چگونه اتاق زشت و به هم ریخته خانه را در ویدئوکنفرانس‌های نرم‌افزار Zoom مخفی کنیم

0

ویروس کرونا میلیون‌ها نفر را مجبور به دورکاری و کار در خانه کرده است. بسیاری از این افراد مجبور هستند ویدئوکنفرانس‌های خود را در خانه برگزار کنند.

نرم‌افزار Zoom یکی از ابزارهای محبوب برای برگزاری یک ویدئو کنفرانس خانگی است و کاربران زیادی از آن در سراسر جهان استفاده می‌کنند.

اگر شما هم قصد استفاده از این برنامه برای یک ویدئو کنفرانس را داشته باشید؛ احتمالا با یک صحنه غیرمنتظره روبرو شوید. اتاقی زشت و به هم ریخته، لباس‌های افتاده روی تخت و میز و رختخواب، وسایل گرد و خاکی و شلختگی که نباید دیده شود.

هیچ فردی دوست ندارد پس‌زمینه ویدئو کنفرانس او چنین صحنه‌هایی باشد. خوش‌بختانه، کاربران نرم‌افزار Zoom این شانس را که با تنظیماتی ساده پس‌زمینه لایو ویدئوی خود را عوض کنند. در نرم‌افزار Zoom ویژگی به نام Virtual Background وجود دارد که اجازه می‌دهد از یک تصویر یا ویدئو در پس‌زمینه استفاده و به این ترتیب صحنه‌های اتاق خود را مخفی کنید.

البته، بسته به کامپیوتری که استفاده می‌کنید؛ در سایت نرم‌افزار Zoom فهرستی طولانی از احتیاجات و ملزومات برای استفاده از این ویژگی درج شده است. اگر یک سیستم پیشرفته (high-end) مجهز به آخرین نسخه سیستم‌عامل و پردازنده‌های چهار هسته‌ای اینتل Core i5 و Core i7 دارید؛ به راحتی می‌توانید از ویژگی Virtual Background استفاده کنید.

اگر سیستم قدیمی و سبک دارید؛ احتمالا هنوز هم می‌توانید از این ویژگی بهره ببرید ولی باید از یک صفحه‌نمایش سبز فیزیکی در پشت سر خود استفاده کنید.

انتخاب پس‌زمینه در نرم‌افزار Zoom

برای تنظیم ویژگی Virtual Background در سیستم‌های ویندوزی و مک به صورت زیر عمل می‌کنیم:

نرم‌افزار کلاینت Zoom را باز کنید.

روی آیکون چرخ دهنده «Setup» در گوشه بالا سمت راست  کلیک کنید:

از منوی سمت چپ گزینه «Virtual Background» را انتخاب کنید:

ابزار Zoom به طور پیش‌فرض تعدادی عکس پس‌زمینه دارد. روی آن‌ها کلیک کنید تا نمایی از ویدئوکنفرانس و استفاده از آن‌ها را ببینید:

اگر ترجیح می‌دهید از عکس‌های خودتان استفاده کنید؛ روی علامت + در بالا سمت راست صفحه بزنید و یک تصویر را از روی کامپیوتر خود آپلود کنید. اگر کامپیوتر شما بدون پرده سبز رنگ پس‌زمینه نمی‌تواند این تصویر را پردازش کند؛ به شما اخطار داده خواهد شد و درخواست می‌شود یکی از عکس‌های نمونه خود نرم‌افزار را انتخاب کنید.

افزون بر این، شما می‌توانید از تصاویر مجازی در حین گفت‌وگوهای ویدئویی خود سود ببرید:

دوباره نرم‌افزار Zoom را باز کنید. روی فلش بالارونده کنار آیکون ویدیو در نوار پایین صفحه بزنید:

از منوی ظاهر شده گزینه «…Choose a virtual background» را انتخاب کنید تا باز هم وارد صفحه‌ای مشابه بالا برای انتخاب یک تصویر ثابت پس‌زمینه شوید و بتوانید یک صحنه را به طور مجازی پشت ویدئوهای خود قرار دهید.

این ترفند واقعا کاربردی است و به شما اجازه می‌دهد هر زمان که نیاز داشتید؛ بدون اینکه دغدغه تمیز کردن اتاق کار خود در خانه را داشته باشید؛ یک تماس ویدیویی برقرار و جلسات کاری مجازی وسط آشفتگی‌های درون خانه برگزار کنید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…

شوخی با مجسمه‌ها – وقتی حال مردم خوش است!

شوخی و طنز هم حال و هوای خاص خودش را می‌طلبد. مردم اگر از نظر پیشبینی شرایط اقتصادی آینده و وضعیت رفاه اکنون، آرامش و اطمینان خاطر لازم را داشته باشند و اگر بتوانند خود مقوله فرهنگ و اخلاق و دانش خود را ارتقا بدهند، شرایظ ظاهری و باطنی دیگر…

چرا غذاها در کتاب‌های مصور و انیمیشن‌ها اینقدر اشتها برانگیزند؟!

دوران کودکی خودم را که به یاد می‌آورم، یاد کتاب‌های داستان مصور می‌افتم که در بعضی از صفحات آن عکس میزهای پر از غذا درج شده بود. نقاشی‌های آنقد آنقدر خوب بودند که تصور می‌کردم میوه‌ها و مرغ و بوقلمون و سوسیس فرنگی‌ها مسلما باید کیفیت…

و باز هم قسمت دیگری از عکس‌های کمتر دیده شده تاریخی – گالری عکس

این عکس‌هایی که تحت عنوان عکس‌های کمتردیده شده درج میشوند، باز هم عکس‌های خوش‌شانس تاریخی هستند. لابد صدها برابر آنها عکس وجود دارد که اصلا فیلم آنها برای همیشه گم شده و خراب شده یا در آرشیو مجلات و روزنامه‌ها با تصور بی کیفیت بودن یا در…

ابر تورم آلمان در سال 1923 چه بر سر مردم آورد؟

به زمانی می‌رویم که یک آلمانی طبقه متوسط، ​​میلیاردها مارک در جیب خود حمل می‌کرد اما هنوز نمی‌توانست چیزی بخرد. یک قرص نان 200 میلیارد مارک قیمت داشت.با حقوق بازنشستگی یک هفته‌ای حتی یک فنجان قهوه را نمی‌شد خرید. سقوط آزاد ادامه داشت و…

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.