گزارش‌ها می‌گویند اپل در سال ۲۰۱۹ مشکل notch آیفون X را رفع می‌کند

1

احتمالا اپل در پاییز ۲۰۱۸ از سه گوشی آیفون X جدید رونمایی می‌کند ولی بیشتر در اندازه و جنس صفحه‌نمایش با آیفون X اصلی متفاوت‌اند و مشکل notch کماکان باقی می‌ماند.

اما سایت‌های کره‌ای گزارش می‌دهند؛ اپل می‌خواهد در آیفون سال ۲۰۱۹ این مشکل را رفع کند و صفحه‌نمایش به طور کامل سراسر پنل جلویی را بپوشاند و دیگر تورفتگی notch دیده نشود.

این گزارش جزییات زیادی درباره آیفون X مدل ۲۰۱۹ (برخی هم آیفون X2 صداش می‌زنند) منتشر نکرده است ولی می‌گوید اپل دارد روی یک طراحی جدید برای آیفون کار می‌کند که صفحه‌نمایش تمام پنل جلو را پوشش می‌دهد.

اپل برای رفع مشکل notch کار سختی پیش‌رو دارد و باید آیفون X را از ابتدا بازطراحی کند. چون در همان نقطه تورفتگی صفحه‌نمایش شاهد قرارگیری سنسورها و دوربین‌های مهمی مانند دوربین  front-facing، دوربین اینفرارد برای Face ID، پروژکتور نقطه‌ای، بلندگوها، میکروفون و سنسورهای دیگر است.

سایت ETNews می‌گوید اپل در حال مذاکره با چند تامین‌کننده برای تغییر طراحی آیفون X است:

«اپل تصمیم گرفته است از دست طراحی notch در آیفون‌های ۲۰۱۹ خلاص شود. این شرکت در حال مذاکره با شرکت‌های تامین‌کننده قطعات آیفون X برای این هدف است.»

این سایت گزارش می‌دهد که اپل سیستم Face ID را حفظ خواهد کرد اما سعی دارد آن را با استفاده از فناوری‌هایی در صفحه‌نمایش ادغام کند:

«قطعه‌سازها علاقه‌مند هستند بدانند اپل چگونه می‌خواهد یک گیرنده، دوربین جلو، ویژگی Face ID و پیاده‌سازی یک صفحه‌نمایش تمام صفحه را به طور همزمان انجام دهد. برخی سازنده‌های صفحه‌نمایش تصور می‌کنند اپل با ایجاد حفره‌هایی در پنل‌های اولد یا استفاده از سیستم نواحی Black Matrix بتواند به هدف‌اش برسد.

سامسونگ، برند رقیب اپل در بازار موبایل دارای یک ثبت‌اختراعی است که اجازه می‌دهد درون یک پنل اولد، حفره‌هایی برای تعبیه سنسورهای دیگر وجود داشته باشد. اما به نظر می‌رسد این رویکرد برای اپل بیش از حد شلوغ باشد و از آن استقبال نکند.

واقعیت‌ها چیز دیگری می‌گویند

شاید واقع‌بینانه‌تر این باشد که اپل سنسورهایی مانند بلندگو و میکروفون را به لبه بالایی آیفون منتقل و سیستم Face ID به همراه دروبین‌ها و سنسورهای دیگر را در یک قاب کمی ضخیم‌تر سراسری طراحی کند.

اپل دارای ثبت‌اختراع‌هایی برای تعبیه برخی سنسورها در صفحه‌نمایش دارد ولی تحقیقات انجام گرفته نشان می‌دهند که این فناوری‌ها نمی‌توانند کارایی مد نظر اپل را تامین کنند و هریک مشکلات جدیدی به وجود می‌آورند.

علی‌رغم وجود شایعات و خبرهای زیادی درباره آیفون‌های سال ۲۰۱۹ با طراحی جدید و دلخواه کاربران؛ اما شاید اپل به این زودی‌ها و در این مدت کم موفق نشود مشکل notch را رفع کند. برخی کارشناسان بر این باور هستند که باید چند نسل از آیفون X عرضه شود تا مدل تمام صفحه آن را شاهد باشیم.

نظر شما خواننده عزیز چیست؟ اپل می‌تواند در یک فاصله ۶ الی ۹ ماهه این همه تغییر در طراحی آیفون X بدهد و یک گوشی با صفحه‌نمایش تمام صفحه معرفی کند؟

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

کشف خانه‌ای متروکه در فرانسه که پر از عروسک‌های به ظاهر شیطانی است!

برایان سانسیرو می‌نویسد که خانه‌ای متروک در فرانسه کشف کرده که به‌طور کامل توسط درختان انگور پوشانده شده  بود و گویی از دنیا پنهان بود. خود خانه عادی است، اما برخی آن را می‌توانند بدترین کابوس خود بدانند. اتاق‌ها مملو از چیزهای غیرعادی…

چرا بعضی‌ها وقتی پا به سن می‌گذارند جذاب می‌شوند یا دست‌کم کمتر زشت به نظر می‌رسند؟ عکس‌های قدیمی…

خب، این هم بحثی است که نمی‌دانم شما تا حالا در موردش با کسی صحبت کرده‌اید یا خیر. برخی در جوانی واقعا چهره یا قامت غیرقابل تحملی دارند. مثلا زیاد زمخت هستند، بینی یا فک یا گوش‌های بزرگ دارند. تناسب چهره ندارند. کلا جزو زیباروها به حساب…

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…

داستان تکامل اتاق خواب‌ها از دوران انسان‌های اولیه تا اتاق‌ خواب‌های هوشمند + گالری عکس

تکامل اتاق خواب‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تغییرات فرهنگی، فناوری و اجتماعی قرار گرفته است. با گذشت زمان، اتاق خواب‌ها از فضا‌های خواب ساده به پناهگاه‌ها و آسایشگاه‌های چند منظوره و شخصی تبدیل شده‌اند.مروزی کوتاه بر تکامل آنها:…

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. میم می گوید

    من که چند روز پیش آیفن ده ی که گرفته بودم پس دادم و به همون آیفن شش قدیمی راضی ام شاید باور کردنی نباشه اما تنها دلیلم فرکانس بالای اون بود یعنی من کاملن حس میکردم که امواج قویتری داره طوری که بعد از نیم ساعت کار با اون سرم گیج میرفت. توی اینترنت کلی سرچ کردم اما چیزی ندیدم ، شما چیزی شنیده بودی در این مورد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5