بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۲ | معرفی و داستان ۵۰ فیلم دیدنی

0

فیلم اکشن یا فیلم پُرحادثه، یکی از ژانرهای فیلم است که در آن یک یا چند قهرمان اصلی با مجموعه‌ای از درگیری‌های فیزیکی، رزمی و جنگی روبرو می‌شوند. قهرمان اصلی فیلم برای پیروزی باید بر دشمنان خود غلبه کند. در سال ۲۰۲۲ هم شاهد فیلم‌های خوبی در ژانر اکشن بودیم.

در زیر فهرست خوبی از بهترین فیلم‌ های اکشن ۲۰۲۲ را خواهید دید:

۱- فیلم طعمه
Prey

یک جنگجوی سرخپوست دختر سعی می کند از قبیله خود در برابر یک موجود فضایی وحشی که انسان ها را شکار می کند محافظت کند. او باید برای نجات مردم خود، با طبیعت وحشی، استعمارگران خطرناک و این موجود مرموز سرشاخ شود.

فیلم طعمه به کارگردانی دن ترچتنبرگ در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم امبر میدتاندر، دین دیلیگرو، داکوتا بیورز، مایک پترسون و استفانی ماتیاس به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲- فیلم سیزده جان
Thirteen Lives

«سیزده جان»، برنده جایزه فیلمی تاثیرگذار از جشنواره فیلم هارتلند شده است. اعضای یک گروه نجات در تایلند جمع می شوند تا گروهی از پسران و مربی تیم فوتبالشان را که در غاری زیرزمینی و زیر آب گیر افتاده اند، بیابند و نجات دهند.

فیلم سیزده جان به کارگردانی ران هاوارد در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم ویگو مورتنسن، کالین فارل، جوئل اجرتون، تام بیتمن، پال گلیسون، تاناتات سریتا، زهرا نیومن، جاش هلمن، ویتایا پانسرینگارم و سهاجک بونتاناکیت به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳- فیلم پادشاهی 2: دوردست
Kingdom II: Harukanaru Daichi e

«پادشاهی 2: دوردست»، داستان مرد جوانی است که رویای ژنرال شدن را در سر دارد و ماجرای یینگ ژنگ که هدفش رسیدن به اتحاد است.

فیلم پادشاهی 2: دوردست به کارگردانی شینسوک ساتو در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم کنتو یامازاکی، ریو یوشیزاوا، کنا هاشیموتو، نانا سینو، اتسوشی تویوکاوا و به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴- فیلم ماموریت ماجنو
Mission Majnu

در دهه 1970 میلادی، یک جاسوس هندی ماموریت خطرناک افشای یک برنامه مخفی سلاح هسته ای را در قلب پاکستان برعهده می گیرد.

فیلم ماموریت ماجنو به کارگردانی شانتانو باگچیShantanu Bagchi در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم رشمیکا ماندانا، پارمت ستی، شریب هاشمی، سیدهارث مالهوترا، کومود میشرا و میر سرور به هنرمندی پرداخته‌اند.

۵- فیلم جونگ ای
Jung_E

در قرن 22 و زمانی که زندگی تقریباً از روی زمین رخت بربسته، پژوهشگری در آزمایشگاه هوش مصنوعی به دنبال پایان دادن به جنگ داخلی از طریق شبیه سازی مغز یک سرباز دلاور و تکثیر آن است. «جونگ ای»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

فیلم جونگ ای به کارگردانی یان سنگ هو در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم کیم هیون جو و ریو کیونگ سو به هنرمندی پرداخته‌اند.

۶- فیلم کانتارا
Kantar

وقتی طمع راه را برای خیانت، توطئه و قتل هموار می کند، یک مرد قبیله ای جوان با اکراه بر طبق سنت های نیاکان خود پیش می رود تا عدالت را برقرار کند. «کانتارا»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

فیلم کانتارا به کارگردانی ریشاب شتی در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم ریشاب شتی، کیشور کومار جی، آچیوت کومار، ساپتامی گودا و پرامود شتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۷- فیلم شیفت روز
Day Shift

یک کارگر سخت کوش که می خواهد برای دختر باهوش هشت ساله اش زندگی خوبی را فراهم کند، به ظاهر مشغول کار تمیز کردن استخرها است اما منبع درآمد واقعی اش شکار و کشتن خون آشام هاست.

فیلم شیفت روز به کارگردانی جی جی پری در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم جیمی فاکس، دیو فرانکو، اسنوپ داگ، کارلا سوزا، مگان گود، ناتاشا لیو بوردیزو، اولیور مازوکی و استیو هاوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۸- فیلم ساماریتان
Samaritan

«ساماریتان»، درباره پسری است که متوجه می شود ابرقهرمانی که تصور میشد بیست سال پیش پس از نبردی حماسی ناپدید شده است، ممکن است همین نزدیکی ها باشد.

فیلم ساماریتان به کارگردانی جولیوس ایوری در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم سیلوستر استالونه، جاون وانا والتون، پیلو اسبک، داشا پولانکو، سوفیا تاتوم و کوین کینر به هنرمندی پرداخته‌اند.

۹- فیلم پروژه شکار گرگ
Project Wolf Hunting

«پروژه شکار گرگ»، درباره مجرمان خطرناکی است که سوار بر کشتی باری از فیلیپین به کره جنوبی منتقل می شوند. آن ها پس از شورشی که به خاطر تلاش برای فرار به پا می کنند، باعث جولان دادن نیرویی شیطانی می شوند.

فیلم پروژه شکار گرگ به کارگردانی هونگسون کیم در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم سئو این گوک، جانگ دونگ یون، گی هوا چوی، سونگ دونگ ایل و پارک هو سان به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۰- فیلم شب خشونت بار
Violent Night

گروهی از مزدوران در روز عید کریسمس وارد مِلک یک خانواده ثروتمند می شوند و همه افراد خانه را گروگان می گیرند که ناگهان سروکله بابانوئل پیدا می شود و به مصاف آن ها می آید.

فیلم شب خشونت بار به کارگردانی تامی ویرکولا در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و کانادا و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم دیوید هاربر، جان لگویزمائو، بورلی دی آنجلو، الکس هسل، الکسیس لاودر و ادی پترسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۱- فیلم سگ های جهنمی
Hell Dogs

یک افسر پلیس سابق با روانی آسیب دیده و عزمی جزم برای انتقام، باید از طریق رفاقت با یکی از روانی ترین اعضای یک تشکیلات یاکوزا به درون آن ها نفوذ کند.

فیلم سگ های جهنمی به کارگردانی ماساتو هارادا در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم جونیچی اوکادا، کنتارو ساکاگوچی، مایو ماتسواوکا، میاوی و کازوکی کیتامورا به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۲- فیلم جان فشانی
Devotion

دو نفر از خلبان های هواپیماهای جنگنده نیروی دریایی ارتش آمریکا در جریان جنگ کره جان فشانی می کنند و جزو سرشناس ترین خلبان های جناحی نیروی دریایی می شوند.

فیلم جان فشانی به کارگردانی جی دی دیلارد در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم جاناتان میجرز، گلن پاول، کریستینا چکسون، توماس سادوسکی، دارن کاگاسوف و جو جوناس به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۳- فیلم سوارکاران درمانده
Desperate Riders

مرد گوشه گیری به همراه یک زن تیرانداز باید مادر پسربچه ای را از چنگ یک تبهکار بی رحم نجات دهند.

فیلم سوارکاران درمانده به کارگردانی مایکل فایفر در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر وسترن و اکشن می‌باشد. در این فیلم درو واترز، ونسا اویگان، سام اشبی، ویکتوریا پرت و کابوی تروی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۴- فیلم هیولاها
The Beasts

یک زوج میانسال فرانسوی برای نزدیک شدن به طبیعت به روستایی نقل مکان می کنند؛ اما حضور آن ها باعث برانگیخته شدن دشمنی و خشونت تکان دهنده دونفر از اهالی می شود.

فیلم هیولاها به کارگردانی رودریگو سوروگوین در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور اسپانیا و فرانسه و در ژانر هیجان انگیز و اکشن می‌باشد. در این فیلم مارینا فوس، دنیس منشت، دیگو آنیدو، ماری کلمب و لوئیزا مرلاس به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۵- فیلم عذرخواهی
The Apology

زنی که در حال کنار گذاشتن اعتیادش به الکل است، بیست سال پس از ناپدید شدن دخترش آماده میزبانی از خانواده اش برای جشن کریسمس شده است که برادرشوهرش بی خبر با هدایایی یادآور گذشته و رازی سنگین از راه می رسد.

فیلم عذرخواهی به کارگردانی آلیسون لاک در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر هیجان انگیز و اکشن می‌باشد. در این فیلم آنا گان، لاینس روچ، جانین گاروفالو، هالند بیلی و اسمی مک شری به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۶- فیلم ماموریت محرمانه ۲: بین المللی
Confidential Assignment 2: International

«ماموریت محرمانه 2: بین المللی»، داستان تحقیقات مشترک جهانی بین کارآگاهان کره جنوبی، کره شمالی و آمریکا است که هر طرف برای اهداف خود در کنار دیگری قرار گرفته است.

فیلم ماموریت محرمانه ۲: بین المللی به کارگردانی لی سوک هون در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم هیون بین، ایم یونا، هائه جین یو، دنیل هنی و پارک هون به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۷- فیلم چهار آدمکش خفن
The Big Four

کارآگاهی که درباره مرگ پدرش تحقیق می کند، به سرنخی در یک جزیره دورافتاده استوایی می رسد و متوجه می شود پدرش درواقع رئیس یک گروه از آدمکشان بوده است. او باید با چهار آدمکش بازنشسته، بدشانس و شیادی که پدرش تعلیم داده همراه شود. «چهار آدمکش خفن»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

فیلم چهار آدمکش خفن به کارگردانی تیمو تجاهجانتو در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور اندونزی و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم ابیمانا آریاساتیا، پوتری مارینو، لوتشا، آری کریتینگ و کریستو امانوئل به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۸- فیلم نام من انتقام است
My Name Is Vendetta

دشمنان قدیمی یک عضو سابق مافیا خانواده او را به قتل می رسانند. او به همراه دختر شجاع خود به میلان فرار می کند و با هم در آنجا نقشه انتقام می کشند. فیلم «نام من انتقام است»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

فیلم نام من انتقام است به کارگردانی کوزیمو گومز در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایتالیا و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم آلساندرو گاسمن، ریمو جیرونه، ژینورا فرانچسکونی، مارچلو مازارلا، سینجا دیکس و گابریل فالستا به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۹- فیلم جنگجویان آینده
Warriors of Future

یک شهاب سنگ پای فرازمینی ها را به زمین باز می کند. هنگامی که موجودات بیگانه قدرتمند تهدیدی برای زندگی همه انسان ها می شوند، نیروهای زبده فرمانده سینگ لی تقریباً از بین می روند و سرباز بازمانده، تای لوی، توطئه بزرگتری را کشف می کند.

فیلم جنگجویان آینده به کارگردانی یوئن فای نگ در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم لوئیس کو، شان لائو، کارینا لائو و فیلیپ کیونگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۰- فیلم نبرد
Padavettu

«نبرد»، داستان مردم عامی و ستمدیده جامعه است که برای پس گرفتن هویت منحصر به فرد خود و رسیدن به جایگاهشان در جهانی برابر همواره در نبرد هستند.

فیلم نبرد به کارگردانی لیزو کریشنا در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم نیوین پاولی، آدیتی بلان، شامی تیلیکن، شاین تام چاکو و رمیا سورش به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۱- فیلم مرد عنکبوتی: همه مسیرها به راهی به خانه نیست می رسند
Spider-Man: All Roads Lead to No Way Home

به مناسبت بیستمین سالگرد فیلم های مرد عنکبوتی، به سراغ ستاره های این فیلم ها، بدلکاری ها، قهرمان ها و ضدقهرمان های آن ها می رویم.

فیلم مرد عنکبوتی: همه مسیرها به راهی به خانه نیست می رسند در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر مستند و اکشن می‌باشد. در این فیلم جی. بی اسموو و مارتین استار به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۲- فیلم رهایی از بردگی
Emancipation

برده ای فراری برای گریز از برده داران مزرعه داری که او را تا پای مرگ پیش بردند، قدم به سفری طاقت فرسا در مرداب های لوییزیانا می گذارد. فیلم «رهایی از بردگی»، تولید اپل تی وی پلاس و عرضه شده بر همین پلتفرم است.

فیلم رهایی از بردگی به کارگردانی آنتوان فوکوآ در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم ویل اسمیت، بن فاستر، شارمین بینگوا، رانی جین بلوینز، مصطفی شکیر و پل بن ویکتور به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۳- فیلم پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه
Black Panther: Wakanda Forever

پس از مرگ شاه تچادا، مردم واکاندا برای مراقبت از سرزمین خود دربرابر قدرت های بیگانه مبارزه می کنند. این فیلم محصول مشترک استویوی مارول و والت دیزنی پیکچرز است.

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه به کارگردانی رایان کوگلر در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، دانای گوریرا، وینستون دوک، آنجلا باست، تناچ هرتا و مارتین فریمن به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۴- فیلم سردار
Sardar

جاسوسی که به دلیل انجام ماموریتی از خانواده خود فاصله گرفته است، ناگهان با پسر پلیس خود ملاقات می کند.

فیلم سردار به کارگردانی پی اس میثران در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم کارتی، راشی کانا، چانکی پاندی و راجیشا ویجایان به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۵- فیلم نوسیبو
Nocebo

یک طراح مُد بیماری مرموزی دارد که پزشکان از آن سر در نمی آورند، تا اینکه یک پرستار خانگی فیلیپینی از راه می رسد و با شیوه های درمان عامیانه و سنتی پرده از حقیقتی هولناک بر می دارد.

فیلم نوسیبو به کارگردانی لورکن فینیگن در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایرلند و انگلیس و در ژانر هیجان انگیز و اکشن می‌باشد. در این فیلم اوا گرین، مارک استرانگ، چای فوناسیر، بیلی گددون و کتی بلتون به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۶- فیلم غول
Troll

در افسانه های عامیانه نروژ، در میان کوه ها و صخره ها غول های عظیم الجثه ای زندگی می کنند که تهدیدی برای زندگی انسان ها هستند. داستان از انفجاری هنگام ساخت تونل شروع می شود و عده ای جان خود را از دست می دهند. اما این یک انفجار معمولی نیست؛ چراکه رد پاهای غول آسای اطراف منطقه خبر از بیدار شدن موجودی افسانه ای می دهند. ماجرای فیلم «غول» به آن جا می رسد که غول افسانه های نروژ به سرعت به سمت پایتخت حرکت می کند و هرچیزی را که سر راهش باشد از بین می برد.

فیلم غول به کارگردانی رور اوثاگ در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور نروژ و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم این ماری ویلمان، کیم فلک، مدس سیوگارد پترسن، گارد بی ایدسولد و فریتیوف سوهیم به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۷- فیلم گلوله گمشده 2
Lost Bullet 2: Back for More

لینو و جولیا پس از مرگ فرمانده خود واحد جدید مبارزه با مواد مخدر را تشکیل می دهند. لینو می خواهد هر طور شده قاتلان استاد و برادر خود را پیدا کند و اجازه نمی دهد هیچ چیز و هیچ کس او را در این مسیر متوقف کند. این فیلم بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

فیلم گلوله گمشده 2 به کارگردانی گیلامی پیره در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور فرانسه و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم استفی سلما، آلبن لونوار، نلسون استیوز، ویویا ای آرمسترانگ و لورنت کاسانوا به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۸- فیلم پوکر فیس
Poker Face

 

یک میلیاردر حوزه تکنولوژی میزبان یک بازی پوکر حساس با دوستان خود می شود؛ اما با افشا شدن رازهای قدیمی، عملی شدن نقشه یک انتقام و آمدن سارقان اوضاع خطرناک می شود.

فیلم پوکر فیس به کارگردانی راسل کرو در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم راسل کرو، لیام همسورث، رزا، ادن یونگ، استیو باستونی و دنیل مک فرسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۹- فیلم ایندیپندنت
The Independent

خبرنگاری جوان پی به وجود دسیسه ای می برد که مربوط به یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری امریکاست و می تواند روند انتخابات و سرنوشت کشور را تغییر دهد.

فیلم ایندیپندنت به کارگردانی امی رایس در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر هیجان انگیز و اکشن می‌باشد. در این فیلم جودی ترنر اسمیث، برایان کاکس، لوک کیربی، جان سینا و آن داود به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۰- فیلم پشت خط
On the Line

شخصی با یک برنامه زنده رادیویی تماس می گیرد و مجری را تهدید به کشتن خانواده او می کند. مجری برای نجات عزیزانش باید یک بازی بقا انجام دهد و تنها راه برنده شدنش پیدا کردن هویت این شخص است.

فیلم پشت خط به کارگردانی رومالد بولانجر در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر هیجان انگیز و اکشن می‌باشد. در این فیلم مل گیبسون، ویلیام مسلی، آلیا سرور او نیل، پل اسپرا و انریکه آرکه به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۱- فیلم اُوردوز
Overdose

سارا رئیس گروه مبارزه با مواد مخدر است. او مجبور می شود با ریچارد که رئیس پلیس جنایی است همکاری کند تا جلوی قاچاق شیشه میان اسپانیا و فرانسه را بگیرد و قاتلی را که به این پرونده مرتبط است پیدا کند.

فیلم اُوردوز به کارگردانی اولیویه مارشال در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور فرانسه و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم صوفیا اسعیدی، اسد باب، آلبرتو امان، نیکلاس کازاله و نسیم لیز به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۲- فیلم در جبهه غرب خبری نیست
All Quiet on the Western Front

تجربیات هولناک سرباز آلمانی جوان و تشویش او در جبهه غربی در طول جنگ جهانی اول.

فیلم در جبهه غرب خبری نیست به کارگردانی ادوارد برگر در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آلمان و آمریکا و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم دانیل برول، آلبرچت شوخ، سباستین هالک، فلیکس کامرر و ادین حسنوویچ به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۳- فیلم قاتل
The Killer

پس از آنکه یک قاتل قبول می کند از دختری نوجوان مراقبت کند، دخترک درگیر شرایطی پیچیده با چند تبهکار می شود و قاتل باید او را نجات دهد.

فیلم قاتل به کارگردانی چوی جی هون در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم بنگ یون جونگ، سئو-یانگ لی و جانگ هیوک به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۴- فیلم جدال دو کارآگاه
Detective vs. Sleuths

قتل های فجیعی در هونگ کونگ رخ می دهند که قربانیان آن همگی مظنونین پرونده های قدیمی هستند و قاتلی زنجیره ای با لقب «کارآگاه» آن ها را به قتل رسانده است. کارآگاهی خبره به همراه گروه عملیات ویژه باید این قاتل خشن را پیدا کنند.

فیلم جدال دو کارآگاه به کارگردانی کا فای وای در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هنگ کنگ و چین و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم شان لائو، چارلین چوی، لم فونگ، کارمان لی و کارلوس چان به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۵- فیلم انولا هولمز 2
Enola Holmes 2

انولا هولمز نخستین پرونده رسمی اش را به عنوان یک کارآگاه در رابطه با یافتن دختری گمشده بر عهده می گیرد. اما برای رمز گشایی از این معما، او نیاز به کمک دوستان و همچنین برادرش شرلوک دارد. این فیلم توسط نتفلیکس تولید و عرضه شده است.

فیلم انولا هولمز 2 به کارگردانی هری بردبیر در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم هنری کویل، میلی بابی براون، هلنا بونهام کارتر، دیوید تیولیس، لوئیس پارتریج و عادل اختر به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۶- فیلم شکار
Hunt

پس از ترور رئیس جمهور کره جنوبی در سال 1980، کره شمالی فرصت را برای حمله ای در آینده مناسب می بیند و یکی از جاسوسان خود را می فرستد. دو افسر ارشد امنیتی مامور می شوند که فرد نفوذی را پیدا کنند.

فیلم شکار به کارگردانی لی جونگ-جه در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم لی جونگ-جه، جونگ وو سونگ، هو سونگ ته، هی جین جئون، جونگ مان شیک و آندرئاس فرانک به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۷- فیلم مدرسه خیر و شر
The School for Good and Evil

«مدرسه خیر و شر»، محصول کمپانی نتفلیکس و بر همین پلتفرم عرضه شده است. سوفی و آگاتا دو دوست صمیمی هستند که به یک مدرسه افسون شده می روند که در آن قهرمانان و ضدقهرمانان آموزش می بینند تا تعادل میان خیر و شر را حفظ کنند. ماجرا طوری پیش می رود که این دو دوست ناخواسته در نبردی حماسی دربرابر هم قرار می گیرند.

فیلم مدرسه خیر و شر به کارگردانی پال فیگ در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم کیت یانگ، سوفیا آنه کاروسو، کیت بلانشت، راشل بلوم، راب دلینی، استفانی سیاداتان، شارلیز ترون و لارنس فیشبرن به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۸- فیلم قرون وسطایی
Medieval

«قرون وسطایی»، داستان یان ژیژکا، شخصیت برجسته و فرمانده جنگی بزرگ کشور چک در قرن پانزدهم است که ارتش شوالیه های تتونیک و امپراتوری رم را شکست داد.

فیلم قرون وسطایی به کارگردانی پتر جاکل در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور چک و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم بن فاستر، سوفی لوو، مایکل کین، تیل شوایگر، رولاند مولر و متئو گود به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۹- فیلم خلافکار
The Enforcer

وقتی خلافکار کله گنده مافیای شهر میامی متوجه می شود که رئیسش جان یک فراری جوان را در معرض خطر بزرگی قرار داده، همه چیز را برای از بین بردن سازمانی که تمام عمر برای تقویتش زحمت کشید فدا می کند. او فقط یک فرصت برای جبران گذشته برای خود و خانواده اش دارد و باید پیش از آنکه مافیا به خاطر خیانتش او را گیر بیندازد، این فرصت را غنیمت شمارد.

فیلم خلافکار به کارگردانی ریچارد هیوز در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم آنتونیو باندراس، کیت باسورث، ناتالیا بورن، الکسیس رن و مارک راینو اسمیث به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۰- فیلم اعلام وضعیت اضطراری
Emergency Declaration

مقامات کره ای هنگام تحقیق درباره یک تهدید تروریستی که در فضای اینترنت پخش شده متوجه می شوند که یکی از مظنونان آن ها سوار بر هواپیمایی به مقصد آمریکا شده است. یکی از مسافران سالم این هواپیما ناگهان جان خود را از دست می دهد و ترس و وحشت بر همه چیره می شود. سوخت هواپیما رو به اتمام است و درخواست کمک مسئولان هواپیما از کشورهای دیگر رد شده است. حالا خلبان و کارکنانش باید برای نجات جان مسافران دست به اقدامات اضطراری بی سابقه ای بزنند.

فیلم اعلام وضعیت اضطراری به کارگردانی هان جه ریم در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم سونگ کانگ-هو، لی بیونگ هان، جون دو یون، نام گیل کیم، ایم شی وان و پارک جون هائه به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۱- فیلم قطار سریع السیر
Bullet Train

پنج آدمکش که سوار بر قطاری سریع السیر هستند، متوجه می شوند که ماموریت های هر کدام از آن ها وجه اشتراکی با هم دارد.

فیلم قطار سریع السیر به کارگردانی دیوید لیچ در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و ژاپن و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم برد پیت، جوئی کینگ، آرون تیلور جانسون، برایان تایری هنری، اندرو کوجی، هیرویوکی سانادا، مایکل شنون و ساندرا بولاک به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۲- فیلم لو
Lou

«لو»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است. طوفان مهیبی از راه می رسد و دختر جوانی ربوده می شود. مادرش چاره ای ندارد جز اینکه با زن مسن مرموز همسایه همراه شود تا آدم رباها را پیدا کند. آن ها در مسیر خود وارد طبیعت وحشی می شوند که آن ها را در موقعیت سختی گرفتار و رازهای تکان دهنده ای از گذشته شان را برملا می کند.

فیلم لو به کارگردانی آنا فورستر در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم آلیسون جانی، جرنی اسمالت، لوگان مارشال گرین، ریدلی آشا بیتمن و مت کریون به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۳- فیلم ماشین جهنمی
The Infernal Machine

بروس کاگبرن نویسنده گوشه گیر و جنجالی کتاب «ماشین جهنمی»، مجبور می شود به خاطر نامه های بی شماری که از طرف یکی از طرفداران افراطی اش دریافت می کند از اختفا بیرون بیاید. بروس با جستجو به دنبال صاحب این پیغام های رمزآلود وارد هزارتویی خطرناک می شود و درنهایت مجبور می شود با گذشته خود رو به رو شود و حقیقت پنهان کتابش را آشکار کند.

فیلم ماشین جهنمی به کارگردانی اندرو هانت در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور پرتغال و انگلیس و در ژانر هیجان انگیز و اکشن می‌باشد. در این فیلم گای پیرس، آلیس ایو، الکس پتیفر، جرمی دیویس و آنا لوپس به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۴- فیلم هانسان: اژدهای در حال خیزش
Hansan: Rising Dragon

در سال 1592، دریاسالار یی سون سین و ناوگانش در برابر نیروی دریایی قدرتمند ژاپن و کشتی های مخوف جنگی آن قرار می گیرند. نیروهای کره ای دچار بحران می شوند و دریاسالار مجبور می شود به سلاح مخفی خود رجوع کند تا مسیر این نبرد حماسی دریایی را تغییر دهد.

فیلم هانسان: اژدهای در حال خیزش به کارگردانی کیم هان مین در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم پارک هه ایل، بیون یو هان، آن سونگ کی، امیانگ گانگ و جو جه یون به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۵- فیلم پروژه آدام
The Adam Project

بعد از آنکه آدام رید، خلبان جنگنده مسافر زمان، اتفاقی هواپیمایش را در سال 2022 فرود می آورد، با خود دوازده ساله اش همراه می شود تا ماموریت نجات آینده را بر عهده بگیرد.

فیلم پروژه آدام به کارگردانی شان لوی در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم رایان رینولدز، واکر اسکوبل، مارک روفالو، جنیفر گارنر، زویی سلدانا و کاترین کینر به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۵- فیلم خرچنگ سیاه
Black Crab

این فیلم بر روی پلتفرم نتفلیکس ارائه می شود. در دنیایی پسا آخرالزمانی، شش سرباز وظیفه دارند در ماموریتی مخفی، بسته ای مرموز را به آنسوی مجمع الجزایری یخ زده انتقال دهند.

فیلم خرچنگ سیاه به کارگردانی آدام برگ در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور سوئد و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم نومی راپاس، الیت اوهایم، دار سلیم، یاکوب اوفتبرو و اردلان اسماعیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۶- فیلم محاصره سیلورتون
Silverton Siege

«سیلورتون»، از فیلم های شبکه پرطرفدار نتفلیکس، داستان سه جوان جویای آزادی است که در بانک آفریقای جنوبی در سیلورتون پناه می گیرند. این سه نفر کارمندان و مشتریان بانک را گروگان می گیرند و فقط در ازای آزادی نلسون ماندلا، حاضر به آزادی گروگان ها هستند.

فیلم محاصره سیلورتون به کارگردانی ماندلا دوبی در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آفریقای جنوبی و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم آرنولد وسلو، سارا کوزلوفسکی، تابو رامتسی، نوکسولو دلامینی و تومیشو ماشا به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۷- فیلم حافظه
Memory

«حافظه»، بازسازی فیلمی بلژیکی محصول سال 2003 به نام «حافظه یک قاتل» است. «مارتین کمپبل»، کارگردان «کازینو رویال»، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده داشته است. داستان حافظه از آنجایی آغاز می شود که پس از آنکه قاتلی اجیر شده نمی پذیرد تا ماموریتی را برای یک سازمان خطرناک جنایی به اتمام برساند، متوجه می شود که تبدیل به هدف بعدی آن ها شده است.

فیلم حافظه به کارگردانی مارتین کمپل در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم لیام نیسون، مونیکا بلوچی، گای پیرس، ری استیونسون و لوئیس ماندیلور به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۸- فیلم کی جی اف: بخش 2
K.G.F: Chapter 2

در مراتع آغشته به خون کولار گولد، نام راکی ترس را در بین دشمنانش بر می انگیزد. درحالیکه او مورد تحسین و احترام متحدانش است، دولت به او به چشم تهدیدی برای قانون و نظم موجود می نگرد. راکی باید با تهدیداتی همه جانبه برای رسیدن به برتری بی بدیل مبارزه کند

فیلم کی جی اف: بخش 2 به کارگردانی پرشانت نل در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم یاش، سانجی دات، راوینا تاندون، سریندی شتی و آچیوت کومار به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۹- فیلم سلطه دنیای ژوراسیک
Jurassic World Dominion

چهار سال پس از نابودی ایسلا نوبلار، دایناسورها هم اکنون در سرتاسر دنیا در کنار انسان ها زندگی و شکار می کنند. این تعادل ناپایدار آینده را تغییر شکل می دهد و یکبار برای همیشه تعیین می کند که آیا انسان ها شکارچیان یکه تاز بر روی زمین خواهند ماند؟ سیاره ای که هم اکنون در عصر جدید مخوف ترین موجودات بر روی آن زندگی می کنند.

فیلم سلطه دنیای ژوراسیک به کارگردانی کالین ترورو در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و چین و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، لورا درن، سام نیل و جف گلدبلوم به هنرمندی پرداخته‌اند.

۵۰- فیلم جمع آوری
The Roundup

ما سئوک دو به یک کشور خارجی می رود تا مظنونی را به کشور برگرداند. اما متوجه چندین فقره قتل دیگر می شود و از وجود قاتلی خبردار می شود که سال های سال است مرتکب جنایت هایی علیه توریست ها شده است.

فیلم جمع آوری به کارگردانی سانگ یونگ لی در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم ما دونگ سیوک، سوکو سون، گی هوا چوی، پارک جی هوآن و هیو دونگ وون به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…

چگونه طولانی مدت درس بخوانیم و کمتر خسته شویم؟

مطالعه برای ساعات طولانی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین راهبرد وجود دارد که می‌توانید برای کمک به حفظ تمرکز و جلوگیری از خستگی از آن‌ها استفاده کنید:استراحت کنید: هر 45 تا 50 دقیقه یک بار استراحت کنید تا مغز خود را شارژ کرده و از…

چیزهای کوچکی که مایه دلخوشی، سرگرمی یا تعجب یا تفریح می‌شوند – گالری عکس

دلخوشی‌ها در زندگی بسیارند. دلخوشی می‌تواند خانه بزرگ، ماشین لوکس، شغلی دلخواه، تماشای فیلم در آخر روز خسته‌کنندهt یک کتاب تازه، معاشرتی روح‌افزا باشد یا حتی چیزهایی کوچک‌تر مانند دیدن زمین یخ‌زده در اول صبح زمستان و شکسته شدن لایه نازک یخ…

این دانشجوی 18 ساله با هوش مصنوعی 19 شخصیت سیمپسون‌ها را به صورت شخصیت‌های واقعی درآورد!

برودی هالبروک دست به کار جالبی زده و جان تازه‌ای به شخصیت‌های محبوب سریال سیمپسون‌ها داده است. او در این مورد نوشته:«من از Midjourney برای تبدیل شخصیت‌های مورد علاقه‌‌ان از انیمیشن‌ها به قالب انسان استفاده کردم. البته برخی از اعضای…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.