بهترین فیلم های لیندا کیانی به همراه خلاصه و معرفی و بیوگرافی

0

لیندا کیانی متولد 23 شهریور ماه 1359 در آبادان، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید، هنرپیشه است. او دوره های بازیگری را زیر نظر محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان گذراند. سپس در آموزشگاه بازیگری سمندریان و کلاس‌های فن بیان خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

جوایز و افتخارات لیندا کیانی : بهترین بازیگر زن برای فیلم سایه از جشنواره فیلم یاس / بهترین بازیگر زن برای فیلم دو شب و سه روز از جشنواره فیلم یاس / جایزه بهترین بازیگر زن را از دوازدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو آمریکا برای فیلم کوتاه کلاس رانندگی / بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم مرده خور از جشنواره جهانی فیلم دهلی نو / نامزد بهترین نقش مکمل زن برای فیلم ضد در چهلمین جشنواره فیلم فجر.

فیلم مورچه خوار

داستان این فیلم حول محور زندگی پوشالی سلبریتی های اینستاگرامی می چرخد و حقایق ناگفته دنیای مجازی را بازگو می کند.

فیلم مورچه خوار به کارگردانی شاهد احمدلو در سال 1400 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم لیندا کیانی، مارال فرجاد، رضا شفیعی جم، نسرین مقانلو، مهدی کوشکی، نیما شاهرخ شاهی، ایمان اشراقی، خاطره حاتمی، سارا منجزی، شهین تسلیمی، مجید علیزاده و مجید شهریاری به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال میدان سرخ

میدان سرخ نام اولین سریالی است که ابراهیم ابراهیمیان، در مقام کارگردان وارد شبکه نمایش خانگی خواهد کرد. در این میان جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح او را همراهی می کنند. نویسندگان این سریال سارا سلطانی و علی مسعودی نیا می باشند. ابراهیم ابراهیمیان فیلم های «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «آااادت نمی کنیم»، «پیلوت» و «دابلند» را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد. میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، کاظم سیاحی، سعید داخ، لیندا کیانی، مجید پتکی، سوگل قلاتیان، مهدی رکنی، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، بهدخت ولیان و آرمین رحیمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم صحنه زنی

«صحنه زنی» فیلمی با موضوع اجتماعیست که به چالش های زندگی شخصیت ها در جامعه می پردازد. این فیلم برای اولین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر 1400 به نمایش در آمد و موفق به دریافت سیمرغ نقره ای بهترین کارگردانی شد. صحنه زنی داستان گروهی خلافکار را روایت می کند که سردسته آنها «اسد» است. اسد همراه با گروهش صحنه های جعلی تصادف می سازد تا از بیمه خسارت بگیرد.

فیلم صحنه زنی به کارگردانی علیرضا صمدی در سال 1399 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، مجید صالحی، لیندا کیانی، پیام احمدی نیا، محمد نادری، امید روحانی، حمیدرضا نعیمی، آتش تقی پور، سیامک ادیب، غزاله جزایری و فرزانه سهیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال مانکن

سریال مانکن با بازی فرزاد فرزین، امیرحسین آرمان، لیندا کیانی و… با داستانی عاشقانه است و در این سریال می بینید که: همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند.

سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این سریال محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، لیندا کیانی، حسین پاکدل و الهام پاوه نژاد به هنرمندی پرداخته‌اند.

لیندا کیانی

فیلم چشم و گوش بسته

فیلم چشم و گوش بسته در ژانر کمدی محصول سال 1397 است. فرزاد موتمن کارگردانی این اثر را به عهده دارد. پیش از این فرزاد موتمن فیلمهایی چون آخرین بار کی سحر را دیدی، خداحافظی طولانی، سایه روشن و … را کارگردانی کرده است. در “چشم و گوش بسته” بازیگرانی چون امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی و …. به ایفای نقش پرداخته اند. ماجرای این فیلم از این قرار است که دو جوان به جرم قتل بازداشت می شوند. یکی از آنها صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست. این دو تا غروب فرصت دارند خود را از این مهلکه نجات دهند.

فیلم چشم و گوش بسته به کارگردانی فرزاد موتمن در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی، لیندا کیانی، پوریا پورسرخ و مانی حقیقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دیدن این فیلم جرم است

«دیدن این فیلم جرم است»، فیلمی در ژانر خانوادگی-اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی «رضا زهتابچیان» و محصول سال 1397 سینمای ایران است. این فیلم با هنرنمایی «امیر آقایی»، «لیندا کیانی»، «حسین پاکدل»، «حمیدرضا پگاه،» «محمود پاک نیت»، «احسان امانی» و نقش آفرینی «مهدی زمین پرداز»، طبق ادعای سازندگانش سیاسی ترین فیلم دهه نود سینمای ایران است که پس از نمایش در جشنواره فیلم فجر سی و هفتم با واکنش های گسترده و متفاوتی رو به رو شد. داستان این فیلم حول محور یک گرونگانگیری می گردد. جوانی بسیجی پس از آن که همسر محجبه اش مورد ضرب و شتم یک شهروند قرار می گیرد و نهایتا منجر به سقط جنینش می شود، تصمیم می گیرد با دستگیری ضارب او را به سزای عملش برساند اما زمانی که مشخص می شود ضارب یکی از اشخاص رده بالای حکومتی است، کار به جاهای پیچیده می کشد.

فیلم دیدن این فیلم جرم است به کارگردانی رضا زهتابچیان در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مهدی زمین پرداز، امیر آقایی، لیندا کیانی، حسین پاکدل، حمیدرضا پگاه و محمود پاک نیت به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خجالت نکش

«صنم» حق داره خجالت بکشه، چند تا بچه بزرگ و عروس داره. سنی ازش گذشته اما «قنبر» که به فکر پیشرفت مملکته اصلا خجالت سرش نمیشه، معتقده «حلال کن هزار کن»خجالت نکش…

فیلم خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی و کاوه آهنگر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اکسیدان

نگار نامزد اصلان دوست دارد به خارج برود و بصورت ناگهانی و قاچاقی از ایران میرود و حالا اصلان میخواهد به دنبالش به اروپا برود و او را برگرداند برای همین برای گرفتن ویزا دست به کارهای عجیبی میزند …

فیلم اکسیدان به کارگردانی حامد محمدی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، رضا بهبودی و لیندا کیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم انزوا

فیلم انزوا داستان پرویز است که پس از شش سال حبس با ضمانت رییس زندان برای هفتاد و دو ساعت مرخصی می گیرد تا همسرش را که فوت کرده است دفن کند و در مراسمش شرکت کند. اما پرویز فکر دیگری هم دارد که ذهنش را مشغول کرده است…

فیلم انزوا به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم امیرعلی دانایی، نادر فلاح، بهنوش بختیاری، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی، علیرضا استادی، جمشید هاشم پور، همایون ارشادی، امید روحانی و سیامک صفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماجرای نیمروز 1

در سال های اول انقلاب، بعد از برکناری بنی صدر از ریاست جمهوری، سازمان مجاهدین اقدام به عملیات تروریستی در کشور کردند. از سوی دیگر، سازمان اطلاعات و سپاه با همکاری هم به دنبال دستگیری اعضای گروه مجاهدین خلق می باشند.

فیلم ماجرای نیمروز 1 به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، لیندا کیانی، حسین مهری، جواد عزتی، مهدی پاکدل و امیرحسین هاشمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گاو زخمی

کارگری ایرانی که تعادل روانی ندارد با یک کارگر افغانستانی درگیر می شود.به دنبال این درگیری،کارگر ایرانی با جریمه سنگینی رو به رو شده و در وضعیت خطرناکی قرار می گیرد…

فیلم گاو زخمی به کارگردانی سعید دولتخانی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم بهار نوحیان، آزیتا لاچینی، حمیدرضا هدایتی، لیندا کیانی، نیکان راست قلم، کاظم علیزاده و مهران رجبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم فراری

جوانی که به خاطر مخالفت پدر و مادرش پنهانی به خواستگاری دختر مورد علاقه اش می رود، در مراسم خواستگاری با اتفاق عجیبی روبرو می شود و…

فیلم فراری به کارگردانی سعید عالم زاده در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم حامد کمیلی، سوسن پرور، عباس محبوب، لیندا کیانی، مهران رجبی، احمد پورمخبر و رابعه اسکویی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم آقای هفت رنگ

یکی بود، یکی دیگه هم بود. اونم یه آقای دزدی بود که می خواست از یه خونه ای دزدی کنه… ولی کاش این خونه رو برای دزدی انتخاب نمی کرد.

فیلم آقای هفت رنگ به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، نیکی کریمی، افسانه بایگان، حسن پورشیرازی، مریم امیرجلالی، محمود بهرامی، محسن قاضی مرادی و لیندا کیانی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…

موجودات شگفت انگیزی که اکنون منقرض شده‌اند: بقایای باورنکردنی آنها از گذشته‌های طولانی

مادر طبیعت هرگز دست از شگفت زده کردن ما بر نمی‌دارد و در طول میلیون‌ها سال موجودات باورنکردنی، از ظریف گرفته تا خشن زایش کرده است.وقتی تاریخ جانداران را مرور می‌کنیم، حشرات به اندازه یک انسان، خزندگان با ابعاد بزرگ، و جوندگان با شاخ …

وقتی با اشعه ایکس از اشیای عادی عکس بگیرید؛ شگفت‌زده می‌شوید! کاری که آندری دومان کرد

مجموعه عکس‌های اشعه ایکس می‌توانند اشیاء روزمره را به روشی باورنکردنی و منحصر به فرد نشان دهند.آندری دومان، عکاس تجاری، حدود یک سال است که این کار را می‌کند. زمانی که دومان کاری را برای مشتریان انجام نمی‌دهد، دوست دارد پروژه‌های شخصی را…

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

عکس‌هایی از زیباترین کتابخانه‌های دنیا

کتابخانه‌ها باید مظهر فرهنگ و هنر هر کشوری باشند. ساختمان ایمن و بزرگ، منظره تالار کتابخوانی، نوع چینش کتاب‌ها و تحویل آنها به کتابخوان‌ها، داشتن اینترنت آزاد و پرسرعت، حفاظت از نسخه‌های خطی و اسناد باارزش، آزاد بودن کتابخانه در حد امکان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.