آیا تا به امروز، هیچوقت به خرید ملک در دبی فکر کرده‌اید؟

0

رپورتاژ

آیا تا به امروز، هیچوقت به خرید ملک در دبی فکر کرده‌اید؟

قبل از اقدام برای خرید خانه در دبی، بایستی بدانید که دبی بزرگ‌ترین شهر کشور امارات متحده عربی با مساحت 4114 کیلومتر مربع (1600مایل مربع) است که میتوان به جرئت این شهر را به عنوان یکی از زیباترین وپیشرفته ترین شهر های جهان محسوب کرد. جاذبه‌های دیدنی دبی بسیار فوق العاده است و یکی از دلایل بیشرفت چشم گیر آن در سالهای گذشته بوده است که موجب فعال شدن حداکثری صنعت توریسم در این شهر و البته کشور اماران شده است. خرید خانه در دبی و سفر به آن، این فرصت را  برای شما ایجاد خواهد کرد که فصل جدیدی از یک زندگی هیجان انگیز را تجربه و به دنیای متفاوتی پا بگذارید.

سرمایه گذاری حرفه‌ای با خرید ملک در دبی

اگر به دنبال یک سرمایه گذاری موفق و جذاب در کشورهای خارجی هستید و میخواهید بهترین سود ممکن را به دست آورید، خرید خانه در دبی می‌تواند یک انتخاب ویژه برایتان باشد. درواقع در این اوضاع نا بسامان اقتصادی می‌توانید پیشرفت اقتصادی ویژه‌ای را با خرید ملک در دبی ببرید و به پشتوانه پیشرفت همیشگی و جاذبه های دیدنی دبی، یک پله نه، بلکه چندین پله در تجارت خود پیشرفت کنید!

خرید ملک در دبی از این جهت نیز دارای اهمیت است که شما با این کار می‌توانید صلاحیت اخذ ویزای اقامت 5 ساله دبی را به دست آورید و مسئله مهم دیگری که باید به ان توجه کرد، مسئله‌ی بالا رفتن قیمت املاک در سراسر جهان است که البته در ایران نیز با وجود شرایط بد اقتصادی، این نوسانات به صورت شدید تری وجود دارد. سرمایه گذاری از طریق  خرید خانه در دبی، یک انتخاب پر سود و درست است؛ زیرا در شرایطی که قیمت ریال همواره و به طور روزان هدر حال سقوط آزاد است، یک سرمایه گذاری دلاری، آن هم در شهر تجاری مانند دبی، قطعا ارزش افزوده‌ی بیشتری برای سرمایه گذاران در پی دارد. این بدین معناست که هر ساله ارزش ملک شما بالاتر میرود و هر چقدر مقدار سرمایه گذاری شما برای خرید ملک در دبی بیشتر باشد، سود بیشتری هم برای شما در گذر زمان، در پی خواهد داشت.

با خرید ملک در دبی، قطعاَ استانداردهای جذاب معماری را در زندگی خود تجربه خواهید کرد و با امکانات رفاهی عالی، می‌توانید در آسایش یک زندگی متفاوت را شروع کنید و هر زمان هم که دلتان خواست، با سریع ترین سیستم حمل و نقل عمومی، از جاذبه های دیدنی دبی دیدن کنید. شاید به این خاطر باشد که خرید ملک در دبی و زندگی در این شهر، آرزوی بسیاری از افراد در سرتاسر جهان است.

خرید ملک در دبی با دسترسی‌ها نامحدود!

سیستم حمل و نقل پیشرفته شهری، سیستم بانکی بسیار منظم، خیابان‌های شیک، مهندسی شده، زیبا و پاکیزه، انواع رستوران‌ها و فضاهای باز برای تفریح و استراحت و دیگر جاذبه های دیدنی دبی، این شهر را به یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید ملک و برای سکونت تبدیل کرده است. شما با خرید ملک در دبی و زندگی در آنجا می‌توانید به بهترین و مجهز ترین پاساژها و بازارهای دبی که کم‌نظیر هستند و هرچیزی را می‌توان در آن پیدا نمود، دسترسی داشته باشید.

قدم های فرهنگی دبی…

در سالیان اخیر، در کنار جاذبه ‌های دیدنی دبی، فرهنگ دبی نیز با تغییرات مثبت بسیاری روبه رو شده است و مسئولین این شهر با ساخت دهکده فرهنگی دبی که شامل: موزه‌های هنری، کتابخانه‌ها، مدارس رقص و موزیک، فروشگاه کتاب‌های کمیاب و… در راستای فرهنگ سازی و بالا بردن سطح آگاهی افراد جامعه، تلاش بی‌نظیری را به خرج داده‌اند.

در واقع خرید ملک در دبی یک تصمیم بسیار امیدوارانه نیز محسوب می‌شود؛ چرا که دبی همواره تلاش نموده است تا مکانی بسیار مناسب برای زندگی فراهم سازد و با این اقدامات، حتی پای ستاره‌های بزرگ دنیا را نیز به تک تک فضاهای شاخص خود باز کرده است. بله! فارغ از تمامی جاذبه های دیدنی دبی، مکان های فرهنگی هنری متعددی در دوبی، مانند سالن های بزرگ تئاتر، تالار سلطنتی، سالن تئاتر جامعه دبی و تئاتر مدینه که میزبان بسیاری از کارهای هنری و تولیدات کشور های غربی می‌باشد، دایر شده است و جشنواره بین المللی فیلم دبی نیز جشنواره‌ای است که هرساله، تعداد قابل توجهی از ستاره‌های دنیا را گرد هم می‌آورد.

سبک های مختلف معماری و پیشتازی دبی در معماری   

خرید ملک در دبی و در میان این حجم از بناهای زیبا، واقعاَ یک اتفاق جذاب است. درواقع با نگاه کردن به بناها و برج‌های سر به آسمان کشیده دبی، می‌توانید متوجه وجود سبک‌های گوناگونی از معماری دنیا در این کشور بشوید و البته در کنار این آسمانخراش‌ها، نمونه‌های بسیاری از تفاسیر مدرن معماری اسلامی را نیز در این شهر می‌توان مشاهده نمود.

خرید ملک در دبی با هر سلیقه‌ای نیز امکانپذیر است ؛ چرا که بایستی بدانید دبی در نو آوری و ساخت و ساز با هویت اسلامی، در میان کشورهای جهان عرب، رتبه اول را داراست و در در رتبه بندی‌های جهانی نیز از جایگاه بسیار مطلوبی برخوردار است. در دبی ساخت و ساز با سرعت بسیار بالایی صورت میگیرد؛ حتی به نسبت کشور های غربی! علت اصلی ان هم داشتن نیروی کار ارزان است.

بدنیست بدانید که علاوه بر جاذبه‌ ها دیدنی دبی، یکی از مهم ترین دلایل پیشرفت این شهر، ساخت و سازهای متنوع و باکیفیت آن است که به رشد اقتصاد کشور امارات، کمک ویژه‌ای نموده است.

خرید ملک در دبی؛ به پشتوانه کارنامه موفق دبی در معماری

خرید ملک در دبی واقعاَ یک اتفاق بی‌نظیر می‌تواند برایتان باشد؛ چرا که همزمان می‌تواند برایتان احساس آسایش و آرامش، دوری از ترافیک، امنیت بالای زندگی و اقتصادی، دیدن همیشگی از جاذبه های دیدنی دبی (بازارهای شکوهمند، کویر و آفرود، ساحل و مجموعه‌های تفریحی ساحلی، برج العرب، هتل جمیرا، مدینه الجمیراه، پارک وایلد وادی و…)، حس شکوه برج ها و آرامش استخرها پلاژهای ساحلی متعدد، چشم‌اندازهای ویژه به دریای بیکران و فضاهای شهری زیبا و… را برایتان به ارمغان آورد.

دوبیرا (dobira)؛ یک انتخاب مطمئن برای خرید ملک در دبی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در راستای تجارت و سرمایه گذاری در کشور امارات و از طریق خرید ملک در دبی (ملک‌های لوکس و جذاب)، به وبسیات شرکت دوبیرا (dobira.com) مراجعه کنید. دوبیرا به پشتوانه‌ی  یک تیم حرفه ای از متخصصان و افراد باسابقه در حوزه املاک، آماده معرفی لوکس‌ترین و خاص‌ترین ملک‌ها و با مناسبترین قیمتها در دبی به شما عزیزان است.  با دوبیرا به تصمیم رویایی خرید خانه در دبی و جاذبه‌های دیدنی دبی لبخند بزنید.

این گزارش به تنظیم شرکت دوبیرا Dobira  رسیده است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

به نظرتان کدام شغل‌ها بیش از آنچه که لایقشان است، درآمد دارند؟!

بسته به فرهنگ هر کشور و شرایط سیاسی و اقتصادی هر ناحیه پاسخ به این سوال هم متغییر است.اما چرا ما برخی‌ها را از این نظر همیشه در رادار خود داریم و بعضی‌ها را نه.واقعیت این است که برخی اصلا چراغ خاموش حرکت می‌کنند و در رادار ما نیستند…

حومه‌نشینی چرا شکل می‌گیرد و چه مشکلاتی ایجاد می‌کند؟ + گالری عکس‌هایی از زشتی‌های این پدیده

مناطق حومه شهر، جوامع مسکونی هستند که در حومه مناطق بزرگتر شهری قرار دارند. آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که آن‌ها را ازمحیط روستایی و شهری متمایز می‌کند. شکل‌گیری حومه‌ها و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستند را می‌توان به عوامل متعددی نسبت…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

خانه کوچک هم می‌تواند محل زندگی شادی باشد، اگر چیدمان هوشمند و به‌روز در آن استفاده شده باشد

کسانی که در کودکی در خانه‌های بزرگ زندگی کرده‌اند، چندان میانه‌ای با خانه‌های آپارتمانی ۵۰ - ۶۰ متری که این روزها آنها را هم به سختی می‌شود خرید، ندارند. اما تصور کنید که ساخت و سازها متفاوت بودند و کسی به فکر مصرف‌کننده جوان کم‌درآمد بود و…

نمونه‌های جالبی از اختراعاتی که فراموش شدند، یا تکامل یافتند یا به کلی به صورت دیگری تغییر پیدا…

در طی دهه‌ها و قرن‌های انسان‌های اختراعات گوناگونی کرده‌اند. از برخی از آنها در ابتدای امر تصور می‌شد که استقبال خوبی شود، اما در نهایت فراموش شدند، برخی با تغییرات نه چندان بنیادین همچنان به همان صورت تولید می‌شوند، برخی با تغییرات جدی و…

بهترین سایت‌ها برای پیدا کردن کتاب‌هایی که با سلیقه شما جور هستند

آیا می‌خواهید از مطالعه کتاب لذت ببرید؟ در اینجا سایت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که کتاب‌هایی خوبی بر مبنای مطالعات لذت‌بخش قبلی به شما توصیه می‌کنند.هیچ چیز دلهره آورتر از رفتن به یک کتابفروشی بدون فهرست خرید نیست. شما کلی وقت…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.