برای بازماندگان فرهنگ، کسانی که هویت و تمامیت خود را مدیون ادبیات و فرهنگ پارسی خود می دانند

0

رپورتاژ

تولد خوانان در زمستان 97 و در شب یلدا بود. خوانان تلاش دارد گرمی بخش دوران سرد زمستان باشد. خوانان یلداست در زمستان.. خوانان آتشیست در دل محفل های گرم شما… خوانان روشنی بخش راه امید دوست داران فرهنگ کهن و هویت ایرانیست.

آرم و لوگو خوانان بر گرفته از شب یلداست.. انار سرخ.. آتشی فروزان…

به عنوان کسی که به ایران اهمیت می دهد، به زبان پارسی اهمیت می دهد، و بقای کشور خود را در زبان و فرهنگ آن می داند، چیزی که می تواند در این بازه زمانی گرمی بخش دل های شما باشد، “خوانان” است.

خوانان پروژه ای است که با تلاش شبانه روزی تیمی متعهد و متخصص شکل گرفته است. دغدغه ما، احیای حس تعهد نسل جدید به زبان پارسی و تداوم ترویج فرهنگ اصیل ایرانی است. کار خودمان را با ارایه چند رمان برگردان شده به زبان پارسی آغاز کردیم.

کار ترجمه، و تزریق منابع ادبی به زبان مادری، درخت پر بار فرهنگ ما را غنی تر می کند. علاوه بر این، نسل جدید را با قطرات واژگان عجین می کند و با خواندن داستان های زیبا، خلاقیت ایشان را رشد می دهد.

تمامی آثار قرار داده شده در خوانان با کسب اجازه قبلی از صاحب اثر و اخذ تایید ایشان منتشر می شود و صاحبان اثر مستقیما از حمایت شما هم وطنان عزیز بهره مند می شوند.

خوانان پروژه بسیار گسترده ایست، با حمایت شما کتاب ها، محصولات و خدمات بسیار گسترده تری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

خوانان تلاش می کند تا نسخه دیجیتال کتب ارزشمند را به رایگان در اختیار هم وطنان قرار دهد. اندیشمندان و صاحبان اثر در صورتی که تمایل به نشر اثار خود از طریق خوانان دارند می توانند از طریق ایمیل زیر با ما در ارتباط باشند.

کسانی که دوست دارند با حمایتشان از خوانان به خودشان کمک کنند و گرمی بخش دل های ما به عنوان خدمتگزارشان باشند، می توانند به صورت آنلاین و از طریق لینک زیر، وجه اهدایی خودشان را برای تیم خوانان واریز کنند.

ادرس ایمیل: khananblog@gmail.com

لینک حمایت: https://payping.ir/khanan

اینستاگرام هم داریم، فالو کنین، لایک کنین، از آخرین مطالب وبلاگ ما با خبر بشین 🙂

https://www.instagram.com/khananblog/

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.