چگونه در پینترست تایید شویم؟

0

رپورتاژ

تایید  در پینترست یکی از مباحثی است که کاربران و علاقمندان به شبکه اجتماعی پینترست اهمیت زیادی به آن می‌دهند. در صورتی که یک کسب و کار یا شخص بتواند نشان تأیید پینترست را بگیرد، قطعاً می‌تواند اعتماد درصد بیشتری از کاربران را جلب کند. این موضوع به خصوص برای کسانی که قصد دارند از پینترست برای بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند، اهمیت زیادی دارد.

در این مقاله قصد داریم که ابتدا به اهمیت پینترست و مزایای گرفتن تایید در پینترست بپردازیم. پینترست یکی از بهترین رسانه‌های اجتماعی که هنوز ارزش و اهمیت برای کاربران ایرانی روشن نشده است ولی آینده روشنی در انتظار این رسانه اجتماعی است.

آشنایی با شبکه اجتماعی پینترست

پینترست یکی از بهترین و محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی است که هر روز مخاطبان بیشتری را از سراسر جهان به سوی خود جلب و جذب می‌کند. این رسانه می‌تواند در کنار اینستاگرام یکی از بهترین بسترها برای بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی یا سوشیال مدیا مارکتینگ باشد.

در صورتی که شما هم یک کسب و کار اینترنتی دارید یا قصد دارید چنین کسب و کاری راه اندازی کنید، یکی از بهترین بسترها برای بازاریابی، پینترست است. خصوصاً اگر تایید در پینترست را بگیرید، قطعاً تأثیری به‌سزایی در میزان اعتماد مخاطبان و افزایش اعتبار شما در رسانه‌های اجتماعی خواهد داشت.

همیار آکادمی به عنوان یکی از موسسات بی‌نظیر ایرانی در زمینه آموزش راه اندازی، رشد و توسعه کسب و کار اینترینتی آموزش‌های خوبی در زمینه پینترست دارد. به عنوان مثال یکی از مقالات خاص وب‌سایت همیار آکادمی با عنوان پینترست چیست به شما کمک می‌کند که آشنایی کاملی با این رسانه اجتماعی پیدا کنید و از این رسانه برای خدمت به مشتریان خود بهترین استفاده را ببرید.

یک سری آمار و ارقام برای نشان دادن اهمیت پینترست

  • در حال حاضر پینترست بیش از 235 میلیون کاربر دارد. جالب است بدانید که تعداد مخاطبان این رسانه اجتماعی هر روز بیشتر می‌شود و تعداد مخاطبان آن نسبت به سال گذشته 26 درصد بیشتر شده است.
  • در برخی رسانه‌های اجتماعی تعداد کاربران خانم و در برخی رسانه‌ها، تعداد کاربران آقا بیشتر است. پینترست از آن دسته رسانه‌هایی است که تا به اینجای کار توانسته است بانوان بیشتری را به سود خود بکشد.
  • در سال 2019 مطالعات و پژوهش‌ها ثابت کرد که درآمد این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار به بیش از یک میلیارد دلار رسیده است. از سال 2018 تا 2019، درآمد پینترست بیش از 51 درصد رشد کرد.
  • نکته دیگری که در مورد این رسانه اجتماعی وجود دارد این است که خانواده‌های پردرآمد نسبت به افراد کم‌درآمد تمایل بیشتری به استفاده از این رسانه اجتماعی دارند.

اطلاعاتی که در بالا بیان شد به خوبی نشان می‌دهد که پینترست یک فرصت استثنایی برای رسیدن به درآمدی است که همیشه آرزوی آن را در سر می‌پروراندید. اگر نگاهی دقیق‌تر و کارشناسی‌تر به این مسئله داشته باشید، به خوبی متوجه خواهید شد که تایید در پینترست تا چه حد اهمیت دارد و چقدر می‌تواند به رشد شما و کسب و کارتان کمک کند.

تایید در پینترست چیست و چه مزایایی دارد؟

سوالی که مطمئناً برای بسیاری از ما پیش آمده این است که اصلاً تایید در پینترست چیست و چه مزایایی دارد؟ چرا باید دنبال گرفتن تایید در پینترست باشیم؟ در ادامه این بخش از مقاله به توضیح در مورد این بخش خواهیم پرداخت:

هدف از گرفتن تایید در پینترست این است که برندها و افراد مشهور و شناخته‌شده خیلی راحت‌تر شناخته شوند. اگر یک برند یا شخص بتواند این تایید را بگیرد دیگر امکان سوء استفاده از آن برند یا شخص نخواهد بود. در واقع این تایید نشان می‌دهد که پینترست شخصاً بر هویت درست و واقعی آن برند یا کاربر مهر تایید می‌زند.

فرآیند تایید در پینترست تفاوت چندانی با مراحل گرفتن تاییدیه در فیسبوک و اینستاگرام ندارد. اگر یک برند یا کاربر این تایید را بگیرد، در کنار نام کاربری او یک نشان تایید قرمز رنگ قرار می‌گیرد. همچنین اگر موفق به اخذ این تاییدیه شوید، آدرس وب‌سایت کسب و کار شما روی پروفایلتان قرار می‌گیرد.

با قرار گرفتن وب‌سایت شما در پروفیلتان، کاربرانی که وارد پیج کسب و کار شما می‌شوند خیلی راحت می‎‌توانند به وب‌سایت شما هم سر بزنند و از محصولات و خدمات شما دیدن کنند. همچنین اطلاعات بیشتری در مورد شما کسب می‌کنند. با این کار وضعیت سئوی سایت شما بهتر می‌شود و در مدت کوتاهی شاهد بازدیدکنندگان و مشتریان زیادی خواهید بود.

اکنون که با تایید شدن در پینترست آشنا شدیم، زمان آن رسیده است که با مزایای این کار هم آشنا شویم و ببینیم که چرا باید دنبال این تیک قرمزرنگ باشیم؟

مزایای گرفتن تایید در پینترست

مسئله تایید در شبکه‌های اجتماعی مدتی است که ذهن بسیاری از برندها و افراد مشهور را به خود مشغول کرده است اما واقعاً گرفتن تایید در رسانه‌های اجتماعی و به خصوص پینترست چه مزایایی دارد؟ موضوع این بخش از مقاله دقیقاً همین مزایای تایید شدن در پینترست است:

1. بازدید بیشتر از محتواهای شما

وقتی پینترست پیج شما را تأیید کند، قطعاً موتورهای جستجو هم این نشان تأیید را درک می‌کنند و تلاش می‌کنند که به رشد و ارتقای شما پست‌های شما در نتایج جستجوی خود کمک کنند؛ زیرا موتورهای جستجو محتوای شما را به عنوان یک محتوای معتبر ارزیابی می‌کنند.

وقتی محتوای شما در صدر نتایج موتور جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار بگیرند، کاربران بیشتری آن را مشاهده می‌کنند و این مشاهده بیشتر هم تعداد بازدید و هم میزان تعامل محتوای شما را بیشتر می‌کند. افزایش تعامل باعث می‌شود که تعداد مشتریان احتمالی شما بیشتر شود.

2. افزایش درآمد شما از شبکه اجتماعی پینترست

وقتی افراد بیشتری پست‌های شما را ببینند هم موتورهای جستجو و هم شبکه اجتماعی پینترست کاری می‌کنند که مخاطبان بیشتری به سمت شما بیایند. وقتی تعداد مخاطبان شما بیشتر شود، تعداد مشتریان هم بیشتر می‌شود. قاعدتاً وقتی تعداد مشتریان بیشتر شد، درآمد شما هم بیشتر می‌شود. خدمت به مردم و جذب منابع مالی به شما کمک می‌کند که کسب و کار خود را بیش از پیش رشد و توسعه دهید.

3. برندینگ در رسانه‌های اجتماعی

یکی از مزایای گرفتن تایید در پینترست این است که باعث می‌شود یک برند معتبر و شناخته‌شده داشته باشید. هر شبکه اجتماعی مخاطبان خاص خودش را دارید. وظیفه شما به عنوان صاحب یک کسب و کار اینترنتی این است که در همه شبکه‌ها  حضور داشته باشید و به مخاطبان خود کمک کنید که شما را پیدا و از خدماتتان استفاده کنند.

برندسازی چیزی جز قرار گرفتن در معرض دید مخاطبان بالقوه و معروفیت بیشتر نیست. اگر بتوانید به عنوان یک برند عالی شناخته شوید دیگر تا دنیا دنیا است می‌توانید فروش خوبی داشته باشید و به مشتریان و مخاطبان خودتان خدمت کنید. تایید در پینترست گام مهمی در راستای برندسازی است و شما به عنوان یک کارآفرین باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

حال که مزایای تایید در پینترست را بیان کردیم و گفتیم که این تایید چه اثراتی روی شما و کسب و کارتان دارد، زمان آن رسیده است که ببینیم چگونه می‌توانیم این نشان تایید قرمز رنگ را بگیریم.

آموزش گرفتن تایید در پینترست

در صورتی که تصمیم دارید تأییدیه یا همان نشان قرمز پینترست را دریافت کنید، باید چند گام را بردارید و چند مرحله را پشت سر بگذارید. این مراحل در ادامه این بخش به صورت کامل بیان شده است:

مرحله اول: نشان قرمز پینترست فقط برای حساب‌های تجاری است

اولین گام برای گرفتن تایید در پینترست این است که مطمئن شوید حساب شما در این رسانه اجتماعی از نوع حساب کسب و کار است. شبکه اجتماعی اینستاگرام نشان تایید یا تیک آبی خودش را به تمام برندها و شخصیت‌های معروف می‌دهد ولی پینترست فقط به حساب‌های تجاری و کسب و کار نشان قرمز می‌دهد.

بنابراین اولین کاری که باید بکنید این است که به صورت کاملاً رایگان یک حساب کسب و کار در پینترست ایجاد کنید. با ایجاد یک حساب کسب و کار می‌توانید به بخش تجزیه و تحلیل پینترست هم دسترسی پیدا کنید. همچنین امکان متصل کردن حساب کاربری شخصی و تجاری در این رسانه اجتماعی وجود دارد.

برای ایجاد یک حساب کسب و کار به بالای سمت راست صفحه نگاه کنید، نشان سه نقطه را انتخاب کنید و از این بخش روی Add a free business account بزنید. سپس در صفحه جدید دکمه قرمز رنگی که عبارت Get started روی آن نوشته شده است را بزنید.

وقتی این کارها را انجام دادید، در مرحله بعدی چند سوال مطرح می‌شود که باید به این سوالات پاسخ دهید. این سوال شامل نام کسب و کار، آدرس وب‌سایت، کشور یا منطقه و زبان شما می‌شود. پس از اینکه به صورت کامل به این پرسش‌ها پاسخ دادید با زدن دکمه Next به مرحله بعدی بروید.

در گام بعدی باید فعالیت برند خود را مشخص کنید و به این رسانه اعلام کنید که دارید در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید. در صورتی که حوزه فعالیت شما یکی از زمینه‌هایی است که در لیست پینترست دیده می‌شود که همان را انتخاب کنید وگرنه گزینه سایر را بزنید.

در گام بعدی از شما خواسته می‌شود که در صورت تمایل از تبلیغات پینترست استفاده کنید ولی هیچ اجباری در این زمینه وجود ندارد. می‌توانید روی گزینه «نه» بزنید.

مرحله دوم: معرفی وب‌سایت خود به پینترست

برای معرفی وب‌سایت خود به پینترست باید ابتدا حساب کاری خود را ایجاد کنید. پس از ایجاد حساب کاری، روی پیکانی که در سمت راست بالای صفحه نمایش وجود دارد بزنید. از این بخش گزینه Settings را انتخاب کنید. از سمت چپ صفحه‌ای که باز می‌شود Claim را انتخاب کنید. در این بخش باید آدرس سایت خود را در کادری که در این صفحه وجود دارد وارد کنید و در نهایت روی Claim کلیک کنید.

اکنون باید وب‌سایت خودتان را با چسباندن تگ HTML در بخش head معرفی کنید. شاید تصور کنید که این روش مشکل است ولی خیلی راحت‌تر از آن است که فکرش را بکنید و اکثراً هیچ مشکلی با آن ندارند.

پیدا کردن این تگ کار چندان سختی نیست و محل آن به روش طراحی سایت بستگی دارد. به عنوان مثال اگر سایت خود را بر اساس وردپرس طراحی کرده باشید، باید در این سیستم مدیریت محتوا ابتدا به بخش Tools، سپس به بخش Marketing و در نهایت به Traffic مراجعه کنید. در پایین این صفحه بخشی به نام Site Verification Services وجود دارد که تگ HTML سایت شما را به شما می‌دهد و باید این تگ را در پینترست قرار دهید.

مرحله سوم: درخواست تایید را ارسال کنید

اکنون همه کارها برای ارسال درخواست گرفتن تایید در پینترست آماده است. درخواست خود را برای پینترست ارسال کنید تا در صورتی که واجد شرایط هستید، نشان قرمز به شما تعلق بگیرد.

در این مقاله تلاش کردیم به صورت خلاصه به آموزش گرفتن تایید در پینترست بپردازیم. همیار آکادمی مکقاله کاملی در این زمینه دارد که به صورت مرحله به مرحله و همراه با تصویر به آموزش گرفتن نشان تایید از شبکه اجتماعی پینترست می‌‎پردازد. در صورت تمایل به مطالعه این مقاله کامل و تصویرمحور به تایید در پینترست مراجعه کنید.

با گرفتن تاییدیه پینترست، اعتبار خود را چندبرابر کنید

امروزه بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی یکی از وظایفی مهمی که هر کسب و کاری باید به بهترین شکل انجام دهد. همیار آکادمی یک موسسه بی‌نظیر و منحصر به فرد در زمینه آموزش راه اندازی، رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی است. این مجموعه حساسیت خاصی روی بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی یا همان سوشیال مدیا مارکتینگ دارد و در این زمینه مقالات و آموزش‌های کاملی تهیه کرده است.  یکی از این مقالات با عنوان سوشیال مدیا مارکتینگ نوشته شده که در صورت تمایل به مطالعه آن می‌توانید به سوشیال مدیا مارکتینگ مراجعه کنید.

با مطالعه مقالات همیار آکادمی در زمینه بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی می‌توانید عملکردی بسیار بهتری در این رسانه‌ها داشته باشید و برند خود را خیلی سریع‌تر و بهتر رشد دهید تا بتوانید به مخاطبان و مشتریان بیشتری خدمت کنید.

با توجه به آن چه که در این مقاله بیان شد، نشان تایید پینترست نقش به‌سزایی در افزایش اعتبار شما در بین مخاطبان و کاربران این رسانه اجتماعی دارد. در صورتی که می‌خواهید یک برند فعال و تمام‌عیار بسازید، یکی از بهترین راه‌ها گرفتن نشان تایید پینترست است.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5