بهترین فیلم های 2020 که حتما باید با دقت ببینید

1

پنج ماهی از سال 2020 گذشته و فرصت خوبی است که بهترین فیلم های 2020 را که تا به حال پخش شده‌اند با هم مرور کنیم.

در تهیه فهرست برترین فیلم های 2020 ما برخلاف گذشته از صرفا روی نمره imdb توجه نکرده‌ایم و از نظر منقدان سایت‌های معتبر esquire – indiewire – vulture و گاردین هم بهره برده‌ایم که ید طولایی در پیشنهاد فهرست‌های برترین سینمایی دارند.

ضمنا همین اول کار تذکر بدهم که شماری از این فیلم‌ها ممکن است اکران اولیه‌شان در دو سه ماه آخر سال 2019 شروع شده باشد، اما با عنایت به اینکه پخش جاری یا استریم‌ آنها عمدتا در سال 2020 رخ داده و همچنین توجه به اینکه برای علاقه‌مندان سینما در ایران، دانلودشان با کیفیت خوب در سال 2020 میسر شده، منطقا بهتر است در فهرست پیشنهادهای جدید 2020 قرار بگیرند.


فیلم «دختران گمشده» یا Lost Girls

امتیاز 6.1 در سایت imdb

کارگردان: Liz Garbus
ستارگان: Thomasin McKenzie,Amy Ryan,Gabriel Byrne

بهترین فیلم های 2020

دختران گمشده فیلمی درام و معمایی به کارگردانی لیز گرباس در سال ۲۰۲۰ میلادی است. این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از مایکل وِروی که برگرفته از کتاب دختران گمشده: راز حل نشده آمریکایی اثر رابرت کالکر ساخته شد.

ماری گیلبرت (با بازی ایمی رایان)، مادری اهل النویل نیویورک است. زندگی او پس از ناپدید‌شدن دخترش، که شانن نام دارد ، به کابوسی بی‌پایان تبدیل می‌شود. شانن در ماه می سال 2020 ناپدید می‌شود و تماس‌های خواهر او (با بازی توماسین مک‌کنزی) بی‌پاسخ می‌ماند. پلیس می‌گوید که در شب قبل، شانن از ساحل اوک با آن‌ها تماس گرفته و با اینکه پشت تلفن ترسیده بوده و به‌نظر می‌رسیده در حال دویدن باشد، نزدیک به یک ساعت طول می‌کشد تا پلیس به آنجا برسد! پلیس او را پیدا نمی‌کند و این شروعِ تحقیقات ماری برای آشکار‌کردن قتل‌های پرونده‌ای مختومه است که تاکنون نیز حل نشده است.


فیلم Sorry We Missed You – متأسفیم جا ماندی

امتیاز 7.6 در imdb

کارگردان: Ken Loach
ستارگان: Kris Hitchen,Debbie Honeywood,Rhys Stone

فیلم Sorry We Missed You - متأسفیم جا ماندی

متاسفیم جا ماندی Sorry We Missed You جدیدترین اثر سینمایی کن لوچ است که نگاهی جدی و تلخ بر شخصیت‌های ناراضی‌ای دارد که در سیستمی زندگی می‌کنند که باعث شده تنها هدفشان زنده ماندن باشد.

در مرکز داستان ریکی ترنر (با بازی کریس هیچن) حضور دارد، پدر خانواده که راننده مرسولات پستی است. او پس از جلسه‌های متعدد در نهایت راضی می‌شود که یک ون برای خودش بخرد که البته باعث وارد شدن هزینه‌های اضافی به او می‌شود.

ریکی رویای خرید خانه‌ای جدید را در سر دارد. او مصرانه در تلاش است که به ثباتی که همیشه در نظر داشته، ثباتی که قبل از بحران مسکن بریتانیا در دهه گذشته هدف قابل‌ دسترسی بود، برسد.


فیلم آموزش بد ( Bad Education )

نمره 7.1 در imdb

کارگردان : Cory Finley

بازیگران: هیو جکمن – الیسون جنی – ری رومانو- الکس وولف

فیلم آموزش بد ( Bad Education )

داستان فیلم Bad Education، یک داستان واقعی است. فرانک تاسون سرپرست بسیار دوست‌داشتنی و مورد احترام منطقه در مدرسه Roslyn نیویورک است و در بین کارمندانش، پام گلکین، یک زن بسیار زحمتکش و کارآمد وجود دارد که زندگی خود را به منطقه مدرسه اختصاص داده است.

اما با درز اطلاعاتی، هیئت مدیره کشف می کند که یک دزدی در جریان است. آن هم با هزاران دلار از پول مالیات دهندگان …


فیلم «اما» – Emma

نمره 6.8 در imdb

کارگردان: آتمن دا وایلد

بازیگران: آنیا تیلور-جوی- جانی فلین -بیل نای- میا گاث- میراندا هارت- جاش اوکانر – کلوم ترنر

فیلم «اما» - Emma

«اِما» دختری باهوش، زیبا، ثروتمند و البته مغرور است که حالا در اوج اعتماد به نفس قرار دارد. او در آخرین موفقیتش، به تازگی ازدواج آقای وستن و دوشیزه تیلور را درست پیش بینی کرده است، آن هم زمانی که همه، باوری غیر از او داشتند. و بعد از این همه موفقیت، به خود این حق را می دهد که در زندگی اطرافیانش دخالت کند و برایشان زوج پیدا کند. و حالا نوبت به بهترین دوستش هریت می‌رسد تا باز هم پیش بینی کند و ذهن آدم ها را بخواند. او آقای اِلتون را برای هریت مناسب می داند هریتی که کسی اصل و نسب اش را نمی داند، حتی خودش.

اما آیا او آنقدر قدرتمند و باهوش است که آدم ها را کاملا درست بشناسد و پیش بینی و برنامه ریزی کند؟ یا فقط در سوءبرداشت های خود غرق شده است؟


فیلم سوت‌زن‌ها یا The Whistlers

امتیاز 6.4 در imdb

کارگردان: Corneliu Porumboiu
ستارگان: Vlad Ivanov,Catrinel Marlon,Rodica Lazar

کریستی، یک افسر پلیس رومانی به جزیره لا گومرا می‌رود تا یک تاجر را آزاد کند. او مجبور است برای به سرانجام رساندن یک پرونده یک زبان رمزگذاری شده را یاد بگیرد. این زبان، زبان محلی خاص این ناحیه است و به صورت سوت است.


فیلم Torn: Dark Bullets

امتیاز 7.4 در imdb

این فیلم نگاهی به نژاد پرستی، تیر اندازی پلیس ها و ارتباطاتی که به اشتراک می گذارند، می اندازند و


فیلم Young Ahmed (احمد جوان)

امتیاز 6.4 در imdb

فیلم Young Ahmed (احمد جوان)

برادران «داردن» یعنی آقایان «ژان پیر و لوک» هنر بالایی دارند در نشان‌دادن زجرهایی که افراد تحت ستم می‌کشند و اینکه چگونه این مسائل ممکن است آن‌ها را به راه‌هایی بکشانند که به لحاظ اخلاقی مشکل‌دار اند.

احمد ۱۳ ساله‌(با بازی بی‌نظیر ایدیر بن آدی) روزهای خود را صرف مطالعه‌ی اسلام رادیکال و افراطی تحت نظر «امام یوسف» (با بازی عثمان مومن) می‌کند. علی‌رغم وحشت‌های مادر نسبتا دیوانه‌ش یعنی «لوئیس»(با بازی کلیر بودسون)، او از حالا خود را صرف جهاد کرده است و قسم خورده که معلم سکولار خود یعنی «آینس» (با بازی میریام آخدیو) را بکشد …


فیلم The Way Back – راه بازگشت

امتیاز 6.8 در imdb

فیلم The Way Back - راه بازگشت

فیلم «راه بازگشت»، به کارگردانی گاوین اوکانر، داستان یک تیم بسکتبال دبیرستانی را روایت می‌کند. مربی این تیم، جوان دائم‌الخمری به نام جک کانینگهام (با بازی بن افلک) است؛ مردی آشفته که گویی تنها راه رسیدن به موفقیت را مربیگری این تیم می‌داند. جک به‌کار ساخت‌وساز مشغول است و شب‌هایش را در یک کافه نه‌چندان باکیفیت سپری می‌کند. او در چرخه‌ای پایان‌ناپذیر قرارگرفته است: نوشیدن، از هم پاشیدن، خماری بعدازآن و تکرار دوباره این چرخه.

جک در گذشته بازیکن مهمی برای تیم بسکتبال دبیرستانش بود اما همه‌چیز آن‌طور که بایدوشاید خوب پیش نرفت. وقتی او با پیشنهاد مربیگری تیم بسکتبال دبیرستان سابقش روبرو می‌شود، سراغ الکل می‌رود و با خود فکر می‌کند که از پس این کار برنمی‌آید، اما درنهایت شغل را قبول می‌کند…


فیلم The Windermere Children

کارگردان: Michael Samuels

امتیاز 7.3 در imdb

فیلم داستان ارتباط چند کودک با یکدیگر است و این که چگونه دوستی های جعلی در “ویندرمایر” به آینده ای مثمر ثمر تبدیل می شود …


فیلم The Banker

کارگردان: George Nolfi

امتیاز 7.2 در imdb

بانکدار داستان واقعی دو کارآفرین سیاهپوست را با نام‌های برنارد گرت و جو موریس را دنبال می‌کند، که به خاطر شرایط نژادپرستانه دهه ۵۰ میلادی، مردی سفیدپوست به نام مت استاینر را استخدام می‌کنند تا مدیریت نمایشی فعالیت‌های تجاری آن‌ها را بر عهده بگیرد.


این نوشته را هم بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینما – 71 عنوان برتر و تماشایی

با یک مجموعه معرفی فیلم دیگر در خدمت شما هستیم و این بار بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینما را مرور می‌کنیم. اما ما واقعا چرا از فیلم‌های ژانر وحشت خوشمان می‌آید؟ چرا هر از چند گاهی تمایل پیدا می‌کنیم که مثلا به جای یک فیلم دلپذیر از یک…

فیلم مرد نامرئی یا The Invisible Man

نمره 7.1 در imdb

فیلم مرد نامرئی یا The Invisible Man

این فیلم تلاشی جدی از سوی استودیو یونیورسال برای نجات یک اثر مهم ژانر وحشت در دهه 30 یا 40 میلادی برای ارائه به نسل جدید است.

دختر جوانی به نام  «سسلیا کاس» با بازی الیزابت ماس در خانه مدرن و با فناوری بالای دوست پسر کنترل‌گر میلیاردرش «آدرین» (الیور جکسون کوهن) گرفتار شده که یک دانشمند نیمه‌دیوانه است.

استرس و افسردگی سسلیا تمامی ندارد. ناامیدانه به فکر فرار به سن فرانسیسکو می‌افتد، زیرا روی خواهرش «امیلی»(هریت دایر) و دوست قدیمی اش «جیمز» (آلدیس هاج) که مامور پلیس نیز هست ، حساب باز کرده است. در ادامه سسلیا بطور رسمی اطلاع پیدا می کند که آدرین از دنیا رفته است…


فیلم مستند کوردیلرای رویاها یا (The Cordillera of Dreams)

امتیاز 7.0 در imdb

کارگردان: پاتریسیو گوزمن

فیلم مستند کوردیلرای رویاها یا (The Cordillera of Dreams)

تازه‌ترین کار گوزمن 78 ساله، که بعد از کودتای پینوشه شیلی را ترک کرده بود با این مستند مناظر نفس‌گیری از کوه‌های آند را به ما ارائه می‌کند. او زیبایی این مناظر ار د تقابل به زخم‌ها و تروماهای کشورش قرار می‌دهد. این مستند پر از استعاره است.

متاسفانه بسیاری از سایت‌های دانلود داخلی متوجه زیبایی این مستند کم‌نظیر نشده‌اند. اما شما می‌توانید این مستند خوب را از تورنت دانلود کنید و ببینید چرا که ارزشش را حتما دارد. (تریلر را ببینید با من هم‌داستان می‌شوید.)


فیلم Escape from Pretoria

امتیاز 6.8 در imdb

داستان دو سفیدپوست در سال‌های تبعیض نژادی آفریقای جنوبی که به خاطر حمایت از کنگره ملی آفریقای جنوبی و مبارزه یا نژادپرستی و پخش اعلامیه، دستگیر می‌شوند و بعد می‌خواهند از زندان بگریزند.

فرانسیس انان کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و از بازیگرانی که در فیلم هستند می‌توان به دنیل رادکلیف، دنیل وبر، ایان هارت، مارک لنارد وینتر و جنت کرونین اشاره کرد.


فیلم Beanpole – قد بلند

نمره 7.1 در imdb

ستارگان: Viktoria Miroshnichenko,Vasilisa Perelygina,Andrey Bykov

فیلم Beanpole - قد بلند

فیلم Beanpole «قد بلند» ساخته کانتمیر بالاگوف محصول سال ۲۰۱۹، تقابل خشونت گذشته و امید به التیام یافتن در آینده را در دل بازماندگان جنگ جهانی دوم به تصویر می‌کشد.

اولین پاییز در لنین گراد. سال ۱۹۴۵. همه می‌گویند جنگ تمام شده و انتظار زندگیِ آرام در سایه صلح را دارند. اما باید دید از این آدم‌های قربانی چه چیزی باقی مانده است که به ساختن زندگی بعد از جنگشان کمک کند. رمقی، امیدی، جسم یا روح سالمی…چه چیز؟

مهم‌ترین کاراکتر فیلم یعنی اییا (IYA) با قامتی بلند و چهره‌ای معصومانه که گاه به خاطر تروماهای جنگ خشکش می‌زند، تسکین‌دهنده همه است …


فیلم Never Rarely Sometimes Always یا هرگز به‌ندرت گاهی همیشه

امتیاز 7.2 در imdb

هرگز به ندرت گاهی همیشه در سال ۲۰۲۰ توسط الیزا هیتمن نوشته و کارگردانی شده است.

دو دختر عموی جوان اهل پنسیلوانیا به دنبال بارداری غیرمترقبهٔ یکی از آن‌ها برای انجام عمل سقط جنین به نیویورک سفر می‌کنند.

وقتی برای اولین بار آتم (سیدنی فلانیگان) دختر ۱۷ سالهٔ داستان فیلم را می‌بینیم، مشغول آواز خواندن در برنامه استعدادیابی دبیرستان است. او صدای بی‌نظیری دارد، اما پسری که در ردیف‌های آخر نشسته، با صدا زدن او با لقب‌هایی مثل «هرزه»، مانع ادامهٔ کارش می‌شود. وقتی رفتار سایر پسرها که موجب تحریک او می‌شوند، غمگینی او، عقب کشیدنش از صحنه و برجستگی کوچک روی شکم او را می‌بنیم، پیش از مراجعهٔ آتم به کلینیک، متوجه ماجرا می‌شویم: او باردار است …


فیلم قوش شب Bacurau

امتیاز 7.6 در imdb

قوش شب را کلبر مندونسا فیلیو و جولیانو دورنلی کارگردانی کرده‌اند.

یک فیلمساز به یک منطقه محلی از برزیل می‌رود تا یک مستند بسازد. آن جا، او متوجه می‌شود که مردم آن طوری که به‌ نظر می‌آیند نیستند و چیزهای مرموزی را مخفی می‌کنند و …

ظاهر فیلم شبیه فیلم‌های وسترن است، اما چاشنی داستان‌های علمی تخیلی پادآرمان‌شهر و کاملا مردمی را هم دارد. ما به دهاتی دورافتاده در برزیل می‌رویم که در اصل توسط اسیرهای فراری تأسیس شده است.


فیلم گرتل و هانسل  Gretel and Hansel

ماجرای سفر معنی‌دار و ترسناک هانسل و گرتل به خانه‌ای پرشده از زیبایی‌های ظاهری در جنگل که بیشتر از دو قرن قبل توسط برادران گریم خلق شد، به صورت یک اقتباس سینمایی مدرن به کارگردانی آز پرکینز. امتیاز 5.3 در Imdb آدم را از دیدن فیلم زده می‌کند، اما فیلم برای تجدید خاطره داستان و سکانس‌های معدود خوب، قابل احترام است.


فیلم دستیار The Assistant

امتیاز 5.9 در imdb

دستیار  The Assistant‎، یک فیلم در ژانر درام به کارگردانی کیتی گرین است. از بازیگران آن می‌توان به جولیا گارنر، متیو مک‌فادین و کریستین فروست اشاره کرد.

این فیلم به خوبی توانسته سوءاستفاده‌های محل کار و همچنین ظلم سیستمی را که در این مکان‌ها وجود دارد، به نمایش بگذارد و به آنها انتقاد کند.

فیلم دستیار، داستان یک روز از زندگی جین (با بازی جولیا گارنر) را به نمایش می‌گذارد. جین اخیرا از کالج فارغ‌التحصیل شده است و علاقه زیادی نسبت به تهیه‌کنندگی فیلم دارد. او حالا برای اینکه بتواند به شغل رویاهای خود برسد، جایگاه یک دستیار جوان و تازه‌کار را در یک شرکت سرگرمی بسیار قدرتمند، به‌دست آورده است…


فیلم دریاچه غاز وحشی یا The Wild Goose Lake

امتیاز 6.9 در imdb

فیلم The Wild Goose Lake «دریاچه غاز وحشی» ساخته دیائو ینان است. فیلمی نئو نوآر، تریلر و جنایی.

گانگستری به نام ژو ژنونگ می‌خواهد برای جبران تمام سال‌هایی که کنار زنش نبوده پولی که پلیس برای یافتن او گذاشته است را به همسرش برساند.


فیلم اولین گاو First Cow‎

امتیاز 7.1 در imdb

یک فیلم در ژانر فانتزی به کارگردانی کلی رایکارد.

یک آشپز تنها، کم حرف و البته ماهر (با بازی جان ماگارو) به غرب سفر کرده و به یک گروه از شکارچیانی که در منطقه اورگان مستقر شده بودند، پیوسته. او با همکاری یک مهاجر چینی (با بازی اوریون لی) ، می‌خواهد یک تجارت موفق را بنا کند.


انیمه Weathering with You

امتیاز 7.6 در Imdb

کارگردان: ماکوتو شینکایی

فیلم درباره دختر و پسری است که سرنوشتشان در طی دورانی که تعادل آب و هوایی به هم خورده به هم پیچیده می شود. هوتاکا موریزاکی، دانش آموز دبیرستانی که از خانه در جزیره ای در ژاپن فرار کرده، هینو آمانو را می بیند، دختری با قدرتی مرموز که می تواند تنها با دعا کردن هوا را آفتابی کند.


فیلم The Call of the Wild یا آوای وحش

امتیاز 6.8 در imdb

رمان « آوای وحش » یکی از پرفروش ترین و مشهورترین آثار جک لندن، نویسنده مشهور آمریکایی بود. رمانی که اقتباس های سینمایی و تلویزیونی فراوانی تا به امروز از آن صورت گرفته است.

داستان فیلم در اواخر قرن نوزدهم روایت می شود. جایی که جویندگان طلا به کند و کاو منطقه برای رسیدن به ثروت می پرداختند. در این دوران، یک سگ به نام باک از خانه و خانواده اش دزدیده شده و به محلی برده می شود تا به عنوان سگ سورتمه کار کند. اما در این میان رابطه این سگ با پیرمردی به نام جان ( هریسون فورد ) و ماجراجویی های مشترک پر فراز و نشیب شان منجر به اتفاقاتی می شود که درس های زندگی زیادی به همراه دارد و…


فیلم Extraction یا استخراج

امتیاز 6.8 در imdb

سم هارگریو بر اساس فیلم‌نامه‌ای از جو روسو این فیلم را کارگردانی کرده است. در این فیلم کریس همسورث و دیوید هاربر نقش‌آفرینی می‌کنند. گلشیفته فراهانی از دیگر بازیگران این فیلم است.

در دنیای زیرزمینی فروشندگان و قاچاقچیان سلاح، پسر یکی از بزرگترین قاچاقچیان در یکی از غیرقابل نفوذترین شهرهای جهان دزدیده می‌شود. پدر او برای نجاتش مزدوری با نام راک را استخدام می‌کند.


فیلم The Hunt – شکار

نمره 6.4 در imdb

کارگردان این فیلم کریگ زوبل است.

۱۲ فرد غریبه، در یک فضای باز و آزاد بیدار می‌شوند. آن‌ها نمی‌دانند که آن منطقه دقیقا در کجاست و آن‌ها چطور مسیرشان به آن‌جا رسیده است. آن‌ها حتی نمی‌دانند که انتخاب شده‌اند… برای یک هدف بسیار خاص… برای شکار.


فیلم Resistance

امتیاز 6 در imdb

کارگردان: جاناتان جابکویچ

بازیگران:  جسی آیزنبرگ – اد هریس – آلیسیا فون ریتبرگ -ماتیاس شوایگهوفر -کارل مارکوویکس

دست سرنوشت کلدی نجات جان صدها کودک در جنگ جهانی دوم را به هنر یک دلقک و کمدین یعنی مارسل مارسو می‌سپارد.


این نوشته‌ها را هم دوست خواهید داشت:

60 سریال محبوب تاریخ که بیشترین نمره IMDB را دارند

افرادی که سریال می‌بینند معمولا به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند : آنهایی که همزمان چند سریال را دنبال می کنند و آنهایی که تا یک سریال را به پایان نرساندند سریال دیگری را شروع نمی کنند. کسانی که اهل سریال باشند به خوبی می‌دانند که اعتیاد شدیدی…

مروری بر بهترین فیلم‌های جدید سال 2019

فیلم رنج و افتخار PAIN AND GLORY پدرو آلمودوارفیلم‌ساز صاحب‌سبک اسپانیایی به سراغ قصه کارگردانی رفته است که در گذشته خود گیرکرده و به همین دلیل دچار انزوا شده و نمی‌تواند فیلم جدیدی بسازد. آلمودوار سعی کرده است با استفاده از…

بهترین سریال‌های تازه سال 2020 – ده سریال برتر ماه ژانویه

تازه یک ماه از سال 2020 سپری شده با این وجود، تعداد زیادی سریال تازه منتشر شده‌اند. شما ممکن است که ترجیح بدهید همچنین سریال‌های نادیده خوبی را که هنوز فرصت نکرده‌اید ببینید، تماشا کنید. ولی خیلی‌ها هم دنبال سریال‌های تازه سال 2020 هستند تا…

بهترین فیلم‌های تاریخ سینما – فهرست 40 فیلم برتر به همراه خلاصه داستان – قسمت دوم

چند روز پیش قسمت اول منتخب بهترین فیلم‌های تاریخ سینما را با هم خواندیم. در اینجا به قسمت دوم این فهرست توجه کنید. در آینده نزدیک 3 قسمت دیگر این سری از پست‌ها را هم می‌توانید بخوانید. پس باز تاکید می‌کنم که اگر نام فیلم مورد نظر خودتان را…

نوستالژیک‌ترین فیلم‌های سینمایی که کودکان و نوجوانان دهه 50 و 60 خاطرات شیرین و گاهی محوی از آنها…

یک بار دیگر با یک فهرست فیلم در خدمت شما هستم. این بار مکانیسم تقریبا عجیبی برای انتخاب فیلم‌ها انتخاب کرده‌ام. من فیلم‌هایی را انتخاب کرده‌ام که:1- معمولا کمتر در فهرست‌های فیلم بهترین‌ها می‌آیند و در سایه فیلم‌های بزرگ‌تر از خود قرار…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. Pejman mohammadi می گوید

    سلام . اگه نویسنده واسه بازی و گیم بخواید تو زمینه کنسول ، ویندوز ، و موبایل ،و معرفی فیلم سینمایی ، میتونم باهاتون کار کنم . از هر جایی تو هر سایتی باشم گیر میارم بازی های خوب رو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5