آل پاچینو ۸۲ ساله از یک دختر ۲۹ ساله صاحب بچه شد – اما آیا فاصله سنی زیاد بین زوج‌ها واقعا بد است یا اصلا راز یک رابطه شاد است؟

0

شکاف بزرگ سنی آل پاچینو و رابرت دنیرو با همسرشان ممکن است از نظر اجتماعی ناپسند باشد، اما تحقیقات نشان می‌دهد که زوج‌هایی که چند دهه بین آن‌ها فاصله دارند، از نظر رمانتیک رضایت بیشتری دارند! گرچه شانس جدا شدنشان خیلی زیاد است.

تیمی از دانشمندان دانشگاه دیکین استرالیا پیشنهاد می‌کنند که این زوج‌ها اعتماد و تعهد بیشتر و حسادت کمتری نسبت به زوج‌های هم سن دارند.

به گفته محققان، بیش از سه چهارم زوج‌هایی که زنان جوان‌تر با مردان مسن‌تر شریک می‌شوند، روابط عاشقانه رضایت‌بخشی را گزارش می‌کنند.

آل پاچینو 83 ساله و نور الفلاح 29 ساله روز چهارشنبه اعلام کردند که به زودی صاحب فرزند می‌شوند و نور الفلاح هشت ماهه باردار هستند،از سوی دیگر دنیرو 79 ساله و تیفانی چن 45 ساله در این ماه صاحب یک دختر شدند.

به گفته دانشمندان، زوج‌های با فاصله سنی احتمالاً این رابطه را یک سرمایه‌گذاری خوب می‌دانند. زنان به دنبال شریک زندگی با تعهد به قوانین و منابع مالی هستند و مردان به دنبال بچه‌دار شدن هستند.

محققان همچنین خاطرنشان کردند که مردان بیشتر از زنان برای جذابیت و سرزندگی ارزش قائل هستند، زیرا این ویژگی‌ها نشان‌دهنده باروری است. این یکی دیگر از دیدگاه‌های تکاملی است.

آل پایچنو  در حال حاضر پدر سه فرزند از دو زن است: او دوقلو‌های 22 ساله اولیویا پاچینو و آنتون جیمز پاچینو از بورلی دآنجلو شریک است. و جولی پاچینو 33 ساله از جان تارانت.

همکار قدیمی این بازیگر، دنیرو، از اولین فرزندش با چن که از آگوست 2021 با او بوده استقبال کرد، اما این ستاره سینما قبلاً شش فرزند دیگر هم داشت.

در مورد زوج‌های با فاصله سنی مانند روابط پاچینو و دنیرو یک انگ وجود دارد – رابطه معمولاً دوام ندارند. اما طبق یک بیانیه مطبوعاتی، تیم دانشگاه دیکین شواهدی پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد جدایی همیشه رخ نمی‌دهد.

این یافته‌ها را می‌توان در میان زوج‌های مشهور دیگر با فاصله سنی بسیار زیاد مانند جورج کلونی 62 ساله و امل کلونی 45 ساله که نزدیک به یک دهه با هم زندگی می‌کنند، یافت.

کاترین زتا جونز 53 ساله و مایکل داگلاس 78 ساله از سال 2000 ازدواج کرده‌اند و کالیستا فلوکهارت 58 ساله و هریسون فورد 80 ساله نزدیک به 23 سال است که ازدواج کرده‌اند.

در حالی که به نظر می‌رسد این سلبریتی‌های مشهور عشق را در این شکاف پیدا کرده‌اند، لئوناردو دی کاپریو، 48 ساله، شهرت دارد با زنانی که بیش از 20 سال کوچکتر از او سن دارند، وقت می‌گذارند.

دانشگاه اموری دریافت که زوج‌هایی که اختلاف سنی پنج ساله دارند، 18 درصد بیشتر از همسرانی که از نظر سنی نزدیک‌تر هستند، احتمال جدایی دارند.

در سال 2014، محققان این موسسه 3000 نفر را به عنوان بخشی از مطالعه خود تجزیه و تحلیل کردند. کارشناسان به این نتیجه رسیدند که هر چه فاصله سنی بین زوج‌ها بیشتر باشد، احتمال جدایی آن‌ها بیشتر است.  اگر شریک زندگی با فاصله 10 سال از یکدیگر متولد شوند، 39 درصد بیشتر احتمال دارد که از هم جدا شوند. شانس جدایی از زوج‌هایی که 20 سال فاصله سنی دارند به 95 درصد می‌رسد. به این ترتیب، محققان دریافتند که فاصله سنی «ایده‌آل» بین زوج‌ها یک سال یا کمتر است. این مطالعه به این نتیجه رسید که شانس طلاق برای زوج‌هایی که در فاصله 12 ماه یا کمتر از یکدیگر متولد شده‌اند به سه درصد کاهش یافته است.

زندگی عاشقانه دی کاپریو معمولاً تیتر خبر‌ها می‌شود، زیرا این ستاره معمولاً با افراد بالای 25 سال قرار نمی‌گذارد.

او در سال 2022 با کامیلا مورونه قرار داشت و با نزدیک شدن به تولد 26 سالگی او، رسانه‌های اجتماعی با شوخی‌هایی در مورد جدایی قریب الوقوع آن‌ها منتشر شد.

یکی از طرفداران نظر داد: “تولدت مبارک عزیزم!!! وقت آن است که از هم جدا شویم.

با این حال، دی کاپری و مورونه در ماه اوت از هم جدا شدند که نشان می‌دهد تحقیقات دانشگاه اموری درست است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

جوزف ساموئل: مردی که نمی‌توانست به دار آویخته شود!

جوزف ساموئل یک جنایتکار بزرگ بود نبود، فقط از منازل سرقت می‌کرد. در وهله اول،هیچ چیز قابل توجهی دیگری در مورد زندگی او جالب نبود. با این حال، وقتی قرار شد او را اعدام کنند، همه چیز عجیب و غریب شد.جوزف ساموئل در سن چهارده سالگی در سال…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

عکس‌های جالبی از ساخت و سازها و اقدامات معماری نافرجام

مجموعه زیر به ظاهر مفرح یا حتی خنده‌دار است اما هر یک گویای نبود نقشه، مغز طراح یا ذهنی است که به صورت ساده کار را در ذهن شبیه‌‌سازی کند.مشابه این جمله مشهور را که عیب برنامه، در حین انجام آن بیرون می‌آید را در عمرمان زیاد شنیده‌ایم و…

اگر نسخه پنجابی سریال بریکینگ بد ساخته می‌شد!

بریکینگ بد یک سریال تلویزیونی درام تلویزیونی بسیار محبوب آمریکایی است که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش می‌شد. این سریال توسط وینس گیلیگان ساخته شد و برایان کرانستون در نقش والتر وایت، معلم شیمی دبیرستانی که به سرطان ریه مبتلا است و…

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…
آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.