آموزش رجیستری گوشی مسافری + هزینه رجیستری

0

همانطور که میدانید با اجرای طرح رجیستری تلفن همراه کلیه افرادی که اقدام به وارد کردن گوشی به صورت مسافری و غیر مسافری میکنند بایستی دستگاههای خود در سامانه همتا و سایت گمرک رجیستر کنند. مراحل کلی کار به این صورت است که برای ثبت هر دستگاه کاربر نیاز به یک پاسپورت مسافری دارد که در دوماه گذشته وارد کشور شده باشد. سپس مراحل رجیستر به طور خلاصه عبارتند از :

  1. ثبت سریال های IMEI گوشی در سامانه گمرک
  2. پرداخت مبلغ مشخص شده گمرکی پس از صدور شناسه پرداخت
  3. ارسال اطلاعات به همتا و سپس دریافت کد فعالسازی و فعالسازی نهایی دستگاه

اما بخش رجیستری گوشی سایت اندرویدزوم که مدتهاست اقدام به پشتیبانی مشتریان در امر ثبت دستگاهها ، دریافت کد و فعالسازی گوشی مشتری ها میکند کار را برای همه مردم راحتتر کرده است و مشتریان کلیه خدمات ثبت و رجیستری خود را به کارشناسان با تجربه اندرویدزوم میسپارند و هرزمان هرسوالی داشته باشند براحتی با تلفن های شرکت ارتباط گرفته و خود را درگیر موارد مختلف رجیستر کردن دستگاه نمیکنند.

برای رجیستری گوشی خود در سایت اندرویدزوم کافی است تا فرم کارشناسی را پر کرده و منتظر باشید تا زیر 24 ساعت کارشناسان با شما تماس گرفته و به همراه هم مراحل ثبت دستگاه را جلو ببرید. گفتنیست داشتن پاسپورت بهمراه شماره تلفن و کد ملی به نام صاحب پاسپورت الزامی است اگر پاسپورت مسافری ندارید انتهای مقاله را بخوانید.

هزینه رجیستری گوشی مسافری من چقدر است ؟

هزینه رجیستری هر گوشی با گوشی دیگر متفاوت است بعنوان مثال هزینه رجیستری گوشی آیفون 11 حتی با میزان حافظه های مختلف و مدل های مختلف نیز با یکدیگر متفاوت است همین امر در مورد هزینه گمرکی گوشی های سامسونگ و دیگر برند ها نیز صادق است. بعنوان مثال هزینه رجیستری iphone 11 64 گیگ تا به امروز 1,350,000 تومان ولی گمرکی iphone 11 128 گیگ 1,460,000 تومان میباشد اما سایت AndroidZoom با پشتوانه ثبت هزاران گوشی هزینه ها را به صورت جدول دسته بندی کرده است تا کاربران قبل از ثبت گوشی خود بتوانند هزینه نهایی رجیستری دستگاه خود را مشاهده کنند که میتوانید از طریق لینک زیر به کلیه قیمت ها دسترسی داشته باشید.

جدول هزینه رجیستری گوشی های مسافری

البته گفتنی است این قیمت ها ممکن است با تغییر سیاست های بخش ارزشگذاری تلفن های همراه گمرک تغییر کند که در این صورت جداول مربوطه بروزرسانی خواهند شد.

اگر برای ثبت گوشی پاسپورت مسافری نداشته باشم چه ؟

میدانید که داشتن یک پاسپورت مسافری معتبر که تازه به کشور ورود داشته یکی از ملزومات ثبت یک دستگاه تلفن همراه هست ولی اگر پاسپورت دارید ولی مسافرت نداشته اید نگران نباشید میتوانید با خرید حق امتیاز پاسپورت یک شخص مسافر که به صورت خود مختار اقدام به واگذاری آن کرده است گوشی خود را به صورت قانونی ثبت کنید.

مراحل خرید پاسپورت مسافری به این صورت است که ابتدا یک درخواست توسط شما در سیستم ثبت میشود سپس با یکی از مسافرانی که قصد واگذاری حق امتیاز پاسپورت خود را دارد تماس گرفته میشود و با انجام هماهنگی های لازم عملیات ثبت و رجیستری گوشی انجام میشود و مراحل انتقال مالکیت صورت میپذیرد. برای خرید پاسپورت مسافری و اطلاعات بیشتر از اینجا وارد شوید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5