مزایای سئو

0

رپورتاژ

هدف شما از داشتن یک وبسایت چیست ؟ آیا همانند دیدگاهی که از اولین روزهای ورود اینترنت به ایران بر سر بسیاری از کاربران فضای مجازی سایه انداخته است هدفتان از این کار تنها داشتن پایگاهی اینترنتی و درج نام آن در سربرگ ها یا کارت ویزیت شخصی و کسب و کارتان است (تنها با این دیدگاه که سایتی هم به عنوان راهی ارتباطی وجود دارد) و یا آن را دریچه ای به دنیایی دیگر برای جذب بیشتر مخاطب می دانید ؟

هدف اکثر قریب به اتفاق انسان ها از کارکردن کسب سودی بیشتر و افزایش خالص درآمدشان است . در همین راستا فردی که در تار و پود ساختارهای سنتی شغل خود گیر نیافتاده و سعی می کند با پویایی و به روز نگه داشتن اطلاعات و امکاناتش از سایر رقبای خود پیشی بگیرد ، نه تنها وبسایت خود را فقط به عنوان یک پایگاه مجازی که با ورود آدرسش در مرورگرهای اینترنتی پذیرای هر مهمانیست نمی بیند ، بلکه آن را به عنوان سرایی که در محلی پر جنب و جوش قرار داشته و آمادگی سرویس دهی به این افراد در هر لحظه می باشد نگاه می کند .

در همین راستا سئو وب سایت را می توان به هنر دیده شدن تشبیه کرد ، دیده شدنی که نه با آرایشی غیر عادی و انجام رفتارهای زننده تحقق می یابد ، بلکه با کسب مهارتی مثال زدنی در یک امر ، داشتن خصلت هایی پسندیده و جذاب ، ظاهری زیبا و دوست داشتنی و ارائه اطلاعاتی مخاطب پسند پدیدار می شود .

مزایای استفاده از سئو

  • سئو فرصتی برای حضور در جمع طرفدارانتان ایجاد می کند .

روزانه بیش از 3 میلیارد تجسس در موتورهای جستجوگر انجام می پذیرد . آیا بازاری را می شناسید که تا این حد مشتری داشته باشد ؟ بی تردید خیر . پس فرصت را غنیمت شمرده و با ارائه محصول یا خدمات خود در این هیاهو و جنب و جوش ، از همان خانه یا محل کارتان به فروش پدیده مورد نظر خود بپردازید . در موتورهای جستجوگر همه به دنبال گم شده ای می گردند . فردی به دنبال پاسخ یک معمای علمیست ، شخصی در جستجوی کفشی با قیمت مناسب است ، فرد دیگری در پی یافتن یک اثر دیجیتالی و کاربری هم در پی همان خدمت یا کالاییست که شما ارائه می دهید . سئو به شما کمک می کند تا در چشمان گوگل بهتر بدرخشید و با اثبات لیاقت و توانایی خود به او ، فرصت پذیرایی از فرد مذکور را به عنوان اولین میزبان یا پاسخ دهنده بیابید .

  • سئو باعث افزایش فروش می شود .

با توجه به توضیحات مورد قبلی سئو و قرار گرفتن در رده های بالای موتورهای جستجوگر به هدایت هدفمند و پرتعداد جستجوگران به سمت شما منجر می شود و از اینجای کار به بعد این هنر فروشندگی دیجیتالی شماست که تنها سد میان خود و سود سرگردانتان را می شکند . فروشنده ای حرفه ای اجازه نمی دهد یک مشتری بالقوه از چنگالش بگریزد ، در نتیجه این شلوغی به معنای وجود طعمه های بیشتری برای صید بوده و با تصور درصد فروشی مشخص ، هرچه تعداد ورودی بیشتر شود ، تعداد خروجی منتهی به سود نیز بیشتر می شود .

  • سئو شما را از انجام تبلیغات افراطی بی نیاز می کند .

امروزه تبلیغات راهی برای دیده شدن می باشند مثلا فرض کنید تفاوت زمانی که شما کلمه شرکت حسابداری را سئو می کنید با زمانی که شما تبلغات در این زمینه انجام می دهید ، اما بسیاری از مجموعه هایی که بدون بهره گیری از تیمی متخصص یا اندکی مطالعه دست به تبلیغ می زنند ، نمی دانند که با این کار تنها بخشی از سرمایه خود را از بین برده اند . هدف ما القای این مطلب نیست که تبلیغات بد بوده و سودی ندارند ، اما زمانی که بازار هدف مشخصی نداشته و روشی متناسب با آن تعریف نکرده ایم نباید توقع نرخ بازگشت بالایی را داشته باشیم . این در حالیست که سئو سایت بار سنگینی را از روی دوش تبلیغات برداشته و با قرار دادن دامنه مورد نظر در صدر نتایج پدیدار شده عملاً به جذب بیشتر مخاطب (مخاطبی که تشنه کسب اطلاعاتی در خصوص مطالب ارائه شده در سایتمان می باشد و نه یک رهگذر یا خواننده عادی) می پردازد .

  • سئو در مقایسه با مزایا و فوایدش عملاً رایگان است .

زمانی که در راه هدفی از دارایی های خود می گذریم ، این معامله زمانی سودمند تلقی می شود که دستاوردهایمان (حال مادی یا معنوی) با معیاری استاندارد از آنچه از دست داده ایم بیشتر باشد . به همین دلیل است که ادعا می کنیم چنانچه فردی در راه سئو سایت سرمایه گذاری کند ، با توجه به تعداد بازدیدکنندگانی که به دست آورده و بخشی از آنان که به خرید می پردازند ، هزینه های مذکور عملاً به سمت صفر میل کرده و این فرد در انتهای روز سودی قابل توجهی کسب کرده است  .

  • سئو به تسخیر بازارهای جدید می انجامد.

با صرف نظر از بُعد مسافت و بازارهای فیزیکی که در اثر سئو تسخیر می شوند (به عنوان مثال خروج از لفافه سئوی لوکال یا محلی و مطرح شدن در سطح کشور که می تواند به فروش و ارسال های پستی منتهی شود) ، داشتن ساختاری استاندارد که ماحصل برقراری همین پدیده در یک تارنما می باشد ، سبب می گردد تا با قرص شدن جای پای شما در یک فیلد کاری و اثبات توانایی هایتان به گوگل ، عرصه برای بکارگیری و  بالا بردن کلمات کلیدی دیگری نیز فراهم شده و بدین ترتیب عرصه برای فروش محصولاتی بیشتر فراهم گردد .

  • سئو نوک پیکان بازاریابی اینترنتی شماست.

تیری در چله کمان شما وجود دارد که از جنس بازاریابی محتوا و تولید آن ، طراحی وبسایت ، بازاریابی های دیجیتالی و میدانی ، فعالیت و تبلیغ در شبکه های اجتماعی و مجموعه اقداماتی از این دست می باشد . حال این تیر زمانی می تواند در قلب هدف بنشیند که دارای نوک تیزی باشد ، نوک تیزی که آن را سئو می نامیم . سئو از این روی مهم است که با گرد هم آوردن همه اقدامات فوق در دسته ای واحد ، قدرت آن ها را برای نواختن ضربه ای قوی و سریع متمرکز می کند ، در نتیجه اعمال آن با به نتیجه رسیدن زحمات کارگروه های مختلف همراه است .

  • سئو سرعت سایت ، ترافیک آن و مدت زمان ماندن کاربران را افزایش می دهد .

این سلسله اتفاقات آنچنان در دیگری تنیده اند که با تغییر (بهبود) یکی از آن ها ، شرایط سایرین هم بهتر می شود . ما برای اینکه یک مخاطب معطّل بالا آمدن صفحه سایتمان نشده و به سراغ رقیبمان نرود مجبور به بالا بردن سرعت آن هستیم . وقتی سرعت سایت در اثر اصلاح ساختار آن بالاتر می رود به عنوان یکی از عواملی که ترافیک سایت را افزایش می دهد سبب می شود تا جمعیت بیشتری از آن دیدن کنند . با افزایش جمعیت شانس دیده شدن برگه ها ، نوشته ها و تک تک محصولاتی که در سایت وجود دارند نیز بیشتر شده و بدین ترتیب چنانچه موارد مشابه در کنار یکدیگر قرار گیرند سبب می شوند خواننده به صورت تا سلسله وار همه آن ها را مطالعه کند .

سرعت بالا ، تعداد مخاطبین زیاد ، مدت زمان قابل توجهی که در آنجا می مانند و خریدهای احتمالی که در پس این ماندگاری زیاد روی می دهند عواملی هستند که علاوه بر ما به خشنودی گوگل و اعطای جایگاهی بهتر به ما منجر می شود .

  • سئو بذری با محصولات فراوان در بلند مدت است .

اگر می خواهید تنها برای مدت کوتاهی به صدر نتایج رفته و دیده شوید می توانید از تبلیغات «به ازای هر کلیک» استفاده کرده و یا طی عملی ناشیانه با کمک سئو کلاه سیاه ، با این نقطه رسیده و سپس با سقوطی آزاد رتبه کنونیتان را نیز از دست بدهید ! اما چنانچه می خواهید حضور شما در نتایج یا صفحات اول ، حتی تا مدت ها پس از قطع پشتیبانی سئو پررنگ باشد ، باید با بر سر نهادن کلاه سفید به دستورالعمل های گوگل جامه عمل بپوشانید . در این راه برخی از مطالب و محتویاتی که ارائه می دهید تاریخ انقضاء نداشته و همواره مورد استفاده قرار می گیرند ، در نتیجه همیشه مخاطبین خاص خود را داشته و سبب می شوند تا در هر مکان و زمانی فردی باشد که به اعتبار شما مهر تائید بزند . در نتیجه اینکه سئوی خوب و حساب شده سبب می شود تا با یک بار بالا رفتن در نتایج در همان حوالی ماندگار شده و چنانچه رقبایتان در این وادی قدم نگذاشته و به عرضه محتوا و ساختار بهتری نپردازند ، همان جا بمانید .

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.