشور سازنده: نروژ
کارگردان: یوآخیم تری‌یر (Joachim Trier)
بازیگران اصلی: رنات رنیزوه (Renate Reinsve)، آندرش دانیلسن لی (Anders Danielsen Lie)

فیلم جستاری چهارساله در زندگی زنی در دوره ۳۰سالگی است. او در تلاش برای یافتن عشق، قرارگرفتن در مسیر شغلی مطلوب و به‌ عبارتی افتادن روی غلتک زندگی است و در این مسیر خودش را بهتر و بیشتر می‌شناسد.

تماشای این فیلم مثل نگاه‌کردن به زندگی خودمان است؛ شخصیت اصلی همان راهی را طی می‌کند که همه آدم‌ها برای یافتن جایگاهشان در این دنیا پشت‌سر می‌گذارند. فیلم داستان ملموسی دارد و نمایی از زندگی را به تصویر می‌کشد که پیش‌بینی‌ناپذیر، پیچیده و تلفیقی از شیرینی و تلخی‌ است. این فیلم ۲۰۲۲ دوبله فارسی هم دارد.


The Northman ( 2022 )

نویسنده: Robert Eggers,Sjón
کارگردان: Robert Eggers
ستارگان: Alexander Skarsgård,Nicole Kidman,Claes Bang

این فیلم به یک حماسه انتقام جویی وایکینگی توصیف شده که اتفاقات آن در ایسلند اواخر قرن دهم جریان دارد می‌پردازد…


Top Gun: Maverick ( 2022 )

کارگردان: Joseph Kosinski
ستارگان: Tom Cruise,Jennifer Connelly,Val Kilmer

کاپیتان پیت “ماوریک”، خلبان آزمایشی، پس از سی سال خدمت، عمداً از ارتقای رتبه خود طفره رفته است. یک روز ماوریک فراخوانده می‌شود تا مسئولیت آموزش گروهی از فارغ التحصیلان تاپ گان را برای یک مأموریت تخصصی به دستور همکار دوست هوانورد نیروی دریایی و رقیب سابق خود دریاسالار تام “ایس من” کازانسکی، که فرمانده اقیانوس آرام ایالات متحده است، به عهده بگیرد…


Everything Everywhere All at Once ( 2022 )

نویسنده: Dan Kwan,Daniel Scheinert
کارگردان: Dan Kwan
ستارگان: Michelle Yeoh,Stephanie Hsu,Jonathan Ke Quan

مهاجر چینی سالخورده ای ناخواسته وارد یک ماجراجویی دیوانه وار می شود: فقط اوست که می تواند جهان را نجات دهد و برای این کار، باید در جهان هایی سفر کند که با زندگی هایی که می توانست داشته باشد مرتبط است.

فیلم همه چیز همه جا ناگهان به کارگردانی دن کوان در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم میشل یئو، استفانی هسو، که هوی کوان، جیمز هنگ و جیمی لی کرتیس به هنرمندی پرداخته‌اند.


Dakota ( 2022 )

نویسنده: Johnny Harrington
کارگردان: Kirk Harris
ستارگان: Abbie Cornish,Tim Rozon,William Baldwin

یک زن و دخترش وقتی سگ رزمی شوهر مرحومش برای زندگی در مزرعه آنها می آید، با او صمیمی می شوند. با این حال یک کلانتر فاسد هر کاری که لازم است انجام می دهد تا به زمین خانواده دست یابد …


فیلم بتمن- The Batman ( 2022 )

این فیلم که از ساخته های کمپانی بزرگ برادران وارنر است، نامزد دریافت جایزه برای بهترین تیزر، موشن-تایتل گرافیک و تدوین صدا از جشنواره تریلر طلایی شده است. ریدلر، قاتلی سریالی، زنجیره ای از شواهدی مبهم را پس از ارتکاب قتل شخصیت های برجسته سیاسی به جا می گذارد و بتمن مسیری پرمخاطره را به لایه های زیرین شهر گاتهام برای فاش کردن هویت او آغاز می کند. درحالیکه شواهد، بتمن را متوجه نقش خانواده خود در این مسئله می کند و نیت قاتل آشکار می شود، او هم اکنون باید روابطی جدید شکل دهد و در برابر سواستفاده از قدرت و فساد نهادینه شده در شهر بایستد.

فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم بری کیوگن، زوئی کراویتز، رابرت پتینسون، پیتر سارسگارد، کالین فارل، پل دانو، اندی سرکیس، جفری رایت و جان تورتورو به هنرمندی پرداخته‌اند.


Doctor Strange in the Multiverse of Madness ( 2022 )

نویسنده: Stan Lee,Steve Ditko,Michael Waldron
کارگردان: Sam Raimi
ستارگان: Benedict Cumberbatch,Elizabeth Olsen,Chiwetel Ejiofor

دکتر استفان استرنج یک طلسم ممنوعه می زند که دریچه ای را به چندجهان باز می کند. با این حال، تهدیدی ظاهر می شود که ممکن است برای گروه او بسیار بزرگ باشد…


فیلم قدرت سگ (The power of dog)

سال ساخت: ۲۰۲۲
کارگردان: جین کمپیون (Jane Campion)
بازیگران اصلی: بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، کریستن دانست (Kirsten Dunst)

فیل دامداری است که رفتار خوبی با اطرافیانش ندارد و همه از او می‌ترسند، اما احتمال تجربه‌کردن عشق برای هیچ آدمی روی این کره خاکی بعید نیست. همه مستحق عشق و چشیدن طعمش هستند. فیل هم با ورود همسر و فرزند برادرش به زندگی‌اش کم‌کم تغییر می‌کند.
این فیلم وسترن ۲۰۲۲ برای طرف‌داران بندیکت کامبربچ دوست‌داشتنی خواهد بود. قدرت سگ جوایز زیادی گرفته و دل منتقدان را هم به‌ دست آورده است.


The Outfit ( 2022 )

نویسنده: Graham Moore,Johnathan McClain
کارگردان: Graham Moore
ستارگان: Mark Rylance,Zoey Deutch,Dylan O’Brien

داستان فیلم بر روی خیاط کت و شلواری در کشور انگلستان با نقش‌آفرینی مارک رایلنس تمرکز دارد که پس از به وقوع پیوستن تراژدی شخصی، او به شهر شیکاگو آمریکا نقل‌مکان می‌کند و در آنجا شروع به دوختن کت و شلوارهایی بسیار زیبا برای کسانی که قادر به پرداخت هزینه‌شان هستند می‌کند که اکثر آن‌ها گانگسترهای شرور این شهر هستند…


In Our Prime ( 2022 )

کارگردان: Dong-hoon Park
ستارگان: Hae-Joon Park,Dong-hwi Kim,Min-sik Choi

جی وو، رانده شده در یک مدرسه خصوصی معتبر، با هاک سونگ، سرایدار مدرسه آشنا می شود که در واقع یک نابغه ریاضی است که از کره شمالی فرار کرده است…


The Unbearable Weight of Massive Talent ( 2022 )

نویسنده: Tom Gormican,Kevin Etten
کارگردان: Tom Gormican
ستارگان: Nicolas Cage,Nicolas Kim Coppola,Pedro Pascal

نیکلاس کیج با بی‌پروایی پیشنهاد ۱ میلیون دلاری را برای حضور در روز تولد یک طرفدار فوق‌العاده میلیاردر مکزیکی قبول می‌کند. وقتی همه چیز به شکل وحشیانه‌ای در می‌آید، نیک مجبور می‌شود نسخه‌ای از شخصیت‌های شاخص و دوست داشتنی خود شود تا همسر و دخترش را از هواداری که یک قاچاقچی معروف بدنام است ، بدرقه کند…


Return to Space ( 2022 )

مستند
کارگردان: Jimmy Chin

این داستان هیجان انگیز سفر نزدیک به 20 ساله برای بازگرداندن فضانوردان آمریکایی با موشک های ایالات متحده به فضا، از فیلمسازان الیزابت چای واسارهلی و جیمی چین است که دسترسی به ناسا و اسپیس ایکس را ارائه می دهد…


فیلم سیرانو (CYRANO)

کارگردان: جو رایت (Joe Wright)
بازیگران اصلی: پیتر دینکلیج (Peter Dinklage)، هیلی بنت (Haley Bennett)

سیرانو نمایشنامه معروفی از ادموند روستان است. جو رایت که سابقه درخشانی در ساختن فیلم بر اساس کتاب‌ها و نمایشنامه‌های معروف دارد، این بار سراغ نمایشنامه جذاب سیرانو رفته است. ماجرای فیلم از سیرانویی می‌گوید که ظاهرش با معیارهای عمومی زیبایی همخوانی ندارد.

او عاشق دختری به‌نام رکسان است و در مثلثی عشقی اسیر می‌شود. سیرانو بابت ظاهرش اعتمادبه‌نفس کافی ندارد، بنابراین پا پس می‌کشد و به‌جای جنگیدن برای تسخیر قلب کسی که دوستش دارد، رقیبش را برای وصال یاری می‌دهد. سیرانو فیلمی موزیکال است.


فیلم The Adam Project

کارگردان: شان لوی (Shawn Levy)
بازیگران: رایان رینولدز، مارک روفالو، جنیفر گارنر، کاترین کینر، زوئی سلدانا

در این فیلم رایان رینولدز نقش خلبانی را دارد که از آینده به زمان حال آمده است. او اکنون باید با خودش در کودکی همراه شود تا جهان را از یک فاجعه نجات دهند.


۳۵۵

کارگردان: Simon Kinberg
بازیگران: Jessica Chastain, Lupita Nyong’o, Penélope Cruz
تاریخ اکران: ۱۷ دی ۱۴۰۰

فیلم سینمایی «۳۵۵» یک تریلر جاسوسی است که سیمون کینبرگ کارگردانش است.

فیلم درباره‌ی تعدادی از جاسوسان بین‌المللی است که برای یافتن و گرفتن یک سلاح مهم و مخفی از مزدوری خطرناک به هم پیوسته‌اند.

در واقع ۳۵۵ را باید نوعی مأموریت غیرممکن یا جیمز باند کاملا زنانه در نظر گرفت که بازیگران زن شناخته‌شده‌ای چون جسیکا چستین، پنه‌لوپه کروز و لوپیتا نیونگو را به خدمت گرفته است.


Chernobyl: The Lost Tapes ( 2022 )

مستند
کارگردان: James Jones

این مستند داستان چرنوبیل را از طریق مجموعه‌ای از فیلم‌های دراماتیک تازه کشف‌شده که در نیروگاه هسته‌ای در طول فاجعه فیلم‌برداری شده و مصاحبه‌های تازه ضبط‌شده و عمیقاً شخصی کسانی که در آنجا بودند، روایت می کند …


Presence of Love ( 2022 )

کارگردان: Maclain Nelson
ستارگان: Julian Morris,Amy Sharp,Samantha Bond

پروفسور جاس، که برای بازدید از مزرعه ای که مادر مرحومش در آن بزرگ شده بود، به انگلستان سفر می کند و با پدر مجرد دنیل، که اکنون خانواده آن را اداره می کند، پیوند برقرار می کند…


The Issue with Elvis ( 2022 )

نویسنده: Charlotte Wincott
کارگردان: Charlotte Wincott
ستارگان: Heather Bowling,Bill Meisenzahl,Erek Richarde

اولین فیلم بلند شارلوت وینکات درباره گیاه‌شناسی که با پسری فراری در کوه‌های ویرجینیای غربی آشنا می‌شود…


فیلم مرگ بر روی نیل (Death on the Nile)

کارگردان: Kenneth Branagh
بازیگران: Tom Bateman, Annette Bening, Kenneth Branagh

کنت برانا در فیلم سینمایی «مرگ بر روی نیل» علاوه بر کارگردانی، نقش هرکول پوآرو را بر عهده داشت.

فیلم سینمایی مرگ بر روی نیل با فیلم‌نامه‌ای از مایکل گرین اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته آگاتا کریستی.


In Search of Tomorrow ( 2022 )

مستند,علمی-تخیلی

نویسنده: David A. Weiner
کارگردان: David A. Weiner
ستارگان: Wil Wheaton,Clancy Brown,Sean Young

سفری نوستالژیک در میان فیلم‌های علمی تخیلی دهه ۸۰، با بررسی تأثیر و ارتباط آن‌ها با امروز، که توسط هنرمندانی که آن‌ها را ساخته‌اند و کسانی که برای تبدیل دیدگاه‌های خود به واقعیت الهام گرفته‌اند، روایت می‌شود…


Against the Ice ( 2022 )

کارگردان: Peter Flinth
ستارگان: Nikolaj Coster-Waldau,Joe Cole,Þorsteinn Bachmann

براساس وقایع واقعی ، در سال 1909، دو کاوشگر پس از اینکه در سفری به دانمارک در گرینلند پوشیده از یخ رها شدند، برای زنده ماندن می جنگند…


فیلم پدر روحانی استو – Father Stu

کارگردان: روزالیند راس

«پدر روحانی استو»، داستان زندگی استوارت لانگ را روایت می کند؛ بوکسوری که هم اکنون کشیش شده و در طول مسیر تغییرش از فساد به رستگاری، الهام بخش افراد بی شماری می شود.

فیلم پدر روحانی استو به کارگردانی روزالیند راس در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و آمریکا و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مارک والبرگ، مل گیبسون، مالکوم مک داول، ترزا رویز، جکی ویور و آنت ماهندرو به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم دانتون ابی ۲ (Downton Abbey 2)

کارگردان: Simon Curtis
بازیگران: Hugh Bonneville, Elizabeth McGovern, Maggie Smith

فیلم سینمایی «دانتون ابی ۲» که تحت عنوان «دانتون ابی: یک عصر جدید» هم شناخته می‌شود درامی تاریخی و دنباله فیلم دانتون ابی ساخته سال ۲۰۱۹ است.

دانتون ابی اساسا سریالی بریتانیایی بود که از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ پخش شد و خالق آن جولین فلوز فیلم‌نامه هر دو فیلم سینمایی را که با همین عنوان ساخته شده به رشته تحریر درآورده است. گرچه هنوز جزییات چندان مفصلی را از خط داستانی فیلم جدید نمی‌دانیم اما مشخص است که این قسمت ماجراهای فیلم سال ۲۰۱۹ را ادامه می‌دهد.


انیمیشن خاطرات یک بی عرضه: رودریک فرمانروایی می کند – Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules

«خاطرات یک بی عرضه: رودریک فرمانروایی می کند»، محصول کمپانی والت دیزنی است. گِرِگ و رودریک دو برادر هستند که دائم با هم اختلاف دارند و به ندرت سر چیزی به توافق می رسند. والدین آن ها از دعواهای دائمی آن ها خسته شده اند و تصمیم می گیرند کاری کنند که این دو با هم صمیمی شوند.

انیمیشن خاطرات یک بی عرضه: رودریک فرمانروایی می کند در سال 2022 ساخته شده است. این انیمیشن محصول کشور کانادا و آمریکا و در ژانر انیمیشن و کمدی می‌باشد.


فیلم آنچارتد – Uncharted

کارگردان: روبن فلیشر

این فیلم پیش درآمدی بر بازی ویدیویی «آنچارتد» است. ناتان دریک، پسری آشنا با پیچ و خم های زندگی در شهر، توسط ویکتور سالیوان، جوینده گنج، استخدام می شود تا کمک کند گنجی که توسط فردیناند مگلان جمع شده بود و توسط خاندان مونکادا بر باد رفت را بازیابند.

فیلم آنچارتد به کارگردانی روبن فلیشر در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم تام هالند، مارک والبرگ، سوفیا تیلور علی، آنتونیو باندراس، تاتی گابریل و استیون ودینگتون به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم شهر گمشده – The Lost City

کارگردان: آرون نی – آدام نی

«شهر گمشده»، محصول کمپانی پارامونت پیکچرز، درباره نویسنده گوشه گیری به نام لورتا سیج است که در رمان های محبوب ماجراجویانه اش درباره مکان های عجیب و غریب می نویسد. بر روی جلد کتاب های او، تصویر مدل خوش قیافه ای به نام الن است. لورتا با الن برای تبلیغ کتاب جدیدش به سفر می رود و در راه، میلیادری غیرعادی او را می دزدد. او امیدوار است لورتا بتواند او را به گنج گمشده شهر کهنی که در جدیدترین داستان خود نوشته برساند. الن که مصمم است به لورتا ثابت کند فقط قهرمان کتاب های او نیست، بلکه در زندگی واقعی نیز قهرمان است به نجات او می شتابد.

فیلم شهر گمشده به کارگردانی آرون نی و آدام نی در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم برد پیت، ساندرا بولاک، چنینگ تیتوم، دنیل ردکلیف، پتی هریسون، اسکار نونز، داوین جوی رندولف و ریموند لی به هنرمندی پرداخته‌اند.


فیلم موربیوس – Morbius

کارگردان: دانیل اسپینوزا

مایکل موربیوس بیوشیمیست، تلاش می کند تا خود را درمان کند و یک بیماری خونی نادر را از بدنش پاک کند. اما او ناخواسته خود را مبتلا به نوعی از خون آشامی می کند.

فیلم موربیوس به کارگردانی دانیل اسپینوزا در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم جرد لتو، مایکل کیتن، آدریا آرجونا، جرد هریس و مت اسمیت به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خارج از کادرهای عکس‌های مشهور چه گذشته؟ حالا کاربران می‌خواهد با هوش مصنوعی Generative Fill فتوشاپ…

هوش مصنوعی به سرعت در حال توسعه است و هر روز می بینیم که چقدر توسعه پیدا می‌کند. یکی از پیشرفت‌های تازهاخیراً ابزار جدید AI Generative Fill فتوشاپ بوده است.با کمک آن می‌توان بسیار ساده چیز ناخواسته‌ای را حذف کرد یا اشیایی را اضافه کرد…

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

گالری عکس: طراحی‌های داخلی و خارجی افتضاح و عجیب که با کمی قدرت شبیه‌سازی مغزی رخ نمی‌دادند!

چیزی که من اسمش را می‌گذارم شبیه‌سازی مغزی واقعا چیز لازمی در زندگی و کار است. یعنی اینکه بتوانید قبل از جابجایی و ساختن اجسام در ذهن تجسمش کنید و بعد حین کاربری‌های مختلف تصورش کنید و پیش‌بینی کنید که کجای کار می‌لنگد.فکر کنم از زمان…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

اولم، یکی از عجیب‌ترین جانداران روی زمین – شبیه جنین نارس یا موجودات سری فیلم‌های بیگانگان

جانداری به نام Proteus anguinus که همچنین به عنوان اولم olm شناخته می‌شود، گونه‌ای سمندر است که بومی آب‌های زیرزمینی آلپ در جنوب شرقی اروپا است. این جاندار از معدود مهره‌داران غارنشین است و به دلیل شکل سر و دست‌ها  رنگ سفید مایل به صورتی و…

روجلدهای قدیمی مجله‌های کیهان بچه‌ها

کیهان بچه‌ها مجله‌ای بود که در دوران کودکی می‌خریدیم. برای من کیهان بچه‌ها بوی نان می‌دهد! چون پدرم همیشه بعد از رفتن نانوایی؛ نان‌ها را لای مجله می‌گذاشت و وقتی به خانه می‌آمد من دوان دوان می‌رفتم و مجله را از او می‌گرفتم.منابع…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.