بهترین سریال های علمی تخیلی (۵۵ عنوان) سال‌های اخیر که حتما باید ببینید

0

بر سر اینکه واقعا چه چیز را می‌شود علمی تخیلی گفت و چه چیز را فانتزی یا داستانی با ظواهر فناورانه بحث و جدل بسیار زیاد است. اما هدف ما در اینجا این است که تعدادی سریال علمی تخیلی خوب را در قالب قهرستی به شما معرفی کنیم.

۱- سریال دکتر هو
Doctor Who

سریال دکتر هو، مربوط به شخصیتی است به نام دکتر هو که با ماشین زمان خود به نام تاردیس در زمان و فضا سفر می کند و با شیاطین تمدن ها می جنگد. دکتر هو از نسل اربابان زمان است. اربابان زمان هزاران سال پیش در جنگ بزرگ زمان منقرض شدند و…

سریال دکتر هو به کارگردانی گریم هارپر و یوروس لین در سال 2005 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر ماجراجویی و درام می‌باشد. در این سریال دیوید تننت، بیلی پایپر، کریستوفر اکلستون، کامیل کودوری، نول کلارک، پنه لوپه ویلتون و دنیل اوانز به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲- سریال جداسازی
Severance

مارک، رهبری تیمی از کارمندان اداری را بر عهده دارد که حافظه آنها بین شغل و زندگی شخصی شان از طریق جراحی تقسیم شده است. آنها زمانیکه با همکاری مرموز در خارج از محیط کاری مواجه می شوند، مسیری را برای کشف حقیقت درباره ماهیت واقعی شغلشان آغاز می کنند.

سریال جداسازی به کارگردانی بن استیلر در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال ادام اسکات، زاک چری، بریت لوئر، ترمل تیلمن، دیچن لنچمن و گری رابرت برن به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳- سریال وست ورلد
Westworld

وست ورلد سریالی در ژانر اکشن – وسترن که توسط جاناتان نولان ساخته شده است. داستان این سریال در شهربازی وسترن خیالی در غرب آمریکا اتفاق می افتد که ساکنان آن را انسان های مصنوعی که میزبان نام دارند، تشکیل می دهند و انسان های واقعی که تازه واردان یا مهمانان نام دارند، با پرداخت ورودی زیاد می توانند وارد محوطه پارک وست ورلد شوند.

سریال وست ورلد به کارگردانی جاناتان نولان در سال 2016 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال ایوان ریچل وود، تندی نیوتون، جفری رایت، جیمز مارسدن، سیسه بابد کنوسن و آنتونی هاپکینز به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴- سریال برای تمام بشریت
For All Mankind

داستان این سریال در مورد این است که اگر مسابقه جهانی فضایی هرگز به پایان نرسیده بود، چه اتفاقی می افتاد ؟!!!

سریال برای تمام بشریت به کارگردانی آلن کولتر و ست گوردون و میرا منون و جان دال و سرجیو میمیکا گزن در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال جوئل کینامن، مایکل دورمن، جودی بالفور، رهن اشمیت، سارا جونز، شانتل وانسانتن، کریس باور، آرتورو دل پورتو و سونیا والگر به هنرمندی پرداخته‌اند.

۵- سریال صد
The 100

97 سال بعد از جنگ اتمی بزرگ که تمدن را بر روی زمین از بین میبرد. انسان های باقی مانده که در فضاپیمای بزرگی در فضا زندگی می کنند تصمیم میگیرند 100 نوجوان مجرم و خاطی را به زمین بفرستند تا بتوانند دوباره جمعیت را روی زمین گسترش دهند…

سریال صد به کارگردانی جیسون روتنبرگ در سال 2014 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال الیزا تیلور، پیج تورکو، توماس مک دونل، لی گوری، ماری اوجروپولوس، بابی مورلی، کلی هو، کریستوفر لارکین، دوون بوستیک، آیزیا واشینگتن، هنری ایان کوسیک و مارک داور به هنرمندی پرداخته‌اند.

۶- سریال پهنه
The Expanse

یک کاراگاه پلیس در کمربند یک سیارک متوجه میشود یک توطئه گسترده علیه کولونی انسانها در این کمربند در جریان است…

سریال پهنه در سال 2015 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد.

۷- سریال مسافران
Travelers

سریال علمی تخیلی مسافران محصول کشور کانادا و آمریکا است و تولید سال 2016 می باشد. داستان سریال در صدها سال آینده می گذرد. جایی که یک فاجعه ناگوار باعث از بین رفتن بشریت شده است. اندک افراد بازمانده که مسافران نامیده می شوند در می یابند که چگونه می شود اطلاعات را به گذشته ارسال کرد. آنها تلاش می کنند تا به مردم زمان حال هشدار های لازم را بدهند بلکه از وقوع این فاجعه جلوگیری کنند…

سریال مسافران به کارگردانی Andy Mikita و آماندا تپینگ در سال 2016 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کانادا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال Eric McCormack، MacKenzie Porter، نستا کوپر، جرد آبراهامسون، Reilly Dolman و پاتریک گیلمور به هنرمندی پرداخته‌اند.

۸- سریال فرینج
Fringe

سریال علمی تخیلی فرینج داستان یک مامور اف بی ای است که باید با یک دانشمندی که در بیمارستان روانی بستری است و پسرش کار کند تا بتواند توضیح منطقی برای یک پدیده عجیب پیدا کند….

سریال فرینج در سال 2008 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد.

۹- سریال کتاب بوبا فت
The Book of Boba Fett

این سریال اسپینافی از مجموعه «مندلورین» است که بر روی پلتفرم دیزنی ارائه می شود. بوبا فت و فنک شند مزدور، بر روی ماسه های تاتونی، سفری را به دنیای زیرین کهکشان آغاز می کنند و برای قلمروی قدیمی جابا مبارزه می کنند.

سریال کتاب بوبا فت به کارگردانی رابرت رودریگز در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال تمورا موریسون، مینگ-نا ون و جنیفر بیلز به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۰- سریال قطار
Train

«قطار» سریالی اکشن و فانتزی محصول سال 2020 کره جنوبی و به کارگردانی ریو سونگ جین است. داستان درباره مردی است که در جریان قتلهایی سریالی یک شخص با ارزش را از دست داد. او به دنیایی متفاوت می پیوندد تا حقیقت مرگ او را بفهمد.

سریال قطار به کارگردانی سونگ جین ریو در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر فانتزی و رازآلود می‌باشد. در این سریال یون شی یون، کیونگ سو جین، شین سو یول، هنگ نا لی، جو وان کی و کیم دانگ یانگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۱- سریال فایرفلای
Firefly

در سال 2517 زمانی که انسان ها توانسته اند به منظومه های جدیدتر بروند یک گروه از افرادی که مرتد و خائن شناخته شده اند در سفینه ی کوچکی به سمت قسمت های ناشناخته کهکشان می روند تا بتوانند زنده بمانند و از دست ماموران حکومتی و گروه های متخاصمی که به دنبال آنها هستند فرار کنند…

سریال فایرفلای در سال 2002 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر ماجراجویی و درام می‌باشد.

۱۲- سریال لژیون
Legion

دیوید هالر از جوانی توسط پزشکان متعددی اسکیزوفرنیک تشخیص داده می شود و مرتبا در بیمارستان های روانی مختلفی بستری میگردد تا اینکه برخوردی با یکی از بیمارهای دیگر بیمارستان پیدا می کند و حس می کند که شاید تشخیص پزشکان آنچنان صحت و سقمی نداشته باشد…

سریال لژیون در سال 2017 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و درام می‌باشد.

۱۳-  سریال فرشتگان مرگ
Angels of Death

این سریال داستان گروهی از نیروهای ویژه را دنبال می کند که با دشمنی مخفی و خطرناک مواجهند.

سریال فرشتگان مرگ به کارگردانی کنتارو سوزوکی در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ژاپن و در ژانر انیمیشن و علمی تخیلی می‌باشد.

۱۴- سریال همتا
Counterpart

یک کارمند سازمان ملل که سرنوشت خوبی نداشته است متوجه می شود که آژانس خصوصی توانسته در زمان جنگ سرد دروازه ای به یک بعد موازی پیدا کند جایی که او به عنوان یک جاسوس رده بالا فعالیت دارد و….

سریال همتا در سال 2017 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال جی. کی. سیمونز، اولیویا ویلیامز، هری لوید، نازنین بنیادی، سارا سرایوکو، الریش تامسن، نیکولاس پینوک و مارتین روئه به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۵- سریال پیشتازان فضا: جهان های جدید شگرف
Star Trek: Strange New Worlds

این مجموعه توسط پلتفرم پارامونت پلاس عرضه می شود. «پیشتازان فضا: جهان های جدید شگرف»، پیش درآمدی بر سریال «پیشتازان فضا» است و داستان خدمه «یو اس اس انترپرایز» را تحت فرماندهی کریستوفر پایک دنبال می کند.

سریال پیشتازان فضا: جهان های جدید شگرف به کارگردانی کریس فیشر و آماندا رو در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال جیا ساندو، انسون مونت، ربکا رومین، کریستینا چونگ و ایتان پک به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۶- سریال آخرین کشتی
The Last Ship

ماموریت چهار ماهه ی ناوگان “ناتان جیمز” در جنوب به اتمام رسیده. ناخدا “تام چندلر” و سایر خدمه در صدد بازگشت به کشورشان هستند که کشتی آن ها هنگام سوار کردن “راشل اسکات” محقق میکروب شناسی که در قطب جنوب در حال انجام آزمایشاتی سری است مورد حمله نیروهای خارجی قرار گرفته و آسیب می بیند. اما این تنها آغار ماجراست چرا که به زودی سخنگوی کاخ سفید که حالا کفیل موقت ریاست جمهوری است با او تماس گرفته و خبر از مرگ رییس جمهور و گسترش ویروسی ناشناخته در سرتاسر جهان میدهد که باعث مرگ هشتاد درصد جمعیت کره زمین شده و دنیا را در هرج و مرج عظیمی فرو برده و ظاهرا “راشل اسکات” که نخستین بار ویروس را در قاهره رصد کرده و تا جنوبگان به دنبال آن آمده تنها امید برای یافتن واکسنی برای بیماریست. و این آغاز آخرین ماموریت ناو “ناتان جیمز” است: زنده ماندن و تلاش برای نجات نسل انسان از خطر انقراض در دنیایی آخرالزمانی.

سریال آخرین کشتی به کارگردانی استیون کین و هنک استینبرگ در سال 2014 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این سریال اریک دین، آدام بالدوین و چارلز فارنل به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۷- سریال اتوپیا
Utopia

پنج غریبه از انجمن کتاب های کامیک بخاطر اینکه یکی از اونا نسخه ی اصلی کتاب منتشر نشده و مهمی رو به دست آورده ، تصمیم میگرن همدیگرو ملاقات کنن. اما اونا متوجه میشن که توسط یک سازمان مخفی در حال تعقیب هستند…

سریال اتوپیا به کارگردانی دنیس کلی و مارک موندن و الکس گارسیا لوپز و وین ییپ و ساموئل داناوان در سال 2013 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال عادل اختر، پل هیگینز، نیل مسکل، فیونا اوشینسی، الیستر پیتری، الکساندرا روچ، ناتان استیوارت-جارت، استیون رابرتسون، اولیور وولفورد، روث گمل، جرالدین جیمز، استیون ری، ایان مک دیارمید، جیمز فاکس، مایکل اسمایلی و امیلیا جونز به هنرمندی پرداخته‌اند.

۱۸- سریال آینه سیاه
Black Mirror

این سریال در هر قسمت از خود با داستان های فوق العاده زیبا و متفاوت سعی دارد اعتراضی نسبت به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و اعتیاد مردم به آنرا نشان دهد که بصورت روز افزون در حال پیشترفت در زندگی انسان هاست…

سریال آینه سیاه در سال 2011 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر درام و علمی تخیلی می‌باشد. .

۱۹- سریال پروژه کتاب آبی
Project Blue Book

پروژه کتاب آبی ، نام سریالی تاریخی و رازآلود می باشد. داستان این سریال در مورد تحقیقاتی مخفیانه و مرموز است که از دهه پنجاه تا هفتاد میلادی بر روی پدیده‎ای عجیب به نام شی ناشناس پرنده یا یوفو انجام شد و…

سریال پروژه کتاب آبی در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد.

۲۰- سریال دیدن
See

سریال دیدن به کارگردانی آلفرد وودآرد، در سال 2019 ساخته شده است. این فیلم محصول کشورامریکا و در ژانر اکشن هیجان انگیز می باشد. در این فیلم به هنرمندی جیسون موموآ و سیلویا هوئک و هرا هیلمار پرداخته اند. در آینده ای دور از انتظار ، نسل بشر قدرت بینایی خود را از دست داده است و جامعه باید راهی جدید برای تعامل با یکدیگر ، شکار و بقا پیدا کند. اما تمام این کارها هنگامی که دو نوزاد به دنیا می آیند که قدرت بینایی دارند، تغییر می کند و…

سریال دیدن به کارگردانی فرانسیس لارنس و آندرس انگستروم و استفان سورجیک و فردریک ای او توئه در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این سریال الفری وودارد، جیسون موموآ، سیلفیا هوکس، هرا هیلمار، کریستین کامارگو، نستا کوپر، فرانز درامه، تانتو کاردینال، جسیکا هارپر و لوک رودریک به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۱- سریال فلش فوروارد
Flashforward

«فلش فوروارد»، مجموعه ای در ژانر علمی-تخیلی و محصول کشور امریکا در سال 2009 است. «دیوید گویر»، کارگردان این مجموعه، نویسندگی فیلم محبوب «بتمن آغاز می کند» را نیز بر عهده داشته است. داستان این سریال درباره تحقیقات یک واحد ویژه عملیات در اف بی آی، بر روی حادثه ای عجیب و اسرارآمیز است؛ زمانیکه همه مردم دنیا به صورت ناگهانی و همزمان به مدت حدود دو دقیقه از هوش می روند و تصاویری از آینده خود مشاهده می کنند.

سریال فلش فوروارد به کارگردانی نیک گومز و بابی روت و جان پولسون در سال 2009 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال کورتنی بی. ونس، جوزف فاینز، جک دونپورت، زکری نایتون، پیتون لیست، برایان اف اوبایرن، سونیا والگر و کریستین وودز به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۲- سریال مامور کارتر
Agent Carter

سریال مامور کارتر به کارگردانی جنیفر گتزینگر و اسکات وینانت و استفان ویلیامز در سال 2015 توسط کشور آمریکا در ژانر اکشن ساخته شده است. هیلی آتول و جیمز دارسی در آن حضور دارند. در سال 1946 ، مقام پگی کارتر به کار در دبیرخانه ی علمی استراتژیک (SSR) سقوط میکند. هوارد استارک به خیانت متهم می شود و پگی را مخفیانه جذب می کند تا با کمک مستخدم خود ، ادوین جارویس از بدنامی نجات یابد.

سریال مامور کارتر به کارگردانی جنیفر جتینگر و استیون ویلیامز و اسکات ویننت در سال 2015 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این سریال هایلی اتول، جیمز دارسی، انور جوکای، چاد مایکل موری، وین اورت، رجی آستین و بریجت ریگان به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۳- سریال مردی در رأس قلعه
The Man in the High Castle

با پیروزی نازی ها و متحدانشان در جنگ جهانی دوم، در اولین اقدام بعد از تصرف آمریکا این کشور را به سه بخش مختلف تقسیم میکنند. دولتی از سوی ژاپن ایالتهای نزدیک به اقیانوس آرام که ایالات غربی رشته کوه های راکی را در بر میگیرد در کنترل خود دارند و از سویی دیگر دولتی دست نشانده از سوی نازی ها کنترل امور ایالات شرقی رشته کوه های راکی را در اختیار دارند و منطقه ای در نزدیکی این رشته کوه را به عنوان منطقه بیطرف و مرزی بین این دو حکومت در نطر گرفته اند …

سریال مردی در رأس قلعه به کارگردانی Frank Spotnitz در سال 2015 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال روفوس سوئل، Alexa Davalos، دی جی کوالز، Joel de la Fuente و کری هیرویوکی تاگاوا به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۴- سریال کربن تغییر یافته
Altered Carbon

«کربن تغییر یافته»، سریالی در ژانر علمی-تخیلی و اکشن و محصول سال 2018 کشور آمریکا و از تولیدات محبوب پلتفرم نت فلیکس است. این سریال پس از حضور در جشنواره های مختلف تلویزیونی توانست نامزد دریافت 26 جایزه شود و 4 جایزه «بهترین صداگذاری»، «بهترین تدوین»، «یکی از 100 سریال منتخب سال» و «بهترین جلوه های ویژه بصری» را از آن خود کرد. داستان سریال کربن تغییر یافته در 360 سال بعد اتفاق می افتد؛ زمانی که حافظه و ضمیر خودآگاه انسان ها به صورت دیجیتالی شده اند و در جایی پشت سر قرار می گیرند. در این میان، مردی به اسم «تاکشی کواچس»، 250 سال پس از مرگش در بدنی جدید بیدار می شود. او متوجه می شود که به قتل رسیده و حال باید به دنبال حل راز پشت پرده قتلش باشد.

سریال کربن تغییر یافته به کارگردانی یوتا بریزویتز و الکس گریوز و پیتر هور و نیک هوران در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این سریال کریس کانر، رنی الیس گولدزبری، ویل یان لی، دیچن لنچمن و مارتا هیگاریدا به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۵- سریال بزرگ شده توسط گرگ ها
Raised by Wolves

«بزرگ شده توسط گرگ ها» یک سریال درام و علمی تخیلی آمریکایی است که توسط اِرن گازیکووسکی در سال 2020 با هنرمندی تراویس فیمل و آماندا کالین ساخته شده است. این سریال درباره دو ربات – پدر و مادر – است که پس از نابودی زمین توسط یک جنگ بزرگ، وظیفه تربیت فرزندان انسان را به عهده دارند.

سریال بزرگ شده توسط گرگ ها به کارگردانی لوک اسکات و ریدلی اسکات و جیمز هاوس در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این سریال تراویس فیمل، جردن لاوران، ایتن هازارد، وینتا مک گرات، آسیا شاه و آیوی وانگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۶- سریال چهارهزار و چهارصد
The 4400

«چهارهزار و چهارصد» نام یک سریال آمریکایی محصول ۲۰۰۷–۲۰۰۴ است. داستان این سریال علمی-تخیلی و درام به این شکل شروع می شود که افرادی در زمانهای مختلف در کشورهای مختلف ناپدید می شوند. این افراد که تعدادشان ۴۴۰۰ نفر است در یک روز به خصوص دوباره و یکجا در یک نقطه از خاک آمریکا ظاهر می شوند.

سریال چهارهزار و چهارصد به کارگردانی اسکات پیترز و نیک کوپوس در سال 2004 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال خواکلین مک کنزی، جوئل گرچ، پاتریک فولوگر، کنچیتا کمپل، چد فائوست و مگالین اچیکاوکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۷- سریال هیلو
Halo

این سریال بر اساس بازی ویدیویی ای با همین نام ساخته شده است. در این مجموعه حماسی که داستان آن در قرن 26 به وقوع می پیوندد، بیگانگان تهدیدی برای نابودی بشریت محسوب می شوند.

سریال هیلو به کارگردانی اتو باتهرست در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال پابلو شرایبر، ناتاشا مک الهون، یرین ها، بوکیم وودبین، جن تیلور و شبانه اعظمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۸- سریال باقی مانده
Debris

«باقی مانده»، سریالی در ژانر علمی-تخیلی و اسرارآمیز و محصول سال 2021 کشور آمریکاست. داستان سریال از جایی آغاز می شود که بقایای یک سفینه فضایی نابود شده پیدا می شوند. حال، دو مأمور از دو قاره مختلف و با دو طرز تفکر متفاوت باید با هم بر روی این لاشه باقی مانده و اثرات مرموزش بر روی زندگی بشر تحقیق کنند.

سریال باقی مانده به کارگردانی برد اندرسون و پادریک مک کینلی و ربکا رودریگز در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال جاناتان توکر، ریان استیل، نوربرت لئو بوتس، اسکروبیوس پیپ، تایرون بنسکین، توماس کادروت و انجلی جی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۲۹- سریال محیط جانبی
The Peripheral

«محیط جانبی»، محصول استودیوی آمازون است. در آینده ای که تکنولوژی به طور نامحسوس جامعه را تغییر داده، زنی متوجه ارتباطی مخفی با واقعیتی موازی و با آینده تاریک خود می شود.

سریال محیط جانبی به کارگردانی الریک رایلی و وینچنزو ناتالی در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال کلویی مورتز، گری کار، جک رینور، جولیان مور کوک، لوئیس هرتوم و کریس کوی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۰- سریال جنگ دنیاها
War of the Worlds

«جنگ دنیاها»، فیلمی ساخت سال 2019 و محصول مشترک کشورهای انگلیس، فرانسه و امریکاست. این فیلم اقتباس و بازنگری ای از شاهکار نویسنده داستان های علمی-تخیلی، H. G. Wells و در سبک فیلم مردگان متحرک است. داستان فیلم گروهی از نجات یافتگانی را دنبال می کند که مجبور می شوند بعد از حمله ای فرا زمینی و آخرالزمانی همدیگر را یاری کنند.

سریال جنگ دنیاها به کارگردانی جیلس کولیر در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال گابریل بیرن، الیزابت مک گاورن، لئا دراکر، عادل بن شریف و ناتاشا لیتل به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۱- سریال مردی که به زمین افتاد
The Man Who Fell to Earth

«مردی که به زمین افتاد»، محصول شبکه پرطرفدار سی بی اس است. داستان این مجموعه درباره موجود بیگانه ای است که به زمین می آید و ماموریت دارد انسان شدن را بیاموزد و زنی را پیدا کند که می تواند به حفظ گونه او کمک کند. آن دو با هم متوجه می شوند که برای نجات دنیای این بیگانه، ابتدا باید دنیای ما انسان ها را نجات دهند.

سریال مردی که به زمین افتاد به کارگردانی الکس کورتزمن در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و انگلیس و در ژانر می‌باشد. در این سریال چویتل اجیوفور، نائومی هریس، کلارک پیترز، بیل نایی و جیمی سیمپسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۲- سریال چشم هایت را باز کن
Open Your Eyes

«چشم هایت را باز کن»، مجموعه ای در ژانر علمی،تخیلی-رازآلود، محصول کشور لهستان در سال 2021 و تولید شبکه «نتفلیکس» است. پس از آنکه جولیا خانواده اش را از دست می دهد، در یک مرکز درمانی تخصصی بیماری فراموشی بستری می شود. اما زمانیکه شروع به دیدن خواب هایی عجیب می کند که بیش از حد واقعی به نظر می رسند، با خود فکر می کند محلی که در آن بستریست آیا همانجاییست که تصورش را می کرده یا نه.

سریال چشم هایت را باز کن به کارگردانی انا جودوسکا و آدریان پنک در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور لهستان و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال ماریا واورنیوک، ایگنسی لیس، مایکل سیکورسکی و ووجسیچ دولاتوسکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۳- سریال برف شکن
Snowpiercer

سریال برف شکن محصول سال 2020 و کشور آمریکا است. شبکه TNT وظیفه پخش این سریال را برعهده گرفته. برف شکن با اقتباسی از رمان گرافیکی فرانسوی با عنوان Le Transperceneige ساخته شد. این سریال علاوه بر واکنش های مثبت منتقدان توانسته فروش بسیار خوبی هم داشته باشد. داستان این سریال از این قرار است که 7 سال از تبدیل شدن جهان به زباله ای یخ زده می گذرد. انسان های باقیمانده در قطار غول پیکری به نام برف شکن هستند که دائما در حال حرکت در سراسر جهان است.

سریال برف شکن به کارگردانی جیمز هاوس و سام میلر و هلن شیور در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این سریال جنیفر کانلی، داوید دیگز، میکی سامنر، شیلا وند، الیسن رایت، ایو گلدبرگ و لینا هول به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۴- سریال توسعه دهندگان
Devs

“توسعه دهندگان” یک سریال در ژانر هیجان انگیز و درام آمریکایی است که توسط الکس گارلند ساخته، نوشته و کارگردانی شده است و در 5 مارس 2020 در هولو به نمایش درآمد. داستان سریال “توسعه دهندگان” حول لیلی چان (سونویا میزونو) ، مهندس رایانه می باشد که در حال تحقیق دریک شرکت محاسبات کوانتومی به نام آمایا است که توسط فارست نیک اداره می شود. او معتقد است که این شرکت مسئول ناپدید شدن دوستش می باشد.

سریال توسعه دهندگان به کارگردانی الکس گارلند در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال سونویا میزونو، نیک آفرمن، سانگ جین هان، زاچ گرنیر، الیسون پیل، کیلی اسپینی، کارل گلاسمن و جفرسون هال به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۵- سریال خاطرات الحمرا
Memories of the Alhambra

یو جین وو یکی از موسسان شرکت تکنولوژی j one می باشد. او که برای شرکت در نمایشگاه موبایل به بارسلون سفر کرده است با دریافت یک تماس تلفنی مشکوک از یک برنامه نویس برای پی بردن به حقیقت ماجرا عازم گرانادا، و در مسافر خانه ی کوچکی مستقر می شود. صاحب مسافرخانه خانواده ای هستند که سالهاست به اسپانیا مهاجرت کرده اند. دختر بزرگ این خانواده، جونگ هی جو است که برای یادگیری گیتار حرفه ای به اسپانیا آمده اما با مشکلات مالی بسیاری روبرو می شود و رو به اداره ی مسافرخانه می آورد. داستان از جایی شروع می شود که یو جین وو متوجه می شود خالق بازی سه بعدی و اکشنی که شرکتشان قصد خریدش را دارد، برادر کوچکتر هیجو است که مدتی ست گم شده است. او برای پیدا کردن جونگ سه جو، بازی را آغاز می کند اما به زودی پس از یک قتل عجیب همه چیز به هم می خورد. مرزهای بازی و واقعیت از بین رفته و حال بازی اکشن، به یک نبرد واقعی تبدیل شده است و راه برگشتی وجود ندارد…

سریال خاطرات الحمرا به کارگردانی گیل هو اون در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال پارک شین هه، هیون بین، Min Jin-Woong، پارک هون و Seung-Jun Lee به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۶- سریال از مردگان متحرک بترسید
Fear the Walking Dead

سریال از مردگان متحرک بترسید که اسپین اف و پیش درآمدی بر سریال مردگان متحرک است در لس آنجلس اتفاقامی افتد داستان دو خانواده است که باید باهم بمانند و در مقابل ویروسی که آخر الزمان را پدید آورده و زامبی هایی که کم کم همه جا هستند و بیشتر میشوند بتوانند زنده بمانند.

سریال از مردگان متحرک بترسید در سال 2015 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و وحشت می‌باشد.

۳۷- سریال سه درصد
3%

داستان سه درصد در دنیایی اتفاق می افتد که در عین اینکه پیشرفت میکند درحال نابود شدن است و مردم میخواهند به منطقه ای که زندگی در آن آسوده و راحت است بروند و از تمامی امکانات برخوردار شوند، اما از بین این همه آدم تنها ۳ درصد آنها میتوانند به آن منطقه وارد شوند…

سریال سه درصد در سال 2016 ساخته شده است. این سریال محصول کشور برزیل و در ژانر اکشن و درام می‌باشد.

۳۸- سریال بارگذاری
Upload

بارگذاری یک مجموعه تلویزیونی علمی–تخیلی و طنز آمریکایی به کارگردانی گرگ دنیلز است. این مجموعه تلویزیونی در ۱ مه ۲۰۲۰ توسط پرایم ویدئو منتشر شد. از بازیگران آن می توان به رابی امل، کریس ویلیامز، بارکلی هوپ، جسیکا توک، اندی الو، کوین بیگلی و زینب جانسون اشاره کرد. بارگذاری در آینده رخ می دهد، جایی که انسانها قادر به بارگذاری و انتخاب زندگی دلخواهشان پس از مرگ می باشند. وقتی ناتان دچار مرگ زودرس می شود، در نسخه آپلود شده اش در دنیایی دیگر توسط نورا مورد استقبال قرار می گیرد و …

سریال بارگذاری به کارگردانی دینا رید در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و رازآلود می‌باشد. در این سریال رابی امل، اندی الو، کوین بیگلی، زینب جنسون، آلگرا رز ادواردز، کریس ویلیامز و ویلیام بی. دیویس به هنرمندی پرداخته‌اند.

۳۹- سریال رخ
The Rook

میفانی زن جوانی است که دارای نیروها و توانایی های خارق العاده ای است. همچنانکه او با کنترل توانایی های خود دست و پنجه نرم می کند، توسط دشمنان ماوراءالطبیعه تعقیب می شود. او در حالی به هوش می آید که توسط جسد های زیادی احاطه شده و دچار فراموشی کامل شده است ، اکنون باید برای آشکار کردن گذشته اش، پیدا کردن خائنانی که حافظه و خاطرات او را دزدیده اند و همچنین حفظ موقعیت خود به عنوان رئیس یک سرویس فوق محرمانه بریتانیایی که در حوضه فراطبیعی تحقیق می کند، مبارزه کند.

سریال رخ در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد.

۴۰- سریال مریخ
Mars

سریال مریخ درباره این است که با توجه به پیشبینی هایی که از رشد تکنولوژی بشر می شود میتوان حدس زد حوالی سال 2030 بشر میتواند برای اولین بار به مریخ سفر کند، روایت این سفر که به شکلی کاملا علمی بازسازی شده را در این سریال ساخته شبکه National Geographic میتوانید ببینید. در قسمت اول اولین زنان و مردان فضانور راهی مریخ می شوند…

سریال مریخ در سال 2016 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر ماجراجویی و درام می‌باشد.

۴۱- سریال بنیاد
Foundation

«بنیاد»، سریالی در ژانر علمی-تخیلی و محصول کشور امریکا در سال 2021 است. این سریال توسط «اپل تی وی» تولید شده است. بعد از آن که کهکشان سقوط می کند، دکتر هری سلدون به همراه پیروان وفادارش، تلاش می کنند سبک زندگی سابق خود را حفظ کنند.

سریال بنیاد به کارگردانی الکس گریوز در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال جرد هریس، لی پیس، لو لوبل و لیا هاروی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۲- سریال زندگی با خودت
Living with Yourself

«پل راد» برای بازی در این مجموعه، نامزد دریافت جایزه برای بهترین اجرای بازیگر مرد در یک سریال تلویزیونی از جشنواره گلدن گلوب در سال 2020 شده است. این سریال داستان زندگی مردی را به تصویر می کشد که در زندگی خود با چالش های زیادی مواجه است. او تحت برنامه ای درمانی قرار می گیرد تا به انسانی بهتر تبدیل شود، اما متوجه می شود که قبلا با ورژنی جدید و بهبود یافته از خودش جایگزین شده است.

سریال زندگی با خودت به کارگردانی جاناتان دیتون و ولری فاریس در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این سریال پل راد، اشلین بی، دسمین بورگس، کرن پیتمن، زو چائو، زاک چری، جیمز سئول و جین جونز به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۳- سریال پیدایش

فیلم پیدایش با کارگردانی تارا باترز و میشل فازکاس در سال 2019 توسط کشور امریکا و در ژانر علمی تخیلی ساخته شده است. آلیسون تولمن و الکسا سویینتون در این فیلم حضور دارند. یک رئیس پلیس در مورد یک کودک خردسال که در نزدیکی محل یک حادثه مرموز پیدا شده است ، تحقیق می کند.

سریال پیدایش به کارگردانی پل مک گوگان و جی میلر توبین در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال الیسن تولمن، آلِکسا سوئینتن، اوین یومان، اشلی آفدرهید، رابرت بیلی جونیور و کلنسی براون به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۴- سریال اوبی وان کنوبی
Obi-Wan Kenobi

«اوبی وان کنوبی»، محصول والت دیزنی پیکچرز است. جدای بزرگ باید با تبعات بزرگ ترین شکست خود مواجه شود. این شکست چیزی نیست جز سقوط و فساد دوست و شاگرد سابق او، آناکین اسکای واکر که اکنون با عنوان سیث لرد دارث ویدر به جبهه تاریکی پیوسته است.

سریال اوبی وان کنوبی به کارگردانی دبورا چو در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر می‌باشد. در این سریال هایدن کریستنسن، روپرت فرند، یوان مک گرگور، جوئل اجرتون، مایا ارسکین، کمیل نانجیانی، موزس اینگرام و بنی سفدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۵- سریال لوکا: سرآغاز
L.U.C.A.: The Beginning

«لوکا: سرآغاز»، سریالی کره ای، ساخته شده در سال 2021 و در ژانر اکشن-فانتزی و علمی-تخیلی است. این سریال بر اساس نظریه چارلز داروین است که همه گونه های جاندار، فرزندان نیاکانی مشترک هستند.

سریال لوکا: سرآغاز در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و فانتزی می‌باشد.

۴۶- سریال دیوار سفید
White Wall

«دیوار سفید»، سریالی در ژانرعلمی-تخیلی و رازآلود و محصول سال 2020 کشورهای سوئد و فنلاند است. داستان سریال با پیدا شدن یک دیوار سفید مرموز در اعماق زمین و در یکی از بزرگترین معادن استخراج پسماندهای هسته ای جهان آغاز می شود. هیچکس نمی داند این دیوار از کجا آمده، از کی در آنجاست و یا از چه موادی ساخته شده است! مردم شهر در پی جواب هایی برای سوال هایشان هستند تا اینکه …

سریال دیوار سفید به کارگردانی الکسی سالمنپرا و آنا زکریسون در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور سوئد و فنلاند و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال اکسل هنی، ورا ویتالی، ماتیاس نوردویست، آنا پاویلاینن و ارو میلونوف به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۷- سریال لیست پرواز
Manifest

سریال لیست پرواز به کارگردانی دین وایت و کریگ زیسک در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن میباشد. بازیگرانی چون ملیسا راکسبورگ و جاش دالاس در آن ایفای نقش میکنند. مسافران هواپیمای پرواز 828 که مرده انگاشته می شدند ، زنده بازگشتند و کشف کردند که پنج سال گذشته است است. با حضور مجدد در جامعه ، آنها صداها و تصاویر عجیبی را در ذهن خود میبینند و میشنوند و خیلی زود به رازی شگفت انگیز پی میبرند.

سریال لیست پرواز به کارگردانی دین وایت و کریگ زیسک در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال ملیسا راکسبرا، جاش دالاس، آتنا کارکانیس، جی آر رامیرز، لونا بلیز، جک مسینا و پروین کائور به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۸- سریال نکست
Next

«نکست»، سریالی در ژانر علمی-تخیلی و جنایی و محصول سال 2020 کشور آمریکاست. داستان این سریال درمورد یک مدیرعامل شرکت فناورانه است که به یک نیروی پلیس امنیت محیط سایبری ملحق می شود تا به کمک یکدیگر در برابر یک هوش مصنوعی سرکش بایستند.

سریال نکست به کارگردانی گلن فیکارا و تیم هانتر و جان ریکوآ و برد تارنر در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال جان اسلتری، فرناندا آندراد، الیزابت کاپوچینو، ایو هارلو و مایکل موزلی به هنرمندی پرداخته‌اند.

۴۹- سریال مجنون
Maniac

مجنون، سریالی علمی تخیلی است. این سریال داستان آنی لندزبرگ و اوون میلگریم ، دو غریبه ای است که به خواست خودشان در یک آزمایش عجیب شرکت کردند و حالا به مراحل پایانی درمان دارویی خود ، نزدیک می شوند. آنها هیچگاه زندگی خوبی را پشت سر نگذاشته اند و وعده‎ درمان دارویی جدیدی به آنها داده شده است که…

سریال مجنون در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر کمدی و درام می‌باشد.

۵۰- سریال منطقه پرخطر
The Hot Zone

نام سریالی علمی تخیلی می باشد که توسط مایکل آپندال و نیک مورفی ساخته شده است. داستان سریال که بر اساس رویدادهای واقعی می باشد درباره ی تاریخچه و پخش ویروس خطرناک ابولا یکی از کشنده ترین ویروس ها است که باعث بیماری شدید در انسان می شود و…

سریال منطقه پرخطر به کارگردانی نیک مورفی در سال 2019 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و تاریخی می‌باشد. در این سریال جولیانا مارگولیس، نوآه امریش، توفر گریس، لیام کانینگهام و پائول جیمز به هنرمندی پرداخته‌اند.

۵۱- سریال کاتلا
Katla

«کاتلا»، فیلمی علمی،تخیلی و محصول کشور ایسلند در سال 2021 است. داستان این سریال درباره فوران مهیب کوه آتشفشانی کاتلاست که شهری در نزدیکی به نام ویک را کاملا زیر و رو میکند و آرامش در آن به هم می خورد. اتفاقات عجیبی شروع به رخ دادن می کنند و چیزهای عجیبی از یخ پدیدار می شوند.

سریال کاتلا به کارگردانی بالتاسار کورماکور و برکور سیگبورسون و تورا هیلمارسدوتیر در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایسلند و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال گودرن ایفورد، آیریس تانیا فلیگنرینگ، اینگوار سیگوردسون و الیت اوهایم به هنرمندی پرداخته‌اند.

۵۲- سریال هکرهای زیستی
Biohackers

«هکرهای زیستی» سریالی آلمانی در ژانر علمی – تخیلی و محصول سال 2020 است. بیوهکرها یا هکرهای زیستی که با استقبال خوبی مواجه شده محصول پلتفرم نتفلیکس است که «کریستین دیتر» کارگردانی آن را بر عهده دارد. یک دانشجوی رشته پزشکی وارد یکی بزرگترین دانشگاه های آلمان می شود تا بر روی یک پرونده سرّی درمورد تکنولوژی هک زیستی کار کند.

سریال هکرهای زیستی به کارگردانی کریستین دیتر و تیم تراچت در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آلمان و در ژانر درام و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال لونا ودلر، توماس پرن، جسیکا شوارتس، آدرین جولیوس تیلمن، سباستین جیکوب دوپلباوئر و کارو کالت به هنرمندی پرداخته‌اند.

۵۳- سریال سرآغاز
Origin

سریال “سرآغاز” در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر وحشت و علمی تخیلی می باشد. در این سریال ناتالی تلا، تام فلتون و سن میتسوجی به هنرمندی پرداخته اند. گروهی از افرادی که یکدیگر را نمیشناسند در یک سفینه ی فضایی که به سمت سیاره ای دور در حرکت است برای زنده ماندن تلاش می کنند.

سریال سرآغاز به کارگردانی پل ویلیام اسکات اندرسون و مارک برازل در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر وحشت و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال ناتالیا تنا، تام فلتون، سن میتسوجی، نورا آرنزدر، فریزر جیمز و فیلیپ کریستفر به هنرمندی پرداخته‌اند.

۵۴- سریال در دل شب
Into the Night

نتفلیکس نخستین سریال اورجینال بلژیکی خود تحت عنوان در دل شب را، که توسط جیسون جورج (Jason George) نوشته و خلق شده است، منتشر کرد. داستان درباره حفظ انسانیت در مواجهه با یک فاجعه کیهانی، هنگامی که هواپیمایی از بروسل پرواز می کند را روایت می کند. در این سریال بازیگرانی از کشورهای مختلف هم چون بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لهستان، روسیه، و ترکیه نقش آفرینی خواهند کرد. سریال با یک واقعه خورشیدی ناگهانی آغاز می شود، وقتی که خورشید به طور غیر قابل توضیحی شروع به نابود کردن هر چیزی در اطراف خود می کند. تمرکز فیلم حول مسافران و پرسنل خوش شانس پرواز شبانه ای است که از بروسل خارج شده است و در تلاش است تا به سمت غرب، که در تاریکی شب منطقه امن تری است، پرواز کند.

سریال در دل شب به کارگردانی اینتی کالفات در سال 2020 ساخته شده است. این سریال محصول کشور بلژیک و در ژانر درام و علمی تخیلی می‌باشد. در این سریال پولین اتین، لوران کاپه لوتو، استفانو کاستی، مهمت کورتولوش و بابتیدا سادجو به هنرمندی پرداخته‌اند.

۵۵- سریال زیر گنبد
Under the Dome

زیر گنبد داستان ساکنین شهر کوچک چسترزمیل است، جایی که گنبدی عظیم، شفاف و فنا ناپذیر آن ها را از بقیه جهان جدا می کند.مردمی که داخل گنبد به دام افتاده اند باید برای زنده ماندن با کم شدن منابع و بالا گرفتن تنش ها تلاش کنند. در حالی که دولت و رسانه های مستقر در خارج این حصار می خواهند آنها را نجات دهند. در این حال گروه کوچکی از مردم داخل گنبد می خواهند بدانند گنبد از کجا آمده و اینکه چه زمانی از بین خواهد رفت،…

سریال زیر گنبد به کارگردانی براین کی. ووان در سال 2013 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این سریال مایک ووگل، بریت رابرتسون، راشل لفو، ناتالی مارتینز، دین نوریس، کالین فورد، جولین پاردی و مکنزی لینتز به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سازه‌های و کارهای مهندسی کارا، زیبا و شگفت‌آور از سراسر دنیا

ساختن سازه مهندسی مسلما فقط به معنی ساختن چیزی کارا نیست. بلکه باید زیبایی سازه و تباین آن با محیط اطراف و ابعاد انسانی و فرهنگی آن در نظر گرفته شود. در ضمن امکان توسعه آن در آینده مد نظر قرار گیرد و همچنین چه بهتر که دوست‌دار محیط زیست…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…

اگر این سلبریتی‌ها به همان سبک و سیاق و بزرگسالی کوچک می‌شدند

البته سلبریتی‌ها مسلما عکس‌های اصلی دوران کودکی دارند. هر چند در مورد برخی ممکن است این عکس‌های کودکی اندک یا کم‌کیفیت باشند.اما تصور کنید برای بازتاب دادن وجود همان عوالم بزرگسالانه در دنیای کودکی یا همان اجزای مهم چهره، چهره بزرگسالان…

بازسازی چهره شاعران ایرانی به کمک هوش مصنوعی Midjourney (میدجرنی)

چه کسی می‌داند مولدهای متن به عکس هوش مصنوعی در آینده به کدام سمت خواهند رفت. به نظر من روز به روز پیشرفته‌تر و متنوع‌تر می‌شوند.امروز داشتم فکر می‌کردم گاهی لازم می‌شود که شما باری تصویرسازی بهتر به جای توصیف متنی، ترکیبی از توصیف متنی…

تنهاترین درخت جهان در کجاست؟

در جزیره دورأفتاده کمپبل، واقع در بیش از ۶۰۰ کیلومتری جنوب  نیوزلند، صنوبر منفرد سیتکا روییده که به عنوان تنهاترین درخت روی زمین شناخته شده است.نزدیکترین درخت نزدیک به آن آن بیش از ۲۲۰ کیلومتر دورتر، در جزایر اوکلند است، در حالی که…

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.