مزایا و معایب مهم لیپوماتیک برای تناسب اندام

0
رپورتاژ

در دنیای امروز، عمل جراحی لیپوماتیک توسط بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران به یک جراحی زیبایی رایج تبدیل شده است، زیرا آمادگی جسمانی یکی از مهمترین معیارهای زیبایی به حساب می آید و تلاش برای زیباتر به نظر رسیدن به یک چشم و هم چشمی در زنان و مردان تبدیل شده است. متأسفانه خلاص شدن از شر چربی های موضعی با روش های طبیعی زمان زیادی می برد و همچنین بسیار سخت و طاقت فرسا است که حتی ممکن است به نتیجه مطلوب هم نرسد. جراحی لیپوماتیک روشی ساده، سریع و آسان برای از بین بردن کامل چربی بدن است که باعث تناسب اندام فرد می شود. در ادامه قصد داریم شما را با جراحی لیپوماتیک ، مزایا و معایب این روش و همچنین ویژگی های مهم بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران آشنا کنیم با ما همراه باشید .

جراحی لیپوماتیک چیست ؟

جراحی لیپوماتیک وسیله خاصی است که چربی های موضعی را در نواحی مورد نظر بدن به صورت ارتعاش از بین می برد و تخلیه می کند. جراحی لیپوماتیک نوعی جراحی است که نیازی به بیهوشی ندارد و می تواند در یک جلسه تمام چربی های بدن را از بین ببرد. جراحی لیپوماتیک یک جراحی غیر تهاجمی است که با بی حسی موضعی انجام می شود و بافت چربی انباشته شده را از بین می برد. در این روش پزشک متخصص از لوله مخصوصی به نام کانولا برای گرم کردن بافت چربی استفاده می کند و پس از تخریب بافت چربی، شروع به تخلیه و هدایت آن به خارج از بدن می کند.

مزایای جراحی لیپوماتیک

  • این یک روش ایمن و مطمئن است.
  • باعث کاهش وزن می شود.
  • در جراحی نیازی به بریدگی و بخیه نیست.
  • پس از جراحی، بیمار نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد.
  • این جراحی با بیهوشی همراه است و غیر تهاجمی است.
  • در کمترین زمان نسبت به سایر روش های لاغری به نتیجه دلخواه برسید
  • احتمال عفونت در این روش بسیار کم است.
  • حذف چربی دائمی و غیر قابل برگشت است.

. برای آشنایی بیشتر با بهترین دکتر لیپوماتیک در ایران و تهران اینجا کلیک کنید تا با بهترین پزشکان و کلینیک ها که در سایت جراحتو معرفی کرده ایم آشنا شوید تا بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.

عوارض و مضرات لیپوماتیک

  • کبودی
  • درد و خونریزی حین عمل
  • انسداد رگ های خونی
  • زخم ها و عفونت های بعد از جراحی

یکی از مشکلات مهم جراحی لیپوماتیک این است که برای جلوگیری از عوارض احتمالی آن لازم است در انتخاب پزشک متخصص خود دقت کافی داشته باشید و این موضوع را جدی بگیرید زیرا با آگاهی کامل از سطح تجربه و سوابق انتخابی خود متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی الزامی است.

بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

  • یکی از مهمترین مشکلات جراحی لیپوماتیک انتخاب ناحیه ای است که چربی اضافی باعث تغییر شکل بدن می شود. در واقع انتخاب این منطقه به عوامل متعددی از جمله درخواست متقاضی و نظر پزشک بستگی دارد. پزشک مورد نظر باید توانایی انتخاب مکان های مناسب برای تخلیه چربی را داشته باشد.
  • از طرفی پزشک مورد نظر باید تجربه کافی در کار با تجهیزات پیکرتراشی را داشته باشد. هنگامی که لوله کانولا وارد بدن می شود، لرزش دارد و اگر متخصص نتواند به خوبی از عهده آن برآید، قسمت های ارتعاشی باعث آسیب بافتی می شوند.
  • یکی از ویژگی های بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران توانایی آنها در برقراری ارتباط با افراد مراجعه کننده است. در واقع پزشک مورد نظر باید بتواند خواسته ها و انگیزه متقاضی برای انجام این روش زیبایی را درک کند و تا آنجا که ممکن است این روش را مطابق میل خود اجرا کند.
  • بسیاری از پزشکان بیشتر به سود بردن از جراحی علاقه دارند و به سن افراد اهمیت نمی دهند. محدودیت سنی افراد زیر 18 سال را موظف می کند که لیپوماتیک انجام ندهند زیرا در دوران بلوغ، تغییرات هورمونی می تواند شما را دوباره چاق کند.
  • علاوه بر این، پزشک مورد نظر باید در لیپوماتیک تخصص داشته باشد و نحوه انجام این روش را بداند. یک پزشک خوب در این زمینه در مورد عوارض لیپوساکشن با متقاضی صحبت می کند و در نهایت راهکارهایی برای کاهش عوارض ارائه می دهد. در صورتی که پزشک مورد نظر در این امر مهارت و تجربه کافی را نداشته باشد، ممکن است ضمن حذف چربی های اضافی از بدن متقاضی، سایر بافت های بدن وی نیز آسیب دیده و عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

کلام آخر

علاوه بر خطراتی که این روش ممکن است داشته باشد، اگر بر روی افراد مناسب و توسط جراحان واجد شرایط انجام شود، نتایج عالی به همراه دارد و تا زمانی که وزن خود را کنترل کنید، نتایج دائمی است. برای انجام لیپوماتیک، بهتر است با بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران که در سایت جراحتو به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شماتجربه انجام عمل زیبایی لیپوماتیک را دارید ، تجربه خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید .

به نظر شما دوستان امکان برگشت چربی در لیپوماتیک هست یا خیر؟

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.