برای زیر چشم تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

0
رپورتاژ

برای زیر چشم تزریق ژل بهتر است یا چربی؟ این سوالی است که ممکن است برای بسیاری از مراجعه کنندگان به مطب های زیبایی و متقاضیان تزریق ژل و بوتاکس پیش آمده باشد. پر واضح است که شما باید ابتدا اطلاعات کاملی از هر دو روش داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین انتخاب را نمایید. تزریق ژل و چربی با توجه به نتایج موفقی که در رفع چین چروک، بهبود خطوط اخم، خنده و … برای افراد داشته این روزها جایگاه ویژه ای در جامعه پیدا کرده است. تا آن جا که تقریبا این ژل های جادویی سبب جوانسازی بیشتر و زیبایی برای آنان می شود. در ادامه با ما همراه شوید تا بتوانید بهترین پاسخ را برای سوال خود بدست آورید.

تزریق ژل یا چربی

تزریق چربی زیر چشم

برای آن که بدانیم تزریق ژل بهتر است یا چربی، باید به توضیح هر کدام به صورت جامع بپردازیم. در حقیقت افراد برای درمان گودی زیر چشم و سیاهی اطراف آن به تزریق چربی روی می آورند. زیرا که این عملکرد زیبایی اگر از چربی های بدن خود فرد استفاده گردد می تواند دارای مزیت های بسیار زیادی باشد.

از مهم ترین مزایای آن می توان به عدم ایجاد حساسیت در افراد پس از تزریق، ماندگاری بالاتر به نسبت سایر ژل ها و فیلر زیر چشم، ایجاد حالت طبیعی تر در چهره و … اشاره کرد.

علاوه بر این موارد چربی ها می توانند سبب کلاژن سازی در افراد شده و جوانسازی پوست را برای آن ها به ارمغان آورند. اما مسئله مهم آن است که افراد اگر بسیار لاغر باشند به سختی این تزریق برای آنها انجام می شود.

زیرا بهتر است تزریق چربی از چربی های سالم بدن خود مراجعه کننده باشد. به طور معمول تزریق چربی بیشتر از تزریق ژل به افراد برای زیر چشم ها پیشنهاد می شود. دکتر پورمازار می تواند این تزریق زیبایی را برای شما به خوبی انجام داده و بهترین نتیجه را برایتان به ارمغان آورد تا سبب رضایت خاطر شما مراجعه کنندگان محترم گردد.

مزایای تزریق چربی زیر چشم

تزریق ژل زیر چشم

یکی دیگر از راه حل های زیبایی مجدد برای زیر چشم می تواند تزریق ژل باشد. افراد در این حالت ترجیح می دهند از ژل های متفاوت که حاوی ویتامین ها، مواد شیمیایی، هیالورونیک اسید و … هستند برای این درمان بهره مند شوند.

این عملکرد زیبایی نیز با توجه به نوع ژل انتخابی افراد می تواند دارای مزایا و معایب متفاوتی باشد. برای مثال اگر فیلر زیر چشم از هیالورونیک اسید تشکیل شده باشد می تواند سبب ایجاد تحریک کلاژن سازی و تولید الاستین شود.

در نهایت جوانسازی پوست را برای افراد به همراه دارد. اما اگر ژل انتخابی از مواد شیمیایی تشکیل شده باشد ممکن است بافت مورد نظر بدن فرد آن را نپذیرفته و پس بزند. به همین منظور افراد ممکن است دچار حساسیت، ورم، قرمزی و … شوند.

به طور کلی تزریق ژل نیز با توجه به مزایا و معایبی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. اما بهتر است برای تزریق بوتاکس و ژل زیر چشم از پزشک موردنظرتان با توجه به آناتومیک بدن خود مشورت های لازم را دریافت نمایید.

نحوه انجام تزریق ژل و چربی به زیر چشم

برای آن که بتوانید به درستی انتخاب کنید که برای زیر چشم تزریق ژل بهتر است یا چربی، باید با نحوه انجام هر دو مورد نیز به خوبی آشنا شید. در تزریق ژل ابتدا شما باید طبق مشورت با پزشک برند مورد نظر خود را انتخاب کنید. پیشنهاد می دهیم قبل از آن با تمامی برندهای حاضر اعم از؛ آرت فیل، پلی اکریل آمید، زیپ پلاست، زیدرم، کازمو پلاست، ایزولاژن و … به خوبی آشنا شده و مزایا و معایب آن و نتایج ماندگاری هر کدام را به خوبی مورد مطالعه قرار دهید.

تفاوت تزریق ژل و چربی زیر چشم

پس از آن در جلسه تزریق ابتدا صورت شما استریل شده سپس بی حسی برایتان صورت می گیرد. البته که این تزریق با سرنگ های کوچک مخصوص تزریق ژل انجام می شود و درد چندانی برای متقاضیان زیبایی نخواهد داشت.  سپس نیاز است با رعایت اقدامات مناسب دوره نقاهت خود را سپری کرده و برای ماندگاری آن بهترین رفتار مراقبتی را با محل مورد نظر داشته باشید.

در تزریق چربی به زیر چشم ابتدا بررسی می شود که چربی مناسب از کدام قسمت بدنتان باید استخراج شود. سپس چربی با جراحی مورد نظر برداشته شده و توسط دستگاه سانتریفیوژ می شود تا سلول های مرده از زنده جدا شده و توسط سرنگ مخصوص به بدن فرد تزریق می شود. در تزریق چربی به زیر چشم نیز اعمال بی حسی برای فرد به درستی صورت می گیرد تا بهترین نتیجه را برای او به ارمغان آورد.

تزریق ژل بهتر است یا چربی
تزریق ژل بهتر است یا چربی

ماندگاری تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

برای آن که تصمیم بگیرید برای زیر چشم تزریق ژل بهتر است یا چربی باید به ماندگاری آن نیز به صورت ویژه ای توجه کنید. به طور کلی تزریق چربی زیر چشم از ماندگاری بیشتری به نسبت تزریق چربی برخوردار است. زیرا آن چربی از بدن فرد بدست آمده و بیشتر برای او طول عمر خواهد داشت. اما در تزریق ژل به زیر چشم چون از مواد خارجی استفاده می شود رعایت شرایط مراقبتی توسط مراجعه کنندگان از اهمیت بالایی برخوردار است تا برای افراد نتیجه ماندگارتری داشته باشد.

به طور کلی ماندگاری تزریق ژل از 9 تا 12 ماه متغیر است اما برای تزریق چربی می تواند در صورت رعایت صحیح از طول عمر بیشتری برخوردار باشد. در نهایت هر دو حالت نیاز به جلسه ترمیمی دارد تا بتواند نتیجه را برای فرد ماندگار تر کند.

قیمت تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

یکی دیگر از مولفه های مهمی که افراد باید قبل از تزریق به آن فکر کنند هزینه انجام کار است. به طور کلی دانستن این که برای زیر چشم تزریق ژل بهتر است یا چربی، نیاز به آگاهی از قیمت آن نیز دارد. در حقیقت تزریق ژل به علت استفاده از برندهای مختلف می تواند سبب کاهش یا افزایش قیمت برای افراد شود. به طور کلی لازم است بدانید، هزینه انجام کار، کلینیک و پزشک مورد نظر، موقعیت جغرافیایی، تعداد جلسات مورد نیاز و … می تواند از عوامل موثر بر نوسان قیمت کار انتخابی شما باشد. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی اعلام شده با کلینیک تخصصی چشم بینایی زیر نظر دکتر پورمازار ارتباط برقرار کرده و پاسخ تمام سوالات خود را به خوبی بدست آورید.

تفاوت های تزریق ژل و چربی زیر چشم

تا به این جا اطلاعات مناسبی از تزریق ژل و چربی برای زیر چشم به خوبی کسب کرده اید. اکنون بهتر است از تفاوت های بارز این این دو روش زیبایی و درمانی اطلاع کسب کنید تا بتوانید اقدام موثری برای درمان خود انجام دهید. درمان مشکلات زیبایی با تزریق ژل و چربی به زیر چشم به مراتب یک اقدام جادویی به حساب می آید. زیرا می تواند نیازهای افراد را به خوبی پاسخ داده و یک نتیجه منحصر بفرد برای آنان به ارمغان آورد. به طور کلی این تفاوت ها به شرح ذیل است:

  • مواد تشکیل دهنده در هر مورد از اقدامات گفته شده، بزرگترین تفاوت است که می تواند مهم ترین اثر را برای افراد داشته باشد.
  • استفاده از بافت بدنی در تزریق چربی به زیر چشم می تواند انتخاب مناسبی برای افراد باشد.
  • تزریق چربی مدت زمان طولانی تری به نسبت تزریق ژل نیاز به تمدید دارد.
  • برای درمان سیاهی، گودی و پف دور چشم به مراتب تزریق چربی بیشتر پیشنهاد می شود.
  • تزریق ژل زیر چشم می تواند با توجه به برند انتخابی شما شامل مزایای مناسبی باشد. تا آن جا که اگر فیلر زیر چشم شما از اسید هیالورونیک تشکیل شده باشد می تواند سبب کلاژن سازی و جوانسازی پوست شما شود.
  • در تزریق چربی ممکن است با عدم رعایت صحیح، چربی تزریق شده همچون دیگر قسمت های بدن آب شود و شما سریع تر نیاز به تمدید آن داشته باشید.

به طور کلی با توجه به مزایا و معایب هر روش بهتر است طبق نظر پزشک خود بهترین مورد را انتخاب کنید.

تزریق ژل و چربی زیر چشم در کلینیک تخصصی چشم بینایی

در این مقاله سعی شد اطلاعات کاملی به شما داده شود تا بهترین پاسخ ها را به سوال خود که برای زیر چشم تزریق ژل بهتر است یا چربی، ارائه دهید. به طور کلی شما می توانید برای درمان مشکل خود زیر نظر دکتر پورمازار به این مجموعه مراجعه کرده و بهترین راهکار را بدست آورید. از یاد نبرید که در کلینیک تخصصی چشم بینایی خدمات دیگری همچون؛ رفع عیوب انکساری، لیزیک و لازک، درمان آب مروارید، آب سیاه و … نیز به خوبی برای مراجعه کنندگان محترم انجام می شود.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

ایده‌های خوب و خلاقانه برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضای بیرونی خانه‌های و مجتمع‌های مسکونی و اداری

آیا تا به حال به دنبال الهام گرفتن برای دکوراسیون و منظره‌سازی فضاهای بیرونی منزل خود بوده‌اید. آیا دوست داشته‌اید بتوانید به نوعی طبیعت را در فضاهای کوچک حیاط آپارتمان یا خانه ییلاقی خود ادغام کنید.در این صورت مجموعه این پست می‌تواند…

موجودات شگفت انگیزی که اکنون منقرض شده‌اند: بقایای باورنکردنی آنها از گذشته‌های طولانی

مادر طبیعت هرگز دست از شگفت زده کردن ما بر نمی‌دارد و در طول میلیون‌ها سال موجودات باورنکردنی، از ظریف گرفته تا خشن زایش کرده است.وقتی تاریخ جانداران را مرور می‌کنیم، حشرات به اندازه یک انسان، خزندگان با ابعاد بزرگ، و جوندگان با شاخ …

ابر تورم آلمان در سال 1923 چه بر سر مردم آورد؟

به زمانی می‌رویم که یک آلمانی طبقه متوسط، ​​میلیاردها مارک در جیب خود حمل می‌کرد اما هنوز نمی‌توانست چیزی بخرد. یک قرص نان 200 میلیارد مارک قیمت داشت.با حقوق بازنشستگی یک هفته‌ای حتی یک فنجان قهوه را نمی‌شد خرید. سقوط آزاد ادامه داشت و…

کشف خانه‌ای متروکه در فرانسه که پر از عروسک‌های به ظاهر شیطانی است!

برایان سانسیرو می‌نویسد که خانه‌ای متروک در فرانسه کشف کرده که به‌طور کامل توسط درختان انگور پوشانده شده  بود و گویی از دنیا پنهان بود. خود خانه عادی است، اما برخی آن را می‌توانند بدترین کابوس خود بدانند. اتاق‌ها مملو از چیزهای غیرعادی…

سازه‌های و کارهای مهندسی کارا، زیبا و شگفت‌آور از سراسر دنیا

ساختن سازه مهندسی مسلما فقط به معنی ساختن چیزی کارا نیست. بلکه باید زیبایی سازه و تباین آن با محیط اطراف و ابعاد انسانی و فرهنگی آن در نظر گرفته شود. در ضمن امکان توسعه آن در آینده مد نظر قرار گیرد و همچنین چه بهتر که دوست‌دار محیط زیست…

بال‌های پرنده نورثروپ: کاوشی در هواپیمای XB-۳۵ افسانه‌ای با عکس‌های کمتر دیده شده

نورتروپ XB-۳۵ گواهی‌ای بر روح پرشهامت نوآوری در صنعت هوانوردی در اوایل دهه ۱۹۴۰ بود.XB-۳۵ که توسط شرکت نورتروپ Northrop با همکاری نیروی هوایی ارتش ایالات متحده توسعه یافت، یک هواپیمای آزمایشی بود که مرز‌های مهندسی هوانوردی را جابجا کرد.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.