بهترین فیلم های مریلا زارعی به همراه خلاصه و معرفی آنها و بیوگرافی

0

مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد اسلامی است.زارعی با مجموعه تلویزیونی کارآگاه در سال 1374 به دنیای بازیگری روی آورد. با حضور در فیلم سینمایی دو زن توانایی خود را به نمایش گذاشت. او سابقه همکاری با کارگردانان مطرحی همچون ابراهیم حاتمی کیا ، اصغر فرهادی و مسعود کیمیایی را دارد. برای بازی در فیلم های سینمایی سربازهای جمعه و شیار 143 موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر شد.


سریال جیران

«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد…»

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و تاریخی می‌باشد. در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی، اشکان هورسان، نوید گودرزی و بهزاد داوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال مانکن

سریال مانکن با بازی فرزاد فرزین، امیرحسین آرمان، لیندا کیانی و… با داستانی عاشقانه است و در این سریال می بینید که: همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته اند.

سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 1398 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این سریال محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، فرزاد فرزین، لیندا کیانی، حسین پاکدل و الهام پاوه نژاد به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ایده اصلی

فیلم ایده اصلی در ژانر اجتماعی محصول سال 1398 به کارگردانی آزیتا موگویی است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته است. فیلم “ایده اصلی”دومین اثر آزیتا موگویی بعد از فیلم تراژدی است. داستان فیلم ایده اصلی از این قرار است که پروژه بزرگی بین ایران و اسپانیا در جزیره هندورابی به توافق رسیده. حالا شرکت های زیادی به طمع برنده شدن در این مناقصه حضور دارند. مهندس حمید پارسا که از همسرش جدا شده رئیس یکی از شرکت های حاضر در مناقصه است. تمام شرکت ها و افرادی که در مناقصه شرکت کرده اند سعی در برنده شدن دارند و موفقیت برای آدم های این قصه منجر به پیچیدگی هایی در روایت آن می شود.

فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، مریلا زارعی، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی، مهرداد صدیقیان، شهباز نوشیر، مأنوس گاوراس، آندره آ ماچالکیدو و واروارا لارمو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گیتا

فیلم گیتا با بازی مریلا زارعی و بهناز جعفری داستان گیتا مادر متین است که به او دلبستگی زیادی دارد. پس از حادثه ای که برای متین پیش می آید، گیتا تلاش می کند تا را این مساله با خودش حل کند ، اما با گذشتن زمان متوجه واقعیت های جدیدی می شود….
درباره فیلم گیتا
فیلم گیتا به کارگردانی مسعود مددی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم مریلا زارعی، حمیدرضا آذرنگ، بهناز جعفری، سارا بهرامی و نادر فلاح به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اسرافیل

فیلم اسرافیل ، درباره چالش ها و نیازهای عاطفی و روابط انسانی است و در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛مردی که ماهی را دوست داشت بازگشته است. دختری که بهروز را دوست دارد باز می گردد…مردگان زنده می شوند.

فیلم اسرافیل به کارگردانی آیدا پناهنده در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم هدیه تهرانی، پژمان بازغی، هدی زین العابدین، مریلا زارعی، علی عمرانی، پوریا رحیمی سام و سهیلا رضوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زیر سقف دودی

فیلم زیر سقف دودی ساخته پوران درخشنده داستان شیرین است که در زندگی خود با فرزند و همسرش به مرور دچار مشکل می شود، وی به دنبال یافتن راهی برای ایجاد ارتباط دوباره با خانواده اش است؛ اما موفق نمی شود و با بحران بیشتری مواجه میشود. تلاش دوباره او برای فرار از این بحران، اتفاقات جدیدی را برای وی رقم می زند ….

فیلم زیر سقف دودی به کارگردانی پوران درخشنده در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت دوست، حسام نواب صفوی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، آزیتا حاجیان، ابوالفضل میری و لاله مرزبان به هنرمندی پرداخته‌اند.

مریلا زارعی

فیلم بادیگارد

محافظی بنام حیدر که از جان یکی از شخصیت های مهم نظام محافظت می کند، بر اساس حوادثی متوجه می شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است! او دچار شک و تردید می شود و همین امر باعث می شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد و

فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، مریلا زارعی، پریوش نظریه، بابک حمیدیان، شیلا خداداد، محمود عزیزی، دیبا زاهدی، امیر آقایی، فرهاد قائمیان، محمد حاتمی، علی یعقوبی و پدرام شریفی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دختر

فیلم دختر در ژانر اجتماعی محصول سال 1394 است. رضا میر کریمی تهیه کنندگی و کارگردانی این اثر را به عهده دارد. “دختر” در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد و در ۷ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. در این فیلم بازیگران به نامی چون فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند و … به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم «دختر» می تواند تلنگری برای جامعه ما باشد. جامعه ای که درک درستی از مطالبات نسل جوان خود ندارد. داستان از این قرار است که احمد سرپرست بخش تعمیرات پالایشگاه آبادان است و برای مراسم خواستگاری دخترش سمیرا آماده می شود. و ستاره دختر دیگرش درهمان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم دانشگاهی اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست.

فیلم دختر به کارگردانی رضا میرکریمی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند و شاهرخ فروتنیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماهی سیاه کوچولو

فیلم ماهی سیاه کوچولو در ژانر اجتماعی محصول سال 1393 است. کارگردان این فیلم مجید اسماعیلی است که پیش از این فیلم دل شکسته و داستان سامرا را هم کارگردانی کرده. در این فیلم بازیگران به نامی چون همایون ارشادی، مریلا زارعی و مصطفی زمانی به ایفای نقش پرداخته اند. “ماهی سیاه کوچولو” روایتگر اتفاقات دهه شصت و مبارزات چریکی نیروهای چپ در شمال کشور و در قیام آمل است. یک زن به نام شهرزاد که به ماهی سیاه کوچولو معروف است برای انتقام مرگ شوهرش وارد مبارزه می شود.

فیلم ماهی سیاه کوچولو به کارگردانی مجید اسماعیلی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم مریلا زارعی، مصطفی زمانی، همایون ارشادی و جمشید گرگین به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شیار 143

فیلم شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار، داستان مادری است به اسم الفت که چشم انتظار فرزند به جبهه رفته اش یونس است….خبر خوبی از راه می رسد، اما امتحان بزرگی در راه است…

فیلم شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و جنگی می‌باشد. در این فیلم جواد عزتی، مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، یدالله شادمانی و حسام بیگدلو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند

بی توجهی و سهل انگاری پدر و مادر شیرین هشت ساله، واقعه ای را برای او رقم می زند که زخمش سال ها بر روح او باقی می ماند و همهٔ زندگی اش را تحت الشعاع خود قرار می دهد. آنچه این زخم را عمیق تر می کند و واقعه را به فاجعه ختم می سازد، این است که دخترک هیچ کس را نمی یابد تا دردش را با او در میان بگذارد.

فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند به کارگردانی پوران درخشنده در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم طناز طباطبایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیر آقایی، جمشید هاشم پور، ستاره اسکندری، فرهاد آئیش و هادی مرزبان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رژیم طلایی

مهریه یک زن معادل وزن او و شوهرش است. همین امر اتفاق های عجیبی را بوجود می آورد…

فیلم رژیم طلایی به کارگردانی رضا سبحانی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم مهدی هاشمی، مریلا زارعی و امین حیایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم همه چیز برای فروش

فیلم همه چیز برای فروش با بازی صابر ابر داستان برادر سربازی است که چشمش در اثر پرتاب نارنجک در استادیوم، آسیب دیده و برادرش برای تامین هزینه عمل او تعدادی چک بی محل خریده و تلاش می کند چک ها را نقد کند. درطول ماجرا ….

فیلم همه چیز برای فروش به کارگردانی امیر ثقفی در سال 1391 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم صابر ابر، محمود نظرعلیان، مزدک میرعابدینی، مریلا زارعی و ساعد سهیلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دیگری

پسری همراه مادرش در یک روستا زندگی می کند. او که پدرش را از دست داده، ناچار است همراه با مردی که به زودی ناپدری اش می شود به تهران سفر کند. در تهران برای آنها اتفاق های مختلف می افتد.

فیلم دیگری به کارگردانی مهدی رحمانی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، مهران رجبی، اصغر نقی زاده و سیروس همتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کیفر

کیفر سومین فیلم سینمایی حسن فتحی محصول سال ۱۳۸۸ است. داستان درباره برزو است که در آستانه اعدام قرار دارد همسرش و پسرش و برادرش و دوستش تلاش می کنند تا پول دیه را تهیه کنند. پول تهیه می شود، اما در شب قبل از اعدام افرادی به خانواده مقتول سه برابر دیه را می دهند تا رضایت ندهند، برزو اعدام می شود و برادرش به دنبال دلیل آن می گردد ولی با حقایق تلخی مواجه میشود…

فیلم کیفر به کارگردانی حسن فتحی در سال 1388 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم مصطفی زمانی، امیر جعفری، هانیه توسلی، مریلا زارعی، انوشیروان ارجمند، مینا جعفرزاده، کیانوش گرامی، جمشید شاه محمدی، سینا رازانی، هومن برق نورد، جمشید هاشم پور و امیرحسین فتحی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دعوت

«دعوت»، فیلمی در ژانر کمدی-خانوادگی به نویسندگی «چیستا یثربی» و «ابراهیم حاتمی کیا» و کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا» و محصول سال 1378 سینمای ایران است. بازیگران مطرحی همچون «محمدرضا فروتن»، «محمدرضا شریفی نیا»، «ثریا قاسمی»، «کتایون ریاحی»، «فرهاد قائمیان»، «مهناز افشار»، «گوهر خیراندیش»، «مریلا زارعی»، «رضا بابک» و «سیامک انصاری» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. داستان فیلم پیرامون مسأله سقط جنین است و پیام فیلم آن است که «جنینی که به این دنیا دعوت شده نباید سقط شود» حتی اگر مادر آینده یک زن شصت ساله، یک زن بی شوهر، یک زن بازیگر که کارش را بیش از فرزند دوست دارد، زنی آواره در شهر با یک شوهر چاه بازکن یا زنی بریده از شوهر باشد. هر یک از این خانواده ها با بحرانی مشابه رو به رو می شوند و هر کدام از آن ها بنا به نگاه خاص خود واکنش های متفاوتی از خود بروز می دهند.

فیلم دعوت به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم فرهاد قائمیان، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، کتایون ریاحی، سارا خوئینی ها، مریلا زارعی، گوهر خیراندیش، ثریا قاسمی، نگین صدق گویا و محمدرضا شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم با دست های خالی

حوریه که سالهاست از اسارت پدرش، امیرحسین، به دست عراقی ها می گذرد، نسبت به خروج های بی موقع مادرش، مریم، از منزل مشکوک است و این شک با تلفن های ناشناسی که به او می شود و در آنها از تصمیم مریم برای ارتباط با یک مرد دیگر صحبت می شود افزایش می یابد.اما طولی نمی کشد که…

فیلم با دست های خالی به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم خسرو شکیبایی، مریلا زارعی، فاطمه گودرزی، مسعود رایگان، اصغر نقی زاده، زهرا داوودنژاد، حسن شکوهی، علیرضا کمالی، ماشاالله شاهمرادی زاده و محمد ساربان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نصف مال من، نصف مال تو

فیلم نصف مال من، نصف مال تو در ژانر کمدی محصول سال 1385 به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد است. در این فیلم بازیگران به نامی چون محمدرضا شریفی نیا، مریلا زارعی، فرهاد آئیش، شقایق فراهانی و … به بازیگری پرداخته اند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که دو دختر بچه مدرسه ای متوجه می شوند که با هم خواهر هستند. در همین حال مادرانشان با هم دوست می شوند و…

فیلم نصف مال من، نصف مال تو به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا شریفی نیا، مریلا زارعی، فرهاد آئیش، شقایق فراهانی، شهره لرستانی، ترلان پروانه و آلما اسکویی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم زن زیادی

فیلم زن زیادی داستان زنی به نام سیما است که با شغل معلمی همراه با فعالیت های جانبی دیگر با همکاری زنان محلی چرخ زندگی را به تنهایی می چرخاند و…

فیلم زن زیادی به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1384 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، مریلا زارعی، پارسا پیروزفر، السا فیروز آذر و کیکاووس یاکیده به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم حکم

وقتی حکمی رو صادر میکنند حتما باید اجرا بشه اگه بترسی یا نتونی کنار بیایی با حکم یا خودتو کنار بکشی حکم برای خودت صادر میشه…

فیلم حکم به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم عزت الله انتظامی، لیلا حاتمی، بهرام رادان، خسرو شکیبایی، پولاد کیمیایی، لادن طباطبایی، مریلا زارعی، سعید پیردوست، جلال پیشواییان و سامان ارسطو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مجردها

مجردها داستان سه جوان است که برای رسیدن به آرزوهایشان تصمیم می گیرند برای کار به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بروند اما با دزدیده شدن پول هاشان زندگی آن ها تغییر می کند…

فیلم مجردها به کارگردانی اصغر هاشمی در سال 1383 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، مجید صالحی، الناز شاکردوست، آتیلا پسیانی و منوچهر آذری به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم معادله

پیژن بعد از حل کردن معادله ای دشوار در میان استادان، مورد توجه زهره قرار می گیرد ولی شرط پدر زهره برای ازدواج آنها، حضور پدر بیژن است. پدر بیژن گم شده و بیژن به دنبال راهی برای پیدا کردن او است.

فیلم معادله به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، مریلا زارعی، سعید پورصمیمی، ثریا قاسمی، آزیتا حاجیان، عارف لرستانی، یوسف تیموری، شمسی فضل الهی، جمشید شاه محمدی، رؤیا افشار، هوشنگ قوانلو، رضا فیض نوروزی، مهری ودادیان و محمود بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هم نفس

بهروز که سابقه بیماری روانی دارد، همراه با خانواده برادرش زندگی می کند. او به طور اتفاقی با زنی به نام شیرین آشنا می شود که از همسرش جدا شده و با دو کودکش زندگی می کند. بآنها عاشق هم میشوند و تصمیم به ازدواج می گیرند. ولی …

فیلم هم نفس به کارگردانی مهدی فخیم زاده در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم مهدی فخیم زاده، مریلا زارعی، ناصر آقایی، مصطفی طاری، افسانه ناصری و رؤیا نونهالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سربازهای جمعه

فیلم سرباز های جمعه داستان چند سرباز است که یک روز جمعه به همراه گروهبان خود به شهر می آیند. این روز تعطیل اما برای آنها حوادثی تازه در پی دارد و …

فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا فروتن، بهرام رادان، پژمان بازغی، پولاد کیمیایی، مریلا زارعی، بیژن امکانیان، اندیشه فولادوند، علی اصغر طبسی، بهزاد جوانبخش، کیانوش گرامی و سعید پیردوست به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم واکنش پنجم

فرشته، همسرش سعید را در یک سانحه تصادف از دست می دهد. پدرشوهرش حاج صفدر مردی ثروتمند و بانفوذ است. او به فرشته می گوید حالا که سعید مرده، دیگر با خانواده آنها نسبتی ندارد و چون حاج صفدر دو پسر مجرد در خانه دارد و فرشته هم به آنها نامحرم است باید خانه آنها را ترک کند…

فیلم واکنش پنجم به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، مریلا زارعی، لادن طباطبایی، محمدرضا شریفی نیا، جمشید هاشم پور، شهاب حسینی، همایون ارشادی، گوهر خیراندیش، آهو خردمند، آفرین عبیسی و نگین صدق گویا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تکیه بر باد

سینا، جوانی جنوبی، برای یافتن یک شغل مناسب به تهران می آید و به لیلا نامزدش قول می دهد پس از آن که کارش رونق گرفت به زادگاهش، خرمشهر بازگردد. سینا در کارخانه مرد پولداری به نام فرجامی کار می کند و به زودی به دلیل صداقت و پشتکارش پیشرفت میکند.

فیلم تکیه بر باد به کارگردانی داریوش فرهنگ در سال 1378 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، مریلا زارعی، لعیا زنگنه، داوود رشیدی، زهره حمیدی، سلیمه رنگزن، کاظم هژیرآزاد و لوریک میناسیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دو زن

وقتی فرشته به رویا تلفن کرده و برای معالجه همسرش احمد که در بیمارستان بستری شده، از او کمک می خواهد، رؤیا که یک معمار است، به سرعت از دفتر محل کارش، یک شرکت مهندسی ساختمانی، به سوی بیمارستان حرکت می کند..

فیلم دو زن به کارگردانی تهمینه میلانی در سال 1377 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، آتیلا پسیانی، مریلا زارعی، رضا خندان و حسن جوهرچی به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

چند بار می توانید یک تکه کاغذ را از وسط تا کنید؟

به راحتی می‌توان یک تکه کاغذ را یک، دو بار یا حتی سه یا چهار بار از وسط تا کرد. اما بیشترین تعداد دفعاتی که یک تکه کاغذ را می‌توان از وسط تا کرد چقدر است؟بر اساس یک ادعای رایج، یک ورق کاغذ را نمی‌توان بیش از هفت بار از وسط تا کرد. اما…

روجلدهای قدیمی مجله‌های کیهان بچه‌ها

کیهان بچه‌ها مجله‌ای بود که در دوران کودکی می‌خریدیم. برای من کیهان بچه‌ها بوی نان می‌دهد! چون پدرم همیشه بعد از رفتن نانوایی؛ نان‌ها را لای مجله می‌گذاشت و وقتی به خانه می‌آمد من دوان دوان می‌رفتم و مجله را از او می‌گرفتم.منابع…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

جالب و گاهی خنده‌دار: آدم‌هایی که خیلی شبیه تابلو یک آگهی کنارشان هستند!

گاهی شباهت آدم‌ها به هم عجیب به نظر می‌رسند. حالا در نظر بگیرید که کاملا تصادفی اشخاصی در کنار تابلویی یا آگهی دیواری ایستاده باشند و چهره آنها به یکی از شخصیت‌های تابلو یا آگهی شباعت زیادی داشته باشد یا اصلا فرد افزونه‌ای برای مفهوم تبلیغ…

بهترین سایت‌ها برای پیدا کردن کتاب‌هایی که با سلیقه شما جور هستند

آیا می‌خواهید از مطالعه کتاب لذت ببرید؟ در اینجا سایت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که کتاب‌هایی خوبی بر مبنای مطالعات لذت‌بخش قبلی به شما توصیه می‌کنند.هیچ چیز دلهره آورتر از رفتن به یک کتابفروشی بدون فهرست خرید نیست. شما کلی وقت…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5