بهترین فیلم های کره ای جدید – معرفی و بررسی و نقد

0

فیلم های کره‌ای در دهه اخیر پیشرفت زیادی کرده‌اند و هم وجه سرگرم‌کننده و هم هنری آنها ارتقا پیدا کرده است و برخی از آنه به جرات از هماتایان هالیوودی خود سرراست‌تر و خوش‌ساخت‌تر هستند.

در این فهرست نگاهی می‌اندازیم به تعدادی از بهترین فیلم های کره ای جدید


فیلم می خواهم والدینت را بشناسم
I Want to Know Your Parents

یک دانش آموز کلاس هشتمی خودش را می کشد و پیش از مرگ در یادداشتی نام دانش آموزانی را ذکر می کند که باعث این کار او شدند. مدرسه والدین این دانش آموزان را می خواهد و جنگ بر سر این یادداشت ادامه می یابد.

فیلم می خواهم والدینت را بشناسم به کارگردانی جی کیم هون در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم سول یونگ گو، اوه دال سو، وو هی چون، کیم هونگ پا و کو شنگ سیوک به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گوینده خبر
The Anchor

سی را یک گوینده خبر سرشناس است که پنج دقیقه پیش از برنامه زنده، شخصی در یک تماس عجیب به او می گوید که قرار است به زودی کشته شود و از او می خواهد گزارش مرگش را پوشش دهد. سی را ماجرا را جدی نمی گیرد؛ اما با پیدا شدن جسد این فرد و دخترش، زندگی او تغییر می کند.

فیلم گوینده خبر به کارگردانی جی یون جونگ در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر رازآلود و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم وو هی چون، شین ها کایون، لی هی یونگ، لی هه وون و کیم هیونگ سوک به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دسیبل
Decibel

یک فرمانده سابق پلیس تماس مبهمی دریافت می کند که خبر از بمبی می دهد که در یک استادیوم فوتبال کار گذاشته شده است؛ بمبی که با رسیدن سروصدای جمعیت به دسیبل مشخصی منفجر می شود.

فیلم دسیبل به کارگردانی این هو هوانگ در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم کیم ره وون، چا اون وو، لی جونگ سوک، سانگ هون جونگ، لی مین کی، بیونگ اون پارک و لی سانگ هی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پروژه شکار گرگ
Project Wolf Hunting

«پروژه شکار گرگ»، درباره مجرمان خطرناکی است که سوار بر کشتی باری از فیلیپین به کره جنوبی منتقل می شوند. آن ها پس از شورشی که به خاطر تلاش برای فرار به پا می کنند، باعث جولان دادن نیرویی شیطانی می شوند.

فیلم پروژه شکار گرگ به کارگردانی هونگسون کیم در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم سئو این گوک، جانگ دونگ یون، گی هوا چوی، سونگ دونگ ایل و پارک هو سان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جونگ ای
Jung_E

در قرن 22 و زمانی که زندگی تقریباً از روی زمین رخت بربسته، پژوهشگری در آزمایشگاه هوش مصنوعی به دنبال پایان دادن به جنگ داخلی از طریق شبیه سازی مغز یک سرباز دلاور و تکثیر آن است. «جونگ ای»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

فیلم جونگ ای به کارگردانی یان سنگ هو در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم کیم هیون جو و ریو کیونگ سو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دختری سوار بر بولدوزر
The Girl on a Bulldozer

دختر نوزده ساله ای پس از تصادف رانندگی ناگهانی پدرش، به دنبال حقیقت پنهان پشت این اتفاق می رود و برای حفاظت از کانون خانواده و برادر خود با خودش در کشمکش قرار می گیرد.

فیلم دختری سوار بر بولدوزر به کارگردانی ری ونگ پارک در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. در این فیلم کیم هه یون، پارک هیوک کان، کیم ته هون و شین هوی جائه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم قاتل
The Killer

پس از آنکه یک قاتل قبول می کند از دختری نوجوان مراقبت کند، دخترک درگیر شرایطی پیچیده با چند تبهکار می شود و قاتل باید او را نجات دهد.

فیلم قاتل به کارگردانی چوی جی هون در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم بنگ یون جونگ، سئو-یانگ لی و جانگ هیوک به هنرمندی پرداخت.

فیلم دختر قرن بیستم
20th Century Girl

داستان «دختر قرن بیستم» در سال 1999 اتفاق می افتد. نوجوانی خوش قلب همکلاسی محبوب خود را به خاطر علاقه دوست صمیمی اش به این فرد زیر نظر می گیرد. این فیلم بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

فیلم دختر قرن بیستم به کارگردانی وو-ری بنگ در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم کیم یو جونگ، هان هیو جو، بیون وو سوک، هریسون شو و یوکی لونا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شکار
Hunt

پس از ترور رئیس جمهور کره جنوبی در سال 1980، کره شمالی فرصت را برای حمله ای در آینده مناسب می بیند و یکی از جاسوسان خود را می فرستد. دو افسر ارشد امنیتی مامور می شوند که فرد نفوذی را پیدا کنند.

فیلم شکار به کارگردانی لی جونگ-جه در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم لی جونگ-جه، جونگ وو سونگ، هو سونگ ته، هی جین جئون، جونگ مان شیک و آندرئاس فرانک به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم شبه بیگانه
Alienoid

راهبانی در پایان سلسله گوریو تلاش می کنند به شمشیری مقدس و اساطیری دست پیدا کنند و انسان هایی در سال 2022 نیز در پی یافتن موجودی بیگانه اند که در بدن انسانی حبس شده است. زمانیکه دروازه سفر زمان گشوده می شود، این دو گروه در مسیر جستجوی خود به یکدیگر می رسند.

فیلم شبه بیگانه به کارگردانی چوی دانگ هون در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم کیم ایی سونگ، لی هانی، یو جی میونگ، شین جونگ گون، پس جی سئوب، وو جین جو و ریو جون یول به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اعلام وضعیت اضطراری
Emergency Declaration

مقامات کره ای هنگام تحقیق درباره یک تهدید تروریستی که در فضای اینترنت پخش شده متوجه می شوند که یکی از مظنونان آن ها سوار بر هواپیمایی به مقصد آمریکا شده است. یکی از مسافران سالم این هواپیما ناگهان جان خود را از دست می دهد و ترس و وحشت بر همه چیره می شود. سوخت هواپیما رو به اتمام است و درخواست کمک مسئولان هواپیما از کشورهای دیگر رد شده است. حالا خلبان و کارکنانش باید برای نجات جان مسافران دست به اقدامات اضطراری بی سابقه ای بزنند.

فیلم اعلام وضعیت اضطراری به کارگردانی هان جه ریم در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم سونگ کانگ-هو، لی بیونگ هان، جون دو یون، نام گیل کیم، ایم شی وان و پارک جون هائه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم هانسان: اژدهای در حال خیزش
Hansan: Rising Dragon

در سال 1592، دریاسالار یی سون سین و ناوگانش در برابر نیروی دریایی قدرتمند ژاپن و کشتی های مخوف جنگی آن قرار می گیرند. نیروهای کره ای دچار بحران می شوند و دریاسالار مجبور می شود به سلاح مخفی خود رجوع کند تا مسیر این نبرد حماسی دریایی را تغییر دهد.

فیلم هانسان: اژدهای در حال خیزش به کارگردانی کیم هان مین در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم پارک هه ایل، بیون یو هان، آن سونگ کی، امیانگ گانگ و جو جه یون به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم حال و هوای سئول
Seoul Vibe

«حال و هوای سئول»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است. در میانه بازی های المپیک 1988 سئول، در خیابان های این شهر رانندگان حرفه ای که با نام گروه سانگیی دانگ شناخته می شوند تعقیب و گریزی با ماشین به راه می اندازند و قصد دارند فساد پنهان پشت رشوه های سیاسی را آشکار کنند.

فیلم حال و هوای سئول به کارگردانی مون هیون سونگ در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم یو آه این، گو کیونگ پیو، هریسون شو، ماه سو ری و جیسون هر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم تصمیم به رفتن
Decision to Leave

کارآگاهی که درباره مرگ مردی در کوهستان تحقیق می کند، در جریان بررسی های مصرانه خود با همسر مرموز او آشنا می شود.

فیلم تصمیم به رفتن به کارگردانی چان ووک پارک در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم تانگ وی، پارک هه ایل، گو کیونگ پیو، لی جونگ هیون و تئو یو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بسته ویژه
Special Delivery

«هر چیزی رو که اداره پست گردن نمی گیره، من تحویل میدم». ایون ها یک کارمند عادی اوراق فروشی است که مخفیانه کار تحویل بسته های غیرمتعارف را بر عهده دارد.

فیلم بسته ویژه به کارگردانی پارک دی مین در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم سو دام پارک، هیو دونگ وون، کیم ایی سونگ، یوم های رن و سه بیوک سانگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گمشده
Missing

سانتوشی زیر بار قرض رفته و به دخترش می گوید که برای دریافت پاداش می خواهد یک قاتل زنجیره ای معروف را پیدا کند. وقتی او بدون هیچ ردی ناپدید می شود، دخترش با نگرانی به جستجویش می رود.

فیلم گمشده به کارگردانی شینزو کاتایاما در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و کره جنوبی و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم جیرو ساتو، میساتو موریتا، هیرویا شیمیزو، توکو ناروشیما و ماساکی نایتو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کارتر
Carter

«کارتر»، عرضه شده بر پلتفرم نتفلیکس، داستان مردی است که هیچ خاطره ای از گذشته خود ندارد و به دل ماموریت خطرناکی فرستاده می شود. او باید هنگام فرار از مرگ که سایه به سایه به دنبالش است، هویت خود را کشف کند، بفهمد چگونه سر از اینجا درآورده و این صدای مرموزی که در گوشش او را کارتر صدا می زند کیست.

فیلم کارتر به کارگردانی جونگ بیونگ گیل در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم کمیلا بل، جو ون، آندرئاس فرانک و لی سونگ جه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماموریت محرمانه ۲: بین المللی
Confidential Assignment 2: International

«ماموریت محرمانه 2: بین المللی»، داستان تحقیقات مشترک جهانی بین کارآگاهان کره جنوبی، کره شمالی و آمریکا است که هر طرف برای اهداف خود در کنار دیگری قرار گرفته است.

فیلم ماموریت محرمانه ۲: بین المللی به کارگردانی لی سوک هون در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم هیون بین، ایم یونا، هائه جین یو، دنیل هنی و پارک هون به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جمع آوری
The Roundup

ما سئوک دو به یک کشور خارجی می رود تا مظنونی را به کشور برگرداند. اما متوجه چندین فقره قتل دیگر می شود و از وجود قاتلی خبردار می شود که سال های سال است مرتکب جنایت هایی علیه توریست ها شده است.

فیلم جمع آوری به کارگردانی سانگ یونگ لی در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم ما دونگ سیوک، سوکو سون، گی هوا چوی، پارک جی هوآن و هیو دونگ وون به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جادوگر: قسمت 2 – دیگری
The Witch: Part 2. The Other One

این فیلم، در ادامه فیلم «جادوگر: قسمت 1 – تخریب» ساخته شده است. دختری در یک آزمایشگاه مخفی به هوش می آید و با کیونگ هی آشنا می شود که سعی دارد از او در برابر گروهی محافظت کند. وقتی این گروه بالاخره دختر را پیدا می کنند، قدرت غیرمنتظره ای آن ها را غافلگیر می کند.

فیلم جادوگر: قسمت 2 – دیگری به کارگردانی پارک هون جونگ در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و رازآلود می‌باشد. در این فیلم سینتیا، مین سو جو ، جین گو، یون بن پارک و سونگ یو بین به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دلال
Broker

«دلال»، برنده جایزه بهترین بازیگر مرد و جایزه کلیسای جهانی از جشنواره فیلم کن 2022 و برنده جایزه بهترین فیلم بین المللی از جشنواره فیلم مونیخ شده است. داستان این فیلم درباره دو دوست است که یکی از آن ها در کلیسا کار می کند. آن دو با هم کسب و کاری غیرقانونی به راه انداخته اند، به این ترتیب که یکی نوزادانی را که در جعبه نوزاد کلیسا رها می شوند می دزدد و دیگری فیلم دوربین مداربسته کلیسا را از لحظه رهاشدن نوزاد پاک می کند. اما وقتی مادر یکی از نوزادها بر می گردد، ماجرا آغاز می شود.

فیلم دلال به کارگردانی هیروکازو کورییدا در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم سونگ کانگ هو، گنگ دونگ وون، به دونا، لی جو یانگ و آی یو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پدر روحانی استو
Father Stu

«پدر روحانی استو»، داستان زندگی استوارت لانگ را روایت می کند؛ بوکسوری که هم اکنون کشیش شده و در طول مسیر تغییرش در شیوه زندگی از فساد به رستگاری، الهام بخش افراد بی شماری می شود.

فیلم پدر روحانی استو به کارگردانی روزالیند راس در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و آمریکا و در ژانر بیوگرافی و درام می‌باشد. در این فیلم مارک والبرگ، مل گیبسون، مالکوم مک داول، ترزا رویز، جکی ویور و آنت ماهندرو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم یاکشا: عملیات های بی رحمانه
Yaksha: Ruthless Operations

«یاکشا: عملیات های بی رحمانه»، از شبکه پرطرفدار نتفلیکس پخش می شود. داستان این فیلم درباره رهبر بی رحم یک گروه عملیاتی خارج از کشور است که نام مستعار خود را از روحی آدم خوار گرفته و در شهری پر از جاسوس، ماموریتی خطرناک را بر عهده می گیرد.

فیلم یاکشا: عملیات های بی رحمانه به کارگردانی نا هیون در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و جنایی می‌باشد. در این فیلم سول یونگ گو، پارک هه سو، هیرویوکی ایکئوچی، دونگ یانگ کان، لی ال و جیونگ پارک به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دزدان دریایی: آخرین گنج سلطنتی
The Pirates: The Last Royal Treasure

در دوره امپراتوری جوسان، گروهی از راهزنان و دزدان دریایی با دلیری وارد آب های پرتلاطم دریا می شوند و سعی می کنند سرنخ ها را رمزگشایی کنند تا پیش از رقبایشان، گنج طلای سلطنتی را پیدا کنند.

فیلم دزدان دریایی: آخرین گنج سلطنتی به کارگردانی جئونگ کیم هون در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم جنیفر سان بل، کانگ ها-نئول، جیسون هر، هان هیو جو و لی کوانگ سو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دفتر
Office

مردی که مورد بی مهری همکاران خود قرار گرفته، ناگهان تمام اعضای خانواده اش را به قتل می رساند. کارآگاهی که روی این پرونده کار می کند، متوجه می شود این مرد پس از قتل وارد محل کارش شده اما خارج نشده است. او حدس می زند قاتل در دفتر خود مخفی شده است.

فیلم دفتر به کارگردانی هونگ وان چن در سال 2015 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر وحشت و رازآلود می‌باشد. در این فیلم کو آسونگ، بای سیانگ وو، کیم یو سانگ و پارک ونگ سانگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دودمان پلیس
The Policeman’s Lineage

دو افسر پلیس که یکی از آن ها بسیار قانون مدار است و دیگری شیوه دیگری را در پیش گرفته با هم همراه می شوند تا درباره پرونده ای تحقیق کنند که نیروهای پلیس را به تکاپو انداخته است.

فیلم دودمان پلیس به کارگردانی کیو لی من در سال 2022 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم چو جین وونگ، چوی وو شیک، پارک هی سون، کوان یول، هیون جین بک و هیون وک لی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم نفرین شده
The Cursed

در فیلم «نفرین شده»، مردگان از زمین برخاسته اند و می توانند سخن بگویند. یک نفر این اجساد سخن گو را تحت کنترل خود دارد و با آن ها قتل های زنجیره ای مرموزی انجام می دهد.

فیلم نفرین شده به کارگردانی یانگ وان کیم در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر فانتزی و وحشت می‌باشد. در این فیلم آم جی وون، جانگ زیسو، گو گیو پیل و کوان های هایو به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم گروگان: سلبریتی گمشده
Hostage: Missing Celebrity

فیلم سینمایی «گروگان: سلبریتی گمشده» موفق به کسب جایزه از جوایز هنرمندان آسیایی و کسب عنوان بهترین فیلم سال از جوایز انجمن منتقدان فیلم کره جنوبی شده است. در این فیلم، بازیگر مشهوی به نام هوانگ جونگ مین ربوده می شود و این خبر در سرتاسر جهان پخش می شود. حالا باید دید گروگان گیران برای گرفتن پول و رساندن پیام خود تا کجا می خواهند پیش بروند.

فیلم گروگان: سلبریتی گمشده به کارگردانی پیل گام سونگ در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم جونگ مین هوانگ، لی هو جونگ، جائه بوم کیم، ریو کیونگ سو و پارک ونگ سانگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خودم را اخراج نمی کنم
I Don’t Fire Myself

«خودم را اخراج نمی کنم»، نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم از جشنواره فیلم های آسیایی بارسلونا شده است. «اوه جونگ سه» برای ایفای نقش در این فیلم برنده جایزه بهترین بازی از جشنواره فیلم جنجو شده است. جونگون به عنوان یک مدیر تکنیکی در شرکتی با تبعیض شدید علیه زنان کار می کند. او برای کار کردن با یک شرکت پیمانکار فرستاده می شود. اما شرایط کارکردن برای پیمانکار نیز بسیار سخت است و او به آسانی نمی تواند خود را با آن وفق دهد. اما باوجود فشار زیاد برای استفعا دادن، او قصد دارد که مقاومت کند و به دفتر مرکزی باز گردد و…

فیلم خودم را اخراج نمی کنم به کارگردانی لی ته گیوم در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم یو دا این، اوه جونگ سو و پارک جی هونگ به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

سلبریتی‌ها اگر کاری عادی داشتند – پاسخ‌های تصویری میدجرنی

چه می‌شد اگر یک هنرپیشه نامدار در سنی طلایی امکان جذب شدن در رشته بازیگری را پیدا نمی‌کرد یا بحرانی خانوادگی او را وادار به سال‌ها کار عادی می‌کرد. چه می‌شد اگر نخستین کسانی که تست بازیگری از او می‌گرفتند، به کلی مایوس و دلسردش می‌کردند.…

بازسازی چهره شاعران ایرانی به کمک هوش مصنوعی Midjourney (میدجرنی)

چه کسی می‌داند مولدهای متن به عکس هوش مصنوعی در آینده به کدام سمت خواهند رفت. به نظر من روز به روز پیشرفته‌تر و متنوع‌تر می‌شوند.امروز داشتم فکر می‌کردم گاهی لازم می‌شود که شما باری تصویرسازی بهتر به جای توصیف متنی، ترکیبی از توصیف متنی…

سازه‌های و کارهای مهندسی کارا، زیبا و شگفت‌آور از سراسر دنیا

ساختن سازه مهندسی مسلما فقط به معنی ساختن چیزی کارا نیست. بلکه باید زیبایی سازه و تباین آن با محیط اطراف و ابعاد انسانی و فرهنگی آن در نظر گرفته شود. در ضمن امکان توسعه آن در آینده مد نظر قرار گیرد و همچنین چه بهتر که دوست‌دار محیط زیست…

این دانشجوی 18 ساله با هوش مصنوعی 19 شخصیت سیمپسون‌ها را به صورت شخصیت‌های واقعی درآورد!

برودی هالبروک دست به کار جالبی زده و جان تازه‌ای به شخصیت‌های محبوب سریال سیمپسون‌ها داده است. او در این مورد نوشته:«من از Midjourney برای تبدیل شخصیت‌های مورد علاقه‌‌ان از انیمیشن‌ها به قالب انسان استفاده کردم. البته برخی از اعضای…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.