قویترین و بهترین مولتی ویتامین برای تقویت اسپرم

0
رپورتاژ

تعداد اسپرم در مردان بالغ باید عددی بین 15 تا 200 میلیون باشد. تعداد اسپرم‌ در باروری مردان نقش مهمی دارد. مردانی که تعداد اسپرم‌های فعال بیشتری دارند، توانایی باروری آن‌ها نسبت به دیگران بیشتر است. اگر تعداد اسپرم‌های شما به این اندازه نیست، نگران نباشید. راهکارهایی برای تقویت اسپرم‌ وجود دارد؛ در این مقاله نیز بهترین مولتی ویتامین برای تقویت اسپرم را معرفی خواهیم کرد. با 5 دقیقه مطالعه این مقاله با بهترین مولتی‌ویتامین‌ها برای تقویت اسپرم آشنا خواهید شد.

مصرف ویتامین B12 برای تقویت اسپرم

ویتامین B12 نقش پررنگی در تولید و تقویت اسپرم دارد. ویتامین B12 روی توانایی و حرکت اسپرم‌ها تاثیرگذار است و موجب تقویت اسپرم‌ها خواهد شد. طبق تحقیقات انجام شده کسانی که در یک دوره 3 ماهه ویتامین B12 را مصرف کرده‌اند، تعداد اسپرم‌های آن‌ها 50 درصد بیشتر از قبل شده است. برخی از پزشکان نیز برای درمان مشکلات جنسی مردان، مانند زودانزالی از ویتامین B12 استفاده می‌کنند.
توجه داشته باشید که انجام ورزش و فعالیت‌های روزانه نیز به سلامت جنسی مردان کمک خواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای افزایش و تقویت اسپرم از خرید مولتی ویتامین غافل نشوید. مولتی ویتامین‌ها نه‌تنها برای تامین مواد معدنی بدن مفید هستند، بلکه به‌خوبی باعث تقویت اسپرم مردانه می‌شوند و سلامت جنسی مردان را بهبود می‌بخشند.

معجزه ویتامین C؛ ایمنی بدن در کنار افزایش اسپرم

با مصرف ویتامین C علاوه‌بر تقویت ایمنی بدن، با افزایش و تقویت اسپرم نیز مواجه خواهید شد. با مصرف ویتامین C آنتی‌اکسیدان‌های بدن افزایش پیدا می‌کند؛ در نتیجه تعداد اسپرم‌ها نیز به‌طرز قابل‌توجهی افزایش می‌یابد. طبق مطالعاتی که روی مردان نابارور انجام شده، مصرف 1000 میلی‌گرم مکمل ویتامین C حرکت و تعداد اسپرم‌ها را به مقدار فراوانی در مردان بهبود بخشیده است.
پیشنهاد می‌کنیم در رژیم غذایی روزانه از مصرف غذاها و مکمل‌های حاوی ویتامین سی غافل نشوید. توصیه می‌کنیم برای خرید مولتی ویتامین آقایان به داروخانه آنلاین مکمل شاپ مراجعه کنید.

مصرف روزانه زینک؛ بهترین مولتی ویتامین برای تقویت اسپرم

زینک یکی از مواد معدنی است که به‌مقدار فراوانی در گوشت مرغ و ماهی وجود دارد. دریافت این ماده مغذی برای حفظ و ایجاد باروری در مردان ضروری است. قرص زینک به تولید هورمون‌های جنسی مانند تستوسترون و پرولاکتین کمک می‌کند.
زینک علاوه‌بر افزایش تعداد اسپرم‌ها، موجب درمان اختلال نعوظ در مردان می‌شود. منابع گیاهی مانند بادام زمینی، گردو، گندم یا زنجبیل سرشار از زینک هستند، در رژیم غذایی خود از این منابع نیز استفاده کنید. قرص زینک را می‌توانید از داروخانه آنلاین یا داروخانه‌های سطح شهر تهیه کنید.

نقش ویتامین D در افزایش اسپرم و باروری مردان

طبق تحقیقات انجام شده برخی از مردانی که کمبود ویتامین D دارند، دچار ناباروری هستند. در این تحقیق مشخص شد که میزان ویتامین D در خون افراد با حرکت اسپرم و تستوسترون ارتباط مستقیمی دارد. تقویت اسپرم مردانه با ویتامین دی باعث پیشرفت تحریک‌پذیری اسپرم و نفوذ کلسیم به درون اسپرم خواهد شد. کمبود ویتامین دی نقش مهمی در باروری مردان دارد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از دوران باروری، مدت مشخصی را به مصرف ویتامین دی اختصاص دهید.

تقویت اسپرم‌ها؛ عاملی موثر در باروری مردان

بهترین مولتی ویتامین برای تقویت اسپرم در مردان کلیه ویتامین‌های لازم برای تقویت و افزایش اسپرم را دارد. به‌طور میانگین در هر انزال باید 40 درصد اسپرم‌ها تحرک داشته باشند. همچنین زمانی که افرادی کمتر از 15 میلیون اسپرم داشته باشند دچار ناباروری خواهند شد. داروهای مکمل اسپرم به‌منظور افزایش تعداد اسپرم و بهبود تحرک قدرت باروری مصرف می‌شوند. معمولا در مکمل‌های تقویتی برای اسپرم انواع ویتامین‌ها به‌همراه مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها قرار دارند.

همچنین برای تقویت اسپرم و بارداری از رژیم غذایی سالم استفاده کنید. غذاهای چرب و تند و چاقی بیش از اندازه از عواملی هستند که روی تعداد و سلامت اسپرم‌ها بسیار تاثیرگذار هستند. توجه داشته باشید که جکوزی آب گرم نیز به‌صورت موقت اسپرم‌ها را غیرفعال می‌کند.

مکمل شاپ؛ خرید بهترین مولتی ویتامین برای تقویت اسپرم

در این مقاله در رابطه با بهترین مولتی ویتامین برای تقویت اسپرم صحبت کردیم و اشاره‌ای به برخی از ویتامین‌های لازم برای تقویت و افزایش اسپرم داشتیم. به‌طورکلی برای افزایش و تقویت اسپرم در کنار استفاده از مکمل‌های تقویتی، سبک زندگی سلامت را باید در پیش بگیرید. از انجام ورزش و پیاده‌روی روزانه غافل نشوید و مصرف سیگار و نوشیدنی‌های الکلی را به حداقل برسانید.

پیشنهاد می‌کنیم برای خرید انواع مولتی‌ویتامین‌ها و داروهای تقویتی محصولات داروخانه آنلاین مکمل شاپ را مشاهده کنید. مکمل شاپ بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین داروخانه آنلاین فروش مکمل‌های ورزشی و بدنسازی ایرانی و خارجی است که علاوه‌بر مکمل‌های ورزشی، انواع داروهای تقویتی کودک و نوزاد را نیز دارد.

آگهی متنی در همه صفحات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.