داستان دکتر ثمینه بلورساز و آغاز فعالیت سایت گزارش آنلاین

0
رپورتاژ

دکتر ثمینه بلورساز از پیشگامان علم ام ار ای عملکردی هستند که دارای مقالات متعدد در مجلات معتبر بین المللی هستند. دکتر بلورساز با توجه به تخصصی که در زمینه رادیولوژی دارند، از طرف آشنایان ایشان سوالاتی در مورد تصاویر ام ار ای و رادیولوژی پرسیده می شد که در نهایت منجر به تفسیر مجدد این آزمایش می شد. با شروع فعالیت دکتر بلورساز در شبکه های اجتماعی تقاضا برای تفسیر آزمایش و مشکلات سلامتی از طرف مخاطبان روز به روز افزایش یافت تا جایی که دکتر بلورساز کمبود شدیدی در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام برای این موضوع احساس کرد.

 دکتر ثمینه بلورساز برای ایجاد بستری مناسب برای پاسخ به این حجم بالای تقاضا برای تفسیر آزمایش ام ار ای و سونوگرافی و … تصمیم به تاسیس سایت گزارش آنلاین کردند که هدف اصلی آن دسترسی تمامی افراد جامعه از کل استان های کشور به بهترین متخصصین و دریافت جواب آزمایش در سریعترین زمان ممکن است. در این مقاله به معرفی خدمات این سایت و از اهداف دکتر ثمینه بلورساز برای پیشرفت این بستر نوپا صحبت خواهیم کرد.

 

به بالاترین استاندارد پزشکی و رادیولوژی که تاکنون در دسترس بوده است دسترسی داشته باشید

گزارش آنلاین با ایجاد بستری انقلابی در خدمات تفسیر رادیولوژی،ام آر آی سیتی اسکن، و سونوگرافی در حال تغییر نگرش درمانی در اختیار بیماران است. بیماران اکنون دسترسی آنلاین کاملی برای تفسیر یا گزارش پزشکی خود دارند تا از یک رادیولوژیست فوق‌تخصص برای تفسیر جواب آزمایش و تفسیر مجدد بهره مند شوند. دکتر ثمینه بلورساز با ارائه خدمات آنلاین در سایت گزارش آنلاین به بهینه سازی و افزایش کیفیت خدمات رادیولوژی کمک بسیار زیادی کرده اند.

 

گزارش آنلاین تعریف جدیدی از کیفیت خدمات پزشکی آنلاین

با تشخیص سریع و دقیق جان انسان ها نجات می یابد. هنگامی که تشخیص و برنامه درمانی مناسب به سرعت انجام شود، کیفیت زندگی بیماران می تواند به شدت بهبود یابد.

رویکرد تأیید اعتبار مرحله‌ای ما تضمین می‌کند که خدمات تفسیر رادیولوژی که دریافت می‌کنید منحصراً توسط رادیولوژیست‌های متخصص در سطح آکادمیک و دوره‌های فلوشیپ انجام می‌شود:

 

100٪ تجربه تخصصی در هر زمینه

100٪ پزشکان در سطح آکادمیک

 

انتخاب پزشک

هنگامی که از گزارش آنلاین استفاده می کنید، کنترل کاملی بر انتخاب رادیولوژیست مناسب خود دارید. گزارش آنلاین به بیماران این آزادی و توانایی را می دهد تا از یک رادیولوژیست آنلاین کمک بخواهند که در شرایط منحصر به فرد آنها تخصص دارند.

 

پزشکان خود را با ویژگی هایی مانند موارد مقابل انتخاب کنید:

 

  1. تجربه کاری
  2. روش های مورد استفاده
  3. پیشینه تحصیلی
  4. تخصص
  5. زمینه های تحقیق و مطالعه

وقتی شما کنترل کامل روی پزشکی که مشکلات پزشکی شما را بررسی می کند داشته باشید، کیفیت خدمات ارائه شده را نیز کنترل می کنید.

 

دسترسی

با دسترسی به باتجربه ترین رادیولوژیست های کشور، پرونده‌ شما در سریع‌ترین زمان‌ ممکن تفسیر می شود و جواب آزمایش شما به ساده ترین شکل ممکن به شما گزارش می شود. در عصری که رضایت آنی یک قاعده کلی است، نه استثنا، شما سزاوار دسترسی به پزشکان مناسب دارید.

 

دکتر ثمینه بلورساز چه خدماتی را ارائه می دهند؟

دکتر بلورساز خدمات تشخیصی متنوعی را به بیماران خود ارائه می دهند. در ادامه خدمات ارائه شده توسط دکتر بلورساز در گزارش آنلاین آمده است:

 

  1. اشعه ایکس
  2. توموگرافی کامپیوتری (سی تی اسکن)
  3. تصویربرداری رزونانس مغناطیسی (MRI)
  4. سونوگرافی
  5. توموگرافی
  6. پزشکی هسته ای
  7. فیوژن تصویربرداری
  8. رادیوگرافی ساده و رنگی
  9. تفسیر سی تی اسکن

در صورت نیاز به هر یک از این خدمات، باید یک قرار ملاقات رزرو کنید یا به صورت آنلاین با رادیولوژیست آنلاین مشورت کنید.

دکتر ثمینه بلورساز  مشهدی

چند نوع مختلف رادیولوژیست وجود دارد؟

رادیولوژیست های مداخله ای از اشعه ایکس، CT، MRI یا سایر راهنمایی های تصویربرداری برای هدایت ابزارهای کوچک مانند کاتترها و سوزن ها از طریق عروق خونی و اندام ها برای درمان انواع بیماری ها استفاده می کنند. رادیاسیون انکولوژیست پزشک متخصصی است که از پرتوهای یونیزان برای درمان سرطان استفاده می کند.

 

هنگام انتخاب رادیولوژیست آنلاین چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید؟

قبل از انتخاب رادیولوژیست، باید گزینه های خود را بر اساس المان های مقابل ارزیابی کنید:

  1. تجربه رادیولوژیست
  2. خدمات رادیولوژیست: اینکه آیا رادیولوژیست خدمات مورد نظر شما را ارائه می دهد یا خیر.
  3. صلاحیت رادیولوژیست: باید ببینید که رادیولوژیست چقدر صلاحیت دارد.
  4. نظرات بیماران: باید بازخورد بیمار را بخوانید. این به شما در تصمیم گیری آگاهانه برای انتخاب رادیولوژیست کمک می کند.

 

بهترین رادیولوژیست آنلاین چه کسانی هستند؟

بر اساس تجربه، بررسی ها و بازخورد بیماران، ما دو رادیولوژیست آنلاین را در لیست کوتاه قرار داده ایم. اسامی به شرح زیر است:

  1. دکتر علیرضا سعیدی
  2. دکتر ثمینه بلورساز مشهدی

 

رزرو نوبت یا مشاوره آنلاین از طریق گزارش آنلاین:

می توانید یک قرار ملاقات یا مشاوره ویدیویی آنلاین با بهترین رادیولوژیست ها از طریق گزارش آنلاین بهترین پلتفرم تفسیر آنلاین گزارش پزشکی رزرو کنید. می توانید نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کنید یا با ما تماس بگیرید.

گزارش آنلاین

ما بهترین رادیولوژیست ها را به شما معرفی می کنیم. اکنون می توانید به راحتی از بهترین مراقبت های پزشکی بهره مند شوید. نظرات بیماران ، تجربه و زمان‌بندی در دسترس هستند تا رزرو نوبت را برای شما آسان‌تر کنند. همچنین می توانید به صورت آنلاین با بهترین رادیولوژیست ها در گزارش آنلاین مشورت کنید و مسائل خود را از طریق تماس صوتی یا تصویری مطرح کنید.

 

چگونه یک قرار ملاقات با بهترین رادیولوژیست آنلاین رزرو کنیم؟

می توانید با مراجعه به سایت گزارش آنلاین، به صورت آنلاین وقت رزرو کنید یا برای رزرو نوبت با شماره  07733662456 یا واتساپ با ما تماس بگیرید.

 

چگونه یک رادیولوژیست آنلاین انتخاب کنم؟

شما می توانید یک رادیولوژیست را بر اساس تجربه، نظرات بیمار، خدمات و صلاحیت انتخاب کنید.

 

کدام علائم و مسائل توسط دکتر ثمینه بلورساز بررسی و تفسیر می شود؟

دکتر ثمینه بلورساز مسائلی مانند سونوگرافی، ترانس واژینال، سی تی اسکن، ام آر آی، اسکن دکسا، روش های هدایت شده اولتراسوند، تصویربرداری سی تی اسکن سه بعدی، اشعه ایکس ، سونوگرافی ترانس شکم، سونوگرافی ترانس رکتال را تفسیر و بررسی می کنند.

 

با یک متخصص تماس بگیرید، همین امروز نظرات آنها را دریافت کنید. رادیولوژیست های متخصص ما آماده اند تا تفسیر مجدد رادیولوژی آنلاین ساده و مختصر را برای خواندن MRI، CT، PET، اشعه ایکس، سونوگرافی یا ماموگرافی به شما ارائه دهند.

 

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5