بهترین هتل های 4 ستاره تهران با امکانات خوب

0
رپورتاژ

فرقی نمی‌کند که برای شرکت در یک کنفرانس و قرار کاری به تهران بروید یا با هدف تفریح و گشت‌وگذار به پایتخت سفر کنید؛ در هر حالت، به هتلی با امکانات رفاهی و موقعیت مکانی عالی نیاز خواهید داشت. از آنجایی که در زمان رزرو هتل تهران گزینه‌های بی‌شماری پیش‌رویتان قرار خواهد داشت، احتمالا انتخاب گزینه مناسب برایتان بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود. از این رو، آشنایی با هتل ‌هایی که مسافران زیادی از اقامت در آن احساس رضایت داشته‌اند، راهکار بسیار خوبی برای انتخاب هتل مناسب برای اقامت در تهران خواهد بود. برای آنکه با 5 مورد از بهترین هتل های تهران به انتخاب گردشگران آشنا شوید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشد.

1. هتل رمیس، از بهترین هتل های تهران

 

هتل رمیس تهران یا ایبیس سابق، یکی از اعضای مجموعه هتل ‌های بین ‌المللی اکور فرانسه محسوب می‌شود که در فاصله بسیار نزدیکی از فرودگاه امام خمینی تهران قرار دارد. در واقع، مهم‌ترین مزیت اقامت در این هتل نیز همین است. این هتل 11 طبقه، 196 اتاق دارد که به امکانات رفاهی بسیار خوبی مجهز شده‌اند. با توجه به اینکه اقامت ساعتی و کوتاه مدت در هتل رمیس امکان‌پذیر است، در صورتی که توقف کوتاهی در تهران داشته باشید، گزینه بسیار مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

  • آدرس: تهران، کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)، روبروی ترمینال یک فرودگاه امام
  • امکانات: نمازخانه، اتاق چمدان، فضای سبز، پارکینگ رایگان، خدمات برای معلولین، تاکسی سرویس، خدمات فکس و فتوکپی، خدمات خشک‌شویی و….

2. هتل کوثر تهران از باسابقه‌ های پایتخت

هتل کوثر، یکی از بهترین و قدیمی ترین هتل های 4 ستاره تهران است. اگرچه تاریخ افتتاح این هتل به سال 1341 بازمی‌گردد، اما با توجه به اینکه به مرور زمان چندین بار بازسازی شده، با خیال راحت می‌توانید به رزرو آن فکر کنید. هتل کوثر تهران موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و با نزدیکی به ایستگاه مترو و بی‌آرتی، اقامتی از هر لحاظ بی‌دغدغه و راحت را برای شما رقم می‌زند.

  • آدرس: تهران، میدان ولی عصر، مقابل اداره پست، کوچه شهید مولایی
  • امکانات: کافی شاپ، خدمات ماساژ، جکوزی، سونا، چایخانه سنتی، پارکینگ، آرایشگاه مردانه، نمازخانه، کافی‌شاپ و….

3. هتل اوین در میان قدیمی ترین هتل های تهران

هتل پارسیان اوین تهران، در شمال شهر تهران قرار گرفته و با توجه به نزدیکی به بزرگراه چمران و یادگار امام، بسیار مورد توجه مسافران پایتخت است؛ به‌ویژه آن‌هایی که با هدف کار و تجارت به این شهر سفر می‌کنند. هتل اوین تهران 150 واحد اقامتی با امکانات رفاهی بسیار خوب دارد. اغلب این اتاق ‌ها بالکنی رو به فضای سبز هتل دارند که اقامتی از هر لحاظ دلنشین و راحت را برای مسافران رقم می‌زند.

  • آدرس: تهران، بزرگراه چمران شمال، تقاطع یادگار
  • امکانات: اتاق ‌های بالکن‌دار، کافی‌شاپ، فضای سبز، نمازخانه، خدمات باربری، پارکینگ رایگان، استخر، خدمات خشکشویی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان و…

4. هتل بزرگ تهران در خیابان ولیعصر

هتل بزرگ تهران، در قلب پایتخت و خیابان ولیعصر قرار گرفته است. اگر چه قدمت این هتل به سال‌های دهه 50 بازمی‌گردد، اما با توجه به بازسازی اساسی آن در سال 94، واحدهای اقامتی از وضعیت بسیار مطلوبی برای اقامت برخوردار هستند. علاوه بر ارائه خدمات استاندارد و بی‌نظیر، این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و با نزدیکی به ایستگاه مترو و بی‌آرتی، مسافران با اقامت در این هتل به‌راحتی می‌توانند به نقاط مهم پایتخت دسترسی داشته باشند.

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای مطهری، شماره ۳۹۱
  • امکانات: وجود چای ‌ساز در اتاق‌ ها، آب رایگان در روز ورود، سالن ماساژ، سونا، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، سونا، کافی‌نت، کافی شاپ، جکوزی، نمازخانه و…

5. هتل ارم از بهترین هتل های شمال شهر تهران

هتل ارم تهران، در یکی از دنج ‌ترین و ساکت ‌ترین محله ‌های تهران قرار دارد. این هتل فعالیت در صنعت هتلداری را از سال 1380 آغاز کرده و از آن زمان تاکنون عملکرد بسیار خوبی در جلب رضایت مسافران داشته است. هتل بزرگ ارم در فاصله بسیار کمی از بزرگراه شهید حقانی و شهید همت قرار دارد و به همین دلیل، با رزرو این هتل، دسترسی راحتی به بسیاری از نقاط مهم شهر تهران خواهید داشت.

  • آدرس: تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بالاتر از کتابخانه ملی، ورودی همت غرب سمت راست
  • امکانات: استخر، پارکینگ رایگان، سالن ورزش، نمازخانه، چایخانه سنتی، فضای سبز، پارک کودک، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، کافی شاپ و….

فلای تودی، مرجع معتبر رزرو هتل های تهران

اگر دوست دارید اقامتی بی‌دغدغه و راحت را در پایتخت تجربه کنید، هتل ‌های 4 ستاره‌ای که در مطلب حاضر معرفی شدند گزینه بسیار مناسبی برایتان خواهند بود. برای رزرو این هتل ‌ها و سایر هتل های تهران با بهترین قیمت به سایت فلای تودی بروید. با استفاده از فیلترهای سایت می‌توانید بهترین گزینه‌های ممکن با توجه به شرایط و اولویت های خود را رزرو کنید. فلای تودی مرجع خرید بلیط ارزان هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل، لحظات لذت‌بخشی را برای شما رقم می‌زند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.