داروخانه24، داروخانه اینترنتی برای سراسر ایران

0

رپورتاژ

با اینترنتی شدن بسیاری از کسب و کارها داروخانه‌ها نیز برای ارائه  بهتر و راحت‌تر خدمات خود به سمت آنلاین شدن پیش رفتند. از هر کجای ایران که باشید، با دسترسی به اینترنت، می‌توانید مکمل مورد نظرتان را از داروخانه خرید کنید. دیگر نه نیازی به ایستادن در صف های طولانی داروخانه است و نه لازم است فرسخ‌ها راه طی کنید تا به یک داروخانه مرکزی برسید.

داروخانه 24 معتبرترین داروخانه اینترنتی

داروخانه24 وبسایت رسمی داروخانه رویش واقع در منطقه الهیه تهران است. “رویش ” به معنای رشد تازه و روز افزون برای خلق سلامتی و خدمت رسانی به سراسر مردم ایران است. محصولاتی که در داروخانه24 مشاهده می‌کنید، دارای تاییدیه و برچسب اصالت از وزارت بهداشت بوده که از بابت اصالت کالا خیال‌تان را راحت می‌کند. در این  داروخانه آنلاین این امکان برایتان فراهم است که محصولات را با توجه به توضیحات، برندها و نحوه مصرف و تاثیر آن‌ها مقایسه کنید. ضمن اینکه این امکان برای کاربران فراهم است تا هر سوالی داشتید، تحت نظر دکتر داروساز، به سوال‌ هایتان پاسخ داده شود.

داروخانه 24، به هدف خدمت رسانی و سلامتی، بهترین گزینه‌ ها را در اختیارتان قرار داده است.

محصولات داروخانه

به محض ورودتان به سایت داروخانه 24، دسته بندی مختلف محصولات اعم از محصولات مکمل بدنسازی، انواع ویتامین و مکمل دارویی و انواع محصولات آرایشی بهداشتی را می‌بینید که شما را برای خرید راحت تر هدایت می‌کند.

ویتامین و مکمل دارویی

مکمل دارویی از دیگر محصولات موجود در داروخانه 24 هستند که شامل  ویتامین‌ها ، مواد معدنی و مولتی ویتامین‌ها هستند. آن‌ها می‌توانند بصورت قرص، کپسول، پودر، نوشیدنی و قرص انرژی استفاده شوند. برخی از مکمل‌ها می‌توانند نقش مهمی در سلامتی داشته باشند. به عنوان مثال، کلسیم و ویتامین D برای استحکام استخوان‌ها مهم هستند. همچنین انواع قرص لاغری که مورد تایید وزارت بهداشت هستند. در کنار مکمل‌های بدنسازی می‌توانید انواع مکمل دارویی را بسته به نیازتان تهیه و استفاده کنید.

انواع مکمل بدنسازی

اگر ورزشکار حرفه‌ای هستید، احتمالا نسبت به ضرورت استفاده از مکمل‌های بدنسازی آگاه باشید. از آن جایی که تغذیه ما هر چقدر که سرشار از مواد معدنی و مورد نیاز باشد، باز هم تامین کننده تمام مواد مورد نیاز بدن نیست، زمانی که ورزش حرفه‌ای می کنید، احتمالا نیاز به مکمل های بدنسازی به عنوان تکمیل کننده تغذیه داشته باشید.

انواع مکمل‌ بدنسازی بر اساس کارکرد و موادی که دارند، به دسته ‌های مختلف تقسیم می ‌شوند. مکمل ‌هایی مثل پروتئین وی، کراتین، آرژنین، ال کارنتین، بی سی دبل ای، گینر و… همگی مکمل ‌های نام آشنا برای ورزشکاران حرفه‌ای و خوشتیپ است.

کافئین، انواع پمپ، آمینو اسیدها، انواع چربی سوز، تستسترون و… جزو مکمل‌های بدنسازی هستند. بسته به رشته ورزشی و فعالیت ‌تان ممکن است به یک یا چند گروه از مکمل‌های بدنسازی نیاز داشته باشید. این مکمل‌ها نیاز بدن را از تامین مواد لازم فراهم می‌کند و تاثیر آن را معمولا بعد از دو هفته روی بدن‌تان خواهید دید. در نظر داشته باشید برای مصرف مکمل ‌ها حتما تحت نظر مربی و متخصص تغذیه، آن‌ها را مصرف کنید. مکمل هایی مثل کراتین و پروتئین وی که نیاز به بارگیری دارند، باید به صورت اصولی مصرف شود تا دچار عوارض پس از مصرف آن نشوید.

محصولات آرایشی و بهداشتی

در صورتی که به دنبال خرید محصولات  بهداشتی، بهداشت جنسی همچون اسپری، ژل روان کننده، کاندوم و…  هستید و یا برای حفظ سلامت پوست و مویتان به دنبال تقویت کننده، شامپو، نرم کننده، مرطوب کننده یا انواع ماسک می‌گردید، می توانید هر آن چیزی که می خواهید در داروخانه 24 مشاهده کنید. یکی از زیبایی های آقایان و خانم ها، داشتن پوست و موی نرم و لطیف است. در این زمینه برای انتخاب بهترین گزینه، داروخانه 24 کمکتان خواهد کرد.

برای تهیه تمام محصولات داروخانه ای میتوانید به وبسایت داروخانه24 به آدرس https://www.daroukhane24.com مراجعه کنید و محصولات را با ضمانت اصالت تهیه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.