راهنما و نحوه انتخاب یک کرم روشن کننده و ضد لک مناسب پوست صورت

0

شادابی و شفافیت پوست، زیبایی هر چهره ای را دو چندان میکند اما به طور معمول  صاف و براق بودن پوست در نوجوانی و جوانی دستخوش تغییراتی میشود که این تغییرات با تابش مستقیم خورشید، بارداری، جای جوش، لیزر، عوامل و آلودگی های محیطی و حتی برخی بیماریهای پوستی ایجاد میشود.

ممکن است تا به امروز برای صاف و شفاف شدن پوست صورتتان کرم های زیادی استفاده کرده باشید. ولی اثر آنها دایمی نبوده ویا باعث روشن شدن غیر طبیعی و یا سنگینی ترکیبات آن را روی صورتتان حس کرده اید، به همین منظور ما محصولاتی را همراه با خواص آنها معرفی خواهیم کرد که شما را شناخت بهتر و انتخاب بهترین روش در درمان لک، جوش، کک و مک های پوست بدن و صورت یاری خواهد رساند.

– کرم روشن کننده ی اوریاژ به توصیه متخصصان پوست، منبع خوبی از هیدروکینون است که با متوقف کردن فرآیندی که در پوست باعث تغییر رنگ میشود، لکه های تیره ی پوست را روشن میکند. این کرم ضد لک و روشن کننده برای پوستهای حساس ارایه شده که در طول روز همراه با ضد آفتاب هم قابل استفاده میباشد. کرم فوق را باید صبح و شب روی لکه های تیره ی صورت و حتی بدن ماساژ دهید.

– کرم گوری، اگر در درمان لک و جوش های صورت خود با داروهای مختلف ناتوان مانده اید، این کرم را حتما برای یک بار هم که شده تست کنید، کرم گوری برای از بین بردن لک ها و جوش های صورت فوق العاده بوده و و در مدت زمان کوتاهی شاهد آثار آن خواهید بود. این محصول از ترکیبات کاملا گیاهی تولید شده و مناسب آقایان و خانم ها می باشد. کرم گوری را می توان همراه با صابون گوری مصرف کرده که اثرگذاری آن دوچندان خواهد شد.

– روغن شترمرغ، این روغن که از خود شترمرغ تولید میشود یکی از بهترین محصولات در درمان انواع لک و جوشها می باشد، وبهترین روغن شترمرغ در کشور خودمان تولید شده و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی به بازار عرضه می شود.همچنین روغن شتر مرغ به دلیل برخورداری از امگا 9 ، امگا 6 و امگا 3 در درمان سوختگی پوست بر اثر آفتاب، تاول پوستی، خشک شدن پوست و لب، خراش پوست، کوفته شدن ماهیچه ها، درمان روماتیسم و زخم، اگزما پوستی، سوختگی و… استفاده میشود. روغن شترمرغ را به راحتی میتوان به کرم شترمرغ تبدیل کرد. کافیست آن را به مدت چند دقیقه در یخچال نگهداری کنید و برای موضع هایی که نیاز به کرم می باشد استفاده کنید. کرم شترمرغ برخلاف کرم های آرایشی ساخته شده از مواد شیمیایی صنعتی، کاملاً طبیعی و ارگانیک بوده و هیچ گونه عارضه یا حساسیتی ایجاد نمی نماید. از خواص این کرم ارزشمند میتوان به محو نمودن چین و چروک های پوست صورت و از بین بردن کامل هرگونه آثار جوش، لک و آسیب های پوستی اشاره نمود.

– سرم استی لادر، این سرم تنها بعد از دو هفته استفاده ی مداوم به صورت چشمگیری باعث از بین رفتن لک های پوست میشود. سرم فوق را روزی دو بار روی پوست تمیز ماساژ داده تا کاملا جذب شود. بهتر است این محصول در شب به عنوان آخرین کرم مصرف شود.

– روغن خراطین، روغن خراطین یک روغن ۱۰۰% طبیعی است که از یک نوع کرم خاکی به نام “ایزینیا فتیدا” استخراج می شود. روغن خراطین در طب سنتی ایران و سایر کشورها به عنوان یک روش درمانی کامل نام برده شده است. این روغن هم اکنون در سراسر دنیا در حال تولید و عرضه می باشد و نتایج آن به همگان ثابت شده است. روغن خراطین با ویژگی داشتن 70 درصد پروتئین در مقایسه با 22 درصد پروتئین گوشت قرمز یعنی بیش از سه برابر و همچنین دارای امگا 3 ،امگا 6، امگا 9 و مواد مغذی فراوان دارای ویژگی منحصر بفردی است. روغن خراطین با دارا بودن ویتامین های ریبوفلاوین، پانتونیک اسید، تیامین، پیریدوکسین، ویتامین ب۱۲، اسید فولیک و بیوتین تاثیر به سزایی در غذا رسانی به بافتهای پوستی می شود.در طب سنتی از این روغن با مزاج گرم و تر و همچنین روغن های که دارای طبیعت گرم می باشند که به این روغن اضافه گردیده است جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می‌گردد. برخی از کاربردهای این روغن مواردی نظیر حجم دهنده صورت های استخوانی – رفع چین و چروک و شاداب کننده پوست – محافظت کننده پوست صورت – افزایش سرعت رشد و حجم عضلات در ورزشهای بدن سازی (استفاده آن برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص) و… می باشد. روغن اصل خراطین هم مانند روغن شترمرغ در کشور ایران تولید و عرضه می شود.

– کرم روشن کننده نیوآ، کرم مذکور لایه های عمیق پوست را در برابر آسیب اشعه ی یو وی خورشید محافظت میکند و ظاهری روشن و درخشان به پوست شما میدهد. متخصصان بر این باورند که این کرم بعد از چند بار مصرف رنگدانه های پوست را کاهش میدهد و همچنین به دلیل داشتن فرمول سبک و غیرچسبناک و خاصیت مرطوب کنندگی، پوست را نرم و لطیف میکند.این محصول را قبل از قرار گرفتن در مقابل آفتاب استفاده کرده و عصرها آن را تجدید کنید.

– کرم فائزه، این کرم هم از خانواده کرم گوری بوده و بیس و مواد تشکیل دهنده آن مشابه هم می باشد. کرم فائزه یکی از کرم های معروف و قدیمی موجود صورت برای از بین بردن لک ها و جوش های صورت بوده و تاثیر گذاری آن در مدت کوتاهی مشهود خواهد بود. این کرم را میتوان به روش های مختلف استفاده کرد، اما بهترین زمان مصرف آن شب قبل از خواب میباشد، دقت کنید که مقدار مصرف آن را میتوانید بر حسب نوع پوست خود کاهش یا افزایش دهید. پیشنهاد میشود به جای استفاده در بخشی از پوست خود آن را در یک محدوده کامل استفاده کنید. کرم فائزه را اگر روزانه در معرض تابش مستقیم نمی باشید میتوان در روز هم استفاده کرد.

– کرم سی گل، این کرم پوست شما را در مقابل عوامل مضر طبیعی محافظت کرده و با تقویت عمل نوسازی پوست به همراه جذب سریع به جوان سازی پوست کمک می کند. این محصول دارای ویتامین های آ، سی و ای می باشد که از پوست شما در مقابل پیری زودرس محافظت کرده و همچنین به حفظ رطوبت در سطح پوست کمک می کند. از این کرم روز و شب روی پوست تمیز خود بمالید و برای ماندگاری و تاثیرپذیری بیشتر از مرطوب کننده استفاده کنید. این محصول توسط حراجی ها توصیه شده است.

– کرم دکلره با ترکیبات خاصی مثل عصاره گل پوست شما را تا مدت ها شفاف و سالم و جوان نگه می دارد. این کرم شامل عصاره برگ توت سفید و گل مروارید و یخ می باشد که تا حد زیادی به بازسازی طبیعی پوست در طول شب کمک می کند و باعث طراوت و تازگی پوست می شود. تاجایی که به گفته ی متخصصان پوست حراجی ها، ترکیب موثر و فعال این کرم ، پوست شما را در مدت کوتاهی روشن کرده و همچنین لک، کک و مک و جای جوش یا زخم ها را محو کرده و نقاط بی رنگ چهره را از بین می برد. این محصول را هرشب بعد از تمیز کردن پوست روی قسمت های لک دار یا تیره ماساژ دهید.

– کرم وایت ریپیرز استادرم، این محصول دو منظوره بوده که هم خاصیت ضدلک و هم خاصیت ضدچروک دارد. کرم فوق با داشتن خواص صدف دریایی ، سولار واتر و مواد معدنی انرژی بخش ، حساس ترین پوست ها را در برابر تغییر رنگ و لک های تیره مقاوم کرده و التهاب ها و دانه های ریز ناشی از آن را تسکین می دهد. برای نتیجه بخش بودن این کرم روز ها زیر کرم ضدآفتاب و شب ها بعد از تمیز کردن پوست از آن استفاده کنید.

– کرم لانکوم بر اساس یافته های حراجی ها، انرژی بخش بر اساس فرمول های طب سنتی چینی تهیه شده و متشکل از عصاره ریشه سه نوع گیاه چینی می باشد. این کرم با افزایش عملکرد ژن های فعال پوست و ترکیبات تغذیه کننده تاثیر چشمگیری در ترمیم و روشن سازی رنگ پوست خواهد داشت. متخصصان زیبایی معتقدند گیاهان چینی ترکیب شده در این کرم کمک ویژه ای به دفع سموم پوست کرده و با احیا کردن سلول های پوست و افزایش تولید پروتئین های مورد نیاز راه شما را برای داشتن پوستی شاداب ، لطیف و روشن  کوتاه و هموار می کند. روش مصرف این کرم به این صورت است که آن را روز ها و شب ها با ماساژ دورانی روی قسمت های تمیز و مورد نظر صورت خوابانده تا کاملا جذب پوست شود.

– سرم ضدلک کدلی: به گفته متخصصان پوست، این سرم که گرفته شده از بهترین خواص زیتون است، فاقد چربی بوده و بدون ایجاد هیچگونه حساسیتی باعث روشن شدن پوست و درمان لک های تیره می شود. به علاوه ویژگی فاقد چربی آن، شما را از هر نوع فعل و انفعالات جوش زا در امان نگه می دارد. به گفته مصرف کنندگان ، این سرم بعد از سه ماه مصرف پوست شما را هماهنگ و شفاف کرده و از بازگشت لک و تیرگی های پوست جلوگیری می کند. این محصول را صبح وشب روی گردن ، صورت و دست خود استفاده کنید. شما می توانید بعد از استفاده از این سرم از ضدآفتاب یا مرطوب کننده روزانه خود استفاده کنید.

– کرم مایع نوکس با ساختاری سبک بوده و به سرعت جذب پوست می شود. به نقل از حراجی ها، ترکیبات گیاهی مانند عصاره گل ساعتی ، گل گاو زبان وحشی و خشخاش از سلول های پوست شما محافظت می کند. گل همیشه بهار و برگ زیتون هم برای کاهش لک و تیرگی های پوست مفید است. به علاوه این کرم عصاره های دیگری مانند ریشه گیاه کمیاب ماکا را در خود دارد که برای بالا بردن گردش خون در پوست و کاهش لک و تیرگی موثر است.این کرم را صبح ها در منزل یا زیر آرایش قبل از خارج شدن از منزل به صورت خود بزنید. بهتر است عصر ها برای تاثیر بیشتر کرم تجدید شود.

در صورتی که به هیچ کدام از کرم ها و روغن های فوق دسترسی ندارید، به راحتی میتوانید یک لوسیون خانگی تهیه کرده و از آن استفاده کنید، کافیست دو قاشق چای خوری زرچوبه به همراه دو قاشق چای خوری آرد نخود را داخل کاسه ای ریخته و ده قطره آبلیمو به مواد اضافه کنید. اگر پوستتان خیلی حساس است، از آبلیمو به مقدار کمتری اضافه کنید. مواد را با قاشق مخلوط کرده و به آرامی خامه را به آن اضافه کنید، هر دفعه یک قاشق چای خوری. اضافه کردن خامه را تا جایی که مواد به غلظت لوسیون برسد ادامه دهید. لوسیون تهیه شده را روی صورت یا هر جای دیگری که میخواهید روشن شود بمالید و بگذارید روی پوستتان خشک شود، سپس آن را بشویید، میتوانید این کار را روزانه یک تا دوبار تکرار کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.