این اپلیکیشن از یک روش علمی اثبات شده برای خواباندن شما در ۲ دقیقه استفاده می‌کند

0

اگر این روزها مشکل بی‌خوابی دارید؛ اصلا تنها نیستید.

استرس زیاد است؛ برنامه عادی روزانه مختل شده است؛ آینده مشخص نیست و یک بی‌انگیزه‌گی، بی‌حوصله‌گی و افسردگی بر غالب مردم چیره شده است.

نمی‌توانید بیرون از خانه بروید و کارهای خود را پیگیری کنید؛ ارتباطات شما با دیگران از جمله همکاران، دوستان و خانواده به کمترین سطح ممکن رسیده است و بدتر از همه این‌ها، اصلا مشخص نیست ایام قرنطینه به خاطر ویروس کرونا چقدر طول می‌کشد و چه زمانی به پایان می‌رسد.

این وضعیت فقط برای شما نیست؛ میلیون‌ها نفر در سراسر جهان وضع مشابهی دارند و در نتیجه آن بی‌خواب شدند؛ ساعت‌ها باید در رخت‌خواب پیچ و تاب بخورند و با چشمانی باز به سقف اتاق خیره شوند بدون اینکه خوابی عمیق و لذت‌بخش را تجربه کنند.

اما خواب مانند همیشه مهم است و شاید این روزها مهم‌تر است. ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن یعنی چراغ سبز نشان دادن به ویروس کرونا. پزشکان اصلا توصیه نمی‌کنند این روزها کمتر بخوابید یا به سلامتی بدن‌تان اهمیت ندهید.

بی‌خوابی خطرناک است و می‌تواند ساعت بدنی شما را به هم بریزد تا روزها خواب‌آلود و شب‌ها کاملا بیدار و هشیار ذهنی باشید. پس، هم خواب خوبی ندارید و هم کارایی شما پایین می‌آید و روزها پی در پی بدون هیچ بازدهی طی می‌شوند.

به همین دلیل، این روزها اپلیکیشن‌های خواب و مدیتیشن بیشتر از گذشته در تیررس مردم قرار گرفتند و حتی سازمان‌ها را هم تشویق به استفاده از آن‌ها کردند. برای نمونه، ارتش امریکا از اپلیکیشن Restly برای کمک به نیروهای خود در خوابیدن آرام و عمیق استفاده می‌کند.

بیش از ۱۰۰ صدای آرامش‌بخش

اپلیکیشنی که از صدای مردان و زنان برای آرام کردن ذهن شما استفاده می‌کند. این صداها در یک موزیک پس‌زمینه بسیار آرامش‌بخش و متنوع پخش می‌شوند تا سریعا احساس سبک بالی و پرواز کنید و به خواب بروید.

اپلیکیشن Restly دارای یک ساعت هوشمند است تا پس از اینکه به خواب رفتید؛ صدای پخش شده خاموش شود. این ساعت هشدار هوشمند محاسبه می‌کند چه زمانی باید به رخت‌خواب بروید و براساس عادت‌ها و چرخه خواب‌تان؛ تایمر موسیقی را خاموش کند.

تایمر خواب این برنامه دارای انواع ابزارها و ویژگی‌ها برای بهبود کیفیت خواب شما و اطمینان‌ یافتن از عادت‌های خوب خوابیدن در شما است.

وقتی برای چندین روز متوالی از این برنامه استفاده کنید؛ تقریبا هم شما به آن عادت می‌کنید و در کمترین زمان وارد یک خواب عمیق می‌شوید و هم این اپ می‌تواند عادت‌های شما را شناخته و بهینه‌سازی کند.

بیش از ۱۰۰ صدا و پس‌زمینه در این اپلیکیشن برای انتخاب و گوش دادن وجود دارد. برخی از این صداها برای مدیتیشن و آرامش‌بخشی مناسب هستند که حتی در برخی ساعت‌های غیر خواب هم قابلیت استفاده دارند. افزون بر این، برخی صداها برای خواب کودکان طراحی و آماده شدند.

رابط کاربری برنامه Restly هم بسیار زیبا و متناسب با ساعت‌های خواب برای آرامش‌بخشی ذهن و ضمیرناخودآگاه طراحی شده است.

اپلیکیشن Restly را می‌توانید به طور رایگان برای دستگاه‌های آیفون و آیپد از روی اپ استور دانلود کنید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

هوش مصنوعی کودکی بازیگران سریال فرندز Friends را بازسازی کرد!

هوش مصنوعی این روزها کارهای عجیب و غریبی می‌کند و حالا به یاری آن چهره کودکی بازیگران سریال فرندز Friends بازسازی شده است. این فناوری عجیب و غریب، نسخه‌های کودکی شش بازیگر معروف را ایجاد کرده.صفحه فیس بوک the_ai_dreams این کار را کرده،…

اگر قرار بود در طراحی بدنه و اجزای داخلی خودروها، فرهنگ و هنر هر کشور در نظر گرفته می‌شد

طراحی خودرو فرآیند پیچیده ای است که شامل عوامل مختلفی است تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی& ایمن، کارآمد , زیباست و نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را برآورده می کند. فاکتورهای زیر برای مثال موثرند:ایمنی: ایمنی در طراحی خودرو از…

ربات‌هایی که در دنیای سینما و تخیل دوستشان داشتیم یا در مواردی از آنها می‌ترسیدیم!

انسان‌ها همیشه از تحولات تازه می‌ترسند و از زمانی که تخیل آدم ماشینی ایجاد شد، ترس از این توده‌های آهنی هم ایجاد شد. شخصیت ربات‌ها در ابتدا در داستان‌ها خیلی سطحی و بیشتر هراس‌‌انگیز بود، اما بعدا ربات‌ها دارای شخصیت شدند تا جایی که حتی…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

عکس‌های قدیمی از کلاس‌های تایپ دهه 1950 تا 1970 – زمانی که تایپ یک مهارت پایه بود و چه بسا با…

در تاریخ آموزش آمریکا، در یک برهه دبیرستان‌های آمریکا برای آموزش یک مهارت ضروری برای ورود به دنیای مدرن تجهیز شدند: تایپ کردن. ظهور کلاس‌های تایپ در دبیرستان‌های ایالات متحده، فصلی جذاب در تاریخی آموزش بود.شروع  آموزش تایپ را می‌توان در…

اگر سلبریتی‌های کنونی در دوران ویکتوریایی می‌زیستند …

پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت نشست. دوران ۶۴سالهٔ سلطنت او در تاریخ انگلستان به «عصر ویکتوریا» شهرت دارد، که همزمان با به‌اوج‌رسیدن گسترهٔ امپراتوری بریتانیا در سطح جهان بود.اما…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5