چه راهکارهایی برای جلوگیری از بارداری و شیوع بیماری های جنسی وجود دارد؟

رپورتاژ

در این مقاله قصد داریم از راه های جلوگیری از ایجاد و انتقال بیماری های جنسی مثل ایدز ، هپاتیت ، ویروس تبخال تناسلی و زگیل تناسلی و …. را به شما عزیزان معرفی کنیم.

از روش های عمومی برای پیشگیری این چنین بیماری ها ، مراجعه به پزشک و زدن واکسن های مربوط به هر بیماری هست اما چون اینکار هزینه زیادی را در بر دارد ، خیلی ها از انجام آن صرف نطر می کنند ولی یکی از رایج ترین روش ها برای پیشگیری از بارداری و وقوع بیماری های گفته شده در بالا ، استفاده از کاندوم می باشد.

شاید شما هم درگیر این مسئله باشید که استفاده از کاندوم باعث کم شدن لذت رابطه جنسی می شود ولی این موضوع یک باور کاملا اشتباه هست و اکثریت مردم به این باور معتقد هستند.

امروزه با فناوری های جدید و شیوه های مدرن که در تولید کاندوم ها استفاده می کنند ، دیگر باوری به اسم کم شدن لذت رابطه جنسی با استفاده از کاندوم ، معنایی ندارد؛چرا که امروزه کاندوم های فوق العاده نازک تولید می شوند و درواقع شما احساس اینکه از کاندوم استفاده می کنید را ندارید.

با خواندن مطالب بالا شاید این سوال برایتان پیش آید که کاندوم های نازک مقاومت بالایی ندارند ولی در پاسخ باید بگوییم که این کاندوم ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و احتمال پارگی آن ها تقریبا نزدیک به صفر هست.

کاندوم ها تا 95 درصد از انتقال بیماری های پوستی و جنسی و همچنین بارداری ، جلوگیری می کنند و یکی از بهترین روش ها برای مقابله با چنین مواردی هست.اما جالب است بدانید که خیلی از مردم به خاطر اینکه از خرید کاندوم خجالت می کشند ، در تهیه آن کوتاهی می کنند؛ولی به جرات می توان گفت که دیگه نگرانی و خجالت را با وجود سایت و اپلیکیشن بوبوریم می توانید از بین ببرید.

فروشگاه اینترنتی بوبوریبم دارای سایت و اپلیکیشن هست که می توانید ، اپلیکیشن بوبوریم برای اندرویید را از گوگل پلی و مایکت دانلود کنید و برای دستگاه های اپل از استور سیب ایرانی دانلود و نصب نمایید.

فروشگاه اینترنتی بوبوریم دارای تنوع بسیار بالایی بوده و دارای انواع کاندوم خاردار ، کاندوم تاخیری ، کاندوم فضایی و کاندوم عروسکی می باشد و شما می توانید مطابق سلیقه خودتون هر کاندوم با هر ویژگی که نیاز دارید را تهیه کنید و سفارشتون را ثبت نمایید.

حال به این موضوع می پردازیم که هر کدام از کاندوم ها چه ویژگی هایی دارند؟

کاندوم تاخیری از موادی تشکیل شده است که داخل آن از لیدوکایین به کار رفته است که موجب تاخیر در انزال می شوند و برای کسانی که از مشکل زود انزالی رنج می برند، بسیار مناسب هستند.

کاندوم خاردار به دلیل داشتن خارهایی در سطح کاندوم موجب افزایش لذت در رابطه جنسی می شوند که برای کسانی که در رابطه زناشویی یا رابطه جنسی ، سرد هستند ، بسیار پیشنهاد می شود و انتخاب خوبی می باشد.

کاندوم فضایی ، تک عددی هستند و به علت داشتن خارهای بسیار درشت در سطح کاندوم و تحریک نقطه جی ، میل به رابطه جنسی را تا حد فوق العاده زیادی افزایش می دهند و از کاندوم های پر فروش در بازار هستند و طرفداران زیادی را برای خود جمع کرده اند که آمار این افراد، روز به روز در حال افزایش هست.

کاندوم عروسکی که تک عددی هستند و به علت شکل های مختلفی که دارند مانند اسب ، بتمن ، گاو و … موجب افزایش میل به رابطه جنسی حتی در افراد سرد مزاج می شوند.

دقت کنید که یکی از دغدغه های مشتری های سایت و اپلیکیشن بوبوریم این هست که چطور و به چه شکلی بعد از ثبت سفارش ، محصولات به دست مشتری ها می رسد؟

در پاسخ باید گفت تمامی سفارشات در بسته بندی های محرمانه قرار داده می شوند و ارسال توسط پست به کل ایران و پیک در شهر تهران انجام می شود.

بوبوریم دارای مجوز از وزارت صنعت و معدن و تجارت ( اینماد ) و مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشد.

فروشگاه اینترنتی بوبوریم در کنار شما روز به روز درحال بزرگتر شدن است و در تلاش است تا نیازهای شما را به راحتی هرچه تمام تر و حداقل قیمت برآورده کند.

سایت اینترنتی بوبوریم مانند مغازه ای است که به صورت 24 ساعته باز بوده و درخدمت مشتریان و بازدید کنندگان برای خرید کاندوم و خرید محصولات زناشویی می باشد.

یکی از مزایای دیگر بوبوریم قیمت مناسب محصولات کاندوم ، اسپری تاخیری و ژل تاخیری است که از قیمت داروخانه ها هم پایین تر بوده و تنوع محصولات مانند انواع کاندوم و اسپری تاخیری و ژل تاخیری در آن بالا می باشد.

شما همچنین می توانید با مراجعه به اینستاگرام بوبوریم به نشانیboborim.ir  از محصولات جدید و تخفیف ها باخبر شوید و از سفارشتون لذت ببرید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

نظرات بسته شده است.

••4 5