معرفی آیپاد تاچ ۲۰۱۹ چه نکات و پیام‌های مهمی به همراه داشت؟

0

اپل یک هفته قبل از شروع کنفرانس WWDC 2019 از نسل جدید آیپادهای خود رونمایی کرد.

مدیاپلیر مبتنی بر iOS اپل که از سال ۲۰۱۵ و پس از معرفی نسل ششم هیچ تغییری تا کنون نداشته است و از جمله اینکه لمسی نبود ولی اکنون با معرفی نسل هفتم آیپادهای اپل که لمسی هم هستند؛ دوران جدید آغاز شد.

اپل با معرفی آیپاد لمسی ۲۰۱۹ نشان داد هنوز به فروش و بازار این پخش‌کننده صوتی امیدوار است و می‌خواهد آیپاد را زنده نگه دارد. معرفی آیپاد لمسی جدید چندین پیام از تصمیم‌های آینده اپل را به بازار و مخاطبان مخابره می‌کند:

هنوز بازاری برای چیزی به اندازه آیفون وجود دارد که آیفون نیست

بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند که با عرضه آیفون لمسی و بعدتر تکامل این دستگاه، پخش‌کننده‌های آیپاد اپل به پایان زندگی خود نزدیک می‌شوند.

در حالی‌که یک گوشی کامل مانند آیفون وجود دارد که بهترین پخش‌کننده است و از ده‌ها مزیت دیگر سود می‌برد و همیشه همراه مردم است؛ چرا باید اپل نسل جدیدی از آیپاد را معرفی کند؟

اما معرفی آیپاد لمسی ۲۰۱۹ نشان داد که هنوز چیزهایی هست که جایگزین آیفون شوند و کارهایی انجام دهند که آیفون از عهده‌شان برنمی‌آید یا برای آن‌ها ساخته نشده است.

اپل دلایل زیادی برای معرفی آیپاد لمسی ۲۰۱۹ دارد. یکی از مهم‌ترین این دلایل، عامل قیمت است. قیمت ۱۹۹ دلاری آیپاد لمسی جدید به هیچ وجه نزدیک به قیمت آیفون‌های سال‌های اخیر نیست؛ جز اینکه سراغ یک آیفون دست دوم بروید.

حتی اگر شما ۱۰۰ دلار بیشتر برای خرید آیپاد لمسی ۱۲۸ گیگابایت بپردازید یا اینکه مدل ۲۵۶ گیگابایتی را به قیمت ۳۹۹ دلار بخرید؛ باز هم چند صد دلار ارزان‌تر از آیفون برایتان تمام شده است.

آیپاد لمسی جدید یک دستگاه پخش‌کننده و ذخیره‌ساز موسیقی است ولی iOS و تمام اپلیکیشن‌ها و ویژگی‌های آن‌ها روی دستگاه‌های مانند آیفون را دارد. مثلا، شما روی آیپاد لمسی به اپ‌های FaceTime و iMessage دسترسی دارید بدون اینکه نیازی به ارتباطات موبایل باشد.

این ویژگی می‌تواند مزایای زیادی ایجاد کند. مثلا، والدین با خیال راحت یک آیپاد لمسی برای فرزندشان خریداری می‌کنند بدون اینکه نگران آنلاین شدن فرزندشان در بیرون از خانه باشند. بچه‌ها می‌توانند از طریق iMessage با دوستان خود در ارتباط باشند و هزینه ارزانی هم برایشان دارد.

هنگامی که آیفون در دسترس نیست یا قدرت خرید آن را ندارید؛ می‌توانید از اپلیکیشن‌های اپل و iOS روی آیپاد جدید استفاده کنید.

آیپاد جدید نوید عرضه آیفون‌هایی رنگارنگ را می‌دهد

نسل هفتم آیپادهای اپل واقعا تنوع رنگ بالایی دارند. رز طلایی، نقره‌ای، خاکستری، آبی، سرخ، صورتی و رنگ‌های دیگری که شاید شما آرزو کنید در گوشی‌های آیفون ببینید.

البته، اپل به مناسبت‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای یک سری آیفون با رنگ‌های خاص وارد بازار می‌کند ولی همه کاربران امکان خرید آن‌ها را ندارند. ما دوست داریم آیفون آبی یا صورتی و همین‌طور سرخ بخریم و آیپادهای لمسی نسل جدید امیدها را بیشتر کردند.

هدف‌گذاری اپل برای درآمد بیشتر از بخش اشتراک

فروش سخت‌افزار خوب است ولی شرکت‌ها به دنبال افزایش درآمدهای خود با اشتراک و حق عضویت هم هستند. اپل روی موسیقی و حق عضویت آن حساب ویژه‌ای باز کرده است و آیپاد لمسی ۲۰۱۹ یکی از راه‌های تحقق این هدف و رشد درآمدهای غیرسخت‌افزاری کوپرتینو است.

اما اپل تنها روی حق اشتراک موسیقی برنامه‌ریزی نکرده است. این شرکت به‌زودی Apple Arcade را رونمایی می‌کند که یک سرویس حق اشتراک بازی با بیش از ۱۰۰ عنوان اختصاصی و جدید است.

آیپاد تاچ نسل هفتم هم برای بازی طراحی شده است. می‌تواند هر بازی را تمیز و روان اجرا کند و حتی از بازی‌های آنلاین پشتیبانی خواهد کرد. اپل می‌خواهد آیپاد تاچ را به یک دستگاه محبوب کودکان و نوجوانان تبدیل کند و هم بفروشد و هم حق سرویس بگیرد.

آماده شدن برای iOS 13

اپل از پردازنده A10 Fusion روی آیپاد تاچ ۲۰۱۹ استفاده کرده است. ما این پردازنده را روی آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس مشاهده کردیم. آیفون‌هایی که در سال ۲۰۱۶ عرضه شدند و اپل برای اولین بار جک هدفون را از روی آن‌ها حذف کرد.

ضمن اینکه پردازنده A10 Fusion قدرت یک آیفون را به آیپاد تاچ هدیه می‌دهد؛ این ایده هم به ذهن می‌رسد که برای میزبانی iOS 13 آماده می‌شود. اپل دوست دارد سیستم‌عامل جدیدش روی طیف گسترده‌ای از محصولات سخت‌افزاری این شرکت بنشیند و همیشه به‌روز و در دسترس باشند.

اپل احمق نیست که نسل جدیدی از دستگاهی را معرفی کند که تنها چند ماه به پایان عمر سیستم‌عامل‌اش باقی مانده است. بسیاری از کارشناسان می‌گویند اپل در WWDC 2019 از سیستم‌عامل iOS 13 رونمایی می‌کند و تا تابسان امسال عرضه خواهد شد.

امید به زنده ماندن آیفون SE

استراتژی‌های اپل در آیفون SE و آیپاد تاچ مشابه هم است. ارایه دستگاه‌هی ارزان‌تر برای طیف گسترده‌تری از مخاطبان با قطعات قدیمی‌تر ولی طراحی و ویژگی‌های جدید.

در حالی‌که بسیاری از کارشناسان تصور می‌کردند اپل هرگز آیپاد جدیدی عرضه نمی‌کند؛ شایعات پیرامون آیفون SE2 هم زیاد است. برخی عرضه آن را قطعی می‌دانند و برخی دیگر می‌گویند با تنوع محصولی که در آیفون‌های فعلی ایجاد شده است؛ دیگر خبری از عرضه آیفون SE2 نخواهد بود.

اما حالا با عرضه آیپاد تاچ ۲۰۱۹، می‌توانیم امیدوار باشیم همین استراتژی اپل ادامه پیدا کند و شاهد عرضه آیفون SE2 باشیم. این گوشی می‌تواند به‌روزرسانی‌های iOS را دریافت کند و از ویژگی‌های جدید آیفون‌های رده بالای اپل سود ببرد ولی قیمت آن بسیار کمتر باشد؛ چون هزینه تمام شده این گوشی برای اپل پایین است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

وقتی هم عاشق کارت باشی و هم خلاق، نتیجه‌اش می‌شود این عکس‌هایی که می‌بینید

تا حالا عاشق شده‌اید؟ همه چیز دنیا را زیبا می‌بینید، احساس گرما و سرمای زیاد در تابستان یا زمستان نمی‌کنید و مشتقل از زمان، در زمان سیر می‌کنید.حالا اگر این عشق به کارتان باشد و از خلاقیت بهره خوبی برده باشید، نتایج کارتان زیبا می‌شود.…

21 مهارتی که ای کاش در مدرسه یا جای دیگر مقدمات آنها را به ما می‌آموختند!

درس و دانشگاه بسیارند، اما وقتی وارد کار واقعی و زندگی می‌شوید می‌بینید که مهارت‌های زیادی لازم دارید تا تبدیل به یک آدم موفق شوید یا به آرامش و خوشبختی بیشتری در زندگی برسید. گاهی دوره‌های آموزشی خوبی برای آنها وجود دارد و گاهی هم باید…

اگر قرار بود ابرقهرمان‌ها، لباس‌های قرن نوزدهمی می‌پوشیدند

ما عادت کرده‌ایم ابرقهرمان‌ها را در لباس‌های امروز ببینیم و فیلم‌های زیادی هم که بر مبنای کامیک‌بوک‌ها ساخته شده، این تصور را در ذهن ما تشدید کرده‌اند.اما اگر قرار بود همین ابرقهرمان‌ها لباس‌های قرن نوزذهمی می‌پوشیدند، چه می‌شد؟…

اگر در این لحظات تاریخی حساس، شخصیت‌های مهم عکس سلفی می‌گرفتند

عکس سلفی به مفهوم کنونی آن مدت یک دهه است که مرسوم شده و به مفهوم گرفتن عکس آینه‌ای یا تکنیک‌های گرفتن عکس با شاتر زمان‌دار قدمت آن به زمان عکاسی برمی‌گردد.اما تصور کنید که در این لحظات مهم تاریخی، شخصیت‌ها دست به دوربین می‌شدند و به…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.