درمان مشکلات زناشویی با محصولات مایان طب

0

رپورتاژ

اختلالات جنسی یکی از معضلاتی است که زندگی پر استرس و مضطرب جامعه امروزی را در بر گرفته است و موجب سردی رابطه بین زوجین شده است.  به همین دلیل درمان مشکلات زناشویی اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. مشکلاتی که جسم و روان فرد را درگیر می کند و موجب عدم رضایت آنها از رابطه جنسی خواهد شد.

مشاوره و درمان مشکلات زناشویی

پیش از آنکه بخواهیم راجع به مشکلات زناشویی و درمان آنها به بحث بپردازیم، بهتر است تعریف درستی از رابطه زناشویی داشته باشیم. رابطه ای که عمق آن اهمیت ویژه ای دارد و نباید ساده از مسائل آن عبور کرد. رابطه زناشویی مجموعه ای از تعاملات است که بین زن و شوهر وجود دارد که رابطه جنسی، رابطه عاطفی، بحث های میان هردو و… در این مجموعه قرار می گیرد. درمان مشکلات زناشویی و به ویژه مشکلات جنسی یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها می باشد که در دراز مدت ممکن است به مسئله یا اختلافی بزرگ تبدیل شود. به همین دلیل طرح مسئله و بازگو کردن مشکلات جنسی اولین راهکاری است که زن و شوهر برای آن باید به موقع اقدام کنند. اما چگونه می توان اختلالات به وجود آمده را حل نمود؟ مشاوره و دارو چگونه این مشکلات را  مرتفع می کنند؟

 اختلالات جنسی

به مشکلاتی که در حین رابطه و قبل و بعد از آن رخ می دهد اختلالات جنسی می گویند. فلات، هیجان، ارگاسم و در نهایت آرامش چهار مرحله ای است که به چرخه واکنش جنسی معروف هستند که عدم  واکنش  بدن در حین یکی از این وضعیت ها نشان از وجود مشکل در آنها می باشد.

عوامل موثر در بروز مشکلات جنسی

مشکلات روحی و جسمی، عاطفی و موقعیتی از مهمترین عوامل بروز اختلالات جنسی می باشند. در برخی اوقات چند عامل دست به دست هم می دهند و این مشکل را به وجود می آورند که بیشتر به آنها می پردازیم:

درمان مشکلات زناشویی
درمان مشکلات زناشویی
  • مشکلات روحی و روانی:

مسائلی که به روح و روان شما آسیب می زند به طور مستقیم و حتی غیر مستقیم بر روی واکنش های جنسی شما نیز تاثیر می گذارند و کیفیت رابطه جنسی را برهم می زند. افسردگی، اضطراب،  استرس و…که در زندگی سخت امروزی وجود دارد از جمله مواردی هستند که به این مشکل دامن می زنند.

ممکن است فرد دچار بیماری یا مشکلاتی نظیر دیابت، اعتیاد به الکل و مواد، معلولیت و بیماری های قلبی شده باشد که قطعا در این اختلال موثر هستند.

  • مشکلات عاطفی:

مشکلات عاطفی متعدد هستند. هر گونه احساسی که در فرد غم یا نارضایتی به وجود آورده باشد تاثیر بسزایی در این اختلال خواهد گذاشت. خیانت، سو استفاده جنسی در گذشته، اندوه گذشته از جمله عواملی هستند که دررابطه جنسی تاثیر منفی می گذارند.

  • مشکل موقعیتی:

مشکلات و وضعیت زندگی مانند صاحب فرزند شدن، مشکلات مالی، شرایط محیطی و… می تواند رابطه زناشویی را تحت تاثیر قرار بدهد.

تاثیر درمان اختلالات جنسی

یکی از نیازهایی که به طور غریزی در انسان وجود دارد نیاز جنسی است. بهتر است به این نیاز  به موقع پاسخ داده شود تا پایه های خانواده مستحکم تر شود. اختلال در رابطه جنسی زوجین به دلیل عقاید و فرهنگ غلطی که در جامعه حاکم است کمتر از آن صحبت می شود و کار را برای درمان سخت تر می کند. عدم درک مقابل، تنش و اضطراب، بی رغبتی و سردی در برقراری رابطه جنسی همه از نوعی اختلال حکایت می کند که در نطفه خفه شده است و به دلیل باورهای غلط صحبتی از آن نمی شود. اگر درمان مشکلات زناشویی به ویژه این چنین اختلالاتی به موقع حل شود شادابی و نشاط در بین زوجین موج خواهد زد و رابطه ای صمیمانه به ارمغان خواهد آورد.

روش های درمان مشکلات زناشویی

نیازها و امیال نباید نادیده گرفته شوند و روی مشکلات جنسی نباید سرپوش گذاشت و تا جایی پیش رفت که تنهایی شما را از پای در آورد. یک جایی باید مسیر درمان را پیش بگیرید و به این مشکلات پایان بدهید. مشاوره، روانکاوی و دارو درمانی تنها در زمان گلدن تایم تاثیرگذار خواهند بود. روانشناس یا روانپزشک می تواند با بررسی مشکلات به وجود آمده، درمان مشخصی را برای وضعیت شما در نظر بگیرد که در این صورت باید مدتی تحت درمان قرار بگیرید. این درمان ها شامل رفتار درمانی، زوج درمانی و روان درمانی می شود. البته برخی از مشکلات جسمی مانند اختلال نعوظ، زود انزالی، کوچک و کم حجم بودن آلت تناسلی و…  که باعث بروز اختلالات جنسی می شوند را می توان با مصرف برخی محصولات جنسی که عوارضی را به دنبال ندارند، برطرف نمود. مسئله درمان مشکلات زناشویی به قدری حائز اهمیت است که برخی از داروخانه ها با تجویز محصولات درمانی مشکلاتی از این قبیل را بهبود می بخشند. مایان طب یکی از داروخانه های معتبر بوده  که محصولات درمانی مختلف را از قبیل انواع تاخیری، قطره های محرک، حجم دهنده ها و… را به مشتریان خود ارائه می دهد. این داروخانه سعی داشته با ارائه محصولات خود به مشکلات زناشویی پایان بدهد. محصولات مایان طب بر اساس فرمولاسیون های گیاهی تولید می شوند و آزمایشات لازم پیش از عرضه بر روی آنها انجام می گیرد. محصولات مایان طب به مشکلات جنسی شما اهمیت داده و در این راستا کالایی با کیفیت در اختیار شما قرار می دهد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.