پاریس رون با تلویزیون لیزری 4K به تولیدکننده‌های سیستم‌های سینمای خانگی می‌پیوندد

0

پاریس رون Paris Rhône شرکت کهنه‌کار لوازم خانگی با یک پروژکتور لیزری 4K UHD که می‌تواند با تنها چند اینچ فاصله از صفحه نمایش تصاوی واضحش را روی پرده بیندازد و نیز با داشتن یک سیستم صوتی قدرتمند، وارد بخش سرگرمی‌های خانگی شده است.

این شرکت فرانسوی در سال 1915 تأسیس شد و فن‌های خنک‌کننده، وسایل تمیز‌کننده، تجهیزات آشپزخانه و سایر کالا‌های الکتریکی‌اش،  از آن زمان در سراسر اروپا، آمریکای شمالی، خاورمیانه و منطقه آسیا و اقیانوسیه فروخته شده است.

تلویزیون لیزری PE-LT002 ​​4K برای پاریس رون در واقع آغازگر دو روند است. این پروژکتور اولین محصول صوتی تصویری آن و اولین محصولی است که هزینه ساخت آن از طریق  پلتفرم تأمین مالی جمعی Indiegogo تامین می‌شود.

این پروژکتور 7 کیلوگرم وزن دارد و می‌تواند تصویرش را روی صفحه نمایشی با فقط 5.4 اینچ (13.7 سانتی‌متر) از دیوار یا صفحه نمایش بیندازد.

مدل Paris Rhône بر اساس موتور نوری ALPD 3.0 ساخته شده است تا یک طیف رنگی گسترده، روشنایی و کنتراست بالا را بدهد.

این پروژکتور می‌تواند محتوای HDR10 را برای جزئیات بیشتر در سایه‌ها و هایلایت‌ها کنترل کند، پشتیبانی از 100 درصد طیف رنگی Rec. 709 و نسبت کنتراست اصلی 3000:1 به‌علاوه خروجی 2000 لومن ANSI می‌تواند حداکثر رفاه را را برای کاربرش به ارمغان آورد.

PE-LT002 ​​اندروید 9.0 را اجرا می‌کند، بنابراین کاربران به فروشگاه Play دسترسی دارند و می‌توانند برنامه‌های سرگرمی مورد علاقه خود را نصب کنند.

به علاوه با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و تأخیر ورودی 50 میلی‌ثانیه، برای گیمر‌های در سطح معمولی هم می‌تواند وسیله جذابی باشد.

این پروژکتور دو پورت HDMI، یک پورت LAN اترنت و نیز USB و جک صدا، و Wi-Fi 802.11ac و بلوتوث 4.2 دارد.

سیستم صوتی یکپارچه 50 واتی برای آن پیشبینی شده که از صدای Dolby Audio و رمزگشایی DTS HD پشتیبانی می‌کند تا نوید یک تجربه شنیداری فراگیر را بدهد.

عمر این پروژکتور حداکثر 25000 ساعت است، به عبارتی با آن می‌توانید 12000 فیلم دو ساعته تماشا کنید.

پروژکتور فوکوس الکترونیکی دارد و حسگر‌های حرکتی آن، میزان نور را با نزدیک شدن کاربر، برای برای جلوگیری از آسیب چشم کاهش می‌دهند.

صفحه کمپین Indiegogo اشاره می‌کند که PE-LT002 ​​در حال حاضر در حال تولید است، و قیمت آن  1799 دلار برای اولین خریداران است.اما بعد قیمت به ۲ هزار دلار افزایش می‌یابد.

قیمت خرده فروشی پیشنهادی 2399 دلار خواهد بود. از ماه اکتبر فروش عمومی آن آغاز خواهد شد.

منبع: پاریس رون


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…

خانه‌هایی با طراحی عجیب که باید در مورد فلسفه وجودی‌شان فکر کرد!

سلیقه است دیگر. وقتی که کسی پول کافی داشته باشد و تنها حرف و سلیقه خودش برایش مهم باشد و اعتمایی به مد روز و حرف مردم نکند، ممکن است خانه‌اش را عجیب و غریب طراحی کند.البته گاهی این کاربری‌های متفاوت هستند که باعث ایجاد این خانه‌های عجیب…

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

شوخی با درونگراها (نرنجید! خودم یک درونگرا هستم)

در مورد درونگراها بسیار مطلب نوشته‌ام. یک زمانی درونگرایی در جامعه خیلی تابو بود و هنوز هم مقداری است.خود من به عنوان یک درونگرا زمانی از درونگرایی خود شرمنده بودم. اما بعدا متوجه شدم که درونگرایی یک ویژگی شخصی است. درونگراهایی یک طیف…

بهترین سایت‌ها برای پیدا کردن کتاب‌هایی که با سلیقه شما جور هستند

آیا می‌خواهید از مطالعه کتاب لذت ببرید؟ در اینجا سایت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که کتاب‌هایی خوبی بر مبنای مطالعات لذت‌بخش قبلی به شما توصیه می‌کنند.هیچ چیز دلهره آورتر از رفتن به یک کتابفروشی بدون فهرست خرید نیست. شما کلی وقت…

این عکس‌ها را ببینید تا تصدیق کنید که افسوس‌ها (حسادت‌های) اینستاگرامی ما بسیار اوقات درست نیستند!

هر کسی ممکن است طور خاصی از اینستاگرام استفاده کند. یکی صفحات خبری را دنبال می‌کند، دیگری بیشتر صفحات کاری یا سرگرمی را. یکی به اخبار و عادات سلبریتی‌ها علاقه دارد و برخی‌ها هم همه آشنایان و اعضای خانواده و دوستان قدیم و جدید را دنبال…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5