ایسر محصولاتی با پوشش ضد باکتری برای کسانی که فوبی از میکروب‌ها دارند، می‌سازد

0

کیبوردها، ماوس‌ها و وسایل رایانشی منع غنی میکروب‌ها هستند. تا قبل از همه‌گیری کرونا ما زیاد به این مسئله توجه نمی‌کردیم، اما بعد از آن یک دفعه توجه همه ما به این مسئله جلب شد. وگرنه چه کسی تا قبل از کرونا چند بار گوشی خود را تمیز می‌کرد؟

ایسر هم متوجه این نگرانی مردم که البته گاهی جنبه فوبی و اضطراب بیش از حد به خود می‌گیرد شده.به همین خاطر ایسر سعی می‌کند با افزودن پوشش ضد میکروبی به تعداد بیشتری از محصولات خود این مشکل را برطرف کند.

سال گذشته، این شرکت پوشش ضد میکروبی را در لپ تاپ Swift 5 رونمایی کرد و  در حال حاضر این سازنده بزرگ رایانه‌های شخصی، این پوشش را به دو لپ تاپ دیگر، یک تبلت، یک مانیتور 24 اینچی و حتی صفحه کلید و ماوس هم می‌خواهد هدیه بدهد.

ما واقعا نمی‌دانیم که آیا این روکش واقعاً می‌تواند از محافظ سلامت ما باشد یا خیر. اما راه حل ایسر بر یون‌های نقره – یک عامل ضد باکتریایی- متکی است و آن را روی سطوح پرکاربرد محصولات مانند صفحه نمایش، صفحه کلید و «ترک پد» قرار می‌دهد.

البته، باز هم بهتر است به طور مرتب دستگاه‌های خود را تمیز کنید تا از آلودگی و کثیفی آن‌ها جلوگیری شود. اما یکی از مانورهای تبلیغاتی ایسر برای لپ‌تاپ‌های آینده مثل TravelMate Spin P4 همین پوشش است.

در مورد این لپ‌تاپ اگر چیزی نشنیده‌ایم، برایتان می‌گویم:

Spin P4 یک لپ تاپ قابل تبدیل با لولای 360 درجه است و مجهز به صفحه نمایش 14 اینچی 1080p و لمسی است. تا 13.5 ساعت عمر باتری، Wi-Fi 6، درگاه Gigabit Ethernet و چند درگاه USB-C و Thunderbolt 4 هم دارد.

خریداران می‌توانند این لپ تاپ را با پردازنده Core i7 اینتل نسل 11 هم سفارش بدهند. ایسر می‌گوید این لپ تاپ از ویندوز 10 استفاده می‌کند، اگرچه بر اساس مشخصات، در ارتقاء به ویندوز 11 که تازه راه‌اندازی شده است مشکلی ندارد. انتظار می‌رود این محصول در ژانویه با قیمت 1.099.99 دلار وارد آمریکای شمالی شود.

محصول دوم Acer Enduro Urban N3 است، یک لپ تاپ دیگر 14 اینچی. این دستگاه در سه ماهه چهارم سال میلادی جاری، وارد بازار می‌شود. ارزان‌تر است: 849.99 دلار. علاوه بر این، به همراه ویندوز 11 عرضه می‌شود.

ایسر این لپ تاپ با وزن 1.8 کیلوگرم را برای افرادی که به دنبال حمل دستگاه در خارج از منزل هستندساخته. این لپ تاپ در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و به گفته ایسر می‌تواند از سقوط تا ارتفاع 1.2 متر نیز جان سالم به در ببرد!

ایسر گفته این لپ تاپ با پوشش نقره‌ یونی پوشش داده شده که قابلیت ضد میکروبی را به شاسی، صفحه لمسی، دکمه‌ها و موارد دیگر گسترش می‌دهد. مشتری‌ها می‌توانند این لپ تاپ را با پردازنده Core نسل 11 اینتل، GPU اختصاصی Nvidia MX330 و حداکثر 32 گیگابایت حافظه DDR4 سفارش دهند.

این شرکت Acer Enduro Urban T3 را هم تولید کرده است، یک تبلت با سیستم عامل اندروید 11.

ایسر این دستگاه را برای کار در فضای باز طراحی کرده، به همین خاطر در یک محفظه مخصوص دارد که می‌تواند آن را در برابر گرد و غبار، آب و قطرات و سقوط 1.2 متری محافظت کند.

این محصول 299 دلاری دارای صفحه نمایش 10 اینچی 1920 در 1200 پیکسل به همراه پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT8385 است. بالای صفحه نمایش یک دوربین 5 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده قرار دارد، یک میکروفون با کاهش نویز هوش مصنوعی و وای فای دو بانده، این تبلت را را برای تماس‌های ویدئویی و آموزش از راه دور عالی کرده.

به گفته ایسر، این تبلت می‌تواند تا هشت ساعت پخش ویدئو با یک شارژ داشته باشد. این محصول قرار است در سه ماهه اول سال آینده عرضه شود.

ایبسر همچنین پوشش ضد میکروبی را به Acer VE246Q، یک مانیتور 23.6 اینچی، به ارمغان آورده.

شیشه و روکش مانیتور از پلاستیک بازیافتی ساخته شده که با عامل ضد میکروبی یون نقره پوشانده شده است و 99 درصد باکتری‌ها را کاهش می‌دهد. این مانیتور  از یک پنل VA 1080p استفاده می‌کند که دارای نرخ تازه‌سازی 60 هرتز است. اما این شرکت قیمت و تاریخ عرضه آن را اعلام نکرده.

ایسر برای تکمیل نمونه کار‌ها، پوشش ضد میکروبی را به صفحه کلید و موس بلوتوث که دارای مجوز کار با کروم‌بوک‌های گوگل هستند، اضافه کرد. اما به نظر می‌رسد لوازم جانبی فقط در فوریه آینده در بازار‌های اروپا، خاورمیانه و آفریقا عرضه خواهند شد.

منبع: pcmag


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر قرار بود در طراحی بدنه و اجزای داخلی خودروها، فرهنگ و هنر هر کشور در نظر گرفته می‌شد

طراحی خودرو فرآیند پیچیده ای است که شامل عوامل مختلفی است تا اطمینان حاصل شود که محصول نهایی& ایمن، کارآمد , زیباست و نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را برآورده می کند. فاکتورهای زیر برای مثال موثرند:ایمنی: ایمنی در طراحی خودرو از…

تصور کنید که در یک دنیای تخیلی، هری پاتر را استودیو جیبلی می‌ساخت

استودیو جیبلی یک استودیوی مشهور انیمیشن‌سازی ژاپنی است که به دلیل سبک هنری متمایز، داستان‌سرایی پر از تخیل و انیمیشن‌های هیجان‌انگیزش مشهور است. استودیو جیبلی که توسط هایائو میازاکی و ایسائو تاکاهاتا تأسیس شد، تعدادی از محبوب‌ترین فیلم‌های…

بهترین کتاب های علمی تخیلی برای پرورش تخیل شما |۶۴ اثر خواندنی

تهیه فهرستی از آثار علمی تخیلی که در ایران ترجمه و منتشر شده باشند و محبوب باشند، دشوار است. کلا وقتی فهرست می‌کنیم هدف ما ترغیب خواننده به بیشتر خواندن است و نه اینکه ادعا کنیم چیز کاملی درست کرده‌ایم.پس این شما و شماری از محبوب‌ترین…

آیا چهره‌های مشهور، فرازمینی و بیگانه هستند؟! چرا چنین چیزهایی در شبکه‌های اجتماعی رواج می‌یابد +…

امروز صبح دوست گرانقدری ویدئویی از آنجلینا جولی را از یک صفحه اینستاگرام برای من فرستاد. در این ویدیو که ظاهرا از یک مصاحبه او انتخاب شده بود، روی چشم‌های او زوم می‌شد و این نکته القا می‌شد که چشمان او غیرطبیعی هستند و قرنیه و عنبیه او…

ربات‌هایی که در دنیای سینما و تخیل دوستشان داشتیم یا در مواردی از آنها می‌ترسیدیم!

انسان‌ها همیشه از تحولات تازه می‌ترسند و از زمانی که تخیل آدم ماشینی ایجاد شد، ترس از این توده‌های آهنی هم ایجاد شد. شخصیت ربات‌ها در ابتدا در داستان‌ها خیلی سطحی و بیشتر هراس‌‌انگیز بود، اما بعدا ربات‌ها دارای شخصیت شدند تا جایی که حتی…

باز هم نمونه‌هایی از معماری بد که آنقدر جلب توجه کرده‌اند که شهره اینترنت شده‌اند!

طراحی بد داریم تا طراحی بد. شاید پشت برخی از اینها اصلا طراحی‌ای هم در کار نبوده و همه چیز بداهه پیش رفته است یا حاصل اخنتلاف مهندس طراح داخلی و خارجی و کارفرمایی بوده که فکر می‌کرده همه چیز را می‌داند یا شاید هم دستور کارفرمایی بوده که…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.