بهترین فیلم های جمشید هاشم پور – به همراه خلاصه و معرفی آنها

0

جمشید هاشم پور که با نام جمشید آریا نیز شناخته میشود، متولد 1323 در تهران، هنرپیشه است. تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم ریاضی ادامه داده و در دوران جوانی در رشته کنگ فو فعالیت کرده است. در 24 سالگی توسط یکی از دوستانش به ساموئل خاچیکیان، کارگردان ایرانیِ ارمنی تبار معرفی شد و برای بازی در فیلم سینمایی جهنم سفید انتخاب شد. در ادامه در فیلم های سینمایی جنجال پول، قسمت، مرد جنگل، عشقی ها، خوشگلترین زن عالم و ایوالله نقش آفرینی کرد. بعد از انقلاب اسلامی مدتی از بازیگری دور شد اما در سال 1361 به دعوت مسعود کیمیایی برای بازی در فیلم سینمایی خط قرمز دعوت شد. گریم خاص و بازی خوب او در نقش زینال بندری در فیلم سینمایی تاراج موجب شهرتش شد.

فیلم یوزپلنگ

در فیلم یوزپلنگ ، یکی از صاحب منصبان حکومت که پیش از انقلاب به خارج از کشور رفته است، از بازگشت به کشور می ترسد…

فیلم یوزپلنگ به کارگردانی ساموئل خاچیکیان در سال 1364 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، مجید مظفری، رضا رویگری، رضا آشتیانی، ناصر گیتی جاه، عنایت بخشی و محمدعلی ورشوچی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تیغ و ابریشم

در جلسه ای در بانکوک تصمیم گرفته می شود که بیست تن هروئین خالص برای توزیع در دانشگاه، مدارس، کارخانه ها و جبهه های جنگ به ایران حمل شود. زن و مرد جوانی پس از دستگیری در بازجویی ارتباط خود را با شبکه بین المللی قاچاق و پخش مواد مخدر فاش می کنند.

فیلم تیغ و ابریشم به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1364 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم جلال پیشواییان، جمشید هاشم پور، فرامرز صدیقی، فریماه فرجامی، محمد صالح علا، نرسی کرکیا، مجید مظفری، اکبر معززی، سعید پیردوست و سیروس گرجستانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روز باشکوه

قهرمان دوچرخه سواری به نام گل آقا پس از کسب مدال قهرمانی آسیا، در بازگشت به زادگاه خود با استقبال پرشور همشهریانش روبه رو می شود. مقامات دولتی شهر او را بلافاصله به فرمانداری می برند تا در جلسه ای که برای استقبال ورود یکی از اعضای خانوادهٔ سلطنتی به شهر تشکیل شده شرکت کند. فرماندار و مقام های نظامی و امنیتی از گل آقا می خواهند تا با استفاده از محبوبیت خود مردم را ترغیب کند که قالی های منازل خود را در اختیار فرمانداری بگذارند تا مسیر استقبال را با آن فرش کنند. ولی گل آقا همکاری نمیکند و …

فیلم روز باشکوه به کارگردانی کیانوش عیاری در سال 1367 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم علی نصیریان، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، ایرج طهماسب، گوهر خیراندیش، مصطفی کریمی، حسن رضایی، ولی شیراندامی، سعید امیرسلیمانی، مهری مهرنیا، روح انگیز مهتدی، فاطمه طاهری و روح الله مفیدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم مادر

پیرزنی که در سرای سالمندان زندگی می کند به خانه برمی گردد تا روزهای پایانی عمرش را در خانه اش و کنار فرزندانش باشد. حضور مادر در خانه، فرزندان را به دور هم جمع میکند. ولی این حضور فرزندان، درگیری هایی را بین آنها ایجاد میکند…

فیلم مادر به کارگردانی علی حاتمی در سال 1368 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم رقیه چهره آزاد، محمدعلی کشاورز، فریماه فرجامی، امین تارخ، حمید جبلی، اکبر عبدی و جمشید هاشم پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پرده آخر

تاج الملوک و کامران میرزا، تنها بازماندگان دودمان رفیع الملک، برای تصاحب مجدد خانه موروثی خانواده ک به فروغ الزمان به ارث رسیده، دست به توطئه می زنند. نقشه توطئه این است که با اجرای نمایشی که کامران میرزا نوشته، ثابت کنند که فروغ الزمان مجنون است و …

فیلم پرده آخر به کارگردانی واروژ کریم مسیحی در سال 1369 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم فریماه فرجامی، داریوش ارجمند، نیکو خردمند، سعید پورصمیمی، جمشید هاشم پور، ماهایا پطروسیان، حسین محجوب و غلامحسین لطفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عشق و مرگ

دکتر متینی در سال های پیش از انقلاب، جزو دانشجویان مبارز بوده اما با طرح و توطئه پدرزنش که از سران ساواک بوده، به همرزمانش خیانت کرده و از این رهگذر به زندگی مرفهی دست یافته است. پس از انقلاب، همسرش به همراه خانواده خود به خارج از کشور رفته و متینی برای جبران گذشته…

فیلم عشق و مرگ به کارگردانی محمدرضا اعلامی در سال 1369 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، چنگیز وثوقی، ثریا گل محمدی، عباس جهانبخش، شیوا خنیاگر و ماهایا پطروسیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گلها و گلوله ها

ساخت پلی بین دو روستای کردنشین، سبب الفت و اتحاد بیش از پیش دو طایفه می شود. در پی تحکیم دوستی دو طایفه دختر و پسری نیز از دو طایفه به ازدواج هم در می آیند و از این پس روزگار مساعدی را با یاری هم می گذرانند. اما اشرار که سودشان در تفرقه این دو طایفه است، مشکلاتی ایجاد می کنند و ….

فیلم گلها و گلوله ها به کارگردانی ناصر مهدی پور در سال 1370 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، چنگیز وثوقی، عنایت بخشی، پروین سلیمانی، مهناز اسلامی و سارا خوئینی ها به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تماس شیطانی

در سال 1320، در موقع اشغال ایران توسط ارتش متفقین، یک بازیگر روسی به نام کاترین در تماشا خانه ی اطلس کشته می شود و مأموران پس از بازرسی مقدماتی از پیگیری ماجرا امتناع می کنند. وصالی، کارگردان تماشاخانه، تصمیم دارد موضوع را دنبال کند.

فیلم تماس شیطانی به کارگردانی حسن قلی زاده در سال 1371 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، مجید مظفری، فریماه فرجامی، کتایون ریاحی، حمیده خیرآبادی، مرتضی ضرابی، علی اصغر گرمسیری، منوچهر حامدی، ابراهیم آبادی و لوریک میناسیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم طعمه

اعضای یک گروه قاچاق مواد مخدر، مردی به نام غلام را یک روز پس از آزادی اش از زندان به قتل می رسانند و …

فیلم طعمه به کارگردانی فرامرز صدیقی در سال 1371 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم فرامرز قریبیان، جمشید هاشم پور، رضا رویگری، هادی اسلامی و کامران باختر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم افعی

اعضای یک گروه شبه نظامی به نام افعی به سرپرستی فردی به نام بکتاش شش نفر را که قصد دارند به شکل غیر قانونی از مرز خارج شوند گرفتار می سازند…

فیلم افعی به کارگردانی محمدرضا اعلامی در سال 1371 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، ایلوش خوشابه، بهاره رهنما، کامران باختر، هوشنگ منصورخاکی، امیر صادقیان، نرسی گرگیا، سوسن سلیمی، فرهاد خانمحمدی و ولی الله مؤمنی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قافله

در یک درگیری بین نیروهای انتظامی و قاچاقچیان یک افسر کشته می شود. سروان یوسف پیر بلوچ، پسر عموی مقتول برای رسیدگی به پرونده یک سرقت به بلوچستان منتقل می شود. او با کمک خانواده عمویش به مبارزه با اشرار می پردازد. در پی حوادثی که رخ می دهد که…

فیلم قافله به کارگردانی مجید جوانمرد در سال 1371 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، کتایون ریاحی، حسن رضایی، منوچهر حامدی، کاظم هژیرآزاد و ناصر گیتی جاه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نیش

همسر و فرزند خردسال یک سروان نیروی انتظامی، که افسر تجسس است و باعث اعدام یک قاچاقچی شده، جلوی چشمان او، سوار بر اتومبیل بین دو تریلی می مانند و له می شوند. او برای به دام انداختن مسببان این واقعه نقشه ای طراحی می کند.

فیلم نیش به کارگردانی همایون اسعدیان در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، ابوالفضل پورعرب، غلامحسین لطفی، حسن رضایی، کاظم هژیرآزاد، رفیع مددکار، ثریا حکمت، رضا کرم رضایی و احمد قدکچیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گروگان

مسیح سه پنج راننده ی یکی از تریلی هایی که محموله ی بزگ مواد مخدر و اسکناس های تقلبی را حمل می کند توسط پلیس شناسایی و در درگیری زخمی می شود و در بیمارستان بستری می گردد. حاج احمد مأمور آگاهی دوست زمان جوانی مسیح او را می شناسد و…

فیلم گروگان به کارگردانی اصغر هاشمی در سال 1374 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، جهانبخش سلطانی، زهره حمیدی، حسین کسبیان، حسن رضایی، کاظم هژیرآزاد و طیب شرافتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم عقرب

قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه در منطقه ی بلوچستان از طریق یکی از سران خود از سروان یکه تاز می خواهد در مقابل دریافت مبلغ هنگفتی دلار اجازه عبور محموله ی آن ها را از منطقه بدهد، سروان یکه تاز قبول می کند اما پس از دریافت پول ها…

فیلم عقرب به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1375 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، محمد صالح علا، آتیلا پسیانی، حسن رضایی، کاظم هژیرآزاد، رفیع مددکار، شهرام زرگر و مینا فرامرزی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زخمی

مردی به نام یعقوب برای پشتیبانی از شاگرد یک قهوه خانه به نام جمیل درگیر ماجرایی می شود که در آن جمیل با ضربات چاقو زخمی می گردد و یعقوب او را به بیمارستان می رساند اما…

فیلم زخمی به کارگردانی کامران قدکچیان در سال 1376 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، افسانه بایگان، محمد صادقی و جلال پیشواییان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هیوا

حمید در جنگ مفقود می شود و بعد از پانزده سال هیوا همسرش تصمیم می گیرد تا از مناطق جنگی و خانه ای که در آن با حمید زندگی می کرده بازدید کند.

فیلم هیوا به کارگردانی رسول ملاقلی پور در سال 1377 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، گلچهره سجادیه، آتیلا پسیانی، عبدالرضا زهره کرمانی، فرهاد قائمیان، علی فرهادی، آنا نعمتی، اتابک نادری، علی لک پوریان و سامان بهروزیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سهراب

سهراب و ترانه که یکدیگر را دوست دارند به دلیل مخالفت والدین، هر کدام به تنهایی تصمیم به خودکشی می گیرند. سهراب از مرگ نجات پیدا می کند و زمانی که می فهمد ترانه اقدام به خودکشی نکرده از او می رنجد. چندی بعد سهراب از خانه فرار می کند و به خانه یکی از دوستانش که همراه با تعدادی جوان بیکاره در آن زندگی می کنند، می رود. روابط صادق (پدر سهراب) و عباس (پدر ترانه) که سال ها پیش با یکدیگر در جبهه های جنگ می جنگیدند و دوستی صمیمانه ای داشتند از مدت ها قبل و به ویژه پس از ماجرای دلدادگی فرزندانشان به سردی گراییده است، اما …

فیلم سهراب به کارگردانی سعید سهیلی در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، جهانگیر الماسی، مجید حاجی زاده، چکامه چمن ماه، حمید گودرزی، علیرضا انوش فر، شیرین بینا، افسانه ناصری، رضا سعیدی، جعفر بزرگی، محرم بسیم و علی اوسیوند به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رنجر

رنجر مرتضی، رزمنده ایرانی، در پی یک درگیری شدید با نیروهای عراقی در جنگلی واقع در عراق، به اسارت آنها درمی آید

فیلم رنجر به کارگردانی احمد مرادپور در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، جمشید شاه محمدی، فخرالدین صدیق شریف، آرش تاج تهرانی، یوسف مرادیان و محمود مقامی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آواز قو

پیمان فدایی، ناراضی از تصمیم پدرش برای فرستادن او به خارج از کشور، مجلس جشنی را که برایش برپا کرده اند ترک می کند و به سراغ دختر مورد علاقه اش پرستو آرین می رود. پیمان علیرغم مخالفت پدر پرستو، او را سوار اتومبیلش می کند، اما…

فیلم آواز قو به کارگردانی سعید اسدی در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، بهرام رادان، ساره آرین، داریوش مودبیان، افسانه ناصری، ثریا حکمت، قاسم زارع و رامسین کبریتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مسافر ری

مسافر ری، روایت کننده قرن سوم هجری، مقارن با خلافت عباسی و امامت امام هادی (ع) است. عبدالعظیم حسنی از شاگردان و مریدان امام هادی (ع) و مورد غضب خلیفه است. پس از تخریب بارگاه امام حسین (ع) در کربلا به دستور عمال خلیفه، عبدالعظیم به توصیه امام هادی (ع)، برای مهاجرتی طولانی به ایران و شهر ری می آید.

فیلم مسافر ری به کارگردانی داوود میرباقری در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر مذهبی می‌باشد. در این فیلم داریوش ارجمند، جمشید هاشم پور، محمدرضا شریفی نیا، ویشکا آسایش و پروانه معصومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 فیلم قارچ سمی

«قارچ سمی» فیلمی در ژانر درام به کارگردانی رسول ملاقلی پور و محصول سال 1380 است. این فیلم برنده 3 جایزه از بیستمین جشنواره فیلم فجر شد. قارچ سمی بازگوکنندهٔ حال و هوای آدم هایی است که از دل سال های جنگ می آیند اما در فضای سال ۱۳۸۰ تنفس می کنند و عده ای میخواهند از مقام و منصبشان به نفع خود بهره برده و افراد با وجدان کمی میخواهند جلوی سواستفاده آنها را بگیرند.

فیلم قارچ سمی به کارگردانی رسول ملاقلی پور در سال 1380 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، میترا حجار، فرهاد قائمیان، رویا تیموریان، انوشیروان ارجمند و تورج منصوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم واکنش پنجم

فرشته، همسرش سعید را در یک سانحه تصادف از دست می دهد. پدرشوهرش حاج صفدر مردی ثروتمند و بانفوذ است. او به فرشته می گوید حالا که سعید مرده، دیگر با خانواده آنها نسبتی ندارد و چون حاج صفدر دو پسر مجرد در خانه دارد و فرشته هم به آنها نامحرم است باید خانه آنها را ترک کند…

فیلم واکنش پنجم به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، مریلا زارعی، لادن طباطبایی، محمدرضا شریفی نیا، جمشید هاشم پور، شهاب حسینی، همایون ارشادی، گوهر خیراندیش، آهو خردمند، آفرین عبیسی و نگین صدق گویا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جنایت

سیاوش پس از سرقت و قتل یکی از دوستانش که خواستگار خواهرش هم بوده، در محل جنایت با مهتاج که نظافتچی است، روبرو می شود ولی نمی تواند او را بکشد. او مدام با کابوس ناشی از جنایت دست و پنجه نرم می کند و کمک های دوستانش جواد و رحیم و دختر صاحبخانه را هم که دل بسته اوست نمی پذیرد.

فیلم جنایت به کارگردانی محمدعلی سجادی در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم جمشید هاشم پور، میترا حجار، شهرام حقیقت دوست، مهدی میامی، امیر جعفری و میرمحمد تجدد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یک بوس کوچولو

این فیلم داستان زندگی نویسنده ای را به تصویر می کشد که پس از گذشت سال ها به ایران باز می گردد و در خانه دوستش اقامت می کند. آن ها به همراه یکدیگر سفری را به چند شهر آغاز می کنند و…

فیلم یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، جمشید مشایخی، هدیه تهرانی، جمشید هاشم پور، فاطمه معتمدآریا، فخری خوروش، مریم سعادت، مهدی صفوی، بابک حمیدیان، هدایت هاشمی، پیام دهکردی و عباس گنجوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم میم مثل مادر

«میم مثل مادر» درباره پرستاری به نام سپیده است که در بمباران شیمیایی سردشت دچار تاثیرات شیمیایی می شود. سال ها بعد سپیده و سهیل در انتظار فرزندشان هستند که متوجه می شوند فرزندشان دچار مشکلات تنفسی و معلولیت است…

فیلم میم مثل مادر به کارگردانی رسول ملاقلی پور در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم گلشیفته فراهانی، جمشید هاشم پور، حسین یاری، سحر دولتشاهی، شراره دولت آبادی، امیرحسین صدیق، رامین راستاد و علی شادمان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سرکوب

سرکوب فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رضا گوران و تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی در ژانر اجتماعی ایجاد شده است. این فیلم به معضل آزار و اذیت جسمی و جنسی می پردازد. این فیلم به بخش مسابقه جوایز سینمایی آسیا پاسیفیک هم راه یافته است و برای جشنواره فجر سال 97 هم آماده شد اما به این رویداد نرسید. سرکوب اولین تجربه کارگردانی رضا گوران در حوزه سینما می باشد اما بازیگران مشهوری به هنرنمایی در این فیلم پرداخته اند. از بازیگران اصلی این فیلم می توان به باران کوثری، الهام کردا، سارا بهرامی، پردیس احمدیه و رویا افشار اشاره کرد. سرکوب داستان یک روز از یک خانواده می باشد. مادر خانواده آلزایمر دارد و پرستاری مراقبت از او را به عهده دارد. پدر خانواده یک روز صبح ناپدید می شود. سه خواهر بعد از مدتها در خانه پدری جمع می شوند تا …

فیلم سرکوب به کارگردانی رضا گوران در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم باران کوثری، سارا بهرامی، الهام کردا، پردیس احمدیه، جمشید هاشم پور و رؤیا افشار به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هایلایت

«هایلایت»، فیلمی خانوادگی-اجتماعی با مضمونی عاشقانه به نویسندگی و کارگردانی «اصغر نعیمی» و محصول سال 1396 سینمای ایران است. این فیلم، اولین بار در سی و ششمین جشنواره ی فیلم فجر به روی پرده رفت. بازیگران مطرحی از جمله: «پژمان بازغی»، «جمشید هاشم پور»، «آزاده زارعی»، «الهه حصاری» و «سام قریبیان» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. داستان فیلم هایلایت با یک تصادف در جاده های شمال آغاز میشود. زن و مردی در تصادفی سهمگین در جاده های شمالی کشور، به کما رفته اند و همسران آنها از رابطه ی آنها با یکدیگر خبر ندارند و نمی دانند چرا این دو با هم در یک ماشین بوده اند …

فیلم هایلایت به کارگردانی اصغر نعیمی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم پژمان بازغی، آزاده زارعی، جمشید هاشم پور، سام قریبیان، الهه حصاری و ساسان سالور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دارکوب

«دارکوب» فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی و به تهیه کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم داستان اجتماعی روابط انسانی افراد جامعه را در رو در رویی با معضلات اجتماعی و اعتیاد روایت می کند. این فیلم نامزد ده سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شده بود که موفق به دریافت دو سیمرغ شد. داستان زنی معتاد (سارا بهرامی) است که همسرش (امین حیایی) او را رها کرده و مجدداً ازدواج کرده است. زن معتاد (مهسا) که به او دروغ گفته شده است که فرزندش (باران/گلی) مرده است؛ متوجه می شود کودکش زنده است. پی گیری های زن برای پس گیری فرزندش مشکلاتی را برای پدر دختر و زن جدید (مهناز افشار) به وجود می آورد و…

فیلم دارکوب به کارگردانی بهروز شعیبی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم سارا بهرامی، مهناز افشار، امین حیایی، هادی حجازی فر، جمشید هاشم پور، شادی کرم رودی، نگار عابدی، ثریا حلی، طوفان مهردادیان، ندا عقیقی، اسدالله یکتا و آتیه جاوید به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هاری

پدری که زندگی بسیار بدی داشته است و در خانواده ی بدی بزرگ شده تمام تلاش میکند که فرزندانش بهترین زندگی ممکن را داشته باشند و سختی هایی که او کشیده را تجربه نکنند…

فیلم هاری به کارگردانی امیراحمد انصاری در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم هنگامه قاضیانی، علیرضا کمالی، مینا ساداتی، حسین سلیمانی، میلاد کی مرام و جمشید هاشم پور به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند

بی توجهی و سهل انگاری پدر و مادر شیرین هشت ساله، واقعه ای را برای او رقم می زند که زخمش سال ها بر روح او باقی می ماند و همهٔ زندگی اش را تحت الشعاع خود قرار می دهد. آنچه این زخم را عمیق تر می کند و واقعه را به فاجعه ختم می سازد، این است که دخترک هیچ کس را نمی یابد تا دردش را با او در میان بگذارد.

فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند به کارگردانی پوران درخشنده در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم طناز طباطبایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، جمشید هاشم پور، ستاره اسکندری، فرهاد آئیش و هادی مرزبان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تردید

فیلمنامه تردید بر پایه نمایشنامه هملت اثر ویلیام شکسپیر نوشته شده است و روایتگر داستان پسری به نام سیاوش است که پس از مرگ پدرش، عموی او اختیار ثروت خانوادگی را به دست می گیرد. سیاوش عاشق دخترعمه اش مهتاب است. پس از گذشت مدت کوتاهی از مرگ پدر، او از ازدواج قریب الوقوع عمو با مادرش باخبر می شود. سیاوش طی ماجراهایی می فهمد که پدرش کشته شده است…

فیلم تردید به کارگردانی واروژ کریم مسیحی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، محمود پاک نیت، ترانه علیدوستی، مهتاب کرامتی، جمشید هاشم پور، حامد کمیلی، داریوش ارجمند، انوشیروان ارجمند، محمد مطیع و امید روحانی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از امتیازبندی جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرح

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از اطلاعات زیر تدوین شده است:۱-جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرحی چون کن، ونیز، برلین، ساندنس و...۲- جوایز انجمن های منتقدانی چون نیویورک، لس آنجلس، واشنگتن دی.سی و...۳-فهرست فیلم…

این عکس‌ها راهنما و ایده‌ای برای شما برای تبدیل اشیای کهنه و دورریز به چیزهای جدید هستند

صرفه جویی «واقعا» یک هنر است. خیلی وقت‌ها ما به بهانه تغییر دکوراسیون یا قدیمی شدن چیزی یا نامتناسب شدن چیزی با وسایل تازه به سادگی دورش می‌اندازیم یا باقیمتی بسیاری نازل به سمساری می‌دهیم.البته این سال‌ها به خاطر فشارهای اقتصادی -چنان…

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…

جشن ۷۵۰ سالگی برلین در آلمان شرقی و رژه رایانه‌های قابل حمل

در سال ۱۹۸۷، برلین ۷۵۰مین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت و شهر پر از هیجان بود. دولت کمونیستی آلمان شرقی، که در آن زمان بر نیمه شرقی شهر حکومت می‌کرد، می‌خواست این مناسبت را با رژه بزرگی که دستاورد‌های کشور را به نمایش می‌گذاشت، جشن بگیرد.…

روش‌های بد نشستن روی صندلی و شیوه نشستن سالم روی صندلی در محیط کار

در موقعیت‌های مختلف یا در هنگام خستگی، روش‌های مختلفی برای نشستن روی صندلی از سوی ما استفاده می‌شود که برای بدن مفید نیستند. برخی از این موارد عبارتند از:خم شدن روی صندلی: وقتی روی صندلی خمیده می‌شوید، ستون فقرات شما به درستی حمایت…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.