انواع عمل جراحی زیبایی سینه (پستان) برای خوش فرم و گرد کردن سینه

0

رپورتاژ

در دنیای امروز شما به عنوان یک خانم می‌توانید سینه‌ها خود را بزرگ یا کوچک کرده و یا شکل و حالت هر دو یا حتی یکی از آن‌ها را تغییر دهید. عمل جراحی زیبایی سینه، به هر عمل جراحی‌ای گفته می‌شود که در راستای زیبا‌سازی ظاهر سینه‌ها صورت می‌پذیرد و متقاضیان آن روز به روز در حال افزایش هستند. اگر شما هم جزء افرادی هستید که قصد دارید در خصوص سینه‌های خود تغییراتی ایجاد کنید در ادامه با معرفی انواع عمل جراحی زیبایی سینه در خانم‌ها و آقایان با ما همراه باشید تا بتوانید انتخابی آگاهانه‌تر داشته باشید.

 لیفت سینه

بسبار پیش می‌آید که سینه‌های خانمی به طور طبیعی، افتاده هستند. در برخی موارد حتی با پوشیدن سوتین‌های محکم نیز همچنان ظاهر سینه‌ها، برای خود فرد مطلوب نیستند. از طرفی دیگر، عوامل دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند به مرور زمان سینه‌های فردی را افتاده کنند. به عنوان مثال بارداری و شیردهی. در دوران بارداری به دلیل تجمع شیر در سینه‌ها و در دوران شیردهی به علت مکیدن نوک سینه‌ها و کشیدن آن‌ها به سمت پایین توسط نوزاد، سینه‌ها افتاده می‌شوند. تغییرات وزن ناگهانی و کنترل نشده نیز یکی دیگر از عوامل افتادگی سینه‌هاست. ترکیب گرانش زمین با افزایش سن نیز یکی از شایع‌ترین دلایل افتادگی سینه در خانم‌های میان سال و مسن است. در چنین شرایطی عمل لیفت سینه که به آن ماستوپسکی نیز گفته می‌شود؛ به عنوان یک جراحی زیبایی سینه متداول می‌تواند راهکار به شدت مناسبی باشد. در این جراحی از طریق سفت کردن پوست و بافت و کشیدن رو به بالای آنان، افتادگی بر طرف شده و نوک سینه‌ها رو به بالا قرار می‌گیرند. بدین طریق، اعتماد به نفس از دست رفته فرد، احیا می‌شود و او تمایل بیشتری برای حضور در اجتماع پیدا می‌کند.

توجه داشته باشید که لیفت سینه، باعث افزایش سایز سینه نخواهد شد.

پروتز سینه

برخی از افراد به طور طبیعی، دچار سینه‌های کوچکی هستند که غالبا می‌توان بابت این مسأله، ژنتیک را مقصر دانست. از آن‌جایی که در دنیای زندگی می‌کنیم که سایز متناسب سینه، برای خانم‌ها یک پوئن مثبت به حساب می‌آید؛ خانم‌های دارای سینه‌های کوچک از این بابت احساس نگرانی خواهند کرد و اعتماد به نفس آن‌ها ممکن است کاهش یابد. اما خبر خوب این است پروتز سینه، یکی از عمل‌های جراحی زیبایی سینه است که در آن می‌توان چنین مشکلی را حل کرد. نتیجه این عمل جراحی زیبایی سینه، افزایش سایز سینه است که از طریق جای‌گذاری ایمپلنت صورت می‌پذیرد. ایمپلنت مورد نظر به سایز دلخواه د مورد نیاز فرد، می‌تواند به شکل صاف یا گرد یا حتی قطره اشک باشد. جنس ایمپلنت مورد نظر می‌توان از سیلیکون و یا آب نمک باشد‌. در نوع آب نمکی، پروتز مورد نظر با آب نمک پر می‌شود و به همین خاطر، نرم و انعطاف پذیرتر خواهد بود.

پس از انتخاب شکل و جنس، کاشت ایمپلنت از طریق جراحی صورت می‌پذیرد که ایمپلنت مذکور، می‌تواند در زیر بافت یا عضله سینه قرار بگیرد. در نتیجه سایز سینه افزایش خواهد یافت. از پروتز سینه، برای ایجاد تقارن و یکسان‌سازی سایز سینه‌ها نیز می‌توان استفاده کرد. در اثر تغییر وزن یا بارداری، حتی به طور طبیعی، ممکن است یکی از سینه‌های فردی نسبت به دیگری کوچک‌تر باشد. اگر این تفاوت سایز واضح و برای فرد آزار دهنده باشد؛ می‌تواند از طریق پروتز سینه کوچک‌تر، آن را به سایز دیگری در بیاورد.

توجه داشته باشید که پروتز سینه، باعث درمان افتادگی سینه نمی‌شود و تنها در افزایش سایز سینه‌ها دخیل است.

 

پروتز سینه، یک عمل جراحی زیبایی سینه پر کاربرد در طی فرآیند و جراحی‌های مربوط به تطبیق جنسیت است. همان‌طور که می‌دانید، افراد ترنس در کشور‌های مختلف از جمله کشور ما، می‌توانند از طریق تطبیق جنسیت، ظاهر خود را نیز به جنسیت روحی و مغزی خود در بیاورند. برای افراد ترنس MTF (Male to Female Trensgenders) یعنی افرادی که با بدن مردانه به دنیا می‌آیند اما روحیات و افکار زنانه دارند؛ عمل تطبیق جنسیت علاوه بر هورمون درمانی و جراحی‌های دیگر، معمولاً با افزایش سایز سینه نیز همراه است و پروتز سینه به عنوان یک عمل زیبایی افزایش‌دهنده سایز سینه، می‌تواند انتخاب به شدت مناسبی برای این افراد باشد تا بتوانند هویت اصلی خود را به شکلی که می‌خواهند نشان دهند.

پروتزپکسی

همانطور که پیش‌تر گفته شد؛ با لیفت سینه نمی‌توان سایز آن را افزایش داد و این جراحی زیبایی سینه، در درمان افتادگی سینه نقش دارد. از طرفی دیگر، پروتز سینه نیز در درمان افتادگی نقشی ندارد و تنها باعث افزایش سایز خواهد شد. بنابراین اگر شما از هر دو مشکل افتادگی و کوچکی سینه‌ها رنج می‌برید؛ انجام یکی از عمل‌های گفته شده درمان کاملی برای شما نخواهد بود. پروتز پکسی یک جراحی زیبایی سینه است که ترکیب دو جراحی لیفت و پروتز سینه است. برای افرادی که از نظر افتادگی و کوچکی به طور همزمان دچار مشکل هستند؛ بهترین انتخاب است. در نتیجه لیفت و پروتز سینه به طور همزمان، یعنی پروتز پکسی، سینه‌های فرد بالا رفته، افزایش سایز پیدا کرده، گرد و خوش فرم می‌شوند.

ژنیکوماستی

ژنیکو ماستی نام یک بیماری در مردان است که درصد قابل توجهی، یعنی ۳۶ درصد آن‌ها را درگیر می‌کند. در نتیجه این بیماری، سینه‌های مردان به طور غیرطبیعی بزرگ می‌شوند تا جایی که سایز سینه‌ها با سایر اعضای بدن تناسب نداشته و این مسأله، باعث خجالت و کاهش اعتماد به نفس در آنان می‌شود چرا که طبیعتا، سینه‌های مردان باید صاف باشند. این حالت که نتیجه افزایش بیش از حد بافت استروما و چربی است؛ می‌تواند ریشه در ژنتیک افراد داشته باشد. اما ژنتیک تنها عانل این بیماری نیست. افزایش وزن بیش از حد، بیماری‌های کبدی، تغییرات هورمونی (افزایش هورمون‌های زنانه که در این صورت فرد باید علاوه بر جراحی، تحت هورمون درمانی نیز قرار بگیرد)، مصرف برخی از دارو‌ها و حتی مصرف ماری جوانا می‌تواند به ژنیکوماستی منجر شود و افرد را با سینه‌هایی غیر طبیعی و دکمه‌های پیراهنی که دیگر بسته نمی‌شوند جا بگذارند. درمان ژنیکوماستی، یک جراحی زیبایی سینه با دقیقاً همین نام است. جراحی ژنیکوماستی تنها درمان قطعی این مشکل است. در این جراحی، هر آن‌چه که باعث سایز بزرگ سینه‌ها شده، یعنی چربی‌ها و بافت‌های اضافی، تخلیه شده و از سینه‌ها خارج می‌شوند. در نتیجه سینه‌ها به حالت طبیعی بازگشته، درست همانند اعتماد به نفس فرد.

ماموپلاستی

درست است که سینه‌های بزرگ برای خانم‌ها، مطلوب است که هر چیزی که از حد بگذرد، نامطلوب و حتی مشکل ساز خواهد بود. به عنوان مثال سینه‌های بیش از حد بزرگی که با سایر اعضای بدن تناسب سایز ندارند؛ می‌توانند به علت ایجاد سنگینی، باعث ایجاد درد در قسمت‌شانه‌ها و حتی قفسه سینه شوند. همچنین سینه‌های بیش از حد بزرگ نیز ممکن است باعث ایجاد احساس ناراحتی در افراد شوند و برخی با پوشیدن لباس‌های گشاد، سعی در پنهان کردن آن‌ها دارند. ماموپلاستی یک جراحی زیبایی سینه است که برای حل این مشکل به وجود آمده است. در ماموپلاستی با حذف چربی و بافت اضافی، سایز سینه‌های فرد کاهش خواهند یافت. همچنین امکان برداشت و یا کشیدن سینه‌ها به سمت بالا نیز در حین این جراحی وجود دارد؛ بنابراین نه تنها کاهش سایز سینه، بلکه ماموپلاستی می‌تواند در اصلاح ظاهر و شکل سینه‌ها نیز از این طریق نقش داشته باشد. پیش‌تر در مورد مشکل عدم تقارن سینه‌ها صحبت کرده شد و گفته شد از طریق پروتز سینه، می‌توان سینه کوچک‌تر را به اندازه سینه بزرگ‌تر در آورد. در ماموپلاستی، می‌توان سینه بزرگ‌تر را کوچک و به سایز دیگری در آورد. جفت پروتز سینه و ماموپلاستی می‌توانند منجر به یکسان‌سازی سایز سینه‌ها شوند؛ انتخاب این‌که کدام شیوه مناسب‌تر است؛ به سلیقه فرد بستگی دارد.

با متداول‌ترین جراحی‌های زیبایی سینه آشنا شدید. اما خوب است بدانید که این جراحی‌ها همانند هر جراحی دیگری، ممکن است دارای عوارض و خطر‌هایی باشند. اگر که برای انجام هر کدام از آن‌ها مصمم هستید؛ باید جوانب احتیاط را در نظر بگیرید. مهم‌ترین مسأله، کلینیکی است که برای این‌کار انتخاب می‌کنید. از این رو، یکی از بهترین مراکز فعال در زمینه انواع جراحی زیبایی سینه را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

کلینیک جراحی زیبایی سینه VIP مارال

این کلینیک بی‌نظیر، یک مجموعه فوق‌العاده متشکل از تجهیزات و تکنولوژی‌های به روز و مطابق با پیشرفته‌ترین کشورهاست. کادر درمان و تیم پزشکی کلینیک مارال تشکیل گرفته از پزشکان متخصص و مجرب است. پس شما می‌توانید با خیال راحت هر یک از جراحی‌های گفته شده را در کلینیک مارال انجام داده و از بابت نتیجه، خیالی راحت داشته باشید. سایر عمل‌های جراحی زیبایی در خصوص مو، ابرو، صورت و بدن نیز در این کلینیک زیبایی به بهترین نحوه، صورت می‌پذیرند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت کلینیک vipمارال به نشانی اینترنتی https://clinic-vip.com/blog مراجعه نمایید یا با تلفن 02144110999 – 09120408890  تماس بگیرید. همچنین نمونه عمل های موفق و رضایت مراجعین را میتوانید در پیج اینستاگرام کلینیک پیکرتراشی و جراحی زیبایی سینه  به آدرس @vipclinic_surgery بررسی نمایید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5