روش های درمان زودانزالی

0

رپورتاژ

زود انزالی یکی از مشکلاتی است که برای بسیاری از افراد اتفاق افتاده است. زودانزالی پدیده ای است که در آن شخص بسیار زود تر از انتظار ارضا می شود و نمی تواند شریک خود را به اوج لذت برساند. این مشکل ریشه ی تنش های بسیاری در زندگی زن و شوهران می باشد. همچنین برخی از مردان به دلیل باور های غلط و یا خجالت، از درمان این بیماری سر باز می زنند. در این مقاله به روش های درمان زودانزالی پرداخته شده است.

فهرست مطالب:

1- زودانزالی چگونه درمان می شود؟

2- تکنیک های درمانی زودانزالی چیست؟

3- برای درمان زود انزالی چه روش های دیگری وجود دارد؟

1- زودانزالی چگونه درمان می شود؟

معمول ترین روش های درمان زود انزالی تکنیک هایی رفتاری است که توسط پزشک ارائه می شود. همچنین بی حس کردن بخشی از آلت تناسلی در هنگام رابطه نیز راهی موثر برای جلو گیری از انزال زود رس می باشد. در نهایت استفاده از دارو ها و انجام مشاوره نیز برای درمان زود انزالی موثر می باشند. در نهایت، خود شخص باید ترکیبی از درمان ها را که بر روی او جواب گو بودند، متی انجام بدهد تا زود انزالی خود را درمان کند. برای افراد مختلف متفاوت است و ممکن است بعضی از درمان ها برای بعضی از افراد پاسخ گو باشند و برای برخی دیگر از افراد مبتلا به زود انزالی تاثیری نگذارند. به همین دلیل هر شخص باید بعد از تحقیق و مشورت با پزشک، درمان هایی که برایش موثر هستند را انجام بدهد تا با درمان زود انزالی بر کیفیت رابطه خود بیفزاید.

2- تکنیک های درمان زودانزالی چیست؟

برای درمان زود انزالی تکنیک های مختلفی وجود دارد. یکی از این تکنیک ها، تکنیک های رفتاری است. یکی از تکنیک های رفتاری، خود ارضایی کردن قبل از رابطه جنسی می باشد. معمولا زمان این خود ارضایی 1 الی 2 ساعت قبل از بر قراری رابطه جنسی است. انجام خود ارضایی باعث می شود تا در زمان بر قراری رابطه جنسی، انزال دیر تر اتفاق بیوفتد. همچنین تمرکز کردن بر روی معاشقه و پیش نوازی قبل از رابطه جنسی نیز بسیار موثر می باشد. در این صورت، تمرکز اصلی بر روی دخول نیست و انزال بسیار دیر تر اتفاق می افتد و هر دو طرف رابطه به اوج لذت خود می رسند.

تکنیک دیگری که در درمان زود انزالی موثر می باشد، تکنیک توقف- فشار است. انجام این تکنیک به این صورت می باشد که دو طرف رابطه جنسی را مانند هر دفعه شروع می کنند. پیش نوازی ها و معاشقه های قبل از دخول بسیار مهم هستند و انجام آن ها در هر زمانی باید بخشی جدا نشدنی از رابطه باشد. در این تکنیک باید رابطه جنسی را تا زمان نزدیک انزال ادامه بدهند. این زمان باید توسط مرد اعلام بشود. سپس طرف همسز شخص باید سر آلت تناسلی را در دستانش بگیرد و محل اتصال کلاهک به بدنه را با انگشتان خود فشار بدهد  تا جلوی انزال را بگیرد. این روش باید هر بار که شخص به نزدیکی انزال رسید، تکرار بشود. با انجام مکرر این روش، توقف در انزال و تاخیر آن، تبدیل به عادتی برای بدن می شود و به صورت نا خود آگاه انزال به تاخیر میفتد.

روش توقف- فشار ممکن است بعد از چند بار باعث ایجاد درد بشود که در این صورت می توان از تکنیک توقف- شروع استفاده کرد. این تکنیک به این صورت است که در زمانی که انزال نزدیک است، رابطه به صورت موقت و چند ثانیه متوقف می شود تا کمی از شهوت مرد کاسته بشود و بتواند بدون انزال به رابطه ادامه بدهد. با تکرار این تکنیک نیز بدن به این روش عادت می کند و در نهایت به صورت نا خود اگاه انزال به تاخیر میوفتد. بدیهی است که صبر و تمرین برای درمان زودانزالی با این روش ها ضروری است.

3- برای درمان زود انزالی چه روش های دیگری وجود دارد؟

یکی از روش های درمان زودانزالی، ورزش های مخصوص  کف لگن می باشد. تمرین های کگل که بر روی عضلات کف لگن تاثیر می گذارد، باعث تاخیر در انزال می شوند. برای این که این تنمارین را انجام دهید باید عضلات کف لگن را شناسایی بکنید. این عضلات جلوی خروج گاز را می گیرند و یا اگر ادرار خود را نیمه متوقف کنید، متوجه نقش این عضله می شوید. بعد از شناسایی این عضله، آن را سه ثانیه بفشارید و منقبض کنید و سپس سه ثانیه رها کنید. این کار را چند بار تکرار کنید. بعد از احساس این که عضلات تان قوی تر شده اند، در مکان های مختلف و شرایط مختلف مانند نشستن و راه رفتن این تمارین را انجام دهید. نکته مهم این است که باید تمرکز کاملی روی عضلات لگن داشت و از منقبض کردن عضلات شکم و یا پا ها خود داری کرد. همچنین حبس کردن نفس در این تمرین توصیه نمی شود و بهتر است تا در طول تمرین به صورت کامل و آزاد تنفس کرد. تعداد این تمرین باید حداقل 3 بار در روز و هر بار 3 ست ده تایی باشد.

استفاده از کاندوم در هنگام رابطه نیز یکی از راه هایی است که انزال را به تاخیر می اندازد. این کار علاوه بر این که رباطه جنسی را امن تر می کند، باعث می شود تا سطح تماس کم تر بشود و میزان تحریک پذیری کاهش یابد که در نتیجه منجر به تاخیر در انزال می شود.

همچنین برای درمان زود انزالی دارو هایی وجود دارد که توسط پزشک تجویز می شود. علاوه بر دارو ها، لوازمی مانند اسپری و کرم های بی حس کننده مانند لیدوکائین نیز با بی حس کردن موضعی انزال را به تاخیر می اندازند.

همچنین برخی از افراد برای درمان زودانزالی اقدام به مصرف مواد مخدر هایی مانند تریاک و ترامادول می کنند که در نهایت به آن ها اعتیاد پیدا می کنند و زودانزالی شان نیز بعد از مدتی بروز پیدا می کند.

جمع بندی: زودانزالی از مشکلاتی است که بسیار معمول است و برای بسیاری از افراد پیش آمده است. این مشکل کاملا قابل درمان است که برخی از روش های درمانی در این مقاله از سایت هنر زندگی آورده شده است. باید توجه داشت که مشورت با یک پزشک قبل از انجام درمان های تخصصی و یا مشورت با یک مشاور قبل از درمان بسیار کمک خواهد کرد تا این بیماری سریع تر درمان شود.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.