بدون جراحی فقط با تزریق فیلر زیبا شو

0

رپورتاژ

میل به زیبایی امری کاملا طبیعی می باشد. بشرازهمان ابتدا میل به زیبا تر شدن داشته است، چرا که خداوند در قرآن کریم به آن اشاره کرده است. روند پیری یک روند طبیعی در زندگی می باشد، که همه اشخاص آن را تجربه می کنند،معمولا آغاز پیری با نمایان شدن چین و چروک در نواحی صورت و یا حتی بدن از جمله گردن و روی دست خودش را نشان می دهد، اما با برخی اقدامات می توان سرعت این روند را کاهش داد، از جمله می توان به استفاده از سرم های مراقبتی و کرم های مخصوص و غیره اشاره کرد، اما اگر سن افراد بالا باشد و پوست دچارچین وچروک شده باشد، دیگرنمی توان با استفاده از سرم و یا کرم از شرچین و چروک های مزاحم خلاص شد.

کلاژن ماده ای می باشد که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و وظیفه آن رطوبت رسانی به پوست است که مانع از ظهورچین و چروک می گردد. اما با بالا رفتن سن ترشح این ماده کاهش می یابد. امروزه با پیشرفت علم پزشکی می توان این ماده را به پوست وارد کرد که این کار تزریق فیلر نام دارد. اگر قصد انجام فیلر در شهر شیراز و یا در ایران را دارید با ما همراه شوید.

فیلر چیست؟

اگر در جست وجوی راه کارهایی برای جوان سازی هستید حتما اسم فیلر به گوشتان خورده است. بالا رفتن سن موجب کاهش چربی پوست وایجاد فرو رفتگی هایی در آن می شود. شما می توانید برای پر کردن وحجم دادن به این فرو رفتگی ها از فیلراستفاده نمایید. این روش یک روش بی خطر و در دسترس تر ازجراحی می باشد که درهزینه ها نیز صرفه جویی می شود. فیلر ها به دو منظور تزریق می شوند: محرک وحجم دادن.

آشنایی با انواع فیلر بر اساس ماندگاری 

  • فیلرها را در ابتدا باید به دو دسته قابل جذب و غیر قابل جذب تقسیم بندی کرد.

در فیلرهای قابل جذب معمولا بعد ازمدتی این فیلرها توسط بدن جذب می شوند، کلاژن ازمعروف ترین فیلرهای قابل جذب می باشد. معمولا ماندگاری این فیلرها بین ۶ الی ۹ماه می باشد. هیالورونیک اسید نیز نوعی فیلر جذبی می باشد که ماندگاری بیشتری نسبت به کلاژن دارد، همچنین عارضه حساسیت در این نوع فیلر بسیارکم تر دیده شده است.

فیلرهای غیر قابل جذب مورد توجه افرادیست که به دنبال راه حل دائمی می باشند، پیش ازاستفاده از این فیلرها می توانید از فیلرهای موقتی استفاده کنید تا نتیجه حاصل را ببینید زیرا که در فیلرهای دائمی امکان بازگشت وجود ندارد، از معروف ترین فیلرهای دائم می توان به پلی متیل متاکریلات وهمچنین پلی آکریل آمید اشاره نمود، پلی متیل متاکریلات متشکل از ذرات پلاستیک و کلاژن گاو می باشد. که کلاژن موجود در این فیلرموجب ثبات ذرات پلاستیک در جای خود می شود اگر قصد انجام این کار را دارید حتما توسط متخصص با سابقه انجام دهید سایت پزشکا منبع معتبری برای معرفی پزشک متخصص در این زمینه می باشد.

انواع فیلر ها

چربی اتولوگ

هیالورونیک اسید

کلسیم هیدروکسید

پلی متیل متاکریلات PMMA

پلی ال -لاکتیک اسید

فیلر هیالورونیک اسید

حدود سی سال است که فرم مصنوعی هیالرونیک اسید ساخته شده و در درمان برخی بیماری ها کاربرد دارد، اخیرا نیز مصرف آن برای زیبایی رواج یافته است. این ماده در بهبود قوام پوست موثر می باشد، همچنین برای از بین بردن جای اسکار و یا خطوط عمیق پوست به آن ناحیه فیلر هیالورونیک اسید تزریق می کنند.

کاربرد های تزریق فیلر هیالورونیک اسید 

  •  پیشانی به منظور رفع خطوط اخم
  •  خط خنده
  • زاویه سازی صورت و برای رفع نامتقارنی های صورت
  •  بینی
  •  لب
  • از بین برن جای بخیه و اسکار

عوارض فیلر

با رعایت نکات و دستورات که پزشکتان گفته است می توانید بهترین نتیجه را از تزریق خود گرفته وعوارض بعد از تزریق را به حداقل رساند. تمامی سوالات پیش آمده در ذهن خود را با پزشک در میان بگذارید. تا پزشکتان شما را راهنمایی کند. عوارض فیلر عبارتند از:

  • خون ریزی و کبود شدن در ناحیه تزریق شده
  • عفونت
  • حساسیت در محل تزریق و یا جاهای دیگر بدن
  • گاهی نیزآسیب به رگ های خونی
  • ایجاد ضایعات پوستی

فیلر چربی

در این روش چربی خود شخص نیاز است که این چربی ها را از نواحی مانند زیر شکم و باسن تحت شرایط خاصی برداشته و به ناحیه مورد نظر تزریق می کنند. این روش جزء روش های فیلر دائمی محسوب می شود. این روش جایگزین مناسبی برای تزریق بوتاکس می باشد. گاها با توجه به تشخیص پزشک می توان از هر دواستفاده نمود. سلول های چربی بلافاصله پس از تزریق وارد بلافت پوست می شوند واین جذب از طریق خون رسانی اتفاق می افتد.

 فیلر اسید پلی لاکتیک 

این فیلر جزء دسته فیلرهای محرک محسوب می شود. تزریق این فیلر موجب فعال شدن کلاژن می گردد. نتایج حاصل از این تزریق بعد از دو هفته نمایان و قابل مشاهده می باشد. این درمان نیازمند ۳الی ۴ جلسه دریک ماه می باشد. این فیلر کاملا سازگار با محیط می باشد، به طوریکه امروزه نیز از آن در صنعت پزشکی به عوان ماده نخ بخیه استفاده می شود.  نتایج حاصل از این فیلر بیش از ۲ سال ماندگار است.

کلسم هیدروکسید

این پر کننده شبیه به مواد تشکیل دهنده بدن می باشد، و عوارضی ایجاد نمی کند. بیش از۲۰سال است که مورد استفاده پزشکان و متخصصین گوش،حلق و بینی و ارتوپدی می باشد. ماندگاری این پر کننده چیزی حدود ۹ الی ۱۸ ماه می باشد. از این دارو برای حجم دهی لب نباید استفاده نمود. بیشر برای پر کردن چین های عمیق خط خنده مورد استفاده قرار می گیرد. این کلسیم به طور معمول در استخوان ها موجود می باشد. افراد مبتلا به ایدز که دارای صورت های لاغر می باشند نیز می توانند برای حجم دادن به صورت خود از این فیلر استفاده نمایند.

پلی متیل متا کریلات

این فیلر یک فیلر نیمه دائمی می باشد و نیز به آسانی تجزیه نمی گردد به همین دلیل ماندگاری بیشتری دارد. این ماده از میکروسفر و کلاژن تشکیل شده. براساس تحقیقی که یک مجله زیبایی منتشر کرده است، این فیلر که اثر طولانی مدتی دارد عوارضی چون عفونت را به دنبال دارند.

بوتاکس

این ماده از پروتئین حاصل از یک باکتری می باشد، نام تجاری این ماده سم بوتولینوم است که بسار خطر ناک است و در صورتی که توسط متخصصین انجام نشود می تواند موجب مرگ فرد شود. اما باید بدانید که مقدار کنترل شده و کم از آن ایمن بوده و هیچ خطری ندارد.این ماده نیز مانند فیلر به منظور کاهش چین و چروک و پر کرد فرو رفتگی ها تزریق می شود. بوتاکس موجب فلج شدن موقت عضله ای که تزریق به آن انجام می شود می گردد. در صورتی که قصد انجام بوتاکس در شیراز را دارید حتما با توجه به خطراتی که تزریق بوتاکس دارد به بهترین پزشک تزریق بوتاکس در شیراز مراجعه نموده و تزریق خود را انجام دهید تا نتایج رضایت بخشی از تزریق خود بدست آورید.

علت تفاوت قیمت فیلر ها

سه عامل در قیمت فیلر تاثیر به سزایی دارد از جمله نوع ژل تزریقی، مقدار ژل مورد نیاز و ماندگاری فیلر، این سه عامل بسیار تاثیر گذار در قیمت فیلر هستند. هزینه تزریق  فیلر یا ژل در کلینیک و یا مطب ها متفاوت می باشد و حتی ممکن است هر پزشک دستمزد متفاوتی داشته باشد. بر همین اساس نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت. اما به طور کل می توان عوامل زیر را اصلی ترین دلیل های گرانی فیلر در نظر گرفت که عبارتند از:

  •  ناحیه تزریق: ناحیه تزریق بسیار در هزینه تاثیر گذار است و هر ناحیه هزینه متفاوتی دارد.
  • تعداد دفعات مورد نیاز تزریق: در ابتدا باید گفت که میزان ژل تزریقی در هر فرد متفاوت است. از این رو حتی ناحیه ای که که تزریق به آن انجام می شود در افراد مختلف متفاوت است وهزینه متفاوتی دارد. افرادی که قاعدتا به ژل بیشتری نیاز دارند باید هزینه بیشتری نیز پرداخت کنند.میزان ژل مصرفی را  می توان از روی  سرنگ و سی سی که با آن تزریق انجام می شود تعین کرد.
  • تزریق در مناطق مختلف: گاهی افراد می خواهند که چند ناحیه از صورت و یا نواحی دیگر بدن خود از جمله روی دست برای مثال را نیز فرم بدهند، براین اساس قیمت تزریق نیز متفاوت خواهد بود.

 

کلام اخر

با توجه به حساسیت موضوع تزریق توصیه می کنیم برای یافتن بهترین دکتر تزریق ژل در ایران و یا درهر نقطه ای از دنیا  با تحقیق و پرس و جو اقدام به انجام آن نماید. فیلر از جمله روش های بی خطر است که جایگزین مناسبی برای جراحی های خطر ناک می باشد که می توانید چین چروک فرو رفتگی ها را بپوشانید ویا نقاطی از صورتتان که دوس دارید را برجسته نماید. فیلر ها  این امکان را به شما می دهند که هر ناحیه از صورت و یا بدن خود را بر اساس فرم دلخواه تغییردهید. ژل، فیلر و بوتاکس شامل انواع مختلفی هستند شما می توانید بسته به نیاز، ناحیه و میزان بودجه خود آن ها را انتخاب نمایید. سپاس از همراهی شما عزیزان.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5