با این ۵ اپلیکیشن، فیلم و سریال دلخواه‌تان را رایگان یا با کمترین هزینه پیدا کنید و به صورت جاری (استریم) تماشا کنید

0

سرویس‌های استریم فیلم و سریالی مانند نتفلیکس، هولو و آمازون پریم به شما امکان جست‌وجو در مجموعه‌های خودشان را می‌دهند ولی شاید شما به دنبال یک فیلم و سریال خاص یا نسخه رایگان و ارزان‌تر آن باشید.

افزون بر این، شاید شما عضو سرویس تلویزیونی مانند Roku یا Fire TV و حتی Apple TV باشید که قابلیت‌های جست‌وجو فارغ از پلتفرم دارند ولی شما نیاز به سخت‌افزار اختصاصی‌شان را دارید.

این‌ها دلایلی است که باعث می‌شوند به سوی اپلیکیشن‌های ثالث استریم فیلم و سریال بروید. نرم‌افزارهایی که اجازه می‌دهند هر فیلم و سریال دلخواه‌تان را روی سرویس‌های مختلف یافته و استریم کنید.

یک مزیت بزرگ اپلیکیشن‌های استریم ویدیو این است که می‌توانید یک فیلم یا سریال را روی پلتفرمی رایگان پیدا کرده یا اینکه هزینه کمی برای آن بپردازید. مزیت دیگر، عدم وابستگی به یک کانال یا سرویس است و می‌توانید در ده‌ها کانال و سرویس دنبال مجموعه‌هایی متناسب با حال و هوای خودتان بگردید.

تقریبا در میان انبوه اپ‌های استریم فیلم و سریال می‌توان به ۵ برنامه موبایل برتر زیر اشاره کرد:

Yidio

اپلیکیشن Yidio (اندروید و iOS) با مانیتور سرویس‌های معروف استریم فیلم مانند نتفلیکس، هولو و آمازون پریم، برای شما یک سرویس کوچک‌تر در حد ۱۰۰ فیلم و سریال می‌سازد تا سریع‌تر و راحت‌تر بتوانید عناوین دلخواه را پیدا و انتخاب کنید.

هنگامی که شما یک سریال تلویزیونی یا فیلم را پیدا کردید؛ این برنامه به شما فهرستی از سایت‌های استریم این عنوان را نشان می‌دهد شما یکی را انتخاب و وارد آن وب‌سایت یا اپلیکیشن برای خرید یا تماشای آن می‌شوید.

البته، برنامه Yidio به شما اجازه می‌دهد برخی عناوین را هم درون خود این اپ مشاهده کنید. برخی از این عناوین رایگان هستند و به شما اجازه می‌دهد آزادانه شروع به تماشای آن‌ها کنید. حتی آن‌هایی که برای دانلود هم رایگان هستند؛ برچسب خورده و مشخص است.

شما می‌توانید با انتخاب سرویس‌هایی مانند Tubi برخی عناوین را رایگان ولی همراه با تبلیغات مشاهده کنید.

امکان فیلتر کردن عناوین براساس سرویس استریم، ژانر، تماشای رایگان و غیره وجود دارد. همین‌طور می‌توانید براساس کلیدواژه چست‌وجو کنید. مشاهده تاریخ‌های نمایش یا بررسی‌های سایت IMDb نیز امکان‌پذیر است.

IMDb

اپلیکیشن IMDb (اندروید و iOS) فیلم‌ها و سریال‌ها را رایگان و همراه با تبلیغات ارایه می‌دهد. نیازی به گرفتن اشتراک ندارید ولی باید یک حساب کاربری رایگان در این پلتفرم داشته باشید.

برای مشاهده فهرست سریال‌های تلویزیونی و فیم‌های آماده تماشا باید گزینه Watch Now For Free را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید یک سریال خاص را تماشا کنید؛ نام آن را در باکس Search جست‌وجو کنید. اگر این عنوان رایگان باشد؛ به شما گفته می‌شود: «Watch for free on IMDb Freedive» که روی سرویس Fire TV نیز در دسترس است.

در این اپلیکیشن، عناوین بسیار محدودی عرضه شده است و عمدتا هم جزو محبوب‌ترین و تازه‌ترین عناوین سینمایی و تلویزیونی جهان نیستند اما رایگان هستند. شما می‌توانید عناوین جالب و سرگرم‌کننده‌ای پیدا کنید که شما را مجذوب خود کنند.

Apple TV

اپلیکیشن رایگان Apple TV (تنها برای iOS) تنها برای استریم ویدیو نیست؛ به شما اجازه می‌دهد عناوین سریال و فیلم سینمایی دلخواه‌تان را در بیش از ۷۵ اپلیکیشن و سرویس استریم ویدیو مانند هولو، آمازون پریم و HBO NOW جست‌وجو کنید.

شما می‌توانید برخی اپیزودهای رایگان را یافته و تماشا کنید یا آن‌ها را کرایه و خریداری کنید.

بخش Watch Now فیلم‌ها و سریال‌های دلخواه شما روی سرویس‌های اشتراکی خودتان را نمایش می‌دهد. همین‌طور، هر عنوانی که از iTunes خریداری کردید و می‌توانید دانلود و بعد آفلاین تماشا کنید.

به‌زودی کانال‌هایی نظیر HBO و Showtime نیز به اپلیکیشن اپل تی‌وی افزوده می‌شوند تا شما بتوانید در آن‌ها عضو شده و عناوین آن‌ها را داخل خود این برنامه تماشا کنید و دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن دیگری نباشد.

Reelgood

اپلیکیشن Reelgood (تنها برای iOS) فهرستی از ۲۵۰ سرویس استریم ویدیو را به شما نشان می‌دهد تا بتوانید بیش از ۵۰ سرویس را انتخاب و یک فهرست محدودتر و سفارشی‌تر برای خودتان در یک اپلیکیشن درست کنید.

همانند اپلیکیشن اپل تی‌وی، این اپ هم برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه نشده است و فقط نسخه iOS آن در دسترس است.

مزیت استفاده از اپ Reelgood، مشاهده فهرستی از عناوین رایگان ۹۰ سرویس استریم فیلم و سریال است. فیلم‌های رایگان و عمدتا همراه با تبلیغات کانال‌هایی مانند CBS ،Fox ،MTV و غیره را می‌توانید در این اپ تماشا کنید.

البته، می‌توانید فیلم و سریال‌هایی که رایگان نیستند را خریداری یا کرایه کنید. این اپ به شما تازه‌ترین عناوین جهان را پیشنهاد و امتیازهای آن‌ها در وب‌سایت‌های Rotten Tomatoes و IMDb را نمایش می‌دهد.

JustWatch

اپلیکیشن JustWatch (اندروید و iOS) باز هم عنوانی دلخواه شما در سرویس‌های استریم مختلف جست‌وجو می‌کند.

شما می‌توانید این عناوین را رایگان تماشا کنید و اگر رایگان نبودند؛ کرایه یا خریداری کنید. این اپ بیش از ۳۷ سرویس استریم ویدیو را برای عناوین شما پیمایش می‌کند. در این سرویس‌ها می‌توان نتفلیکس، اچ‌بی‌‌او گو، هولو، آمازون پریم و غیره را مشاهده کرد.

تعداد سرویس‌های استریمی که توسط اپلیکیشن JustWatch جست‌وجو می‌شوند؛ کمتر از دیگر اپ‌های معرفی شده در این مطلب است ولی امکانات جانبی قابل توجهی دارد.

مانند فیلتر کردن عناوین براساس علاقه‌مندی و ژانر، محبوب‌ترین‌ها، قیمت فیلم‌ها و رایگان‌ها که باعث می‌شوند حسابی سرگرم شوید و بتوانید مناسب‌ترین عنوان‌ها را پیدا کنید.

می‌توانید با لمش آیکون شرکت‌های استریم ویدیو در بخش Watchbar، جدیدترین عنوان‌های افزوده شده را مشاهده کنید. قابلیت دیگر این برنامه، خرید بلیط برای تماشای فیلم‌ها از طریق Fandango است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

هلند کشور لاله‌ها – توضیحات + گالری عکس زیبا

هلند به خاطر مزارع خیره‌کننده لاله‌ که گردشگران را از سرتاسر جهان جذب می‌کند، مشهور است. این مزارع به ویژه در فصل بهار، معمولاً از اواخر مارس تا اوایل اردیبهشت، سرزنده و زیبا هستند.مزارع لاله عمدتاً در منطقه‌ای به نام "Bollenstreek"…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نقاشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

در حالی که بسیاری از هنرمندان از هوش مصنوعی فرار می‌کنند، هنرمند دیجیتالی به نام Cy Teh از امکانات خلاقانه آن استقبال کرده . او با آمیختن نقاشی‌های دیجیتال خود با هوش مصنوعی، آثار هنری ترکیبی بی نظیری خلق می‌کند که هنر او را به سطح جدیدی…

کسانی که توهم خاص و عجیبی دارند: ما از ستاره‌های دیگر آمده‌ایم و فرازمینی هستیم! پدیده Starseed

ممکن است خیلی احمقانه به نظر برسد. اما افرادی هستند که معتقدند از سایر سیارات به زمین آمده‌اند تا به شفای سیاره زمین کمک کنند و بشریت را به «عصر طلایی» هدایت کنند و به دوره‌ای از خوشبختی، شکوفایی و موفقیت برسانند!جستجوی اینترنتی این…

مجموعه عکس‌های چیزهای عجیب و ترسناکی که مو بر تن راست می‌کنند

چرا گاهی دوست داریم داستان‌ها یا فیلم‌های ترسناک را ببینیم؟ خود آزاری؟!در این پست که تعدادی عکس نستا ترسناک (بیشتر عحیب) خواهید دید، می‌خواهم نخست کمی در این مورد حرف بزنم.دلایل لذت بردن افراد از وحشت می‌تواند از فردی به فرد دیگر…

این دانشجوی 18 ساله با هوش مصنوعی 19 شخصیت سیمپسون‌ها را به صورت شخصیت‌های واقعی درآورد!

برودی هالبروک دست به کار جالبی زده و جان تازه‌ای به شخصیت‌های محبوب سریال سیمپسون‌ها داده است. او در این مورد نوشته:«من از Midjourney برای تبدیل شخصیت‌های مورد علاقه‌‌ان از انیمیشن‌ها به قالب انسان استفاده کردم. البته برخی از اعضای…

عکس‌های جالبی که مردم را در «گوگل مپ» به راستی شگفت‌زده کرده است!

گوگل مپ راه خوبی است برای آشنایی با شهرهای نام‌آشنا و یا دورافتاده‌ترین نقاط جهان. اما هر از چند گاهی در گوگل مپ، عکس‌هایی پیدا می‌شود که توجیه‌شان دشوار است یا بسیار خنده‌دار و جالب هستند.این پست مجموعه‌ای است از این عکس‌ها:دورهمی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.