بهترین فیلم های حسین یاری به همراه خلاصه و معرفی و بیوگرافی

0

حسین یاری بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است. او بازیگری را از سال ۱۳۵۸ در سن ۱۲ سالگی با نمایش «گندم های خونین» آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰ به گروه تئاتر حوزهٔ اندیشه و هنر اسلامی پیوست. در سال ۱۳۶۲ برای نخستین بار بازیگری جلوی دوربین فیلم های ۱۶ میلیمتری «وارث» و «سرباز کوچک» را تجربه نمود. یاری با فیلم های دفاع مقدس شناخته شد که در این ژانر موفق بود و برای بازی در فیلم «آخرین مرحله» جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. بازی حسین یاری در نقش حیدر خوش مرام در مجموعه «شب دهم» که نوروز ۱۳۸۱ و مقارن با ماه محرم از شبکه اول سیما پخش شد، او را به اوج محبوبیت و شهرت رساند.یاری در فیلم های سینمایی بسیاری همچون پدر آن دیگری، سعادت آباد، میم مثل مادر و مزار شریف حضور داشته است.

سریال نیسان آبی

کمدی «نیسان آبی» جدیدترین سریال طنز فیلیمو است که هادی بعد از ساخت آثار پرمخاطب سینمایی همچون «آینه بغل»، «رحمان ۱۴۰۰» و «من سالوادور نیستم» می سازد. فیلمنامه «نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده اند. نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال نهنگ آبی

آرمین دانشجوی تیزهوش و درونگرای رشته امنیت شبکه است که بیشتر وقت خود را در سایت کتابخوانی تازه تاسیس اش صرف می کند. پدر او به بیماری ام اس مبتلاست و در آستانه جدایی از مادرش قرار دارد. در این میان سایت کتابخوانی آرمین باعث آشنایی او با ژاله و ورودش به ماجراهایی عجیب و تازه می شود…

سریال نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1397 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، ماهور الوند، ویشکا آسایش، حمیدرضا آذرنگ، حسین یاری، مصطفی زمانی، آزاده صمدی، مجید مظفری، ستاره پسیانی، دیبا زاهدی، پریوش نظریه، فرهاد آئیش و الهام کردا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم داش آکل

«داش آکل» فیلمی کارگردانی و تهیه کنندگی محمد عرب و نویسندگی منصور ابراهیمی محصول ۱۳۹۶ است. فیلم سینمایی داش آکل رابطه عاشقانه ای را روایت می کند که «لوطیان» و «قداره کشان» آواز عشق «مرجان» را هنوز بعد از سال ها روایت می کنند.

فیلم داش آکل به کارگردانی محمد عرب در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، هلیا امامی، مهران غفوریان، فاطمه گودرزی، محمدرضا شریفی نیا، علی صادقی، نیما شاهرخ شاهی، ارسلان قاسمی، سید مهرداد ضیایی، ارژنگ امیرفضلی، امیرحسین صدیق، محسن افشانی، علیرضا مسعودی، ایمان صفا و قدرت الله صالحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال عاشقانه

زنی به زندگی چند زوج جوان وارد می شود تا آرامش ظاهری زندگی آنان به آشوب کشیده شود… این «عاشقانه» این طور آغاز می شود…

سریال عاشقانه در سال 1395 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. .

فیلم مزار شریف

مزار شریف، داستان کشتار دیپلمات های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال حمله نیروهای طالبان منجر به شهادت 10 تن از کارکنان کنسولگری ایران شد.

فیلم مزار شریف به کارگردانی عبدالحسین برزیده در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، مهتاب کرامتی، مسعود رایگان، حسین باشه آهنگر، رضا عزیزی، مسعود سخایی، مهدی آگاهی، عمار تفتی، ابراهیم برزیده، پدرام یوسفی، محمد آقامحمدی، امیرحسین فتحی، علی عطایی و عباس حبیبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پدر آن دیگری

فیلم پدر آن دیگری داستان یک کودک است که با وجود رسیدن به ۶ سالگی هنوز حرف نمی زند و همه او را مسخره می کنند و در خانواده و اطرافیان به غیر از مادر کسی از او حمایت نمی کند و بیشتر به پسر بزرگتر توجه دارند. تا اینکه پسر بچه از دست آنها فرار کرده و …

فیلم پدر آن دیگری به کارگردانی یدالله صمدی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، هنگامه قاضیانی، مریم سعادت، اکبر عبدی، ثریا قاسمی، شمسی فضل الهی، فریده سپاه منصور، جمشید مشایخی، سعید کریمی و بنفشه صمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پرنده باز

داستان فیلم درباره کفتر بازی است که به مکه می رود و به سفارش یکی از دوستانش به خاطر ازدواج مجدد یکی از اعمال حج را بجا نمی آورد و ماجراهای جالبی اتفاق می افتد.

فیلم پرنده باز به کارگردانی عطاالله سلمانیان در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، ماه چهره خلیلی، علی اوسیوند و لاله صبوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سعادت آباد

هر انسانی در جایگاه اجتماعی خود می تونه صاحب نظر باشه ، اما اینکه با نظرات خودش چه مسیری برای خود و دیگران رقم میزنه از خود جایگاه مهمتره…

فیلم سعادت آباد به کارگردانی مازیار میری در سال 1389 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم لیلا حاتمی، حامد بهداد، مهناز افشار، امیر آقایی، هنگامه قاضیانی، مینا ساداتی و حسین یاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کیمیا و خاک

قصه آن درباره 5 نفر است که در فضای ملتهب آبان ماه سال 1357 درصدد هستند تا به آخرین پروازی که از ایران خارج می شود، برسند اما در ادامه ماجرایی سرنوشت این افرادی را به همدیگر پیوند می زند.

فیلم کیمیا و خاک به کارگردانی عباس رافعی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم امیر آقایی، حسین یاری، آزیتا حاجیان، پریوش نظریه، سیاوش طهمورث، امیرمحمد زند، مهران نائل و حامد بهداد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فراموشی

در فراموشی می بینیم که بحران فراموشی گریبان خانواده ای را در سنین میانسالی می گیرد و زندگی آرام آنان به تدریج پس از شروع بیماری زن دچار بحران می شود. از سویی مرد که عاشقانه همسرش را دوست دارد، حاضر نیست او را به آسایشگاه بسپارد و از سوی دیگر …

فیلم فراموشی به کارگردانی مسعود مددی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی، سحر دولتشاهی، گلاره عباسی و سعید ابراهیمی فر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کتونی سفید

«کتونی سفید» سومین فیلم سینمایی محمدابراهیم معیری محصول سال ۱۳۸۶ است که فیلمبرداری آن در شهر بوشهر به انجام رسید. داستان درباره معلمی دلسوز است که برای سر و سامان دادن ورزش یک مدرسه قدیمی به جنوب کشور اعزام می شود و به صورت ناخواسته متوجه می شود که یکی از دانش آموزانش با قاچاقچیان همکاری می کند و …

فیلم کتونی سفید به کارگردانی محمدابراهیم معیری در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی می‌باشد. در این فیلم باران کوثری، حسین یاری، محمد ابراهیم زاده، بابک دهقانی، عبدالکریم مکاوری نژاد، آریا زارع و محمد نثاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اقلیما

سارا هنگامی که می شنود همسرش عماد دچار عارضه قلبی شده به شدت آشفته می شود. آشفتگی سارا با پیدا شدن تار مویی در تخت عماد بیشتر می شود. اتفاقات عجیب و غریبی که اطراف سارا اتفاق می افتد اجازه نمی دهد چیزی از آشفتگی سارا حتی بعد از بهبود عماد کم شود.

فیلم اقلیما به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، پانته آ بهرام، احمد مهرانفر و هنگامه قاضیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم میم مثل مادر

«میم مثل مادر» درباره پرستاری به نام سپیده است که در بمباران شیمیایی سردشت دچار تاثیرات شیمیایی می شود. سال ها بعد سپیده و سهیل در انتظار فرزندشان هستند که متوجه می شوند فرزندشان دچار مشکلات تنفسی و معلولیت است…

فیلم میم مثل مادر به کارگردانی رسول ملاقلی پور در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم گلشیفته فراهانی، جمشید هاشم پور، حسین یاری، سحر دولتشاهی، شراره دولت آبادی، امیرحسین صدیق، رامین راستاد و علی شادمان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم معادله

پیژن بعد از حل کردن معادله ای دشوار در میان استادان، مورد توجه زهره قرار می گیرد ولی شرط پدر زهره برای ازدواج آنها، حضور پدر بیژن است. پدر بیژن گم شده و بیژن به دنبال راهی برای پیدا کردن او است.

فیلم معادله به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، مریلا زارعی، سعید پورصمیمی، ثریا قاسمی، آزیتا حاجیان، عارف لرستانی، یوسف تیموری، شمسی فضل الهی، جمشید شاه محمدی، رؤیا افشار، هوشنگ قوانلو، رضا فیض نوروزی، مهری ودادیان و محمود بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پرواز خاموش

«پرواز خاموش» فیلمی به کارگردانی عبدالحسن برزیده و نویسندگی عطاءاله سلمانیان محصول سال ۱۳۷۷ است. داستان درباره عباس خلبان یک هواپیمای جنگی است که به همراه دوربین های ساخت وطن که برای اولین بار روی جنگنده ای سوار شده است، برای شناسایی موقعیت دشمن به آن سوی مرزها می رود؛ ولیکن دشمن در برگشت هواپیما و خلبان را هدف قرار می دهد و از برج مراقب به او خبر می دهند که هواپیما نباید به دست دشمن برسد. عباس زنجانی (خلبان) با وجود زخمی که برداشته، مصمم می شود که در اولین فرودگاه در خاک ایران به زمین بنشیند، اما

فیلم پرواز خاموش به کارگردانی عبدالحسن برزیده در سال 1377 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنگی می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، بهمن دان، مجید مشیری، محمد جوزانی و داریوش بابائیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم حمله به اچ 3

فیلم حمله به اچ 3 به کارگردانی شهریار بحرانی داستان حمله نیروی هوایی ایران به پایگاه اچ 3 عراق در نزدیکی مرز اردن است که از ترس ایران هواپیماهای خود را به این پایگاه منتقل کرده است ….

فیلم حمله به اچ 3 به کارگردانی شهریار بحرانی در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم جعفر دهقان، محمد کاسبی، فرامرز شهنی، حسین یاری و حسن عباسی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم او منفی

در اپیزود اول فیلم او منفی، یکی از شهرهای جنوب ایران بمباران می شود و زنی مجروح برای زنده ماندن احتیاج به گروه خون او منفی دارد. در اپیزود دوم، جانبازی برای بهبودی به نوع خاصی از ماهی احتیاج دارد و برادر کوچک این جانباز به دنبال صید ماهی می رود.

فیلم او منفی به کارگردانی احمدرضا گرشاسبی و کریم زرگر در سال 1368 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی می‌باشد. در این فیلم حمید حیدری، عباس امیری، حسین یاری و حسن بابایی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

جوزف ساموئل: مردی که نمی‌توانست به دار آویخته شود!

جوزف ساموئل یک جنایتکار بزرگ بود نبود، فقط از منازل سرقت می‌کرد. در وهله اول،هیچ چیز قابل توجهی دیگری در مورد زندگی او جالب نبود. با این حال، وقتی قرار شد او را اعدام کنند، همه چیز عجیب و غریب شد.جوزف ساموئل در سن چهارده سالگی در سال…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…

نمونه‌هایی از وندالیسم – البته در شکل نسبتا خفیف آن

وندالیسم به عمل عمدی ایجاد خسارت، تخریب یا اسیب زدن به اموال، اغلب بدون هیچ دلیل یا توجیه قانونی اشاره دارد. این کار شامل اعمالی مانند رسم گرافیتی، برچسب زدن، خراشیدن، شکستن یا نقاشی روی سطوح، از جمله ساختمان‌ها، وسایل نقلیه، فضا‌های عمومی…

اگر سیمپسون‌ها در دنیا وستروس بودند! گالری عکس

وستروس یک سرزمین یا قاره تخیلی و یکی از مکان‌های اصلی مجموعه رمان‌های فانتزی «آواز یخ و آتش» نوشته جورج آر آر مارتین است. انکاتی در مورد وستروسجغرافیا: وستروس در غرب قاره اسوس قرار دارد و با دریای باریکی که به نام دریای باریک شناخته…

مجموعه باور نکردنی از عکس‌های تاریخی که توسط عکاسان آنها امضا و حاشیه‌نویسی شده

عکس بالا عکس اتاق موقعیت اضطراری است که توسط جو بایدن امضا شده است . لحظات پرتنش عملیات نپتون نیزه را نشان می‌دهد که نیرو‌های دریایی ایالات متحده به محوطه اسامه بن لادن یورش بردند. امضا کرد: ایمان را حفظ کن!مجموعه‌ای از عکس‌هایی که…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.