متخصص طب سنتی و طب سوزنی خوب را چگونه بیابیم؟

0

رپورتاژ

طب سنتی در ایران سابقه بسیار طولانی دارد. طبیبان، طب سنتی با  ایجاد تغییر در سبک زندگی به پیشگیری و درمان بیماری ها کمک می کنند . بنابراین ما به شما نحوه یافتن پزشکان متخصص طب سنتی و طب سوزنی معتبر را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

سایت  پی جو اسامی، آدرس و شماره بهترین متخصصان طب سنتی در اهواز ، طب سنتی در اصفهان و طب سنتی در کرج  و سایر شهر های ایران را فراهم کرده است. می توانید با مراجعه به این سایت پزشک مورد نظر خود را انتخاب و قرار ملاقات تنظیم کنید و سوابق پزشکان طب سوزنی و سنتی را بررسی نمایید.

درباره طب سوزنی

طب سوزنی می باشد که سابقه ای بسیار طولانی در چین دارد.

یکی از قدیمی ترین روش های درمان در دنیا طب سوزنی می باشد که سابقه ای بسیار طولانی در چین دارد، در این روش سوزن را به نقاط خاصی از بدن وارد می کنند. طبق نظر مراکز طب سوزنی در شیراز، کانال های انرژی در سراسر بدن ما وجود دارد. متخصصان طب سنتی معتقدند که وارد کردن سوزن به بدنبه تعادل انرژی درکل بدن کمک می کند. این تعدیل انرژی کلیه فعالیت های روحی، روانی، جسمی و معنوی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد. وقتی انرژی به طور متعادل در کل بدن جریان دارد، فرد از سلامت روحی و جسمی برخوردار است. زمانی که انرژی از حالت تعدیل خارج شود سبب ایجاد درد و بیماری در بدن می گردد، در این زمان است که متخصصان طب سوزنی دست به کار می شوند و به درمان می پردازند. طب سوزنی روشی برای درمان بیماری هایی گوارشی (تهوع و استفراغ)، اضطراب، افسردگی، میگرن، پارکینسون، سینوزیت، آسم، اختلالات ناباروری و زایمان مورد استفاده قرار می گیرد.

طب سنتی

متخصص طب سنتی در شیراز و سایر شهرهای ایران سابقه بسیار طولانی دارد.طبیبان به نامی چون زکریای رازی و ابن سینا کتاب های متعددی در این زمینه نوشته اند. طب سنتی با  ایجاد تغییر در سبک زندگی به پیشگیری و درمان بیماری ها کمک می کند. بر اساس نظر اطبا، طب سنتی، مزاج انسان شامل اخلاط چهارگانه بلغم، صفرا، سودا و دم می باشد. این اخلاط طبق شرایط فصلی، جنسیتی و نوع مواد غذای مورد مصرف در فرد تغییر می کند. تغییر این اخلاط در بدن می تواند روی سلامت جسمی و روحی ما اثر بگذارد.

درباره متخصص طب سنتی

متخصصان طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری های به اصلاح مزاج می پردازند. این افراد معتقد اگر بیمارنوع مزاج خود را شناسایی کند و در مصرف غذاهای گرم و سرد با توجه به نوع مزاجش اعتدال را رعایت کند، می تواند بسیاری از بیماری ها را که از سوء مزاج منشا می گیرند درمان کند. این متخصصان از مواد طبیعی دارویی با منشا گیاهی و حیوانی برای درمان بیماری ها استفاده می کنند. مواد غذایی که دارای طبع سرد هستند از نظر متخصصان طب سنتی سبب ضعف و بی حالی، بی حوصلگی، خواب آلودگی و کاهش میل جنسی در فرد می گردد. در حالی که استفاده از مواد غذایی با طبع گرم سبب افزایش فشار خون، افزایش ظهور جوش روی صورت و برافروختگی چهره می گردد. استفاده بیش از حد و بدون تعادل این مواد غذایی سبب بروز بیماری ها در فرد می شود. یک متخصص طب سنتی به شما کمک می کند تا به تعدیل مزاجتان بپردازید. از دیگر کارهایی که متخصصان طب سنتی انجام می دهند ماساژ درمانی، حجامت و زالو درمانی می باشد. ماساژ درمانی که توسط متخصص طب سنتی صورت می گیرد، سبب بهبود جریان خون و اکسیژن رسانی به بافت ها می گردد، از این طریق بسیاری از بیماری های گوارشی، اسکلتی، عضلانی، استرس و افسردگی درمان می شود. حجامت نیز روشی از خون گیری است. در حجامت تر موضع مورد نظر را ضد عفونی می کنند و مالش می دهند. سپس یک لیوان شیشه ای که مخصوص اینکار است روی بدن قرار می دهند و خلا ایجاد می کنند. در نتیجه خلا ایجاد شده در لیوان خون جمع می شود سپس متخصص طب سنتی با استفاده از یک تیغ خراش سطحی روی پوست ایجاد می کند و از طریق این خراش، خون حاوی فضولات سطحی از بدن خارج می شود. این روش برای درمان سردردهای میگرنی، اعصاب، چربی خون، بیماری های پوستی، آسم و اختلالات گوارشی مورد استفاده قرار می گیرد. زالودرمانی نیز نوعی بادکشی با استفاده از زالو می باشد. زالو روی موضع مورد نظر قرار می گیرد و با ترشح ماده ضد انعقاد خون به باز شدن عروق و رقیق شدن خون کمک می کند. که در نتیجه این امر خون رسانی و اکسیژن رسانی به موضع مورد نظر افزایش پیدا می کند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.