ترفندهای iOS 15: چگونه مطلع شویم ایرپاد پرو را داریم در محلی جا می‌گذاریم و بدون آنها محل را داریم ترک می‌کنیم؟!

به‌روزرسانی فریم‌ویر و فعال‌سازی هشدارهای جداسازی در اپلیکیشن Find My

0

اپل در iOS 15 هشدارهای جداسازی به اپلیکیشن Find My افزوده. به این ویژگی اگر یک تگ AirTag یا هر دستگاه دیگری از اپل را پشت سر خود ترک کنید؛ به شما اطلاع و هشدار داده می‌شود.

به لطفا به‌روزرسانی فریم‌ویر در اکتبر ۲۰۲۱، اکنون AirPods Pro هم شامل این هشدار جداسازی شده. در این مطلب، بررسی خواهیم کرد که این هشدارها چگونه کار می‌کنند و شما چگونه می‌توانید آن‌ها را تنظیم کنید.

هشدارهای جداسازی Find My‌‌ در iOS 15 که «Notify When Left Behind» نامیده می‌شوند؛ هر زمان از دستگاه خود در مکان نامعلومی جدا شده باشید؛ به شما اطلاع خواهند داد. این قابلیت برای زمانی که به سفر می‌روید یا مشغول بازدید و گردش هستید؛ مفید خواهند بود. مثلا، باعث می‌شوند که ایرپاد پرو خود را گم نکنید یا جا نگذارید.

این ویژگی به طور خودکار، خانه شما را به عنوان یک مکان قابل اعتماد (Trusted Location)، جایی که اغلب ایرپاد پرو خود را آن‌جا رها می‌کنید و نیازی نیست هر بار به شما هشدار داده شود؛ شناسایی و تنظیم می‌کند. بنابراین، پیش از فعال کردن این ویژگی، باید آدرس خانه خود را به کارت مخاطبین خود در اپلیکیشن Contacts اضافه کنید.

برای استفاده از هشدارهای جداسازی در AirPods Pro‌، ابتدا شما نیاز دارید مطمئن شوید ایرپاد پرو شما به آخرین نسخه فریم‌ویر به‌روزرسانی شده باشد.

چگونه فریم‌ویر ایرپاد پرو خود را به‌روزرسانی کنید

این کار را می‌توانید با قرار دادن گوشی‌های ایرپاد پرو در کیس شارژ خودشان و بعد اتصال کیس به منبع تغذیه با استفاده از یک کابل لایتنینگ به USB انجام دهید. در گام بعدی، آیفون یا آیپدی که ایرپاد پروها با آن جفت شدند را به نزدیکی آن‌ها و محل شارژ ببرید و مطمئن شوید که دستگاه iOS شما به اینترنت وصل است.

پس از مدت کوتاهی، هرگونه به‌روزرسانی نرم‌افزاری که در دسترس باشد؛ باید به طور خودکار روی دستگاه iOS شما (آیفون یا آیپد) دانلود و نصب شود. اگر در به‌روزرسانی ایرپادها مشکل دارید؛ مطمئن شوید که کیس شارژ آن‌ها به طور کامل شارژ شده باشد. همچنین، می‌توانید ایرپادها را ریست کنید. شما به فریم‌ویر ایرپاد 4A400 و بالاتر نیاز دارید. برای بررسی فریم‌ویر ایرپادهای خود مراحل زیر را دنبال کنید:

دستگاه AirPods‌‌‌ یا AirPods Pro‌‌‌ خود را به دستگاه iOS وصل کنید.

اپلیکیشن Settings را باز کنید.

روی برگه General بزنید.

روی برگه About بزنید.

بخش AirPods‌‌‌‌‌‌ را لمس کنید.

به شماره بعد از عبارت Firmware Version توجه کنید.

چگونه هشدارهای جداسازی برای ایرپاد پرو را فعال کنید

برای فعال‌سازی و تنظیم هشدارهای جداسازی در iOS 15‌ برای ایرپاد پرو باید گام‌های زیر را دنبال کنید:

اپلیکیشن Find My را روی دستگاه آیفون یا آیپد اجرا کنید

گزینه Devices را انتخاب کرده و بعد در فهرست نمایش داده شده روی گزینه AirPods Pro‌ بزنید تا اجازه تنظیم هشدارها را پیدا کنید.

روی Notify When Left Behind ضربه بزنید.

کلید سوئیچ گزینه Notify When Left Behind را روشن کنید.

در زیر بخش ,Notify Me, Except At روی New Location بزنید تا بتوانید یک Trusted Location را معرفی کرده و در خانه مرتبا هشدار جدا شدن از ایرپاد پرو را دریافت نکنید.

در صفحه نقشه Add Location، از طریق فیلد ورودی یک مکان را جست‌وجو یا وارد کنید. با کشیدن نقطه آبی رنگ یا کلیدهای Small و Medium یا Large در پایین صفحه، می‌توانید یک محدوده مورد اعتماد برای خودتان مشخص کنید. در انتها، وقتی کارتان تمام شد؛ روی Done بزنید.

اگر محل مورد اعتماد دیگری نبود که بخواهید به دستگاه معرفی کنید؛ دوباره روی Done بزنید.

حالا، اگر در دفعه بعدی، ایرپاد پروهای خود را در یک مکان عمومی رها کنید؛ سریعا اخطاری دریافت می‌کنید که به شما اطلاع می‌دهد و اگر بخواهید محل را ترک کنید؛ این مکان را به شما برای بازیابی نشان خواهد داد.

البته، این هشدارها به این نکته مهم نیز بستگی دارند که شما آیفون خود را هم در جا نگذشته باشید! در ضمن، هنوز هیچ هشدار جداسازی برای ساعت‌های اپل واچ منتشر نشده است؛ بنابراین باید مواظب باشید که هرگز این دستگاه‌های اپل را در جایی رها نکنید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…

چگونه طولانی مدت درس بخوانیم و کمتر خسته شویم؟

مطالعه برای ساعات طولانی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین راهبرد وجود دارد که می‌توانید برای کمک به حفظ تمرکز و جلوگیری از خستگی از آن‌ها استفاده کنید:استراحت کنید: هر 45 تا 50 دقیقه یک بار استراحت کنید تا مغز خود را شارژ کرده و از…

نقشه واقعی جهان: این نقشه‌های هوشمندانه، اندازه واقعی کشورهای روی کره زمین را نشان می‌دهند

وقتی به نقشه جهان نگاه می کنید، منطقی است که فرض کنید گرینلند و آفریقا از نظر اندازه مشابه هستند. اما در واقعیت، قاره آفریقا 14 برابر وسعت خشکی یخی شمال است.با احتساب تعدادی از جزایر فراساحلی، مساحت کل گرینلند 2.16 میلیون کیلومتر مربع…

اگر ابرقهرمانان‌ها و شرورهای فیلم‌ها و کامیک‌ها در دوره ویکتوریا می‌زیستند!

عصر ویکتوریا دوره‌ای از تاریخ بریتانیا بود که از سال 1837 تا 1901 همزمان با سلطنت ملکه ویکتوریا بریتانیا ادامه یافت. این دوره، دوره تغییرات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی قابل توجهی بود که نه تنها بریتانیا، بلکه سایر نقاط جهان را عمیقاً…

اولم، یکی از عجیب‌ترین جانداران روی زمین – شبیه جنین نارس یا موجودات سری فیلم‌های بیگانگان

جانداری به نام Proteus anguinus که همچنین به عنوان اولم olm شناخته می‌شود، گونه‌ای سمندر است که بومی آب‌های زیرزمینی آلپ در جنوب شرقی اروپا است. این جاندار از معدود مهره‌داران غارنشین است و به دلیل شکل سر و دست‌ها  رنگ سفید مایل به صورتی و…

اگر در این لحظات تاریخی حساس، شخصیت‌های مهم عکس سلفی می‌گرفتند

عکس سلفی به مفهوم کنونی آن مدت یک دهه است که مرسوم شده و به مفهوم گرفتن عکس آینه‌ای یا تکنیک‌های گرفتن عکس با شاتر زمان‌دار قدمت آن به زمان عکاسی برمی‌گردد.اما تصور کنید که در این لحظات مهم تاریخی، شخصیت‌ها دست به دوربین می‌شدند و به…
منبع macrumors
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.