پرفروش ترین برند لیزر خانگی در دنیا چیست؟

0
رپورتاژ

یکی از معضلاتی که بیشتر بانوان درگیر آن هستند، رفع و از بین بردن موهای زائد می باشد. به طوری که سالانه زمان و هزینه زیادی را صرف از بین بردن موهای زائد بدنشان میکنند. پیشرفت علم و تکنولوژی منجر شد تا محصولات و روش های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد روی کار بیاید که یکی از بهترین و موثرترین آن ها، لیزر خانگی میباشد. اثرگذاری این دستگاه به اندازه ای است که افرادی که از این روش استفاده کرده اند تاثیرگذاری آن را تایید کرده اند.

طبق تحقیقات انجام شده لیزردرمانی سومین عمل رایج زیبایی بعد از بوتاکس و ژل می باشد.  در ابتدا لیزر ها دستگاه های بزرگی بودند که تنها در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار میگرفتند که طبیعتا به هزینه و زمان زیادی را نیاز داشتند. اما امروزه انواع خانگی این محصول روی کار آمده است که با صرف هزینه کم میتوانید به سهولت در منزل آن را مورد استفاده قرار دهید. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با لیزرخانگی در اختیارتان قرار میدهیم.

لیزر خانگی چیست؟

لیزر خانگی از انواع دستگاه های لیزر مورد استفاده در کلینیک ها است که عملکردی مشابه آن دارد و در از بین بردن دائمی موهای زائد موثر است. به این صورت که اشعه این دستگاه به محل رویش موهای زائد حمله میکند و بعد از گذشت چند مرتبه استفاده به طور دائم شما را از شر این موها خلاص میکند.

در این دستگاه از پالس های نوری شدید استفاده میشود که قادر به از بین بردن کلیه موهای زائد در ناحیه صورت، پا، دست و … می باشد. مگر اینکه در دفترچه راهنمای دستگاه شما نوشته باشد مناسب استفاده در ناحیه صورت نیست. در غیر اینصورت برای کلیه نواحی بدن مورد استفاده قرار میگیرد.

مراحل استفاده از لیزرخانگی

ممکن است طریقه و مراحل استفاده از انواع دستگاه های لیزر با یکدیگر متفاوت باشد. بنابراین ابتدا دفترچه راهنمای محصول خریداری شده را با دقت بالا مطالعه کنید. دستگاه های لیزر خانگی در دو نوع بی سیم و با سیم در بازار موجود هستند بنابراین در استفاده از هر یک باید نکاتی را مورد توجه قرار داد. به طور مثال دستگاه های بی سیم باید قبل از استفاده به طور کامل شارژ شوند اما انواع سیم دار آن نیاز به اینکار ندارند. به طور کل مراحل استفاده از دستگاه لیزر خانگی به شرح زیر است:

  • قبل از استفاده از لیزر، منطقه مورد نظر را به طور کامل با شیو و یا تیغ اصلاح کنید. اینکار به این منظور صورت میگیرد که اشعه دستگاه به فولیکول های مو برخورد کند.
  • پوست منطقه مورد نظر به طور کامل شست و شو دهید و ضد عفونی نمایید.
  • باید درجه دستگاه را طوری تنظیم کنید که مناسب رنگ مو و بدن شما باشد.
  • دستگاه لیزر خانگی را با زاویه 90 درجه روی منطقه مد نظر قرار دهید. در این مرحله باید پنجره جدا شونده و حلقه ایمنی به طور کامل در تماس پوست باشد. سپس دکمه شروع به کار را فعال نمایید.

مزیت های استفاده از لیزر خانگی

در بالا بیان کردیم که لیزر دائمی موهای زائد به دو روش کلینیکی و خانگی مورد استفاده قرار میگیرد که در دنیای امروز و با توجه به مشغله های زندگی افراد، دستگاه های لیزر خانگی طرفداران بیشتری پیدا کرده است. اما چرا استفاده از این دستگاه طرفداران بیشتری نسبت به لیزر های کلینیکی دارد؟ در ادامه مزیت های دستگاه لیزر خانگی را بیان میکنیم تا با دلایل محبوبیت آن آشنا شوید:

لیزر خانگی موهای زائد منجر به از بین رفتن دائمی موهای زائد صورت و بدن شما می شود.

دستگاه های لیزر خانگی هیچگونه درد و نارحتی ایجاد نخواهند کرد.

با توجه به نوع و رنگ پوست میتوان گفت دستگاه لیزر خانگی بازدهی و تاثیرگذاری سریع تری دارند.

برای لیزر کل بدن با استفاده از دستگاه لیزر خانگی مدت زمان بسیار کمی بین 20 دقیقه تا 1 ساعت مورد نیاز است و این مدت نسبت به سایر روش ها بسیار کمتر می باشد.

دستگاه های لیزر خانگی ایمنی بالایی دارند.

استفاده از دستگاه لیزر خانگی هیچگونه عوارضی به همراه ندارد.

استفاده از دستگاه لیزر خانگی نسبت به سایر روش ها و حتی لیزر های کلینیکی به صرفه تر می باشد.

دستگاه های لیزر خانگی از عملکرد دقیقی برخوردارند. و…

بهترین لیزر خانگی در ایران کدام است؟

افرادی که قصد خرید و استفاده از دستگاه لیزر خانگی را دارند طبیعتا به دنبال خرید بهترین دستگاه لیزر خانگی می باشند. طبیعتا بهترین دستگاه لیزر خانگی در ایران دستگاهی می باشد که دارای نمایندگی معتبر و قابل اعتمادی است و از پشتیبانی محصولات برخوردار است. به جرات میتوان بهترین دستگاه لیزر خانگی در ایران را دستگاه لیزر خانگی DEESS Hair Removal System دانست. این مدل دارای ویژگی ها  و مزیت های بیشماری می باشد که آن را به یکی از بهترین برندهای لیزر خانگی تبدیل کرده است.

لیزر خانگی دس دارای قابلیت تشخیص نوع و رنگ پوست می باشد که این قابلیت منجر گشته تا متناسب با هر فرد اشعه مورد نیاز آن را ساطع نماید. این دستگاه دارای تعداد شات های نا محدود است و این مورد از مزیت های لیزر خانگی دس است که منجر گشته تا به تعداد دفعات متعدد بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید. نمایندگی رسمی هماسنتر در ایران نمایندگی فروش محصولات دس می باشد که میتوانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید این محصولات نمایید. از ویژگی های دستگاه لیزر خانگی دس میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

ویژگی های دستگاه لیزر خانگی DEESS

این دستگاه باید در زمان مصرف به برق متصل شود و شارژی نمی باشد. این مورد از مزیت های دستگاه لیزر خانگی دس است که محدودیت استفاده را از بین میبرد.

در هنگام استفاده از دستگاه لیزر خانگی دس نیاز به استعمال ژل نمی باشد.

برای در امان ماندن از اشعه های این محصول بهتر است در زمان استفاده از عینک استفاده کنید.

اشعه های دستگاه لیزر خانگی دس یو وی می باشد از این رو مطمئن باشید هیچگونه خطر و عوارضی به همراه ندارد.

طراحی این دستگاه بسیار ساده می باشد و تنها در روی آن یک دکمه تعبیه شده است که تنظیمات مورد نیاز توسط همان دکمه اعمال می شود.

بعد از گذشت 6 تا 12 جلسه بیش از 90 درصد از موهای زائد از بین خواهد رفت.

دستگاه لیزر خانگی دس برای تمامی نوع و طیف رنگی پوست قابل استفاده است.

این دستگاه علاوه بر رفع موهای زائد در از بین بردن جوش و آکنه و جوانسازی پوست نیز موثر است.

مزیت های استفاده از دستگاه لیزر خانگی DEESS

رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن

درمان جای جوش و آکنه

کمک به جوانسازی پوست

سوالات متداول

بهتر است هر چند وقت یک بار از دستگاه لیزر خانگی استفاده شود؟

بهتر است دستگاه لیزر خانگی به صورت هفتگی مورد استفاده قرار گیرد.

آیا افرادی که پوست خود را برنزه کرده اند، میتوانند از دستگاه لیزر خانگی استفاده کنند؟

خیر- افرادی که حمام آفتاب گرفته اند یا سولاریوم کرده اند نمیتوانند از دستگاه لیزرخانگی استفاده کنند.

آیا استفاده از دستگاه لیزر خانگی به صرف هزینه بالایی نیاز دارد؟

خیر-استفاده از دستگاه لیزر خانگی روشی به صرفه و اقتصادی می باشد.

آدرس :  تهران – خیابان شریعتی – بالاتر از پل صدر – نبش کوچه داد – مجتمع الماس – طبقه پنجم – واحد ۵۳

شماره تماس 0212246400 و 09128888346

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.