گردو در تویسرکان چقدر است؟

0

رپورتاژ

مغز گردو از خوراکی‌های پر مصرف، مقوی و بسیار خوشمزه است که از گذشته تا به امروز در سبد غذایی خانوارها جای داشته است؛ بسیار از افراد مصرف سالیانه گردو را به صورت یکجا تهیه می‌‌کند و همین امر باعث می‌شود تا قیمت روز گردو برا آن‌ها مهم باشد. یکی از پرطرفدارترین گردوهای ایرانیُ گردوی تویسرکان است. این گردو که به خوش‌مزگی شهرت دارد، چند سالی است ثبت جهانی نیز شده است. هر ساله اوایل آبانماه تعداد زیادی از هموطنانمان به دنبال دریافت قیمت و خرید گردو تویسرکان هستند. در این مقاله قیمت روز گردو تویسرکان را بررسی کردیم .

قیمت روز گردو با پوست در تویسرکان

به طور کلی قیمت گردو با پوست بسیار به صرفه است. علت ارزان‌تر بود این نوع گردو به دلیل آن است که در بهترین نوع گردو با کیل(بر وزن سیل) 400 تا 450، تقریبا نیم کیلوگرم مغز، به دست می‌آید. علاوه بر کم‌تر بودن میزان مغز گردو، هزینه شکستن گردو نیز از آن کم می‌شود.

نگرانی‌ای که در زمان خرید گردو با پوست وجود دارد، مخلوط بودن گردو درجه یک و دو با یک‌دیگر است. بهترین راه برای جلوگیری از این اتفاق، خرید گردو از یک فروشگاه معتبر و با ضمانت است.

قیمت روز گردو پوست‌دار تویسرکان حدودا 110 هزار تومان است.

قیمت مغز گردو تویسرکان

شهرستان تویسرکان انواع مغز گردوهای درجه یک، معمولی و خورشتی را تولید می‌کند. هر نوع گردو تولید شده در این این منطقه کاملا ارگانیک تولید می‌شود. عموما گردو درجه یک گردویی است که مغز آن درشت است و رنگ سفیدی دارد؛ این نوع گردو به دلیل زیبایی ظاهری پرفروش‌تر است. این مغز گردو عموما به همراه صبحانه و یا به عنوان میان‌وعده در کنار دیگر آجیل‌ها و خشکبارها استفاده می‌شود.

بهتر است به جای ظاهر گردو، کیفیت آن را با طعم(میزان خوش خوراکی)، درشتی، تازگی و چربی آن سنجید. مغز گردو تازه هنوز به بازار عرضه نشده است به همین دلیل قیمت آن مشخص نیست اما به نظر می‌رسد قیمت آن  در بازه  230 تا 280 هزارتومان متغیر باشد. برای دیدن قیمت روز گردو و مغز گردو می‌توانید صفحه قیمت مغز گردو ۹۹  وبسایت پوست کاغذی را بررسی کنید. قیمت‌ها به صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود.

گردو دندانه

گردو دندانه‌ای گردویی است که در هنگام شکستن به طور کامل از پوست در نیامده و مقداری خرد شده است. مرغوبیت این گردو در مقایسه با گردو مغز سفید یکسان است و تنها شکل ظاهری آن متفاوت است. خرید این نوع گردو برای پخت انواع کیک و شیرینی توصیه می‌شود. اگر شکل ظاهری گردو برای شما اهمیتی ندارد می‌توانید با قیمت بسیار مناسبی این نوع گردو را از سایت پوست‌کاغذی خریداری کنید و از طعم آن لذت ببرید.

قیمت  گردو دندانه معمولا حدود 20 درصد ارزان‌تر از مغز گردوی سفید است.

گردو خورشتی

گردو خورشتی به گردویی گفته می‌شود که رنگ قهوه‌ای تیره دارد، این نوع گردو به گردو فسنجانی نیز معروف است. به دلیل رنگ تیره‌ی این گردو از آن برای پخت خورشت استفاده می‌شود و در صبحانه یا آجیل به کار نمی‌رود در حالی که کیفیت آن تقریبا در حد سایر مغزها است و بهترین گزینه برای پخت خورشت است.

قیمت مغز گردو خورشتی حدود 30 درصد ارزان‌تر از مغز گردوی سفید است. 

سخن پایانی

به طور کلی گردو با پوست ارزان‌ترین و گردو درجه یک گران‌ترین نوع آن است. قیمت این خشکبار به دلیل نوسانات بازار تغییر می‌کند. منبع ما برای قیمت گردو تویسرکان،  وبسایت پوست کاغذی بوده است. برای اطلاع از قیمت روز گردو در تویسرکان و خرید این محصول به سایت پوست کاغذی به نشانی Poostkaghazi.com  مراجعه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5