اینستاگرام داشبورد مدیریت زمان سپری شده در این اپلیکیشن را منتشر کرد

0

اینستاگرام اوایل امسال اعلام کرد ویژگی و داشبورد مدیریت زمان سپری شده در این اپلیکیشن را راه‌اندازی می‌کند و در تابستان چندین عکس از این داشبورد منتشر شد و حتی برای برخی از کاربران به طور آزمایشی فعال گردید.

حالا خبر رسیده این داشبورد مدیریت استفاده از اینستاگرام به طور رسمی عرضه و برای تمام کاربران سراسر جهان فعال شده است اما به‌روزرسانی‌های آن کمی طول می‌کشد تا در تمام سرورهای این شبکه اجتماعی اعمال شود.

بنابراین، کاربران اینستاگرام در سراسر جهان تا چند روز دیگر می‌توانند از داشبورد و ویژگی «Your Activity» برای مدیریت زمان سپری شده در این اپلیکیشن و همین‌طور محدودیت استفاده از آن یا بی‌توجهی به اعلان‌ها استفاده کنند.

به طور دقیق‌تر، داشبورد «Your Activity» به شما می‌گوید هر روز به طور میانگین چقدر زمان صرف اینستاگرام کردید. در طول هفته، چه مصرف زمانی میانگینی به ثبت رساندید و چگونه می‌توانید محدودیت‌های زمانی روزانه‌ای اعمال کنید تا کمتر درگیر این اپلیکیشن شوید.

برای دسترسی به ویژگی «Your Activity» باید روی آیکون سه خط (همبرگری) گوشه بالا سمت راست پروفایل خود ضربه بزنید و ابزار «Your Activity» را انتخاب کنید.

فیسبوک و اینستاگرام در صدر آسیب‌رسان‌ها

فیسبوک هم در ماه آگوست خبر داد به‌زودی داشبورد «Your time on Facebook» را برای این اپلیکیشن عرضه خواهد کرد که البته هنوز خبری نشده است. با توجه به انتشار داشبورد مدیریت زمان اینستاگرام؛ احتمالا به‌زودی داشبورد «Your time on Facebook» فیسبوک هم عرضه خواهد شد.

فیسبوک و اینستاگرام داشبوردهای مدیریت زمان سپری شده خود را پس از اندروید و iOS عرضه کردند. اپل با عرضه داشبورد «Screen Time» در iOS و گوگل با ابزار «Digital Wellbeing» در اندروید سعی کردند به کاربران در سلامت روانی بیشتر و مدیریت استفاده از اسمارت‌فون‌ها و اپلیکیشن‌ها کمک کنند.

این دو اپلیکیشن در صدر پرمصرف‌ترین شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های موبایل دنیا قرار دارند و روزانه کاربران ساعت‌ها مشغول آن‌ها شده و در خطر آسیب‌های اجتماعی جدی قرار می‌گیرند.

در ماه ژوئن، یک گزارش منتشر شده نشان داد هر شهروند امریکایی روزانه ۵۳ دقیقه به طور میانگین از اینستاگرام و فیسبوک استفاده می‌کند.

همان‌طور که اشاره شد؛ اینستاگرام در حال به‌روزرسانی سرورهای خود در سراسر جهان است و کاربران این اپلیکیشن باید کمی منتظر بمانند تا بتوانند از داشبورد و ویژگی «Your Activity» در پروفایل خود استفاده کنند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر نسخه پنجابی سریال بریکینگ بد ساخته می‌شد!

بریکینگ بد یک سریال تلویزیونی درام تلویزیونی بسیار محبوب آمریکایی است که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش می‌شد. این سریال توسط وینس گیلیگان ساخته شد و برایان کرانستون در نقش والتر وایت، معلم شیمی دبیرستانی که به سرطان ریه مبتلا است و…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…

چگونه از نشخوار فکری یعنی زیاد فکر کردن به چیزی تنش‌زا، رهایی پیدا کنیم؟

بعضی‌ها درگیر یک نوع نشخوار فکری می‌شوند. مثلا خاطرات بد گذشته، از دوران کودکی یا رابطه بد با شریک زندگی سابقشان را مرتب ناخواسته به هر بهانه‌ای مرور می‌کنند یا در مورد یک کار جزئی که می‌دانند انجام دادنش سخت نیست و از عهده‌اش برمی‌آیند،…

جالب و گاهی خنده‌دار: آدم‌هایی که خیلی شبیه تابلو یک آگهی کنارشان هستند!

گاهی شباهت آدم‌ها به هم عجیب به نظر می‌رسند. حالا در نظر بگیرید که کاملا تصادفی اشخاصی در کنار تابلویی یا آگهی دیواری ایستاده باشند و چهره آنها به یکی از شخصیت‌های تابلو یا آگهی شباعت زیادی داشته باشد یا اصلا فرد افزونه‌ای برای مفهوم تبلیغ…

چگونه طولانی مدت درس بخوانیم و کمتر خسته شویم؟

مطالعه برای ساعات طولانی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین راهبرد وجود دارد که می‌توانید برای کمک به حفظ تمرکز و جلوگیری از خستگی از آن‌ها استفاده کنید:استراحت کنید: هر 45 تا 50 دقیقه یک بار استراحت کنید تا مغز خود را شارژ کرده و از…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.