با فواید پاکسازی پوست بیشتر آشنا شوید:

0
رپورتاژ

مطمئناً شما هم اسم پاکسازی پوست یا همان فیشیال را شنیده‌اید. شاید هم جزو آن دسته از افرادی باشید که این فرآیند را تجربه کرده‌اند. سؤالی که ممکن است ذهن افراد بسیاری را درگیر کند این است که آیا پاکسازی واقعاً بر سلامت پوست و زیبایی آن تأثیر دارد؟ جواب این سؤال مثبت است. پاکسازی پوست در صورتی که مطابق با استاندار‌های حرفه‌ای صورت پذیرد، زیبایی و درخشندگی خوبی به پوست خواهد داد. پاکسازی پوست علاوه بر این که از تولید چربی اضافی جلوگیری می‌کند، پیر شدن پوست را نیز به تعویق میاندازد. پاکسازی باعث آبرسانی بیشتر پوست شده و به کوچک شدن منافذ آن نیز کمک خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم تا به اهمیت پاکسازی پوست، هزینه انجام این فرآیند و عوارض احتمالی ناشی از آن بپردازیم.

پاکسازی پوست چه فوایدی برای صورت به همراه خواهد داشت؟

در طول فرآیند پاکسازی پوست، لایه‌های مرده پوست و آلودگی‌های عمقی از روی پوست برداشته می‌شوند. انجام این کار به بهبود گردش خون در پوست صورت کمک خواهد کرد. سلول‌های پوست در معرض آسیب‌های مختلفی قرار دارد، پاکسازی پوست و تمیز کردن آن از آلودگی باعث صاف و نرم شدن سطح پوست می‌شود. با از بین رفتن آلودگی‌ها، جوش و آکنه کمتری بر روی پوست ظاهر خواهد شد. انجام این فرآیند با حفظ چربی‌های مفید پوست به درمان چین و چروک پوست نیز کمک خواهد کرد. از دیگر فواید این فرآیند می‌توان به حفظ شفافیت و شادابی پوست اشاره کرد. با افزایش سن، بازسازی سلول‌های پوست کمتر شده و همین مسأله باعث کدر و تیره شدن صورت خواهد شد.

پاکسازی پوست با حذف سلول‌های مرده به تولید سلول‌های جدید منجر شده و بدین ترتیب پوست صورت جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسد. و اما مورد دیگر این است که انجام این فرآیند از پوسته شدن صورت، خشکی بیش از اندازه و بروز آکنه بر روی پوست جلوگیری خواهد کرد. داشتن یک پوست شفاف و درخشان باعث افزایش اعتماد به نفس و رضایتمندی بیشتری در فرد می‌شود.

بیشتر بخوانید: درمان لک صورت

امکان پاکسازی عمیق پوست علاوه بر کلینیک‌های زیبایی در خانه نیز وجود دارد. در این قسمت به شما یاد می‌دهیم که چگونه پوست خود را پاکسازی کنید. در مرحله اول لازم است که با استفاده از یک شوینده مناسب پوست، صورت خود را کاملا بشویید. در مرحله دوم می‌بایست از اسکراب لایه بردار پوست استفاده کنید. در مرحله سوم، پوست خود را بخور دهید. ریختن روغن اسطوخودوس یا بابونه در آب بخور به کوچک کردن منافذ و تمیز شدن بیشتر پوست کمک خواهد کرد. در مرحله چهارم از ماسک خاک رس استفاده کنید. و در مرحله آخر و بعد از شستن ماسک خاک رس از روی پوست، حتماً از کرم مرطوب‌کننده یا آبرسان استفاده نمایید.

بهترین مرکز پاکسازی پوست در تهران باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

بهترین مرکز پاکسازی پوست باید از مواد شیمیایی مناسب که دارای تاریخ انقضا نیز می‌باشند، استفاده کند. استفاده از مواد شیمیایی منقضی شده آسیب‌های جبران ناپذیری به پوست صورت وارد خواهد کرد. یک مرکز معتبر باید نسبت به استخدام افراد متخصص و حرفه‌ای که دارای مهارت و تجربه کافی در زمینه پاکسازی پوست هستند و دوره‌های لازم را در این زمینه گذرانده‌اند، اقدام کند. تکنسین ابتدا باید نوع پوست صورت متقاضی را به درستی تشخیص دهد و سپس با به کار‌گیری مواد شیمیایی مناسب نسبت به پاکسازی اقدام نماید. یکی دیگر از ویژگی‌های یک مرکز پوست خوب استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های استاندارد می‌باشد. بی‌توجهی به هر یک از موارد گفته شده باعث بروز آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به پوست صورت متقاضی خواهد شد.

هزینه پاکسازی پوست چقدر می‌باشد؟

هزینه پاکسازی پوست صورت یکی از مواردی که ذهن متقاضی را به خود درگیر می‌کند. البته قیمت‌های متفاوتی توسط مراکز مختلف پیشنهاد می‌شود. در این قسمت قصد داریم تا به ذکر عوامل موثر بر هزینه انجام این فرآیند بپردازیم.

روش پاکسازی پوست یکی از عواملی است که در تعیین هزینه آن مؤثر است. تکنیک‌هایی که در مراکز و کلینیک‌های زیبایی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز در تعیین هزینه مؤثر خواهد بود. از دیگر عواملی که بر هزینه پاکسازی تأثیر می‌گذارد، مواد شیمیایی مورد استفاده می‌باشد. مهارت و تخصص تکنسین نیز مورد دیگری است که بر هزینه انجام این فرآیند تأثیر می‌گذارد. در صورتی که می‌خواهید برای انجام فیشیال به مراکز و کلینیک‌های زیبایی مراجعه کنید، از تخصص و مهارت تکنسین اطمینان حاصل کنید. عدم برخورداری از مهارت و تجربه کافی باعث ایجاد آسیب‌های جدی به پوست شما می‌شود.

عوارض احتمالی پاکسازی پوست کدامند؟

در ابتدای این مقاله از مزایای فرآیند پاکسازی پوست صورت صحبت کردیم. در این قسمت قصد داریم تا در مورد عوارض احتمالی این فرآیند صحبت کنیم.

قرمزی و تحریک پوست یکی از شایع‌ترین عوارض احتمالی بعد از پاکسازی پوست صورت به شمار می‌رود. حین پاکسازی عمقی، پوست ملتهب و قرمز می‌شود. این عارضه یک الی دو روز بعد از پاکسازی برطرف خواهد شد. عارضه احتمالی دیگر ایجاد زخم بر روی پوست می‌باشد. در طول فرآیند پاکسازی، تکنسین از ابزار‌های خاصی برای پاکسازی و کوچک کردن منافذ استفاده می‌کند. به طور مثال تخلیه جوش یا از بین بردن آلودگی از منافذ پوست با استفاده از ابزار‌های خاصی انجام می‌شود. در صورتی که تکنسین این کار را با شدت بالایی انجام دهد، پوست زخم خواهد شد. بنابراین برای جلوگیری از بروز این عارضه احتمالی بهتر است از مراکز معتبری استفاده کنید که از وجود افراد متخصص و با تجربه‌ای بهره‌مند هستند.

خشکی پوست از دیگر عوارض احتمالی پاکسازی پوست می‌باشد. به منظور جلوگیری از این عارضه، لازم است که متقاضی از کرم‌های مرطوب‌کننده و آبرسان استفاده کند. همچنین بر استفاده منظم و مداوم از کرم‌های ضد آفتاب در طول انجام این فرآیند و حتی بعد از آن نیز به طور جدی تأکید شده است. شکنندگی و حساسیت پوست یکی دیگر از عوارضی است که احتمال بروز آن بعد از پاکسازی پوست وجود دارد. البته این عارضه به دلیل وجود باکتری‌های خاص در دستگاه‌های بخور و ابزار‌های ضد عفونی نشده رخ می‌دهد. توصیه ما این است که به منظور جلوگیری از بروز این عارضه احتمالی از تکنسین یا فرد متخصص بخواهید تا قبل از استفاده از ابزار‌ها و تجهیزات از ضد عفونی بودن آن ها اطمینان حاصل کند. همچنین لازم است که تکنسین و متخصص در طول فرآیند پاکسازی پوست از دستکش ضد حساسیت و مخصوص استفاده نماید.

https://mayaskincare.ir/skin-cleaning/

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.