با دستیار فروش، فروش آنلاین حرفه ای داشته باشید

0

رپورتاژ

تا همین چند سال پیش اگر در مورد کاربرد اینترنت و شبکه های اجتماعی از ما سوال می کردند جوابی جز اینکه اینترنت جایی برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت است نمی دادیم.

اما با بیشتر شدن مخاطبین فضای مجازی،  شبکه های اجتماعی به یکی از اصلی ترین فضاهای زندگی بشر تبدیل شد، تا جایی که مردم به جای اینکه در خیابان ها و بازارهای شهر به خرید کالاهای مورد نیاز خود بپردازند ترجیح می دهند از فروشگاه های آنلاین خرید کنند.

امروزه شبکه های اجتماعی به دلیل افزایش مخاطبین،  بستر خوبی برای فروش انواع کالا ها به حساب می آیند.

اما این فروشگاه ها برای مدیریت و فروش کالاهاشون دغدغه های مشابه زیادی دارند.

بسیاری از فروشگاه هایی که در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام یا تلگرام فعالیت می کنند، وبسایتی برای ثبت سفارش مشتریان و یا درگاه بانکی برای دریافت پول از آن ها ندارند. آنها اغلب از طریق ارتباط مستقیم با مشتری سفارشات رو ثبت و از  روش کارت به کارت برای گرفتن پول استفاده  می کنند.
فارغ از اینکه دادن شماره کارت به دیگران امنیت حساب آنها را به خطر می اندازد، پیگیری پرداخت از طریق کارت به کارت و نیز تعاملات طولانی با مشتری صرفا جهت ثبت سفارش و گرفتن اطلاعاتی نظیر تعداد، رنگ، سایز، آدرس، کد پستی و … نیز  وقت زیادی از مدیران فروشگاه ها می گیرد.

راه اندازی وبسایت‌ هم دردسرهای خود را دارد و تجربه نگه‌داری یک وبسایت درست و بدون مشکل کار بسیار زمان بر و با تخصص بالایی است. افرادی که قبلا این مسیر را رفته‌اند بهتر می‌توانند تجربه‌های سخت آن را بازگو کنند.

«دستیار فروش»، محصولی جدیدی از باهمتاست که به راحتی امکان فروش آنلاین را برای فروشگاه‌هایی که وبسایت ندارند و یا مدیران آن‌ها از کار کردن با پنل‌های پیچیده خسته شده اند، فراهم کرده است.

برای استفاده از این سرویس می‌توانید به بات تلگرام @forush_robot بروید و یا  در تلگرام همین عبارت را جستجو کنید و فروشگاه خود را بسازید.

مراحل راه اندازی و نحوه کار سرویس دستیار فروش:

  • با رفتن به آدرس ربات در تلگرام و ثبت شماره شبای بانکی، فروشگاه خود را بسازید.
  • در قسمت تنظیمات فروشگاه می توانید نام و لوگوی فروشگاه، شیوه ارسال کالا برای مشتری، اضافه کردن سوالات اختصاصی جهت ثبت سفارش و … را تنظیم کنید.
  • برای هر محصول عکس، متن، موجودی، لینک بازگشت (برای کالاهای آنلاین) و … را می توانید تعریف کنید. پس از معرفی هر محصول، لینک خرید آن محصول به شما داده می شود تا آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
  • پس از ثبت هر سفارش، دستیار فروش اطلاعات کاملی از آن سفارش در اختیار شما قرار می دهد. با ساختن یک گروه تلگرامی و اضافه کردن ربات به این گروه می توانید سفارشات فروشگاه خود را به صورت گروهی نیز مدیریت کنید.

ربات دستیار فروش گزارش های کاملی از میزان فروش، سفارش‌ها، محصولات و مشتریان فروشگاه‌ به شما می دهد تا با تحلیل و اطلاعات مناسب کسب و کار خود را توسعه دهید.
یکی از امکانات جالب این سرویس، امکان کسب درآمد از طریق معرفی آن به دیگران است.

برای آشنایی و شروع کار با دستیار فروش به این صفحه بروید یا در تلگرام آدرس @forush_robot را جستجو کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.